10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Messi doesn't intend to sign his extension until the end of the year. In 2018, he's free to negotiate with other teams. [@Radioestadio]
Power move. Det eneste rigtige! UD med ledelsen!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af PuyolErGud »

Det skulle lige passe, at vi mister Messi uden at få noget for ham. Hvis det sker, så tror jeg en eksistentiel krise er en underdrivelse...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg tror at messis kærlighed for klubben er så stor at det aldrig kommer så langt. Det er også derfor han gør dette nu. I sidste ende skulle han nok underskrive og kæmpe for klubben selvom ledelsen blev. Men så længe han har noget at skulle have sagt så skal de presses og helst væk.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Kubala »

Messi doesn't intend to sign his extension until the end of the year. In 2018, he's free to negotiate with other teams. [@Radioestadio]
Det er vel slutning af året 2017? Og det her er dårlige nyheder, hvis der er hold i dem. Klubberne vil kunne skrive under med ham, uden at Barca kan gøre noget til den tid. Og tænk hvis man er bagud i ligaen og tingene ikke kører, samtidig med at denne ledelse undgår mistillidsvotum? Han kunne måske fristes af City og Pep, selvom han er loyal og Barca-dreng.

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af batistuta »

Kubala skrev:
Messi doesn't intend to sign his extension until the end of the year. In 2018, he's free to negotiate with other teams. [@Radioestadio]
Det er vel slutning af året 2017? Og det her er dårlige nyheder, hvis der er hold i dem. Klubberne vil kunne skrive under med ham, uden at Barca kan gøre noget til den tid. Og tænk hvis man er bagud i ligaen og tingene ikke kører, samtidig med at denne ledelse undgår mistillidsvotum? Han kunne måske fristes af City og Pep, selvom han er loyal og Barca-dreng.
Og hvem ville bebrejde ham, hvis han ønsker at prøve noget nyt? Hvis ledelsen fortsat leder klubben i en negativ retning, så har Messi ganske enkelt ikke alderen til at vente på bedre tider. Hvis han bliver nødt til at skifte for at vinde trofæer og få det bedste ud af sine sidste år på toppen, så kan jeg sagtens forstå ham. Det ville være en katastrofe af dimensioner, men Messi er en vinder, og verdens bedste fodboldspiller skal vinde for at modtage den hædre han fortjener - Cristiano Ronaldo har udelukkende vundet Ballon d'Or de seneste 2 år fordi han har spillet på et bedre hold end Messi.h
Barca fan siden 1986.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af B-Freak »

De må gerne se at få fingeren ud og få lukket den forlængelse.

Det vil være en af de største katastrofer i fodboldhistorien hvis han forlader os, især gratis...
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messia

Indlæg af FCBSOCI »

Ingen i Barcas ledelse forudså tilsyneladende at Neymar ville skifte til PSG - men det gjorde han. Ledelsen havde ikke en plan B. Messi har ikke forlænget, fordi der ikke har været tid til at holde et møde, ifølge ledelsen - hvem tror på den forklaring? Og nu er der rygter om, at Messi ikke forlænger - men han elsker Barca for meget til at skifte klub, eller gør han? Liverpool forlangte EUR 200 millioner for Countinho - igen ifølge Barcas ledelse - men det benægter Liverpool. Har Barcas ledelse fortalt hele sandheden omkring Countinho? Barca ville ifølge ledelsen signe en eller flere spillere de sidste dage i vinduet - vi kan blot konstatere, at det ikke skete. De største spanske talenter har fravalgt Barcelona, men tilvalgt Real Madrid. Hvorfor? Marlon og andre store talenter fra La Masia bliver enten solgt eller udlejet. Er det nu klogt?

Ja, sådan kunne man blive ved. Måske er Barca blevet for selvfede, for arrogante? Ledelsen (og vi fans!) har måske haft en tro på, at ALLE ønsker at spille for Barca, fordi klubben har vadet i succes. Men der findes andre store klubber som fx Real Madrid, United, City, PSG, Bayern, Juventus m.fl. Deres fans mener vel også, at ALLE spillere har en drøm om at spille for netop deres klub. Det er arrogant. Samtidig er pengene - særligt i Premier League - blevet så store, at det i sIg selv kan virke så tillokkende, at Barca blive valgt fra.

Jeg tror personligt - og det bliver jo en trossag - at mange har drømt om at spille i Barca for at kunne spille sammen med verdens bedste fodboldspiller, Messi. Inden for en overskuelig tidshorisont er (snøft) Messis karriere slut. Kan Barca så fortsat tiltrække de bedste spillere, eller bliver Barca et middelmådigt hold?

Jeg tror desværre, at der er risiko for at Messis rejser (uanset hvad Piquenbauer måtte mene). Skal Barca være en magtfaktor fremadrettet - og jeg er stadig forsigtig optimistisk trods mit indlæg - så tror jeg, at ledelsen skal tage arbejdshandskerne på, skrue ned for "charmen" og erkende, at de er blevet alt for selvfede. Konkurrencen i international fodbold har aldrig været hårdere, det må ledelsen forholde sig til.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messia

Indlæg af Storken »

FCBSOCI skrev:Jeg tror desværre, at der er risiko for at Messis rejser (uanset hvad Piquenbauer måtte mene).
Jeg blev først nervøs for, at Messi forlader os, da Piquenbauer sagde, at det aldrig kommer til at ske :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Barca var en enorm klub inden messi og vil være det efter. Selvfølgelig kan vi få stjerner. Og nej jeg tror ikke messi smutter men om man vil det eller ej så går der ikke længe før hans niveau begynder at falde. Det ville være en katastrofe for de næste 2-3 år hvis han smuttede men han er ikke 25 længere. Det er alligevel snart slut med ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af batistuta »

Piquénbauer skrev:Barca var en enorm klub inden messi og vil være det efter. Selvfølgelig kan vi få stjerner. Og nej jeg tror ikke messi smutter men om man vil det eller ej så går der ikke længe før hans niveau begynder at falde. Det ville være en katastrofe for de næste 2-3 år hvis han smuttede men han er ikke 25 længere. Det er alligevel snart slut med ham.
Helt enig, og alle store klubber oplever opture og nedture. Vi kommer tilbage. Vi har stadig et godt hold. Nu skal vores nøglespillere blot præstere, og så skal vi have smidt ledelsen på porten.
Barca fan siden 1986.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Drake »

Jeg tror også det bliver svære for os at tiltrække top spillere når Messi stopper, for synes nærmet alle siger de er kommet til os, eller vil til os for at spille sammen med med Messi, så ryger der nok 10-15% af tiltrækningskræften. Plus at sådan som vores klub er blevet styret de seneste år, og vi ikke formår at finde ordenlige afløsere for vores nøglespillere når de falder i niveau eller stopper, om det så er en top spiller som kan gå direkte ind, eller et kæmpe talent som med tiden kan overtage, så ser fremtiden der sku ikke lys ud for Barca!

Det er sjældent der er spillere som O. Dembele og Seri som vil til klubben lige meget hvem vil har.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Hvem siger det? Jeg har set hver eneste præsentation af spillere de sidste år og det er altid "iniesta, suarez, messi osv". Jeg kan ikke huske at have set en der sagde at det var pga messi alene.

Med det ikke sagt at det ikke betyder noget men jeg tror denne bliver overdrevet. Jeg kan sgu ikke se os miste tiltrækningskraft med mindre vi går helt ned. Vi er en af de største klubber overhovedet og vi har en kæmpe historie. Det har vi også uden messi. Problemet er nærmere at vores ledelse ikke ville kunne købe de rigtige spillere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af DeanCassady »

Vi har tydeligvis allerede mistet tiltrækningskraft, omend det ikke fremstår definerende endnu. Rejser Messi, rejser bestyrelsen - sidstenævnte formentlig en smule mindre frivilligt. Jeg tror ikke på, at det sker.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af zqa »

Og det baserer du på?
#jesuisSheep

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af DeanCassady »

zqa skrev:Og det baserer du på?
Fornemmelse. Ligesom alle andre.
Robert Zimmerman

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster