10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 943 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Derudover. Messis tavshed. Ja det er træls.som tilhænger, men da fornuftigt i det lange løb at han først melder ud, når der er kød på.! Der er ikke behov for mere unødig brænde...

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7160
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Messi has informed Barça that he will not appear for the PCR tests tomorrow at the Ciutat Esportiva. Leo maintains his decision to not continue at the club. [RAC1]


Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Det der havde jeg seriøst ikke forventet af Messi. Det klæder ham ikke.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7160
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Piquénbauer skrev:
lør aug 29, 2020 6:23 pm
Enig og der tror jeg virkelig at presset fra alle sider har bidraget til disse lussinger.
Vitterligt fra alle sider. Der må i dén grad være knas indenfor murene.
Også med tanke på, at klubben opsiger samarbejde med et advokatfirma, fordi dette har rådgivet Messi, som indtil nu, har været loyal. De spillemæssige kvaliteter kender vi.

Alverdens sportspsykologer ville ikke kunne vende skuden, hvis problemet, som vi må formode, er elendig ledelse. Og oveni det, manipulerende.
Jeg tænker på tilsværtning af Messi i medierne osv, hvor rygtet er, at Barto har sendt det i cirkulation.

Men igen...Det er ren spekulation og jeg har nada at hæfte det på.

Ser frem til en officiel udmelding.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

This decision was taken with his lawyers who maintain that Messi will leave the club for free.
Og nu er vi her igen...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7160
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Piquénbauer skrev:
lør aug 29, 2020 7:24 pm
This decision was taken with his lawyers who maintain that Messi will leave the club for free.
Og nu er vi her igen...
Og så står vi, tilhængerne, med fletningerne i postkassen. Idet klubben intet får ud af det.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Messi once again makes himself available to the club to seek a friendly exit.
Der kommer et rygte og så bliver det efterfulgt af 10 andre... Det er umuligt at finde rundt i. Hvor ville jeg dog ønske at Messi gik i medierne og kom med en forklaring. Jeg kan vitterligt ikke se hvad han kunne sige som ville gøre fansene sure. Det her er dog en god måde at pisse folk af på...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 943 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Jeg håber at folk vil forholde sig til hvad man ved er konfirmeret, når der bliver meldt noget ud, fra officiel side.
Ellers bliver det ren Trump det her.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Det er nu ret tydeligt at de to sider kører en kamp i medierne pt. Det er jo ikke bare nogle journalister der sidder og finder på det her.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 943 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Det ved du jo ikke noget som helst om.

Formår du at skelne snot fra kanel, jeg tror det ikke.

Men vi får se om 1 uge eller 2, om alt dette var sandt.

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 943 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Ift klausulen.

Jeg har ikke helt kunnet finde ud af, om det var 10 juni, engang i maj eller noget helt tredje, som var den oprindelige ordlyd. Men mener dog at det helt sikkert drejer sig om en tid EFTER sæsonafslutning.

Hvis sæsonafslutning er del af kriteriet, kan ledelsen ikke konsekvent holde fast i den oprindelige tekst, da sæsonafslutningen endte med at være 29 juli (liga) eller 14 august (cl).

Har svært ved at senogen af parterne have fuldstændig ret i deres opfattelse, med mindre noget er blevet nedskrevet el lig på forhånd.

Det er tydeligvis en vigtig hurdle at komme overens med!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Du tror vel ikke at alt det her bare er en and?

Selvfølgelig er det der sker lige nu rigtigt og hvis man ser på hvilke journalister der rapporterer hvad så kan man også se hvor de får deres info fra.

Gerard Romero er feks skidt til transferrygter man han er tæt på klubben og han er god til at opfange hvad der sker i truppen. Alfred martinez ligeså. Moisés Llorens er tæt på ledelsen og barto har ofte talt direkte igennem ham. Marcelo Bechler, manden der breakede alt med ney, virker til at være ret tæt på Messi lejren og han var første mand der nævnte at Messi ville væk.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af A$AP »

Beskidt krig fra begge sider, og desværre er klubben og fansene fanget midt i det hele. La Liga starter den 12. September. Udover Messi, så er der spillere som Rakitic, Vidal, Suarez, Rafinha og andre spillere der kommer tilbage, som vi skal af med. Det her går også udover Koeman og hans forberedelser med truppen. Man kan synes hvad man vil om Bartomeu og hans venner, men for hver dag der går med det her, så ser Messi værre og værre ud.

Én ting er at Messi vil væk, men han må under ingen omstændigheder gå gratis. Det håber jeg ledelsen holder fast i.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Ja det kom jeg også til at tænke på. Der er alt for stille i forhold til salg osv. Det virker som om man er gået i komplet panik i ledelsen og er stoppet med alt. Ikke så godt når de har sindssygt travlt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 943 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
lør aug 29, 2020 8:12 pm
Du tror vel ikke at alt det her bare er en and?

Selvfølgelig er det der sker lige nu rigtigt og hvis man ser på hvilke journalister der rapporterer hvad så kan man også se hvor de får deres info fra.

Gerard Romero er feks skidt til transferrygter man han er tæt på klubben og han er god til at opfange hvad der sker i truppen. Alfred martinez ligeså. Moisés Llorens er tæt på ledelsen og barto har ofte talt direkte igennem ham. Marcelo Bechler, manden der breakede alt med ney, virker til at være ret tæt på Messi lejren og han var første mand der nævnte at Messi ville væk.
Aaarh come on Piq! Det er selvfølgelig ikke sort eller hvidt.

Selvfølgelig er visse kilder mere reelle end andre, men at sidde og tage al, stort som småt, for gode varer, er sku naivt og en tendens der bare skruer troen på 10 høns helt i vejret.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster