10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana92 »

Storken skrev:@Blau

Messi bliver kørt personligt rundt af Gabons diktator. Jeg er ikke journalist, men det er fandme en god historie.

Messi begik en fejl, hvilket han bliver kritiseret for. Det er meget naturligt, når man er et forbillede for rigtig mange unge mennesker verden over.
Det var alligevel en pæn del af mit indlæg, du valgte at ignorerer der.

Ja, det er nemlig en langt bedre historie at den søde og rare engel, der hedder Messi, bruger et par timer med Ali Bongo, end at den griske og arrogante narcissist, der hedder Ronaldo, bruger et par timer med Islam Karimov. Det var ligesom det der var hele min pointe med de sidste to afsnit; mediernes gennemskuelige agenda.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af zqa »

Lol.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Flax_Generous »

Blaugrana92 skrev:Sagen er jo nok den, at Messi har aftalt med Eto'o at tage en tur til Gabon og efterfølgende Cameroon. Og så er det nok bare så simpelt, at hvis man gerne vil have et smertefrit ophold i Gabon, så må man indstille sig på at skulle mødes med Hr. Bongo...
Eto'o og Bongo har kendt hinanden længe og er venner, så det er næppe tilfældigt, at Gabon også lige skulle besøges.

Jeg havde personligt ikke taget til Gabon for at trykke hånd med en korrupt statsleder. Eller Uzbekistan, for den sags skyld. Men det er en mindre fejl, der formentlig bliver opvejet af alt det velgørenhedsarbejde Messi (og Ronaldo) laver. Og så sker der i øvrigt også langt værre ting i fodboldens verden.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Kubala »

Altså, hvis vi snakker moral og etik etc., så burde alle handle anderledes. Regeringsoverhoveder verden over skal handle anderledes, ligeledes skal virksomhederne og forbrugerne også, men det gør vi ikke, for sådan er det jo, som Margrethe Vestager ville sige det. Jeg er ikke meget for, at Messi skal omgås typer som Ali Bongo, men jeg må desværre også erkende, at det i vores verden er svært at undvære at møde sådanne typer, når man er i en position som Messi.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Storken »

Kubala skrev:Altså, hvis vi snakker moral og etik etc., så burde alle handle anderledes. Regeringsoverhoveder verden over skal handle anderledes, ligeledes skal virksomhederne og forbrugerne også, men det gør vi ikke, for sådan er det jo, som Margrethe Vestager ville sige det. Jeg er ikke meget for, at Messi skal omgås typer som Ali Bongo, men jeg må desværre også erkende, at det i vores verden er svært at undvære at møde sådanne typer, når man er i en position som Messi.
Billede

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Kubala »

Storken skrev:
Kubala skrev:Altså, hvis vi snakker moral og etik etc., så burde alle handle anderledes. Regeringsoverhoveder verden over skal handle anderledes, ligeledes skal virksomhederne og forbrugerne også, men det gør vi ikke, for sådan er det jo, som Margrethe Vestager ville sige det. Jeg er ikke meget for, at Messi skal omgås typer som Ali Bongo, men jeg må desværre også erkende, at det i vores verden er svært at undvære at møde sådanne typer, når man er i en position som Messi.
Billede

Haha, jeg elsker det citat, men jeg er sgu ikke særlig optimistisk ift. mennesket, desværre. Desuden tror jeg ikke rigtigt på, at man alene kan forandre tilgangene. De tider ser ud til at være ændret, hvor ledere kæmpede for idealerne, frem for at være meget mere pragmatiske og kyniske. Desuden er Gandhi min personlige helt(det skal siges, at han ikke var helt uden fejl, men trods alt bedre end mange andre).


I øvrigt synes jeg, at du har nogle pudsige holdninger: Det lader til, at du vægter moral og etik, men samtidig snakker du om overmenneske og survival of the fittest etc.

Edit: Vi skal lige passe på med de der lommefilosofiske snak, for så kommer Daluigi efter os.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Storken »

Kubala skrev:
Storken skrev:
Kubala skrev:Altså, hvis vi snakker moral og etik etc., så burde alle handle anderledes. Regeringsoverhoveder verden over skal handle anderledes, ligeledes skal virksomhederne og forbrugerne også, men det gør vi ikke, for sådan er det jo, som Margrethe Vestager ville sige det. Jeg er ikke meget for, at Messi skal omgås typer som Ali Bongo, men jeg må desværre også erkende, at det i vores verden er svært at undvære at møde sådanne typer, når man er i en position som Messi.
Billede

Haha, jeg elsker det citat, men jeg er sgu ikke særlig optimistisk ift. mennesket, desværre. Desuden tror jeg ikke rigtigt på, at man alene kan forandre tilgangene. De tider ser ud til at være ændret, hvor ledere kæmpede for idealerne, frem for at være meget mere pragmatiske og kyniske. Desuden er Gandhi min personlige helt(det skal siges, at han ikke var helt uden fejl, men trods alt bedre end mange andre).


I øvrigt synes jeg, at du har nogle pudsige holdninger: Det lader til, at du vægter moral og etik, men samtidig snakker du om overmenneske og survival of the fittest etc.

Edit: Vi skal lige passe med de der lommefilosofiske snak, for så kommer Daluigi efter os.
Jeg overvejede faktisk om jeg skulle citere Gandhi eller Michael Jackson (Man in the Mirror), men jeg valgte rigtigt kan jeg forstå :smile:

Jeg ved ikke om jeg har nogle pudsige holdninger, men jeg er nok svær at blive klog på :) Jeg prøver at være moralsk, ærlig, god osv, men jeg ved samtidig, at jeg inderst inde ikke er det. Jeg undertrykker min natur, da jeg ved det er forkert. Det er dog bare et spørgsmål om tid før jeg befinder på på the dark side. Jeg prøver bare at udskyde det lidt :)

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5476
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Storken... Udskyd ikke til i mogen, det du kan gøre i dag!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Storken »

SpillerSomMESSI skrev:Storken... Udskyd ikke til i mogen, det du kan gøre i dag!
Jeg har lavet en kalkulation. Det kan bedst betale sig at være et svin, når man har mange penge :twisted: Der går nok nogle år eller 10 inden det er tilfældet for undertegnet...

emo
Indlæg: 17780
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af emo »

Eller aldrig?
Allez...

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Storken »

emo skrev:Eller aldrig?
Verden har endnu ikke set et sådan tilfælde af uforløst potentiale. Jeg tvivler på, at det vil overgå undertegnet.

:cool: :lol: ;-)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana92 »

SpillerSomMESSI skrev:Storken... Udskyd ikke til i mogen, det du kan gøre i dag!
What are you waiting for?! DO IT! JUST DO IT!

Sendt fra min fede telefon, bitches!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Storken »

Blaugrana92 skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Storken... Udskyd ikke til i mogen, det du kan gøre i dag!
What are you waiting for?! DO IT! JUST DO IT!

Sendt fra min fede telefon, bitches!
Du har nok ret. Jeg må finde et eller andet at frygte...

phpBB [video]

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Kubala »

Storken skrev:
Kubala skrev:
Storken skrev:
Kubala skrev:Altså, hvis vi snakker moral og etik etc., så burde alle handle anderledes. Regeringsoverhoveder verden over skal handle anderledes, ligeledes skal virksomhederne og forbrugerne også, men det gør vi ikke, for sådan er det jo, som Margrethe Vestager ville sige det. Jeg er ikke meget for, at Messi skal omgås typer som Ali Bongo, men jeg må desværre også erkende, at det i vores verden er svært at undgås at møde sådanne typer, når man er i en position som Messi.
Billede

Haha, jeg elsker det citat, men jeg er sgu ikke særlig optimistisk ift. mennesket, desværre. Desuden tror jeg ikke rigtigt på, at man alene kan forandre tilgangene. De tider ser ud til at være ændret, hvor ledere kæmpede for idealerne, frem for at være meget mere pragmatiske og kyniske. Desuden er Gandhi min personlige helt(det skal siges, at han ikke var helt uden fejl, men trods alt bedre end mange andre).


I øvrigt synes jeg, at du har nogle pudsige holdninger: Det lader til, at du vægter moral og etik, men samtidig snakker du om overmenneske og survival of the fittest etc.

Edit: Vi skal lige passe med de der lommefilosofiske snak, for så kommer Daluigi efter os.
Jeg overvejede faktisk om jeg skulle citere Gandhi eller Michael Jackson (Man in the Mirror), men jeg valgte rigtigt kan jeg forstå :smile:

Jeg ved ikke om jeg har nogle pudsige holdninger, men jeg er nok svær at blive klog på :) Jeg prøver at være moralsk, ærlig, god osv, men jeg ved samtidig, at jeg inderst inde ikke er det. Jeg undertrykker min natur, da jeg ved det er forkert. Det er dog bare et spørgsmål om tid før jeg befinder på på the dark side. Jeg prøver bare at udskyde det lidt :)
Ja, du ramte rigtigt med Gandhi, selvom Michael Jacksons sang er meget rammende og sigende, men Gandhi er den tand bedre og så hænger der heller ikke pædofili sager eller lignende tunge sager over ham(såvidt jeg ved).

Jeg skal ikke fortælle dig eller nogen, hvad der er rigtigt eller forkert, for det må man selv om. Du er da i det mindste ærlig omkring det, når du skriver(modsat mange, der har samme holdning, men kan ikke indrømme det over for sig selv og slet ikke over for andre): "Jeg prøver at være moralsk, ærlig, god osv, men jeg ved samtidig, at jeg inderst inde ikke er det". Jeg tror, at hovedparten(de fleste) af mennesker er meget egoistiske og de tænker også meget individualistisk, men de benægter det.

Det jeg ikke kan forstå, er den her sætning: "Jeg undertrykker min natur, da jeg ved det er forkert". Hvorfor gør du det, når du ved det er forkert?

Man har lavet undersøgelser af mennesker, der har toplederposter og det tyder på, at disse individer er lidt specielle, der er lidt psykopatiske tendenser over dem. Nogle er muligvis også psykopater.

"Det er dog bare et spørgsmål om tid før jeg befinder på på "the dark side". "Jeg prøver bare at udskyde det lidt". :lol: :lol: :lol:, så kom der også et Star Wars' citat ind.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Storken »

Kubala skrev:Det jeg ikke kan forstå, er den her sætning: "Jeg undertrykker min natur, da jeg ved det er forkert". Hvorfor gør du det, når du ved det er forkert?
Eksempel:
Min første tanke er altid, "Selvfølgelig er det en p***er!", når jeg i nyhederne ser, at forbrydelsen er begået af en indvandrer. Jeg skal næsten anstrenge mig for at blive lidt mere nuanceret. Jeg ville ønske, at jeg var bedre, men er det inderst inde ikke. Den eneste forskel på mig og DF's vælgere er, at jeg ved, at det er forkert at være racistisk.

Kubala skrev:Man har lavet undersøgelser af mennesker, der har toplederposter og det tyder på, at disse individer er lidt specielle, der er lidt psykopatiske tendenser over dem. Nogle er muligvis også psykopater.
Det skal lige passe, at min samvittighed er det der holder mig tilbage. Hvordan slipper jeg af med den og bliver en topleder med psykotiske træk? :twisted: ;-) :cool:

Kubala skrev:"Det er dog bare et spørgsmål om tid før jeg befinder på på "the dark side". "Jeg prøver bare at udskyde det lidt". :lol: :lol: :lol:, så kom der også et Star Wars' citat ind.
Jeg kan godt lide Star Wars, så den citerer jeg meget :razz: :glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster