10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Mr.Stat

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Mr.Stat »

Elbarca skrev:Hvis Neymar havde fået tildelt 5 straffespark og scoret, så ville han være lige med Christiano.
Neymar har en bedre statistik denne sæson end Ronaldo, hvis man ikke inkludere straffespark.

---Name------Games---Goals---Assists---Pens---Total---G+A Per Game---Min---G+A Per Min
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--Messi----------13--------11--------10--------0-------21-----------1.62---------1086---------52--------
--Neymar--------14--------15---------2--------0-------17-----------1.21---------1022---------60--------
--Ronaldo--------14--------15---------2--------0-------17-----------1.21---------1157---------68--------

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: RE: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Elbarca »

Ja hvis du ser på mål plus assist per minut. Men det er der vist ikke mange der gør, specielt ikke ved kåringer og bare general omtale.

emo
Indlæg: 17776
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af emo »

Hvordan fane kunne Zidane og Nedved som nogle af dem vinde prisen så, hvis det kun er mål der kigges på.
Allez...

Mr.Stat

Re: RE: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Mr.Stat »

Elbarca skrev:Ja hvis du ser på mål plus assist per minut. Men det er der vist ikke mange der gør, specielt ikke ved kåringer og bare general omtale.
I mine øjne er det forkert ikke at inkludere assists, da det er lige så vigtigt et aspekt af spillet som målene.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: RE: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Elbarca »

Skrev jeg noget om ikke at inkludere assist? Det er når man inkluderer per minut at billedet forvrænges. Ingen taler reelt om hvor mange minutter en spiller har spillet. Det er fin info men ikke afgørende for noget. De har begge kun to assist, derfor er antal mål vigtigst i sammenligningen.

emo
Indlæg: 17776
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af emo »

Enig inat minutter og kampe ikke skal tælle til nogen fordel.
Allez...

Mr.Stat

Re: RE: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Mr.Stat »

Elbarca skrev:Skrev jeg noget om ikke at inkludere assist? Det er når man inkluderer per minut at billedet forvrænges. Ingen taler reelt om hvor mange minutter en spiller har spillet. Det er fin info men ikke afgørende for noget. De har begge kun to assist, derfor er antal mål vigtigst i sammenligningen.
Jeg skrev det i forhold til din kommentar - "Ja hvis du ser på mål plus assist per minut. Men det er der vist ikke mange der gør" :smile:

Det er jeg ikke enig i. Hvis man ikke inkludere minutter, så bliver billedet forvrænget. Man får helt klart de mest retfærdige og sandfærdige statistikker ved at bruge minutter.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: RE: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Elbarca »

Tjo, i virkeligheden enig, men ingen taler om det og det betyder ikke så meget i vurderingen for en spillers indsats. Christiano og Suarez delte den gyldne bold for flest scorede mål. Én af dem har helt sikkert spillet færre minutter. Men de deler prisen.

Mr.Stat

Re: RE: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Mr.Stat »

Elbarca skrev:Tjo, i virkeligheden enig, men ingen taler om det og det betyder ikke så meget i vurderingen for en spillers indsats. Christiano og Suarez delte den gyldne bold for flest scorede mål. Én af dem har helt sikkert spillet færre minutter. Men de deler prisen.
Det er selvfølgelig rigtigt, men det betyder ikke at os fodboldentusiaster ikke kan grave lidt dybere for at finde den "sande" vinder. :cool:

Mr.Stat

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Mr.Stat »

Her er de nyeste tal.


---Name------Games---Goals---Assists---Pens---Total---G+A Per Game---Min---G+A Per Min
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--Messi----------13--------11--------10--------0-------21-----------1.62---------1086---------52--------
--Ronaldo-------15--------21---------2--------5-------23-----------1.53---------1231---------54--------
--Neymar-------14--------15---------2---------0------17-----------1.21---------1022---------60--------

BarçaDK

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af BarçaDK »

60 mål+assist i minuttet er ret stærtk af Ney!

Mr.Stat

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Mr.Stat »

Her er statistikkerne på vores 6 angribere.

---Name------Games---Goals---Assists---Pens---Total---G+A Per Game---Min---G+A Per Min
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--Messi----------13--------11--------10--------0-------21-----------1.62---------1086---------52-------
--Neymar-------14--------15----------2--------0-------17-----------1.21---------1022---------60-------
--Sandro--------10---------3----------0--------0--------3------------0.30----------202---------67-------
--Suárez---------2----------2----------0--------0--------2------------1.00----------149---------75-------
--Munir----------11---------1----------1--------0--------2------------0.18----------491--------246-------
--Pedro----------13--------2----------0---------0--------2------------0.15----------743--------372------
Senest rettet af Mr.Stat tors okt 23, 2014 12:37 am, rettet i alt 2 gange.

Mr.Stat

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Mr.Stat »

BarçaDK skrev:60 mål+assist i minuttet er ret stærtk af Ney!
Jeg fornemmer du laver sjov med mig? :cry:

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Skydefinten »

Tak for stats!, mr Stats :lol:
Well done.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20375
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 315 gange
Blevet takket: 1080 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af FCBarcelonaChr »


Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster