10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Kvoller »


Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Kvoller skrev:
tors okt 22, 2020 11:15 pm
Ved ik om det er min skod kineser phone,men kan altså ikke starte de der videoer...?

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Lopezzz »

:?:
MDCCCXCIX

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Kvoller »

Antimadridista skrev:
tors okt 22, 2020 11:45 pm
Kvoller skrev:
tors okt 22, 2020 11:15 pm
Ved ik om det er min skod kineser phone,men kan altså ikke starte de der videoer...?
Jeg har ikke noget problem med det. Jeg har dog hørt noget om, at der kan være lidt bøvl med videoer på Twitter, når man er på mobil netværk og ikke WiFi?

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Kvoller »



Det synes jeg, at jeg har set ham gøre mere af, i denne sæson. Han vil ikke mere, han skulle have haft lov til at gå i sommers. Det havde sgu nok været bedst for alle.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Lopezzz »

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/mess ... oblem.html

Snart vil han pakke sammen og forlade Barcelona for evigt. De behandler ham som lort og forståeligt nok at han er trist og sur hver gang han rejser tilbage efter landsholdskampe
MDCCCXCIX

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af whidgee »

Lopezzz skrev:
tors nov 19, 2020 5:42 am
https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/mess ... oblem.html

Snart vil han pakke sammen og forlade Barcelona for evigt. De behandler ham som lort og forståeligt nok at han er trist og sur hver gang han rejser tilbage efter landsholdskampe
Jeg synes ærligt talt det er hyklerisk den måde han reagerede på i går. Ja han blev tjekket af myndighederne da han landede i Barcelona. Det er der også mange andre normale mennesker der bliver efter en lang flyvetur. Folk står i kø i timer når de lander efter en lang tur. At det så sker for en af de rigeste personer som kommer i privat jet kan vel ikke være nogen overraskelse, og jeg tror han overlever. Derudover synes jeg det er kritisabelt at han på den måde udtaler sig surt om griezmanns onkels udtalelser. Det er dumt og uprofessionelt

Jeg er desværre derhenne hvor det vil være bedst for alle parter at han forlader klubben. Mest fordi det er hans eget ønske men også fordi det ødelægger klubben endnu mere hvis han opfører sig sådan her. Det gør ondt at erkende men vi må videre nu

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SpillerSomMESSI »

whidgee skrev:
tors nov 19, 2020 11:55 am
Lopezzz skrev:
tors nov 19, 2020 5:42 am
https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/mess ... oblem.html

Snart vil han pakke sammen og forlade Barcelona for evigt. De behandler ham som lort og forståeligt nok at han er trist og sur hver gang han rejser tilbage efter landsholdskampe
Jeg synes ærligt talt det er hyklerisk den måde han reagerede på i går. Ja han blev tjekket af myndighederne da han landede i Barcelona. Det er der også mange andre normale mennesker der bliver efter en lang flyvetur. Folk står i kø i timer når de lander efter en lang tur. At det så sker for en af de rigeste personer som kommer i privat jet kan vel ikke være nogen overraskelse, og jeg tror han overlever. Derudover synes jeg det er kritisabelt at han på den måde udtaler sig surt om griezmanns onkels udtalelser. Det er dumt og uprofessionelt

Jeg er desværre derhenne hvor det vil være bedst for alle parter at han forlader klubben. Mest fordi det er hans eget ønske men også fordi det ødelægger klubben endnu mere hvis han opfører sig sådan her. Det gør ondt at erkende men vi må videre nu
Kan kun sig at jeg er 100% Uenig i alt hvad du skrev her!

Ligesom visse andre..
https://www.marca.com/en/football/barce ... b45c3.html
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af whidgee »

SpillerSomMESSI skrev:
tors nov 19, 2020 12:18 pm
whidgee skrev:
tors nov 19, 2020 11:55 am
Lopezzz skrev:
tors nov 19, 2020 5:42 am
https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/mess ... oblem.html

Snart vil han pakke sammen og forlade Barcelona for evigt. De behandler ham som lort og forståeligt nok at han er trist og sur hver gang han rejser tilbage efter landsholdskampe
Jeg synes ærligt talt det er hyklerisk den måde han reagerede på i går. Ja han blev tjekket af myndighederne da han landede i Barcelona. Det er der også mange andre normale mennesker der bliver efter en lang flyvetur. Folk står i kø i timer når de lander efter en lang tur. At det så sker for en af de rigeste personer som kommer i privat jet kan vel ikke være nogen overraskelse, og jeg tror han overlever. Derudover synes jeg det er kritisabelt at han på den måde udtaler sig surt om griezmanns onkels udtalelser. Det er dumt og uprofessionelt

Jeg er desværre derhenne hvor det vil være bedst for alle parter at han forlader klubben. Mest fordi det er hans eget ønske men også fordi det ødelægger klubben endnu mere hvis han opfører sig sådan her. Det gør ondt at erkende men vi må videre nu
Kan kun sig at jeg er 100% Uenig i alt hvad du skrev her!

Ligesom visse andre..
https://www.marca.com/en/football/barce ... b45c3.html
Så du mener det er bedst at han bliver mod hans vilje?

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SpillerSomMESSI »

whidgee skrev:
tors nov 19, 2020 12:52 pm
SpillerSomMESSI skrev:
tors nov 19, 2020 12:18 pm
whidgee skrev:
tors nov 19, 2020 11:55 am
Lopezzz skrev:
tors nov 19, 2020 5:42 am
https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/mess ... oblem.html

Snart vil han pakke sammen og forlade Barcelona for evigt. De behandler ham som lort og forståeligt nok at han er trist og sur hver gang han rejser tilbage efter landsholdskampe
Jeg synes ærligt talt det er hyklerisk den måde han reagerede på i går. Ja han blev tjekket af myndighederne da han landede i Barcelona. Det er der også mange andre normale mennesker der bliver efter en lang flyvetur. Folk står i kø i timer når de lander efter en lang tur. At det så sker for en af de rigeste personer som kommer i privat jet kan vel ikke være nogen overraskelse, og jeg tror han overlever. Derudover synes jeg det er kritisabelt at han på den måde udtaler sig surt om griezmanns onkels udtalelser. Det er dumt og uprofessionelt

Jeg er desværre derhenne hvor det vil være bedst for alle parter at han forlader klubben. Mest fordi det er hans eget ønske men også fordi det ødelægger klubben endnu mere hvis han opfører sig sådan her. Det gør ondt at erkende men vi må videre nu
Kan kun sig at jeg er 100% Uenig i alt hvad du skrev her!

Ligesom visse andre..
https://www.marca.com/en/football/barce ... b45c3.html
Så du mener det er bedst at han bliver mod hans vilje?



Jeg synes ærligt talt det er hyklerisk den måde han reagerede på i går.



----
Hvad er hyklerisk i det?
----


Ja han blev tjekket af myndighederne da han landede i Barcelona. Det er der også mange andre normale mennesker der bliver efter en lang flyvetur. Folk står i kø i timer når de lander efter en lang tur. At det så sker for en af de rigeste personer som kommer i privat jet kan vel ikke være nogen overraskelse, og jeg tror han overlever.


----
Du kan læse at han blev opholdt i mere end 30 minutter af toldere.. hvilket stortset aldrig sker for fodboldspillere
----


Derudover synes jeg det er kritisabelt at han på den måde udtaler sig surt om griezmanns onkels udtalelser. Det er dumt og uprofessionelt

----
Uprofessionalt af Messi? Det er dybt uprofessionalt at medierne er talerør for diverse ligegyldige personer som tidligere agenter, onkler og tanter af Griez - og som siger at Messi styrer som en diktator i Barca og det er derfor lille Griez ikke kan finde ud af at spille fodbold længere..
Det er da helt ok at Messi siger at han er træt af at blive omtalt som et problem i den klub han har spillet for hele livet.
-----

Jeg er desværre derhenne hvor det vil være bedst for alle parter at han forlader klubben.


-----
Hvilke parter? Messi er utilfreds med det han bliver beskyldt for - måske helt uden grund - og han er utilfreds med at klubben ikke har nogen sportslig projekt for han vil gerne have at Barca vinder det hele, og han var utilfreds med ledelsen , som alle andre også var..
-----

Mest fordi det er hans eget ønske men også fordi det ødelægger klubben endnu mere hvis han opfører sig sådan her.

-----
Hvis han ønsker ta forlade klubben af ovennævnte grunde kan vi alle forstå ham.
Men du skriver fordi at han opfører sig "sådan her" !! Han siger at han er utilfreds med at blive kaldt problemet.
-----

Det gør ondt at erkende men vi må videre nu

-----
Ja halløj - videre uden Messi er netop det helt store problem, ikke en løsning.
han er verdens, måske endda historiens bedste fodboldspiller.. "vi må videre.." :-)
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1457
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 389 gange
Blevet takket: 195 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SIOUX »

Som medierne så ofte gør, er Messis udtalelser gejlet op. Hvis man ser videoen fra lufthavnen, siger han jo bare med rolig tone: "Jeg er ved at være en lille smule træt af, altid at skulle være et problem". Det måde som jeg hørte det på, lød det mere som en stikpille til pressen end noget andet.
Senest rettet af SIOUX tors nov 19, 2020 11:05 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Rekick »

SIOUX skrev:
tors nov 19, 2020 5:27 pm
Som medierne så ofte gør, er det Messis udtalelser gejlet op. Hvis man ser videoen fra lufthavnen, siger han jo bare med rolig tone: "Jeg er ved at være en lille smule træt af, altid at skulle være et problem". Det måde, som jeg hørte det på, lød det mere som en stikpille til pressen end noget andet.
Det er også sådan jeg tolker på det.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Hvis han stadig ønsker et skifte, hvilket jeg går ud fra, så håber jeg det bliver til januar.

Intet godt vil komme ud af et forår med en stadig modløs og mentalt fraværende Messi.

Jeg vil altid være Barca fan, også om 5-10-15 år. Men Barca og messis tid er løbet fra hinanden. Jeg ønsker at han får glæden igen et par år hvor han ønsker at være. Så kan den nye ledelse koncentrere sig om at bygge Barca op igen til de næste mange, forhåbentlig succesfulde år, som i størsteparten alligevel vil være uden den lille troldmand.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Lopezzz »

Corona har fucket alt op for ham og os. Ikke kun Barca fans men alle dem som holder med Messi kommer måske aldrig til at opleve en afskedskamp med ham eller bare en live hyldest på fyldt Camp Nou.
Ingen ved hvornår det her forsamlingsforbud stopper hvis det overhoved stopper.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Champione »



Heartbreaking - en mand mod sin lyst og vilje.

Gør seriøst lidt ondt indeni :cry: :cry:
---------------------------------------
Barca is my religion!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster