10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1457
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 389 gange
Blevet takket: 195 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SIOUX »

Jeg er stadig overbevidst om, at Messi vælger at blive i FCB. Men kunne godt se ham smutte ved kontraktudløb, hvis holdet stadig er i samme elendige forfatning til den tid. Hvem kunne desuden betale hans frikøbsklausul uden at bryde financial fair play reglerne?

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Paulinho15 »

Der skulle angiveligt være flere bestyrelsesmedlemmer, som er klar på at sælge Messi, fordi det kan give midler til Ronald Koeman, som kan bruge det på at forstærke holdet. Messi har en frikøbsklausul på 700 mio. euro - hvis han sælges denne sommer, hvad tror i så en realistisk pris på ham vil være? Neymar røg til sammenligning for 222 mio. euro. Og skal vi sælge Messi eller beholde ham?
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Paulinho15 skrev:
lør aug 22, 2020 7:51 pm
Der skulle angiveligt være flere bestyrelsesmedlemmer, som er klar på at sælge Messi, fordi det kan give midler til Ronald Koeman, som kan bruge det på at forstærke holdet. Messi har en frikøbsklausul på 700 mio. euro - hvis han sælges denne sommer, hvad tror i så en realistisk pris på ham vil være? Neymar røg til sammenligning for 222 mio. euro. Og skal vi sælge Messi eller beholde ham?
Med kommende præsidentvalg i mente, synes jeg det er en utroligt kortsigtet plan, disse medlemmer af ledelsen, ønsker at iværksætte.
Hvis Font vælges, ryger Koeman sandsynligvis.

Og jeg forstår godt, hvis Messi vil væk, men jeg håber han bliver

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
lør aug 22, 2020 8:57 pm
Paulinho15 skrev:
lør aug 22, 2020 7:51 pm
Der skulle angiveligt være flere bestyrelsesmedlemmer, som er klar på at sælge Messi, fordi det kan give midler til Ronald Koeman, som kan bruge det på at forstærke holdet. Messi har en frikøbsklausul på 700 mio. euro - hvis han sælges denne sommer, hvad tror i så en realistisk pris på ham vil være? Neymar røg til sammenligning for 222 mio. euro. Og skal vi sælge Messi eller beholde ham?
Med kommende præsidentvalg i mente, synes jeg det er en utroligt kortsigtet plan, disse medlemmer af ledelsen, ønsker at iværksætte.
Hvis Font vælges, ryger Koeman sandsynligvis.

Og jeg forstår godt, hvis Messi vil væk, men jeg håber han bliver
Jeg er for, at Messi forhåbentlig vælger den rette beslutning for ham!

Ift pris. Har meget svært ved at vurdere priser her i corona tider, men et sted mellem 150-175 m€ alder, niveau og marketing taget i betragtning, mener jeg er fair.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Lopezzz »

Hvis vi få ny ledelse næste år og Xavi som træner så skal vi ikke bekymre sig om Messi. Han kan spille til han er 40 år gammel
MDCCCXCIX

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af whidgee »

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/afst ... -euro.html

Alligevel pænt mange som er klar til at sælge Messi :eek:

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af DeanCassady »

300 mio. euro er en vanvittig pris, hvis han selv vil væk. Jeg siger ja tak, såfremt det er tilfældet.
Robert Zimmerman

Alias-A
Indlæg: 642
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 33 gange
Blevet takket: 73 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Alias-A »

Selvfølgelig skal han IKKE sælges!
93' Iniesta

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SpillerSomMESSI »

DeanCassady skrev:
søn aug 23, 2020 1:40 pm
300 mio. euro er en vanvittig pris, hvis han selv vil væk. Jeg siger ja tak, såfremt det er tilfældet.
Nævn mig en spiller med Messis kvaliteter som vi kan købe for samme sum?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

whidgee skrev:
søn aug 23, 2020 1:36 pm
https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/afst ... -euro.html

Alligevel pænt mange som er klar til at sælge Messi :eek:
Ja, det fatter man jo hat af.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Messi's anger with the club is getting worse.

Messi felt very bad that the content of his meeting with Koeman was leaked. He believes that it's a strategy of the current board to try to expose him to the fans.

[Clarín]

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
søn aug 23, 2020 3:35 pm
Messi's anger with the club is getting worse.

Messi felt very bad that the content of his meeting with Koeman was leaked. He believes that it's a strategy of the current board to try to expose him to the fans.

[Clarín]
:roll: :? :| :sad:

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af DeanCassady »

SpillerSomMESSI skrev:
søn aug 23, 2020 2:41 pm
DeanCassady skrev:
søn aug 23, 2020 1:40 pm
300 mio. euro er en vanvittig pris, hvis han selv vil væk. Jeg siger ja tak, såfremt det er tilfældet.
Nævn mig en spiller med Messis kvaliteter som vi kan købe for samme sum?
Måske vi kan sprede kvaliteten lidt bredere ud på banen? Det er dog ikke dét, jeg tænker mest på. Det handler nærmere om, at Messi fortjener at få lov til at skifte, hvis han ønsker det.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af A$AP »

Det kommer måske også snart til et punktm hvor det bare vil være det bedste for begge parter. Messi's astronomiske løn og de betingelser der er, hvis man gerne vil bygge et hold op omkring ham. Hvis man absolut skal sælge ham, og han absolut gerne vil væk, så gør det dog for et par hundrede millioner og ikke gratis.

Jeg tror dog at 95% af os barca fans håber han bliver indtil han stopper.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Xavi6Smede »

Spørgsmålet er jo hvor vidt man tror på, at Barcelona kan nå at blive verdens bedste hold igen med Messi på holdet. Med den nuværende trupsammensætning og Messis rolle, så finder jeg det meget usandsynligt. Det kan godt være han har reddet os gang efter gang de sidste mange år, men han begrænser også vores taktiske muligheder gevaldigt. Vi har spillet uden en højre kant i flere år fordi Messi tager position centralt, hvilket har givet ringe arbejdsforhold til vores i forvejen middelmådige højre backs.

Derudover skader han også holdet ved stort set ikke at arbejde defensivt. Ingen andre tophold har en spiller med så meget frihed.. Udover Juventus, men de er heller ikke blevet bedre siden Ronaldo kom til, trods han har imponerende stats. For at det skulle fungere ville det kræve, at vi havde et hurtigt og løbestærkt hold, det ikke ligefrem tilfældet.

Og så må man jo bare sige, at han ikke gør det godt nok i de store kampe, hvilket selvfølgelig har noget at gøre med, at det er alt for nemt for de gode klubber at lukke ham ned, siden alt spil går gennem ham. 6 mål og 5 assists mod top 10 klubber i La Liga i år, og 3 mål og 3 assists i CL i denne sæson taler sit tydelige sprog.

På kort sigt vil det naturligvis være en katastrofe at miste Messi, men for de beløber der snakkes om, så vil det nok være bedst for begge parter.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster