10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af emo »

Messi out 6-8 weeks out with a tear in his hamstring
Fucking fuck mand! Det er jo latterligt, nu ryger Ballon, og så er han først tilbage i Januar ca... aaargh!
Allez...

BarçaDK

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af BarçaDK »

Det er bekymrende, at han til januar har været skadet i over 8 måneder. Godt nok ikke konstant, men det er virkelig tæt på. Han har ikke været på toppen i den tid. Det er også bekymrende, at det er nye skader han får. Det er ikke fordi at han forcerer og kommer tilbage før tid, hans muskelkvalitet er simpelthen for dårlig.

8 uger ude er fint, hvis han kommer tilbage som den gode gamle Messi. Noget tyder på, at han skal restituere endnu mere end ved de tidligere skader, han rejser hvert fald til Argentina om et par uger. Det kan selvfølgelig være, at skaden bare er værre, men det tydede ikke på i går. Han gik fint og lignede ikke en mand i smerter.

Han må meget gerne være klar til Atlético 12/01.
emo skrev:
Messi out 6-8 weeks out with a tear in his hamstring
Fucking fuck mand! Det er jo latterligt, nu ryger Ballon, og så er han først tilbage i Januar ca... aaargh!
Messis guldboldstreak må jo ende en dag. Hvis Ronaldo, Bendte eller Ribéry gør det nu her, så er det meget fedt at det kun (ej okay, delvist) er pga. en skade til Leo. :smile:

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Bager »

BarçaDK skrev:Messis guldboldstreak må jo ende en dag. Hvis Ronaldo, Bendte eller Ribéry gør det nu her, så er det meget fedt at det kun (ej okay, delvist) er pga. en skade til Leo. :smile:
Hahahahahahaha
Visca el Barca

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Det er virkelig uheldigt! Håber virkelig at han er heldigere med skader i 2014!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Skydefinten »

Vi laver bare en madridista.dk/Kassow, og lader som om han ikke er vigtig for os. Ligesom da Özil røg afsted.

Pisseærgeligt med Leo, men vil gerne bare have ham 100% klar nu. Heldigvis har de øvrige scoret 30 ud af 38 mål. Der ryger nok desværre en del assists på hans konto. 4 indtil videre i sæsonen. Vamoooos! (Ps køb Lewandowski)
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Kubala »

Ballon d'Or... er det ikke lidt ligegyldigt med den? Hvorfor går nogen så meget op i den? Manden er blevet skadet og er muligvis ude i 6-8 uger og man taler om Ballon d'Or. Messi har vundet den 4 gange i træk... hvad skal han bevise? At han ikke vinder den i år, kan da være fuldkommen ligegyldigt. Man skal finde en løsning på dette skadeshelvede. Det er det allervigtigste lige nu.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af emo »

Oooh snap ! Back in business !

Det er klart at lægestaben denne gang har tvunget ham til at holde fri. En skade som den han render med burde ifølge folk som udtaler sig ikke tage så lang tid, og jeg mindes ikke at nogen af hans "seneste" skader har holdt ham ude i to måneder. Nu er det nok besluttet at han skal TVINGES til at klare sig. Det jeg har læst om skaden er ikke at den er så slem, den gør ham bare ikke i stand til at sprinte i gennem.

Det var mig der snakked om Ballonen hvis nogen skulle være i tvivl. Ja, jeg så ham gerne vinde den igen, og i år har det være tæt løb. Han er den bedste, han skal ikke bevise noget, men mon ikke også at han selv ønskede en Ballon ekstra til samlingen, alt andet ville være "underligt".

Personligt er prisen ligegyldig for mig, men den har trods alt noget med sig. Heldigivs er vi i år ikke afhængige af ham som før i tiden, som Skyde også skriver det.

Bliv rask !
Allez...

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Heartbreaker »

Ronaldo, når Messi alligevel vinder prisen:
Billede

Selvfølgelig er det trist med skaden, men den kommer på et fint tidspunkt og nu stepper NeyNey og Electric Sanchez deres game yderligere op. I like.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Kubala »

Men vi er enige om, at den holder ham væk fra at præstere optimalt, right? Om han bliver tvunget eller ikke, så tales der om 6-8 uger eller har jeg misset noget her? Nu er det ikke kun dig, jeg referer til, men bare generelt, men jeg kan godt se, at du føler dig trumfet, men så undskylder jeg. Er blevet lidt træt af Ballon d'Or snakken.




I øvrigt må det jo efterhånden være et problem med de skader eller du mener noget?
Senest rettet af Kubala man nov 11, 2013 4:20 pm, rettet i alt 1 gang.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af emo »

Jeg mener at der er forskel på 8 ugers skade, eller et par ugers skade og et par ugers tvunget hvile. Absoult.
Allez...

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Kubala »

Det giver jo sig selv... men faktummet er, at han muligvis kan være ude i 6-8 uger, og disse skader kommer hyppigere efterhånden, hvilket er et problem eller er det så forkert, at tænke det?

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af emo »

Nej, det er ikke forkert at tænke at hyppigere skader er et problem. Jeg mener dog hellere ikke at jeg benægter dette faktum, eller skriver til dig at jeg ikke er enig, så ved ikke hvorfor så spørgende ?

Problemer som jeg ser det er ikke skaderne, men Messi og/eller lægestaben. Han er ikke større end klubben, han kan på intet tidspunkt overtrumpfe en læges udmeldning eller klubbens, sådan fungerer moderne fodbold ikke. Så i sidste ende er det måske Messi som er det største problem for sig selv og sit spil, som det er for tiden.
Allez...

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Kubala »

Men det kan vi jo ikke vide. Vi kan jo ikke vide, at han overtrumfer lægestaben og træneren. Det ville være yderst mærkeligt i en stor klub som Barca. Messi bestemmer jo ikke selv, om han skal spille eller ej. Det er trænerens ansvar.




Du kan have ret i, at det kan være lægestaben eller lignende, der er problemet og tildels også Messi(selvom man "bare skal irettesætte" ham så, hvis det er tilfældet).

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af A$AP »

Håber ikke at vi bliver nødsaget til at spille med Cesc på Messi's plads nu da Messi er ude i relativt lang tid, Neymar eller måske Sanchez kunne spille i midten.

Med hensyn til Ballon D'or så kunne jeg ikke være mere ligeglad lige nu, lad bare Ronaldo vinde den, Messi kommer stærkt tilbage i Januar måned! Lige nu er det vigtigst at få Messi godt og grundigt restitueret, jeg ser ham meget gerne tilbage og klar mod Atlético i begyndelsen af Januar måned.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Brombi »

Kubala skrev:Men det kan vi jo ikke vide. Vi kan jo ikke vide, at han overtrumfer lægestaben og træneren. Det ville være yderst mærkeligt i en stor klub som Barca. Messi bestemmer jo ikke selv, om han skal spille eller ej. Det er trænerens ansvar.




Du kan have ret i, at det kan være lægestaben eller lignende, der er problemet og tildels også Messi(selvom man "bare skal irettesætte" ham så, hvis det er tilfældet).
Jeg synes det blev gjort ret tydeligt efter Guardiola, at Messi selv bestemte hvornår han måtte spille..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster