Gerard Piqué Bernabeu

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af A$AP »

Picture: Pique fined for staying parked on bus lane for 15 min and disobedience towards police on Sunday night [lv]
Billede

Piqúe the bad boy.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Piquénbauer »

Fuck da po-po!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Michman »

Han skal virkelig bevise noget fra nu af.. Ellers skal Bartra tage over.. Han er bare ikke god nok for tiden.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af A$AP »

phpBB [video]


Still mad at him. Håber Lucho har genset kampen et par gange og har set disse fejl, sæt Piqúe på bænken og vis at der er konsekvenser for ALLE spillere. I pre-season fik jeg det indtryk af Lucho at han er iskold og benhård, og at det ville være noget positivt, mangler stadig at se det.

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Mkj 77 »

Jeg har været træt at ham de sidste 2 år, det eneste sted han er god, der sgu i fifa, så medmindre lucho er besat af ham i det- ja så det altså åbenlyst at pique skal smutte.
Tribunen er sgu også for tæt på banen.

Dog er jeg bekymret for at han er det eneste sikre navn på hold kortet, fordi han catalaner

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Michman »

Mkj 77 skrev:Jeg har været træt at ham de sidste 2 år, det eneste sted han er god, der sgu i fifa, så medmindre lucho er besat af ham i det- ja så det altså åbenlyst at pique skal smutte.
Tribunen er sgu også for tæt på banen.

Dog er jeg bekymret for at han er det eneste sikre navn på hold kortet, fordi han catalaner
Hvis han kan komme op det niveau han havde tidligere skal han blive.. Men ellers er det bye bye Pique..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Lasse N
Indlæg: 212
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 12:29 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Lasse N »

Personligt håber jeg han bliver skudt afsted snarest muligt og rådner op på den kommende klubs bænk/tribune. Han er ved at blive en rigtig stor belastning. Hans opførsel og attitude hører ingen steder hjemme. Han burde være bannerfører og rollemodel for denne klub samt talenter, men det er han jo på ingen måder når man offenligt gør grin af politiet, samt at sidde og være mere betaget af sin mobiltelefon under en kamp på bænken, hvor han iøvrigt hører hjemme. Hvad er det for et signal at sende man. Jeg vil skide på han er catalaner, han skal væk omgående.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Piquénbauer »

Ja lad os da for pokker få ham solgt. Savner virkelig også da vi var underbemandet i forsvaret og var fucked med en skade til en CB så lad os skynde os tilbage til det... Især nu hvor vi ikke kan købe spillere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lasse N
Indlæg: 212
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 12:29 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Lasse N »

Vermalen burde han ikk være kamp fit til vinter? Så har vi bartra, mathieu og til dels masch. 4 spillere til 2 centrale forsvars pladser er vel ok?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis du tør stole på at vermaelen holder så jo. Det tør jeg dog ikke.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Jesni »

Lasse N skrev:Personligt håber jeg han bliver skudt afsted snarest muligt og rådner op på den kommende klubs bænk/tribune. Han er ved at blive en rigtig stor belastning. Hans opførsel og attitude hører ingen steder hjemme. Han burde være bannerfører og rollemodel for denne klub samt talenter, men det er han jo på ingen måder når man offenligt gør grin af politiet, samt at sidde og være mere betaget af sin mobiltelefon under en kamp på bænken, hvor han iøvrigt hører hjemme. Hvad er det for et signal at sende man. Jeg vil skide på han er catalaner, han skal væk omgående.
Parkerede han ikke bare ulovligt, og så har han måske brokket sig lidt efter at få bøden? Hvem har ikke gjort det? (så kan man så undre sig over, at man som mangemillionær gider at gøre det).

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af A$AP »

Jeg mener bare at man skal sætte ham på bænken i de kommende par kampe, man må meget gerne sende ham et signal om at han skal til at tage sig gevaldigt sammen. Er han ikke allerede godt og grundigt færdig på landsholdet? Det er vel lige før at selv Albiol er foran i køen om startpladser. Mathieu og Bartra som CB's. Lige nu ser jeg det ikke som nogen svækkelse.

neymarJR

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af neymarJR »

mon ikke vi kan blive enige om at han skylder nogle rigtig gode kampe :smile:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Piquénbauer »

A$AP skrev:Jeg mener bare at man skal sætte ham på bænken i de kommende par kampe, man må meget gerne sende ham et signal om at han skal til at tage sig gevaldigt sammen. Er han ikke allerede godt og grundigt færdig på landsholdet? Det er vel lige før at selv Albiol er foran i køen om startpladser. Mathieu og Bartra som CB's. Lige nu ser jeg det ikke som nogen svækkelse.
Del Bosque (coach ESP): "I don't agree that Pique is not doing well. There's more to the current criticism than just football." [ddlr]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lasse N
Indlæg: 212
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 12:29 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Sv: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Lasse N »

Jesni skrev:
Lasse N skrev:Personligt håber jeg han bliver skudt afsted snarest muligt og rådner op på den kommende klubs bænk/tribune. Han er ved at blive en rigtig stor belastning. Hans opførsel og attitude hører ingen steder hjemme. Han burde være bannerfører og rollemodel for denne klub samt talenter, men det er han jo på ingen måder når man offenligt gør grin af politiet, samt at sidde og være mere betaget af sin mobiltelefon under en kamp på bænken, hvor han iøvrigt hører hjemme. Hvad er det for et signal at sende man. Jeg vil skide på han er catalaner, han skal væk omgående.
Parkerede han ikke bare ulovligt, og så har han måske brokket sig lidt efter at få bøden? Hvem har ikke gjort det? (så kan man så undre sig over, at man som mangemillionær gider at gøre det).
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... er-4444967. Hvad er det for en opførelse at ligge for dagen.. Er bare træt af ham over hele linjen. Spille mæssigt, attitude mæssigt, osv..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster