10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Manchester City are convinced they’ve a chance of signing Leo Messi. The board (and not only Pep...) feels they’re the favorites to find an agreement IF Barça let him leave this summer.
Jeg tror vitterligt ikke klubberne går så meget op i tage sig tid og få en god handel. Jeg tror de tænker at de nu har en chance de aldrig troede de ville få - at kunne hente den bedste nogensinde og endda få et par gode år ud af ham. Den chance forspilder man ikke fordi man skal spare lidt penge. Slet ikke når man har ubegrænsede midler som city og ffp tydeligvis ikke kan stoppe dem.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Guardiola »

Kom nu med en udmelding Messi. Du bærer i den grad også et ansvar her. Synes ærligt talt det er lidt fejt af ham, at han som klubbens anfører og ikon intet har markeret siden den historiske blamage mod Bayern.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Dutch coach Jan Boskamp believes Barcelona need to move for Manchester City ace Kevin de Bruyne if they lose Lionel Messi.

Boskamp insists Frenkie de Jong isn't ready to step in for Messi next season.

He said, “Frenkie, for example, is a fantastic football player, but to build a whole team around him? No, they will have to spend millions for that.

"If they have to buy players, I end up with Kevin de Bruyne. Also because Arthur has left and Kevin can be in his best position on the right in midfield. With De Bruyne you can go towards the level of the best years, but I don't see him leaving City."

Boskamp, commenting on new Barca coach Ronald Koeman's showdown talks with Messi, added: “That as a new trainer you say something like that to your best player. When he has said that, it has been whispered by the Barcelona board."

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Guardiola skrev:
tors aug 27, 2020 7:24 pm
Kom nu med en udmelding Messi. Du bærer i den grad også et ansvar her. Synes ærligt talt det er lidt fejt af ham, at han som klubbens anfører og ikon intet har markeret siden den historiske blamage mod Bayern.
Ja, det ville unægtelig være rart, om han, som anfører og dén spiller han er, ville komme med en eller anden form for udmelding.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

https://www.sport.es/en/news/barca/manc ... si-8090034

Så siger vi stille og roligt ja tak, vi elsker dig Messi og god tur til Manchester.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Piquénbauer skrev:
tors aug 27, 2020 7:27 pm
https://www.sport.es/en/news/barca/manc ... si-8090034

Så siger vi stille og roligt ja tak, vi elsker dig Messi og god tur til Manchester.
Ja, det ser sådan ud. Håber han vinder alt, hvad han kommer i nærheden. Med undtagelse af, hvis City og vores klub tørner sammen.

EDIT: Lagde ikke mærke til, hvilke spillere City tilbyder. Det er ikke helt tosset, når det nu er uundgåeligt, at Messi smutter.

Jorge Messi is in Manchester. [TyC Sports]

Rygtet om Jorge er afvist. (Bliver idiot af alle de rygter :crazy: )
Senest rettet af Dytrax tors aug 27, 2020 7:36 pm, rettet i alt 2 gange.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Det er blevet afvist at Jorge er i Manchester.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

For Messi the current situation is very painful. But he also understands that it's the best for the club and for him. Messi will speak soon, and he'll do so from Spain. [Veronica Brunati]

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Drake »

Jeg tror hverken vi for nogle penge eller spillere for Messi, det ender med at han udløser sin klausul og går gratis :sørgelig: :mad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

A possible resignation of Bartomeu will not change the decision of Messi, who wants to force the club to negotiate his departure this summer.
Så længe det bare handler om at han vil have os til at forhandle/sælge ham så er jeg ok med det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Tror jeg vil ligge mig i selen for, ikke at spekulere mere, før Leo reelt har talt.

Tabloiden har kronede dage!!

Nielsen
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons mar 05, 2014 12:13 am
Geografisk sted: København
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Nielsen »

Hvis han smutter, skal nr10 så pensioneres?
Flere husmandsfinter !

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Rekick »

Nielsen skrev:
tors aug 27, 2020 10:01 pm
Hvis han smutter, skal nr10 så pensioneres?
Ikke pensioneres, men nok holdes på indtil der dukker en person om som kan bære nummeret.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Drake »

Nielsen skrev:
tors aug 27, 2020 10:01 pm
Hvis han smutter, skal nr10 så pensioneres?
Nej det håber jeg ikke, det er jeg ikke fan af at man gør :!:

Og desuden så kan man kun bruge numrene 1-25 i Spanien, og tre af dem er til målmænd, så det ville ikke være så godt at fjerne nogle.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af A$AP »

Nej. Det synes jeg i hvert fald ikke det skal. Der er andre måder at forevige spillere på. Jeg synes i det hele taget stilheden fra Messi er skuffende, ikke bare denne her pinlige saga, men også efter Bayern kampen. Det er trods alt ikke nogen ordinær situation eller spiller. Han er holdets kaptajn.

Man må vel bare erkende, at det er nået til et punkt hvor dette er det bedste for begge parter. Vi må ned og ramme bunden for at genopbygge. Det gælder selvfølgelig også med afgangen af Bartomeu, i år eller næste år. Jeg håber det ender med den mest optimale aftale for klubben såvel som Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster