10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg


Marley

Indlæg af Marley »


F.C. Barcelona

Indlæg af F.C. Barcelona »

Godt å se at Messi er i toppform igjen, det er viktig. Nå tar han en del av oppmerksomheten fra Ronnie noe som kan gjøre ham godt.

Fantastisk mål, bedre enn Maradona sitt.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Indlæg af emo »

Messi har strålet i de seneste kampe, faktisk siden hans hattrick mod Madrid har han været den bedste på holdet og har scoret en del mål, han er fantastisk i øjeblikket, lad ham forsætte sådan.

Det er uhyggeligt hvor godt hans og Maraddonas mål ligner hinanden... aaaaa mååske et tegnn :P:P:p!!!!!!!!!!!!
Allez...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Indlæg af Brombi »

Jeg har aldrig været så glad for en spiller før, jeg elsker den spiller sindsygt højt. Jeg bliver især glad når jeg fx læser om ham på hjemmesiden("minut for minut")

Jeg er sq stolt!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Indlæg af Guardiola »

Man må sige, at man er priviligeret, når man som klub kan hive en mand som Messi op fra talentholdene. Han er helt fantastisk, kæmpe teknik, kæmpe spilforståelse, og en afgørende faktor. At sammenligne han mål med Mradonas legendariske, er ingen overdrivelse. Dog blev Maradonas scoret på en lidt større scene, men det skal nok komme for Messi. Der er ingen grænser for, hvor langt han kan gå.

Maradonas legendariske mål:

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 843
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 52 gange

Indlæg af Diabolito »

Ja, Maradonas blev scoret på en større scene, men omvendt kan man sige, at Maradona var en del ældre da han scorede det. Messi er19 år... Hvornår kan nogen herinde overhovedet huske en 19-årig lave sådan noget ?

Ronaldo, Cristiano Ronaldo, Ronaldinho, Zidane, I kan alle sammen godt pakke sammen, den her knægt kommer til at overgå jer alle
El Señor de las Tartas

boney

Indlæg af boney »

Det varmer sku om hjertet!!!! Det er da helt vildt haha :D... Er det snart på tide at han får 10 på ryggen?

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Indlæg af Elbarca »

Rigtigt flot mål af Messi. Målet kan helt sikkert sammenlignes med Maradonas "alletiders bedste mål". Det er utroligt hvad han formål i den alder. Både Maradonas fra 1986 og Ronaldos mål fra 1995 var måske bedre udført, men Messi viste i går at han er en kommende legende på højde med dem. Man taler om C. Ronaldo, som den bedste i verden, men så længe Messi spiller bold, får portugiseren det svært. Messi viser mere talent end C.Ronaldo, som endnu ikke har skilt sig ud i f.eks CL...

Saturn

Indlæg af Saturn »

boney skrev:Det varmer sku om hjertet!!!! Det er da helt vildt haha :D... Er det snart på tide at han får 10 på ryggen?
Messi er en fantastisk utroligt overdrevet [indsæt flere tillægsorg her] spiller.. Jeg ved snart ikke hvor mange gange jeg har set det mål på repeat nu :lol:

..Men imo er nr 10 ronaldinhos nr til han forlader klubben/stopper karieren :wink:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Indlæg af Blaugrana92 »

Saturn skrev:
boney skrev:Det varmer sku om hjertet!!!! Det er da helt vildt haha :D... Er det snart på tide at han får 10 på ryggen?
Messi er en fantastisk utroligt overdrevet [indsæt flere tillægsorg her] spiller.. Jeg ved snart ikke hvor mange gange jeg har set det mål på repeat nu :lol:

..Men imo er nr 10 ronaldinhos nr til han forlader klubben/stopper karieren :wink:
Det er fuldstændigt det samme her. Jeg har set klippet om og om igen, siden kl. 15 ;) Jeg elsker det. Det er alt for vildt. Og så er han kun 19 år. Hatten af for ham!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Indlæg af Daluigi »

jeg er oppe på 150 views nu ;)
Forumlegende

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Indlæg af Daluigi »

Diabolito skrev:Ja, Maradonas blev scoret på en større scene, men omvendt kan man sige, at Maradona var en del ældre da han scorede det. Messi er19 år... Hvornår kan nogen herinde overhovedet huske en 19-årig lave sådan noget ?

Ronaldo, Cristiano Ronaldo, Ronaldinho, Zidane, I kan alle sammen godt pakke sammen, den her knægt kommer til at overgå jer alle
Ja han har potentialet til at blive det største verden nogensinde har set
Forumlegende

Exil-Krew

Indlæg af Exil-Krew »

Vi kan allesammen være enige, men en ting jeg frygter for Messi er en ny skade. Jeg bange for han stopper med fodbolden før tid pga hans fysik. De store hold har ingen grænser for hva de gør for at stoppe ham. Lad os håbe at han i næste sæson får en skadefri sæson og slå igennem (igen) i CL.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Indlæg af abx »

Hvad med forbedringer? Nu snakker vi alle om hans gode sider. Er der nogle områder hvor Messi kan forbedre sig? Han er jo ung og har selvfølgelig en del at lære endnu.

Fysik?
Mentalitet?

Ellers?
Próxima Estación.... Parallel!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster