10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Tello »

Tror der stod mere i den fax end "jeg smutter". Der var sikkert også en solid meddelelse til ledelsen. Messi ER klubben. Sportsligt er vi intet uden ham, PR mæssigt er vi intet uden ham, merchandise mæssigt ville vi falde enormt, fansene ville vende klubben ryggen og det der skete mod Figo vil blive tidoblet mod Barto. De har fucking bare med at gå af og udskrive valg i morgen.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af A$AP »

blunderbaws skrev:
tirs aug 25, 2020 7:47 pm
A$AP skrev:
tirs aug 25, 2020 7:39 pm
blunderbaws skrev:
tirs aug 25, 2020 7:36 pm
A$AP skrev:
tirs aug 25, 2020 7:29 pm
Hvis han vælger at aktivere den klausul, velvidende at klubben står i lort til halsen økonomisk..
Tror du Messi synes, at han skylder klubben noget? Det synes jeg ikke, og det er jo bare idiotisk, at klubben er gået med til det.

Det er svært at navigere i det her kaos, og jeg bliver selvfølgelig ked af, hvis han vælger at forlade klubben, men omvendt så bliver det vildt spændende at se, hvordan vi sportsligt dealer med messidependencia. Jeg håber, det giver os flere strenge at spille på.

Det må desuden være akavet for en spiller som Frenkie. Han har en stor stjerne hos Koeman, men han og Barto er ved at splitte det hele lidt ad.
Selvfølgelig gør han det. Klubben har givet ham alt. Jeg bliver også ked af, hvis han skifter, men at udnytte en klausul i hans kontrakt for at smutte gratis når sejler økonomisk.. Klubben er ikke kun Bartomeu og hans venner.
Så han skal vente på at aktivere klausulen, indtil klubben er blevet stabiliseret af en ny præsident? Så klausulen tjener ikke noget formål?

Hvad er det han skylder Barca? At klubben betalte hans medicin som barn? Skal det låse ham fast resten af hans karriere?

Hvis det virkelig er sådan du tipper balancen mellem hvad Messi har gjort for klubben og omvendt, så er det en meningsløs diskussion. Messi har jo ikke bare givet og givet uden at få tilbage, det er netop på grund af klubben at Messi er blevet Messi. Han kan jo også godt gå uden den specifikke klausul. Transfermarkedet lukker den 5.oktober og mon ikke der er klubber derude der gerne ville være villige til at betale stort.

Selvfølgelig er vi alle forhåbentligt enige i de ting der bliver skrevet om Messi ovenover og her på siden, men hvad kan vi ellers gøre end at se fremad og tænke på hvad der nu skal ske med klubben? Det bliver kun værre, før det bliver bedre. Hvis Messi har truffet sit valg, hvad kan vi så gøre andet end at respektere det og blive ved med at svine Bartomeu?

Det bedste ville selvfølgelig være, hvis dette fik Bartomeu til at træde af i dag.
Senest rettet af A$AP tirs aug 25, 2020 8:13 pm, rettet i alt 1 gang.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Drake »

Jeg er ret overbevidst at Messi ikke skifter væk, for jeg kan ikke forstille mig at han i en alder at 33 vil rive teltpløkkerne op, og skifte til en nyt land, hvor han også skal lære et nyt sprog. Hans familie er så godt tilpas og en integreret del af Barcelona, for ikke at snakke om hans Barca hjerte hvor han har været hele hans liv, og Bartomeu er væk til næste sæson.

Hvis han skifter væk på et tidspunkt, bliver det hjem til Argentina, eller så stopper han i Barca.

Men jeg synes så at det rigtige for både Messi og klubben, er at han skifter klub, HVIS vi altså for en stor sum penge for ham!
Det er ulækkert at sige at det er bedst at Messi forlader os, for elsker Messi og han er den bedste i historien :!:
Men han fortjener at spille med om de største trofæer, og det kommer han ikke til med Barca mens han stadig spiller fodbold. Og for klubben er det godt, fordi vi skal bygge noget nyt op, og alt drejer sig om Messi, og med en masse penge, kan man bedre bygge holdet op, med Corona krisen i mente.

Det vil selfølgelig tage en del år, før vi kan komme op på toppen igen, og især hvis Messi forlader os. Men det er det der skal til, der skal altså renses godt og grundigt ud!!!
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Tello »

Barto skal bare fucking ud. Og tag Koeman med dig.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Champione »

kklaus skrev:
tirs aug 25, 2020 8:13 pm
Uanset hvem der får ret, så er det jo dødsdømt.
Han KAN ikke fortsætte nu?

Selvfølgelig kan en stor transfersum hjælpe i genopbygningen.
Men klubben har lidt et kæmpe tab på sit brand oven på den her historie.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SpillerSomMESSI »

@drake

Du kan da umuligt sige at Messi ikke kan spille med om trofæer hvis han bliver i Barca!

Ny træner, masse af unge talenter, de gamle bliver solgt... hvorfor skulle, Inter, PSG, Man U, Man C være bedre valg end Barca?

City blev nr 2 i ligaen og røg ud i CHL igen
PSG er i en liga der bare ikke er konkurence præget nok, og fortjent tabte finalen til Bayern.
Man U... jeg behøver vel ikke engang kommentere dem
Inter .. som Man U

Messi laver et oprør på FC Barcelonas vegne, noget som bestyrelsen og medlemmerne har skreget på siden Bart trådte til som Præsident.

Et oprør som Messi lader sig selv være matyr i hvis ikke Bart går af nu!

Som Puyol skrev tidligere til Leo.. det fortjener respekt det Messi som bannerfører for klubben lige nu gør for at redde selve klubben mod tyranen Bart.
Senest rettet af SpillerSomMESSI tirs aug 25, 2020 8:26 pm, rettet i alt 1 gang.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Norbit »

Messi skal forlade klubben på samme måde som Xavi, han skal hyldes på Campen. Han skal ikke ud af bagdøren! Fuck Bartomeu! Har hele tiden haft det på fornemmelsen at han vil få Messi til at fremstå som en skurk for at redde sin egen røv. Jeg håber for at Messi kommer med et statement om at han kun fortsætter hvis Bartomeu træder af. Alt andet er ufortjent for fodbolden...

Forstil jer at Messi forlader klubben uden at fansene kan sige farvel til ham.

Det her er Messi, det er ikke et spørgsmål om at man skal tjene penge på ham. Hvis han forlader klubben, så skal han gå gratis og tage dertil hvor han selv vil og ikke der hvor klubben vil have ham hen!
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Champione »

Norbit skrev:
tirs aug 25, 2020 8:24 pm
Messi skal forlade klubben på samme måde som Xavi, han skal hyldes på Campen. Han skal ikke ud af bagdøren! Fuck Bartomeu! Har hele tiden haft det på fornemmelsen at han vil få Messi til at fremstå som en skurk for at redde sin egen røv. Jeg håber for at Messi kommer med et statement om at han kun fortsætter hvis Bartomeu træder af. Alt andet er ufortjent for fodbolden...

Forstil jer at Messi forlader klubben uden at fansene kan sige farvel til ham.

Det her er Messi, det er ikke et spørgsmål om at man skal tjene penge på ham. Hvis han forlader klubben, så skal han gå gratis og tage dertil hvor han selv vil og ikke der hvor klubben vil have ham hen!
Spot F...... ON!
Kan ikke skrives bedre.

Mere uværdig afsked end dét der lines op til nu, findes ikke.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Parla
Indlæg: 763
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Parla »

Norbit skrev:
tirs aug 25, 2020 8:24 pm
Messi skal forlade klubben på samme måde som Xavi, han skal hyldes på Campen. Han skal ikke ud af bagdøren! Fuck Bartomeu! Har hele tiden haft det på fornemmelsen at han vil få Messi til at fremstå som en skurk for at redde sin egen røv. Jeg håber for at Messi kommer med et statement om at han kun fortsætter hvis Bartomeu træder af. Alt andet er ufortjent for fodbolden...

Forstil jer at Messi forlader klubben uden at fansene kan sige farvel til ham.

Det her er Messi, det er ikke et spørgsmål om at man skal tjene penge på ham. Hvis han forlader klubben, så skal han gå gratis og tage dertil hvor han selv vil og ikke der hvor klubben vil have ham hen!
Det ville være et mareridt. Han har gevet os så meget.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Champione skrev:
tirs aug 25, 2020 8:26 pm
Norbit skrev:
tirs aug 25, 2020 8:24 pm
Messi skal forlade klubben på samme måde som Xavi, han skal hyldes på Campen. Han skal ikke ud af bagdøren! Fuck Bartomeu! Har hele tiden haft det på fornemmelsen at han vil få Messi til at fremstå som en skurk for at redde sin egen røv. Jeg håber for at Messi kommer med et statement om at han kun fortsætter hvis Bartomeu træder af. Alt andet er ufortjent for fodbolden...

Forstil jer at Messi forlader klubben uden at fansene kan sige farvel til ham.

Det her er Messi, det er ikke et spørgsmål om at man skal tjene penge på ham. Hvis han forlader klubben, så skal han gå gratis og tage dertil hvor han selv vil og ikke der hvor klubben vil have ham hen!
Spot F...... ON!
Kan ikke skrives bedre.

Mere uværdig afsked end dét der lines op til nu, findes ikke.
Uværdigt.
Det er præcis hvad Barto er og har været.

Jeg græmmes.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Ok. Det her er simpelthen ud over alle grænser for hvad jeg havde forventet!!!

Er helt i chok. Har slet ik læst andet end overskriften.

Hvad har han reelt udtalt? Hvad er.op og ned?

Der må være jordskælv og ragnarok i Barcelona lige nu.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af A$AP »


Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Hvis Bart overlever det her er der noget helt igennem bundråddent i denne klub.

Forstår nu bedre og bedre hvorfor Xavi har takket nej til at være træner i hans egen drømmeklub, og Pep ditto!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af B-Freak »

Så Messi melder ud under 1 døgn efter at Suarez fik at vide han ikke skulle blive i klubben.

Det ligner virkelig at det var dråben for Messi.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster