10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1457
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 389 gange
Blevet takket: 195 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SIOUX »

Man hverken kan eller burde udlede noget fra den video.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Champione »

SIOUX skrev:
tirs nov 24, 2020 12:56 pm
Man hverken kan eller burde udlede noget fra den video.
Fordi? :wtf:

Vi har en mand, som holder sig helt ude af fællesskabet og går helt alene rundt og kigger i jorden?
Ligner ikke han ligefrem er i godt humør og fuld af spillelyst?
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Champione skrev:
tirs nov 24, 2020 1:13 pm
SIOUX skrev:
tirs nov 24, 2020 12:56 pm
Man hverken kan eller burde udlede noget fra den video.
Fordi? :wtf:

Vi har en mand, som holder sig helt ude af fællesskabet og går helt alene rundt og kigger i jorden?
Ligner ikke han ligefrem er i godt humør og fuld af spillelyst?
Men der kan være tusindvis af grunde til at han går sådan i de der sekvenser.. måske er de sammensat over 2 timers træning... hvor han indimellem grinede og havde det sjovt med de andre.. det ved vi ikke noget om.

Omvendt ved vi heller ikke om det rent faktisk er som videoen giver udtryk for.

Pointen er: Vi ved ikke noget, det er blot medierne der skaber historier for at clickbaite os og male et sensationelt billede af eksempelvis Messi.. det sælger og især fordi man let kan spinne på messi i øjeblikket.

Men at Griezmann har valgt at svare offentlig på hans forhold til Messi samt de onkler, tanter og tidligere agenters udtalelser om ham og Messi finder jeg alligevel interessant.

Hvorfor skal Messi som har givet os alt og har båret klubben, nu pludselig angribes fra alle sider.. det er ikke Messi værdig det her!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1457
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 389 gange
Blevet takket: 195 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SIOUX »

Man kan jo ikke forvente af noget menneske, at man går jublende og glad rundt på sin arbejdsplads hver dag gennem 10-15 år. Derfor burde man ikke udlede noget af en lille video.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Lopezzz »

Han er bare ked af at han skal sidde på bænken i aften og fordi han er træt af Griezmann :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Først - jeg giver ikke noget som helst for sådan en video. Den giver intet indblik i noget som helst.

Men lad os lege med. Hvis Messi er sur så send ham videre. Og nej det siger jeg ikke fordi det er synd for ham og bla bla bla. Jeg siger det fordi han får en fucking formue og vi vinder alligevel ikke med ham. Klubben er på røven og Messis løn kan uden tvivl hjælpe med det generationsskifte som vi er i gang med og som for alvor skal køres ind efter denne sæson.

Så farvel Messi. Jeg elsker dig. Men jeg elsker klubben meget, meget mere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

VicValde
Indlæg: 230
Tilmeldt: tors aug 17, 2017 8:02 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 43 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af VicValde »

SIOUX skrev:
tirs nov 24, 2020 12:56 pm
Man hverken kan eller burde udlede noget fra den video.
Der kan da udledes alt ud fra den video.

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 617
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 125 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af PeterPedal »

Alt er ret meget
I øvrigt mener jeg at Xavi burde overveje en 4-4-4 opstilling til de svære kampe

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Leandro Paredes (PSG): "We are waiting for Messi with open arms. We hope he arrives, but it's up to him."

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
tors dec 03, 2020 7:08 pm
Leandro Paredes (PSG): "We are waiting for Messi with open arms. We hope he arrives, but it's up to him."
DET vil fandme føles mærkeligt!!! Men vil for så vidt ikke overraske mig. Forlænger måske også karrieren lidt fremfor i PL.

Tror dog stadig mest på City.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Antimadridista skrev:
tors dec 03, 2020 9:58 pm
Dytrax skrev:
tors dec 03, 2020 7:08 pm
Leandro Paredes (PSG): "We are waiting for Messi with open arms. We hope he arrives, but it's up to him."
DET vil fandme føles mærkeligt!!! Men vil for så vidt ikke overraske mig. Forlænger måske også karrieren lidt fremfor i PL.

Tror dog stadig mest på City.
Ærligt, så tror jeg ikke Messi skifter. Det kan sagtens være, at det er ønsketænkning, at jeg tror han bliver, men det er bare svært at forestille sig, at han holder fast i at ville væk, nu hvor ledelsen ryger på porten.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
tors dec 03, 2020 10:31 pm
Antimadridista skrev:
tors dec 03, 2020 9:58 pm
Dytrax skrev:
tors dec 03, 2020 7:08 pm
Leandro Paredes (PSG): "We are waiting for Messi with open arms. We hope he arrives, but it's up to him."
DET vil fandme føles mærkeligt!!! Men vil for så vidt ikke overraske mig. Forlænger måske også karrieren lidt fremfor i PL.

Tror dog stadig mest på City.
Ærligt, så tror jeg ikke Messi skifter. Det kan sagtens være, at det er ønsketænkning, at jeg tror han bliver, men det er bare svært at forestille sig, at han holder fast i at ville væk, nu hvor ledelsen ryger på porten.
Imo drejer det sig ikke blot om ledelsen. Han vil vinde/være på et absolut tophold. Alt kan selvfølgelig ske, men tror ikke Barca bliver absolut top i Messis resterende spillerkarriere.

Han orker ikke en ny process/genopbygning i Barca.

Men om ikke så mange uger, kan vi måske få svar....

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Det tror jeg at du har ret i, at han vil vinde og være en del af et vinderprojekt. Hvilket vi ikke pt. er, om end det ser lysere ud nu end det gjorde for kort tid siden.

Men... Jeg er fodboldromantiker og håber at han bliver, hvilket muligvis overdøver evnen til at tænke bare nogenlunde rationelt, derfor jeg er "sikker" på at han bliver.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
fre dec 04, 2020 12:02 am
Det tror jeg at du har ret i, at han vil vinde og være en del af et vinderprojekt. Hvilket vi ikke pt. er, om end det ser lysere ud nu end det gjorde for kort tid siden.

Men... Jeg er fodboldromantiker og håber at han bliver, hvilket muligvis overdøver evnen til at tænke bare nogenlunde rationelt, derfor jeg er "sikker" på at han bliver.
Jeg forstår dig. Et eller andet sted, er jeg dog klar til etnyt Barca. En årgang 0 efter Messi. Nye profiler, gerne unge (fati, pedri mfl) der kan sparke en ny spændende tidsalder i gang. :glad:

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Isageren »

Antimadridista skrev:
fre dec 04, 2020 12:17 am
Dytrax skrev:
fre dec 04, 2020 12:02 am
Det tror jeg at du har ret i, at han vil vinde og være en del af et vinderprojekt. Hvilket vi ikke pt. er, om end det ser lysere ud nu end det gjorde for kort tid siden.

Men... Jeg er fodboldromantiker og håber at han bliver, hvilket muligvis overdøver evnen til at tænke bare nogenlunde rationelt, derfor jeg er "sikker" på at han bliver.
Jeg forstår dig. Et eller andet sted, er jeg dog klar til etnyt Barca. En årgang 0 efter Messi. Nye profiler, gerne unge (fati, pedri mfl) der kan sparke en ny spændende tidsalder i gang. :glad:
Det eneste jeg er bange for er at Messi flopper i udlandet, så vil der for alvor komme brænde på Ronaldo-den-bedste-nogensinde bålet. I Barca er alt bygget op om ham, og hvis han havde været skarpere foran mål havde folk stadig, i denne sæson, snakket om ham som den bedste i verden
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster