10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5474
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Kan nogen huske da Messi blev skadet sidste sæson, hvordan var mål forskellen mellem ham og CR da Messi vendte tilbage og begyndte at hale ind på ham?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Mr.Stat

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Mr.Stat »

---Name------Games---Goals---Assists---Pens---Total---G+A Per Game---Min---G+A Per Min
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--Ronaldo-------14-------20----------2--------5-------22-----------1.57--------1157---------53-------
--Messi----------12-------10----------9--------0-------19-----------1.58--------1020---------54-------
--Neymar-------13-------14----------2--------0-------16-----------1.23---------960----------60-------

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af A$AP »

Messi and Neymar are training individually this morning.
Det samme skulle også gælde for Busquets.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

phpBB [video]


Er der en der kan oversætte? Marca mener åbenbart at Messi nægtede at forlade banen i går da Lucho ville skifte ham ud med Munir. Men sådan ser det godt nok ikke ud på denne video.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17780
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af emo »

Kan godt være at han nægter, men han markerer at han er frisk nok og kan spille videre. Skulle ikke være en taktisk udskiftning, så helt fint. Man spørger, og man får svar. Messi var frisk til at spille videre.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Enig! Han bliver spurgt om han vil ud men siger han er frisk og vil spille videre. Men vil stadig godt lige have den oversat.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Drake »

Jeg synes Messi brænder alt for chancer denne her sæson. Han komme ikke lige så mange mål som Ronaldo denne sæson, eller tæt på. :sørgelig: :mad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Brombi »

Drake skrev:Jeg synes Messi brænder alt for chancer denne her sæson. Han komme ikke lige så mange mål som Ronaldo denne sæson, eller tæt på. :sørgelig: :mad:
Det tror jeg du har ret i. Jeg tror også mange på nuværende tidspunkt tænker: det er også lige meget. Indtil han selvfølgelig er topscorer.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Så længe at real ikke vinder noget så er jeg fuldstændig ligeglad med hvor mange mål ronaldo laver. Han kommer alligevel ikke i nærheden af messis rekorder og eftersom han er 2 år ældre så skal messi nok nappe ronaldos rekorder senere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Brombi »

Jeg ville nok også kunne lave en prioteringsliste hvor at vinde mesterskabet ligger over, at messi skal score flere mål end ronaldo, men det er stadig nederen.. Især når Ronaldo er dominerende i sådan en grad.

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Jamial »

Piquénbauer skrev:Så længe at real ikke vinder noget så er jeg fuldstændig ligeglad med hvor mange mål ronaldo laver. Han kommer alligevel ikke i nærheden af messis rekorder og eftersom han er 2 år ældre så skal messi nok nappe ronaldos rekorder senere.
Hvilke rekorder har Ronaldo?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Min pointe var ikke så meget hvilke rekorder han har nu men mere at dem han får tilkæmpet sig (flest mål cl, flest hattricks i la liga osv) alligvel bliver hentet af messi da han er yngre.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5474
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Piquénbauer skrev:Min pointe var ikke så meget hvilke rekorder han har nu men mere at dem han får tilkæmpet sig (flest mål cl, flest hattricks i la liga osv) alligvel bliver hentet af messi da han er yngre.
Den med 17 mål i chl tror jeg aldrig blir slået
På den anden side tror jeg heller aldrig Messis la liga scorings rekorder blir slået, 50 i en sæson, og all time topscorer
Jeg tror heller ikke han blir overgået i antal clasico mål
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Elbarca »

Jeg har aldrig forstået, hvorfor folk udtaler ting i stil med "jeg tror aldrig, der kommer en bedre spiller end Messi" eller "jeg tror aldrig den rekord bliver slået". Hvis Christiano har scoret 17 mål i CL, hvorfor skulle en anden ikke kunne lave 18?

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14991
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1682 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Lopezzz »

SpillerSomMESSI skrev:
Piquénbauer skrev:Min pointe var ikke så meget hvilke rekorder han har nu men mere at dem han får tilkæmpet sig (flest mål cl, flest hattricks i la liga osv) alligvel bliver hentet af messi da han er yngre.
Den med 17 mål i chl tror jeg aldrig blir slået
På den anden side tror jeg heller aldrig Messis la liga scorings rekorder blir slået, 50 i en sæson, og all time topscorer
Jeg tror heller ikke han blir overgået i antal clasico mål
Pas nu på hvad du siger. Jeg har hørt om en spiller som er godt på vej til at "tappe" sig frem til alle de rekorder.
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster