10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Tja det er sådan ca intet værd.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

DeanCassady
Indlæg: 1587
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 83 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af DeanCassady »

Piquénbauer skrev:Tja det er sådan ca intet værd.
I så fald er din deltagelse antageligt ligeså.

Hvorfor skulle han skifte? Han har tidligere været rygtet væk, og det har virket lige urealistisk hver eneste gang. Nuvel, bestyrelsen er en faktor, men jeg antager, at Messi har forstået, at klubben er mere end blot Bartomeu, hvis søde dage i præsidentlogen alligevel er talte.

Han skal nok blive.
Robert Zimmerman

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg snakker om tiltrækningskraft.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af zqa »

DeanCassady skrev:
zqa skrev:Og det baserer du på?
Fornemmelse. Ligesom alle andre.
Aha, legit.
#jesuisSheep

DeanCassady
Indlæg: 1587
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 83 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af DeanCassady »

Piquénbauer skrev:Jeg snakker om tiltrækningskraft.
Sommeren har vel været et udmærket bevis. Vi har ikke - ufrivilligt - sluppet en nøglespiller siden Figo. Derudover lader det til, at en del spanske talenter foretrækker hovedstaden fremfor kysten. Det var ikke sket for fem år siden.
Robert Zimmerman

DeanCassady
Indlæg: 1587
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 83 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af DeanCassady »

zqa skrev:
DeanCassady skrev:
zqa skrev:Og det baserer du på?
Fornemmelse. Ligesom alle andre.
Aha, legit.
God dreng.
Robert Zimmerman

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

At Theo vælger real er vel ligeså meget værd som at gomes tog barca året før? Det kan man sgu ikke bruge til det store. Det skifter fra sæson til sæson om det er barca eller real der napper dem.

Men ja ney smuttede og det var klart et nederlag. Personligt tror jeg dog det kom mere an på penge end projektet. Det er dog ligeså svært at "bevise" som din påstand om at vores tiltrækningskræft er faldende.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

DeanCassady
Indlæg: 1587
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 83 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af DeanCassady »

Piquénbauer skrev:At Theo vælger real er vel ligeså meget værd som at gomes tog barca året før? Det kan man sgu ikke bruge til det store. Det skifter fra sæson til sæson om det er barca eller real der napper dem.

Men ja ney smuttede og det var klart et nederlag. Personligt tror jeg dog det kom mere an på penge end projektet. Det er dog ligeså svært at "bevise" som din påstand om at vores tiltrækningskræft er faldende.
Nu var det ikke blot Theo, men også Cabellos, hvilket Real Madrids projekt taget i betragtning er ganske forståeligt. Der florerer tilmed rygter om, at Coutinho skulle foretrække Paris fremfor os.

At Neymar smuttede var et kæmpe, kæmpe nederlag - især på imagefronten, og udefra ser vores fundament langt, langt svagere ud end tidligere. PSG lavede powermoves, imens vi fremstod provokerende impotente.
Robert Zimmerman

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Ja det var vel derfor coutinho fakede en skade? Så han kunne komme til PSG næste sommer? Men ja de fik både Ceballos og Theo. Det er dog et meget tyndt grundlag at konkludere det store udfra. Det skifter som sagt fra sæson til sæson. Hvis det fortsætter så skal jeg dog nok gå med på din ide.

Og ja vi virkede impotente overfor PSG. Men det vil stort set alle desværre gøre når de hiver pengepungen frem. Og hvorfor det skulle betyde at vores tiltrækningskræft bliver mindre ved jeg ikke? Tværtimod åbnede det en plads i vores offensiv. Og hvis man ser på hvordan dembele, coutinho og seri har reageret på vores interesse så kunne det tyde på at vi stadig er en meget eftertragtet destination.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

DeanCassady
Indlæg: 1587
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 83 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af DeanCassady »

Piquénbauer skrev:Ja det var vel derfor coutinho fakede en skade? Så han kunne komme til PSG næste sommer? Men ja de fik både Ceballos og Theo. Det er dog et meget tyndt grundlag at konkludere det store udfra. Det skifter som sagt fra sæson til sæson. Hvis det fortsætter så skal jeg dog nok gå med på din ide.

Og ja vi virkede impotente overfor PSG. Men det vil stort set alle desværre gøre når de hiver pengepungen frem. Og hvorfor det skulle betyde at vores tiltrækningskræft bliver mindre ved jeg ikke? Tværtimod åbnede det en plads i vores offensiv. Og hvis man ser på hvordan dembele, coutinho og seri har reageret på vores interesse så kunne det tyde på at vi stadig er en meget eftertragtet destination.
Det er relativt sandsynligt, at Coutinho hellere ville til Barça end at blive i Liverpool, men det udelukker vel ikke, at PSG - såfremt det var muligt - var hans førsteprioritet.
Theo og Cabellos er fine pejlemærker. Men det er som sagt forståeligt nok, det kører trods alt lidt bedre i Madrid end i Barcelona.
Dit ståsted er som sådan ikke i kollision med mit - naturligvis varierer tiltrækningskraft, men vi taler her og nu. At situationen kan være en anden om tre år er vel altid implicit.

Vi har spenderet vinduet på at lege impotente overfor langt flere klubber end bare PSG. Tror du selv, at klubben har set Dembélé som den eneste nødvendighed?
Robert Zimmerman

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

At vi ikke kunne købe handler ikke om tiltrækningskræft men om markedet. Det burde stå klart for de fleste. Vores tiltrækningskræft gjorde at de spillere vi var interesserede i ville gå meget langt for at få et skifte gennemført.

Hvis PSG var Coutinhos førsteprioritet så ville det give mest mening at vente på dem end skifte til barca. De samme rygter som siger at han hellere vil til PSG siger også at de vil forsøge at hente ham næste år. Derfor finder jeg det en smule usandsyneligt at han ikke bare ventede til de kom på banen i stedet for at fake en skade.

Men vi kommer ikke rigtigt nogle steder med det her. VI må se hvad fremtiden bringer.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

DeanCassady
Indlæg: 1587
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 83 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af DeanCassady »

Piquénbauer skrev:At vi ikke kunne købe handler ikke om tiltrækningskræft men om markedet. Det burde stå klart for de fleste. Vores tiltrækningskræft gjorde at de spillere vi var interesserede i ville gå meget langt for at få et skifte gennemført.

Hvis PSG var Coutinhos førsteprioritet så ville det give mest mening at vente på dem end skifte til barca. De samme rygter som siger at han hellere vil til PSG siger også at de vil forsøge at hente ham næste år. Derfor finder jeg det en smule usandsyneligt at han ikke bare ventede til de kom på banen i stedet for at fake en skade.

Men vi kommer ikke rigtigt nogle steder med det her. VI må se hvad fremtiden bringer.
At vi ikke kunne købe handler om begge dele. At Dembélé endte med at strejke skal vel også ses i lyset af, at han har været dedikeret Barcelona-fan hele sit liv, hvilket næppe kan være definerende for den gennemsnitlige topspiller.

Igen, det er velsagtens en mulighed, at Coutinho har erkendt, at PSG har prioriteret Mbappé og Neymar fremfor ham.

Vinduet har været en fiasko, og har fået os til at fremstå svage. Derudover lader det også til, at vi har pisset nogle klubber af i bestyrelsens forfjamskede forsøg på tilhænger-soning.
Robert Zimmerman

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Jamen vi kan hurtigt blive enige om at vinduet har været en fiasko. Men det handler mere om manglende planlængning fra vores inkompetente ledelsen end dårligere tiltrækningskræft. Verratti ville os, eriksen udtalte at man ikke siger nej til barca, coutinho fakede en skade osv.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

DeanCassady
Indlæg: 1587
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 83 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af DeanCassady »

Det handler om begge dele. For fem år siden var vi holdet, som alle ville spille for. Det er ikke tilfældet længere.
Robert Zimmerman

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Ok det siger vi bare.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 0 gæster