10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Ift ny klub og Messi.

Tror Messi har sonderet sine muligheder ret kraftigt inden sin udmelding. Måske endda en specifik klub, som han, alt efter polemikken med ledelse, klausuler etc, har en næsten færdig aftale med.

Han kaster ikke bare sig selv ud i uviden kaos ift sin fremtid.

Tror det hele er mindre kaotisk, end det ser ud fra vores spekulative observationer.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Det kunne det sagtens være. Men så længe Messi ikke kan smutte gratis og vi kan nægte at sælge så står klubben stadig med ok kort.

Hvis det er city som rygterne siger så skal vi minimum have Jesus/Silva og garcia. Jeg stoler simpelthen ikke på at ledelsen kan købe gode ordentligt ind hvorfor der skal kvalitet med i handlen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Messi has made the decision to leave Barcelona with or without Bartomeu. Leo's decision is not just about the president - he feels the club does not provide him with a sporting project that aspires to compete at the highest level. [Veronica Brunati]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Messi and Manchester City have an agreement on the numbers. [@verobrunati]

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

ManCity and Lionel Messi already have an agreement in terms of numbers
Det er fint men klubben skal sgu have noget igen. Som sagt er det fint at han er træt af barto og co men det er jo ikke hele klubben. Fans, medspillere og andet vil lide under sådan en beslutning. Det samme vil næste præsident og det næste projekt.

Jeg håber virkelig at man kan finde en aftale hvor alle bliver glade og ikke kun Messi og city. Lidt kærlighed må han sgu have tilbage på trods af kæmpe klovnen barto.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Piquénbauer skrev:
tors aug 27, 2020 4:13 pm
ManCity and Lionel Messi already have an agreement in terms of numbers
Det er fint men klubben skal sgu have noget igen. Som sagt er det fint at han er træt af barto og co men det er jo ikke hele klubben. Fans, medspillere og andet vil lide under sådan en beslutning. Det samme vil næste præsident og det næste projekt.

Jeg håber virkelig at man kan finde en aftale hvor alle bliver glade og ikke kun Messi og city. Lidt kærlighed må han sgu have tilbage på trods af kæmpe klovnen barto.
Jeg er helt enig.
Det ville også, med tanke på Messis tid i klubben og alt hvad der er opnået, være et trist punktum, hvis ikke klubben får noget ud af det / noget at bygge på.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Lopezzz »

Har Messi sagt noget om nuværende situation?? Hvis ikke så tror jeg ikke på en skid mere
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Lopezzz skrev:
tors aug 27, 2020 4:26 pm
Har Messi sagt noget om nuværende situation?? Hvis ikke så tror jeg ikke på en skid mere
Intet officielt. Alt, hvad vi hører og læser, er kvalificeret gætværk og rygter.

Vi må vente og få det direkte fra....gedens mule.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
tors aug 27, 2020 4:04 pm
Det kunne det sagtens være. Men så længe Messi ikke kan smutte gratis og vi kan nægte at sælge så står klubben stadig med ok kort.

Hvis det er city som rygterne siger så skal vi minimum have Jesus/Silva og garcia. Jeg stoler simpelthen ikke på at ledelsen kan købe gode ordentligt ind hvorfor der skal kvalitet med i handlen.
Ja det kan blive ulækkert! CAS etc. Men der må kunne findes en løsning.

En fri Messi, vil være rigtig skidt for klubben, selvom jeg dog vil mene, at han de sidste 3 sæsoner er absolut hovedansvarlig for 2 mesterskaber, 1 copa og en hjerneblødning fra en CL finale. Sådan kan man selvfølgelig ikke reelt diskutere økonomi og forstår.din anke vedr "skylder noget". Men I GUDER, hvor har han også givet meget!!!!!!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Flere og flere kilder melder nu at barto vil gå af hvis Messi offentligt siger han bliver. Det gør han KUN fordi ham ved Messi smutter og for at sætte ham i et dårligt lys.

Det virker ikke din kæmpe kegle. Brug tiden på at få Messi til at droppe retten og gå med til at blive solgt. Red dog lidt af klubbens fremtid i stedet for denne stolthedskamp.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesper
Indlæg: 34
Tilmeldt: fre aug 10, 2018 9:06 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Jesper »

Ja, spændendende er det! Jeg hæfter mig ved nogle ting, som andre måske ikke er enige i:
1. Lionel Messi vil ikke løbe fra noget som helst, han selv har meldt ud, hvis han beslutter sig for at blive i Barca. Af den simple grund, at han ikke har meldt noget ud overhovedet. Det eneste, vi reelt har, er en udmelding fra ledelsen om, at de har modtaget en fax fra Messi, hvor han skriver, at han vil benytte sin exitklausul og forlade klubben denne sommer. Og så en masse presseskriverier om, at han forhandler om et skifte med både den ene, den anden og den tredje klub.
2.Koeman har virkeligt svære odds her. Han kan ikke nå at vinde ligaen eller ChL, før den nye bestyrelse tager over i marts, så han skal overbevise med smukt spil og gode resultater, der får culés til at klappe, hvis han skal have opbakning fra den nye bestyrelse. Hans klodsede facon i omklædningsrummet (hvor han vist nok er kendt som en elefant i en glasbutik) gør det ikke nemmere for ham.
4. Penge, penge, penge ... Er regnskabsåret forlænget, fordi sæson blev det pga coronaen? Synes ikke, jeg kan læse noget om det nogen steder. Men hvis den er, kan et salg af Messi jo dække et stort corona-hul, så den siddende bestyrelse slipper for selv at skulle dække en stor del af underskuddet (15% er det vist). Det kan endda betale for udgiften til at fyre Valverde og Setien og ansætte Koeman. Måske er det den egentlige årsag til, at Bartomeu og co. ikke har trukket sig, men i stdet prøver at markedsføre sig med det “nyt sportsligt projekt”.
Som I nok kan fornemme, er jeg ret skeptisk.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af B-Freak »

Bartomeu has indeed offered to resign if Messi publicly announces his continuity at Barça, a move that puts pressure on the Argentine. [@Alfremartinezz]
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

B-Freak skrev:
tors aug 27, 2020 5:07 pm
Bartomeu has indeed offered to resign if Messi publicly announces his continuity at Barça, a move that puts pressure on the Argentine. [@Alfremartinezz]
Jeg synes ikke, at det lægger pres på Messi, idet beslutningen formentlig ér taget: han forlader klubben.

Barto melder ud, som han gør, for derved at have ryggen fri. Han har endda tilbudt at træde tilbage, men Messi går alligevel. Hvad mere forlanger I? Det er en politiker værdigt, det træk.

Glæder mig til at se ryggen af den mand + den bestyrelse han omgiver sig med.

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Luis Enrique »

Piquénbauer skrev:
tors aug 27, 2020 1:34 pm
Der er jeg faktisk uenig. Bare muligheden for at kunne hente messi burde gøre klubber desperate. Vi snakker verdens bedste nogensinde der pludselig er på markedet.

Samtidig så har ledelsen ikke rigtigt noget at vinde. Hvorfor skulle de sende messi afsted til en lav pris? For at tilfredsstille fansene, messi eller? Det løb er jo kørt. De står i en elendig situation og hvis de kun får dårlige bud så kan han ligeså godt sidde og være sur i sit hus i barcelona.

Her snakker jeg selvfølgelig ikke om hvad der er det rigtige at gøre.
Jeg tror de klubber der er interesserede i Messi har is i maven. Indtil videre arbejder kaosset i Barcelona for dem: alle de dårlige overskrifter klæber til klubben, og de interesserede klubber venter bare på dem, hvor der står at ledelsen holder Messi fanget i Barcelona mod hans vilje. Så vil prisen dale yderligere; Messi har jo mange personlige tilhængere, også blandt Barca-fans.

Det er ret elementært, at hvis man er interesseret i eftertragtet gode, skal man ikke plage ejeren i tide og utide med henvendelser. Så stiger prisen kun. Jeg tror de interesserede indtil videre læner sig tilbage og lader den negative pressedækning af forholdene i Barca arbejde for dem.

Men de interesserede klubber - og det er nok Manchester City, Inter og PSG - holder sig da klar.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Barcelona's stance is that Messi is not for sale, regardless of the interest from Manchester City and PSG.
@samuelmarsden @moillorens
Men det gør det ikke når klubben ikke vil sælge, hvilket har været ledelsens udgangspunkt fra starten.

Som jeg ser det, og det er med udgangspunkt i at Messi ikke kan smutte gratis, så har ledelsen intet at vinde ved at sælge ham billigt. Jeg tror seriøst hellere de vil tage chancen og lade ham blive end tage en dårlig aftale. Den dårlige omtale er der og går ingen steder. Sådan har det været i flere sæsoner og de har intet foretaget sig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster