10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

DeanCassady skrev:
man aug 31, 2020 6:51 pm
Dytrax skrev:
man aug 31, 2020 5:59 pm
Gaspart perioden har paralleller til nu. Dengang blev Figo solgt og vi vandt ikke en hujende. Og de spillerindkøb, der under Gaspart blev gjort....Jøsses.

Og kort tid efter: Ronnie :cool:

Der gik desværre lidt for mange år mellem Figo og Ronaldinho efter min mening. Rivaldo var dog naturligvis et flot plaster på såret.

I det hele taget bliver det utroligt spændende at se, hvem der tager over for Messi. Historisk set har vi stort set altid haft en afgørende stjernespiller i truppen, og det kommer forhåbentlig ikke til at ændre sig nu. Vi er, mig bekendt, den klub med flest Ballon d'Or-vindere gennem tiden.
Ja, det bliver spændende og umiddelbart, er den ikke lige til højrebenet. Den oplagte ville være Dembouz, men han har ikke forløst talentet endnu. Fati er også spændende, men er ung og skal lige have lidt tid. Trincao... Måske.

VicValde
Indlæg: 230
Tilmeldt: tors aug 17, 2017 8:02 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 43 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af VicValde »

Antimadridista skrev:
man aug 31, 2020 7:05 pm
VicValde skrev:
man aug 31, 2020 6:13 pm
Antimadridista skrev:
man aug 31, 2020 5:20 pm
VicValde skrev:
man aug 31, 2020 5:11 pm
Antimadridista skrev:
man aug 31, 2020 5:00 pm
Jeg tror og har selvfølgelig ret ( :glad: ) at ideen plantede sig efter Anfield. Denne sæson har så bygget på og beslutningen er truffet, før opstarten i juni.

Selvfølgelig ville han ikke melde noget, så længe sæsonen var i gang.
Men hvis det er tilfældet at beslutningen er truffet,så er det mærkeligt at han ikke gør brug af den åbenlyse klausul.
Har du talt med Messi? Hvem ved om han ikke gør det? Men nu ved vi jo stadig ikke hvordan den klausul reelt ser ud.
Vi ved hvert fald, at havde det været meldt ud i juni, så var der intet at komme efter, mens han nu formentlig havner i en retssag med klubben istedet. Derfor giver rygtet omkring det med beslutningen ingen mening.
Igen, så ved du ikke noget om det.

Jeg har ikke skrevet noget om et rygte? Når du specifikt vil kommentere på mit indlæg, så forhold dig venligst til hvad der står og lad være at blande andre ting du har læst ind i det.
Er det artiklen fra sitets forside du kommenterer udfra? Jeg skrev mit indlæg før den kom på, ligesom der slet ikke står det samme som jeg nævner!!

Men det var lidt det samme sidst du diskuterede. Du kommenterer på noget der slet ikke forholder sig sådan.
Gider du stramme hjelmen og geare ned for retorikken? Du kommenterer på et rygte, der åbenlyst florerer, men hvis du mener, at du var den første i verden, der hørte om det, så må du jo være ekstremt godt informeret. Jeg skriver til dig og kommer med min vinkel på det, du skriver. Det passer dig åbenlyst ikke - men så kan du jo bare lade være med at svare!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

VicValde skrev:
man aug 31, 2020 7:29 pm
Antimadridista skrev:
man aug 31, 2020 7:05 pm
VicValde skrev:
man aug 31, 2020 6:13 pm
Antimadridista skrev:
man aug 31, 2020 5:20 pm
VicValde skrev:
man aug 31, 2020 5:11 pm
Antimadridista skrev:
man aug 31, 2020 5:00 pm
Jeg tror og har selvfølgelig ret ( :glad: ) at ideen plantede sig efter Anfield. Denne sæson har så bygget på og beslutningen er truffet, før opstarten i juni.

Selvfølgelig ville han ikke melde noget, så længe sæsonen var i gang.
Men hvis det er tilfældet at beslutningen er truffet,så er det mærkeligt at han ikke gør brug af den åbenlyse klausul.
Har du talt med Messi? Hvem ved om han ikke gør det? Men nu ved vi jo stadig ikke hvordan den klausul reelt ser ud.
Vi ved hvert fald, at havde det været meldt ud i juni, så var der intet at komme efter, mens han nu formentlig havner i en retssag med klubben istedet. Derfor giver rygtet omkring det med beslutningen ingen mening.
Igen, så ved du ikke noget om det.

Jeg har ikke skrevet noget om et rygte? Når du specifikt vil kommentere på mit indlæg, så forhold dig venligst til hvad der står og lad være at blande andre ting du har læst ind i det.
Er det artiklen fra sitets forside du kommenterer udfra? Jeg skrev mit indlæg før den kom på, ligesom der slet ikke står det samme som jeg nævner!!

Men det var lidt det samme sidst du diskuterede. Du kommenterer på noget der slet ikke forholder sig sådan.
Gider du stramme hjelmen og geare ned for retorikken? Du kommenterer på et rygte, der åbenlyst florerer, men hvis du mener, at du var den første i verden, der hørte om det, så må du jo være ekstremt godt informeret. Jeg skriver til dig og kommer med min vinkel på det, du skriver. Det passer dig åbenlyst ikke - men så kan du jo bare lade være med at svare!
For det første, så kommenterede du for nogle dage siden, gentagende gange på et indlæg jeg havde skrevet, hvor du tydeligvis ikke havde læst mit indlæg. Du svarede flere gange i øst! Det gør du så her igen. Det irriterer mig.

Hvad er det du mener jeg har hørt om? Ja folk hist og her har ment at han besluttede sig på diverse tidspunkter. Ja korrekt.
Jeg nævner ikke at han specifikt fik ideen efter Anfield og besluttede sig endeligt for genopstart pga en artikel. Jeg nævner heller ikke at jeg som den eneste er ovre i den boldgade. Gør jeg?

Det passer mig fint at du svarer, men du svarer jo ud fra noget du ikke ved noget om: Om hvordan den klausul ser ud!! Han kan stadig godt have besluttet sig for noget tid siden og først meldt det da han gjorde, hvis han (og sine folk) er absolut sikre på at have ret.

Pt ved ingen hvem der har ret. Rygter, rygter, rygter....

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Messi told a former team-mate, that he wants to leave to win the Champions League again. [el chiringuito]

The groups that oppose Bartomeu and the board of directors have just collected the ballots to carry out the vote of no confidence and they now have 14 days to get 16,500 signatures. [cat radio]

Jorge Messi tried calling Bartomeu, but the president did not answer. [rac1]

Barça believe the only way Lionel Messi can legally leave for free is if he commits to not playing football for the whole of next season (for another club) and forgo his salary. This would be until his deal expires next summer. [espn]

The debated clause can be interpreted in a number of ways. If Messi and the club cannot find an agreement, it could lead to a significant battle in the courts. [espn]

The club want to renew Messi's contract for two years with a salary of close to €100M gross annually. But Barça are not optimistic with City being favourites to sign him. [espn]

Barça plan to reply to Messi's burofax which outlined why he would not attend preseason as well as a request for Barça to reconsider his stance on leaving the club. [espn]
Mistillidsvotum må gerne gå igennem denne gang.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af kklaus »



:smile:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Paulinho15 »

kklaus skrev:
man aug 31, 2020 9:56 pm


:smile:
Haha den er god ;)
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Daluigi »

Hvad fanden er det her for noget efterhånden? Begge parter er da fuldstændig til grin.

Slip nu geden fri, og lad ham så sørge for at vi får lidt mønt for ham. Messi er fodbold - Så lad ham komme hen et sted hvor han kan få lov at spille det igen.
Forumlegende

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af DeanCassady »

Daluigi skrev:
søn aug 23, 2009 12:52 pm
Da han kom ind mod city blev det jo en HELT anden kamp! Manden var over det hele og havde sågar et skud fra stolpen helt ude i Alves længder!! han kan fanme det hele. Jeg elsker at se vores troldmand i aktion, Messi vil for altid stå som den største for mig, og det allerede i hans unge alder. Så kan man finde plusser og minusser ved hans spillestil og fysik, og ja, der kan vel godt komme et andet fænomen om 50 år. Men stadig vil der aldrig være en som vores troldmand igen! i hvert fald ikke i min verden :)

Tror han rykker hele bilbao holdet iaften, det stråler ud af ham når han er på banen, at det nu er gået op for ham han er den bedste, og han har absolut ingen ydmyghed på banen, hvilket gør ham så ekstremt farlig!
Det er et ganske fint nostalgi-trip, hvis man føler sig fristet til at spilde tiden på at læse nogle af trådens helt tidlige indlæg.
Senest rettet af DeanCassady tirs sep 01, 2020 1:16 am, rettet i alt 1 gang.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Lopezzz »

Hvordan tror I at han siger farvel?
Der bliver ingen hyldest pga Covid-19. Han holder sandsynligvis ingen tale.
Jeg tror at han skriver et kort brev på hans Insta/Twitter/Facebook profil og så er han væk
MDCCCXCIX

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Kvoller »

(🌕) In the Barcelona board, there are more and more members who believe that the club should bring their positions closer to the inevitable departure of Messi and try to convince Bartomeu to look for a friendly exit. @Alfremartinezz #FCB 👥🇦🇷
Bartomeu er jo fuldstændig væk. Nej hvor er han dog et forfærdeligt menneske! Pis nu bare for helvede af!

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af DeanCassady »

Han er tydeligvis blevet korrumperet af magt og en patetisk besættelse af et værdigt eftermæle. At han overhovedet har fået lov til at blive siddende så længe, vil for altid være et mysterie. Selv de gamle catalanske socios er tilsyneladende blevet utilfredse, og det siger ikke så lidt endda.

Well, i det mindste er vi ikke Valencia, hvor Peter Lim kan blive ved magten så længe, han vil.
Robert Zimmerman

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

City will rule out the signing of Messi if they have to pay a transfer fee (MD)
Altså hvis det er rigtigt så skal de fucke af. Det samme skal Messi hvis det er grunden til at han vil væk gratis.

Så må han finde et andet projekt hvor der er penge til at betale en transfersum. Ellers må han gå ned i løn så city kan betale summen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af FCBSOCI »

På bold.dk er der p.t. en video, der viser alle Messis 115! mål i CL.
Jeg savner allerede Messis tryllerier i Barca trøjen...

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af FCBSOCI »

Jeg bliver så trist, når jeg ser alle Messis mål for Barca, og ved at den tid kommer ikke igen.

Af hele mit hjerte håber jeg, at Messi får en afskedskamp på Camp Nou. Den fortjener han.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Lopezzz »

Messis advokater er af den overbevisning, at meldingen om at stoppe efter denne sæson, er sket indenfor fristen. Derfor betragter de kontrakten som ophørt og det er årsagen til, at Messi ikke følte sig forpligtet til at træne med i går
Hvis det her passer at han har sagt til ledelsen for lang tid siden at han vil stoppe efter denne sæson mens han holder det hemmeligt for os fans og gemmer sig nu væk fra alle og ønsker ikke at står frem og siger noget til os, så bliver han ikke populær. Han bliver slagtet på de sociale medier...
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster