Gerard Piqué Bernabeu

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af zqa »

Piqué blev "angrebet" af holdkammeraterne til dagens træning..

Billede

http://2.bp.blogspot.com/_B1JtfOpd85I/S ... humour.jpg

Så er der oprettet en tråd til vores nye "Puyol"..
#jesuisSheep

Iekp

Indlæg af Iekp »

fantastisk at se, men det bliver Cacéres som bliver vores nye Puyol :)

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Indlæg af Brombi »

Puyol er overbevist om at han er en pige

Hævneren
Indlæg: 127
Tilmeldt: lør sep 22, 2007 10:27 pm

Indlæg af Hævneren »

Jeg er også glad for Caceres, men Pique har lettere ved at blive Puyol da han trods alt er catalaner.

Viggo

Indlæg af Viggo »

synes Pique er vildt dårlig, han passer slet ikke til Barca, han er IK en typisk catalaner. Barca er et hold der er hurtigt på fødderne, og det går godt, så hvorfor har de købt ham??

Jbninc

Indlæg af Jbninc »

De har vel købt ham som en fremtidig erstatning for Puyol, vil jeg tro. Ja, han er lidt en atypisk spiller i Barcelona, men mener nu nok, han med tiden har hvad der skal til for at kunne være en bonus for holdet.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

Viggo skrev:synes Pique er vildt dårlig, han passer slet ikke til Barca, han er IK en typisk catalaner. Barca er et hold der er hurtigt på fødderne, og det går godt, så hvorfor har de købt ham??
Begrund lige hvorfor han er "vildt" dårlig... Og en atypisk catalaner... wtf?!!
Nok er han ikke hurtig, men han har dog en hurtig spilopfattelse og god til at forudse spillernes træk, præcis ligesom en spiller som Nesta gør det. Derudover er han en fysisk stærk og god i hovedspillet, præcis hvad vi har manglet.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Indlæg af Flax_Generous »

zqa skrev:
Viggo skrev:synes Pique er vildt dårlig, han passer slet ikke til Barca, han er IK en typisk catalaner. Barca er et hold der er hurtigt på fødderne, og det går godt, så hvorfor har de købt ham??
Begrund lige hvorfor han er "vildt" dårlig... Og en atypisk catalaner... wtf?!!
Nok er han ikke hurtig, men han har dog en hurtig spilopfattelse og god til at forudse spillernes træk, præcis ligesom en spiller som Nesta gør det. Derudover er han en fysisk stærk og god i hovedspillet, præcis hvad vi har manglet.
Den eneste lighed mellem Nesta og Pique er da netop, at de på nuværende tidspunkt er lige langsomme. Det skyldes dog nok, at Nesta er noget nær fodboldinvalid, mens Pique bare har larvefødder i stedet for ben.

Jeg kan godt li' Pique (se eventuel min beskrivelse af ham i sommers), men han er ingen Nesta.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

Flax_Generous skrev:
zqa skrev:
Viggo skrev:synes Pique er vildt dårlig, han passer slet ikke til Barca, han er IK en typisk catalaner. Barca er et hold der er hurtigt på fødderne, og det går godt, så hvorfor har de købt ham??
Begrund lige hvorfor han er "vildt" dårlig... Og en atypisk catalaner... wtf?!!
Nok er han ikke hurtig, men han har dog en hurtig spilopfattelse og god til at forudse spillernes træk, præcis ligesom en spiller som Nesta gør det. Derudover er han en fysisk stærk og god i hovedspillet, præcis hvad vi har manglet.
Den eneste lighed mellem Nesta og Pique er da netop, at de på nuværende tidspunkt er lige langsomme. Det skyldes dog nok, at Nesta er noget nær fodboldinvalid, mens Pique bare har larvefødder i stedet for ben.

Jeg kan godt li' Pique (se eventuel min beskrivelse af ham i sommers), men han er ingen Nesta.
Du må give mig ret i, at Piqué har en god (-og hurtig) spilopfattelse, og god til at forudse modstandernes træk og hermed komme tidligt ned i tacklingen.. Præcis som Nesta eller Per Nielsen for den sags skyld (og så utalligt mange andre langsomme forsvarsspillere)..

edit: Jeg siger heller ikke han er en Nesta, bare at han gør lidt de samme ting på den samme måde.. ikke ligeså overbevisende til tider, ... meeen, Nesta har nu også lige 10 år mere på bagen..
#jesuisSheep

Brugeravatar
puyol83
Indlæg: 269
Tilmeldt: man dec 08, 2008 1:56 pm
Har takket: 10 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af puyol83 »

Vidste ikke han hed Bernabeu!!! Det var da et uheldigt navn for en Barcaspiller :lol:

Men bortset fra det synes jeg han hidtil har gjort det ganske fornuftigt, meget stabil og få personlige fejl...
O le le O la la, ser del Barça és el millor que hi ha

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re:

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

Jeg kan godt li' Pique (se eventuel min beskrivelse af ham i sommers), men han er ingen Nesta.[/quote]

Du må give mig ret i, at Piqué har en god (-og hurtig) spilopfattelse, og god til at forudse modstandernes træk og hermed komme tidligt ned i tacklingen.. Præcis som Nesta eller Per Nielsen for den sags skyld (og så utalligt mange andre langsomme forsvarsspillere)..

edit: Jeg siger heller ikke han er en Nesta, bare at han gør lidt de samme ting på den samme måde.. ikke ligeså overbevisende til tider, ... meeen, Nesta har nu også lige 10 år mere på bagen..[/quote]

Jeg vil gerne give dig ret zqa , I selve forsvarspillet er han glimrendende, plus han er høj og hovedstødstærkt hvilket er godt i et forholdsvis lavt forsvar. Der hvor jeg syntes at han skal forbedre sig markant er med bolden, syntes han er lidt fedtmule agtig når han har bolden, klodset bevægelser. På det defensive har jeg ingen klager, mere , jah ved ikke hvad jeg skal kalde det.
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Hævneren
Indlæg: 127
Tilmeldt: lør sep 22, 2007 10:27 pm

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Hævneren »

Jeg havde egentlig hellere set der stod Bernabeu på hans ryg. Det ville da være lidt flabet overfor Real :P

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af zqa »

Bernabeu er et katalansk efternavn.
#jesuisSheep

Hævneren
Indlæg: 127
Tilmeldt: lør sep 22, 2007 10:27 pm

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Hævneren »

Barcelona skrev:Real har da mig bevist selv valgt navnet.. Jo.. Han har samme navn som deres stadion, men flabet forstår jeg ikke?
Folk ville forhåbentlig forbinde navnet på Reals hjemmebane med en Barcaspiller

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Daluigi »

Har sagt det før, men dette er vel tråden at gøre det i. Piqué dur bare ikke. Han er ikke den nye Puyol, og bliver det aldrig! Puyol er hurtigere, mere forudseende.. ja bedre i alle aspekter af spillet! Piqué har været vores svageste led dette år. Caceres burde få mere spilletid en Piqué. Ham er der mere fremtid i.
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster