10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Messi has asked the club twice for a friendly agreement with Barcelona so that he can leave. He wants to avoid a lawsuit with the club he loves, not because he feels like there’s a chance to lose, but because he doesn’t want to go against Barça & hurt the fans.[@Alfremartinezz]
Og mens der er så meget snak om at han vil smutte gratis så kommer denne slags historier. Hvis det er rigtigt så er det barto alene der skal have skylden. Selvfølgelig må Messi prøve noget nyt og jeg kan ærlig talt ikke forstå hvorfor ham ikke bare går i medierne og siger det. Ingen fans ville stille sig i vejen for ham og ham vil kun vinde sympati for det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af FCBSOCI »

@ Antimadridista
Sorry, jeg har overset dit indlæg. Anyway, det bliver spændende at følge udviklingen. Håber på at det ender med en fair deal for alle parter og ikke i juridisk tovtrækkeri...

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Norbit »

Karma af aller værste skuffe...

Vi hentede Dembele og Coutinho på samme måde, at de ikke dukkede op til træning. Nu er det vores aller største stjerne der gør det. Fuck den her ledelse har sejlet forkert fra dag 1.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
søn aug 30, 2020 4:50 pm
Messi has asked the club twice for a friendly agreement with Barcelona so that he can leave. He wants to avoid a lawsuit with the club he loves, not because he feels like there’s a chance to lose, but because he doesn’t want to go against Barça & hurt the fans.[@Alfremartinezz]
Og mens der er så meget snak om at han vil smutte gratis så kommer denne slags historier. Hvis det er rigtigt så er det barto alene der skal have skylden. Selvfølgelig må Messi prøve noget nyt og jeg kan ærlig talt ikke forstå hvorfor ham ikke bare går i medierne og siger det. Ingen fans ville stille sig i vejen for ham og ham vil kun vinde sympati for det.
Piq@

Det er også bla herfor at jeg syntes man skal chill lidt. Forsøge at forholde sig til det man ved er sandt!

Jeg ved du har god finger på twitter mm pulsen, men det hele flyver jo med modsatrettede oplysninger.

Personligt kan jeg ikke forestille mig at folkene bag Messi, ikke har rimelig godt styr på juraen, inden den fax blev sendt.
Alt det der med hvad der reelt står i den kontrakt, har der været adskillige tolkninger af. Jeg tænker ingen rigtig ved det.

Ift om Messi skylder Barca noget. Jeg mener det ikke. Det skrev jeg også for flere dage siden. Hvis ledelsen ville garanteres en sum penge, skulle de aldrig have indvilget i den klausul. Xavi og Ini fik trods alt også lov til at smutte gratis.

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af DeanCassady »

Norbit skrev:
søn aug 30, 2020 5:00 pm
Karma af aller værste skuffe...

Vi hentede Dembele og Coutinho på samme måde, at de ikke dukkede op til træning. Nu er det vores aller største stjerne der gør det. Fuck den her ledelse har sejlet forkert fra dag 1.
Hehe ja, det er skæbnens ironi.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af B-Freak »

The €700M release clause will NOT apply when the termination of the contract due to the player's unilateral decision takes effect from the end of the 2019/20 season. @Alfremartinezz #FCB 🚨🚨🇦🇷
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

B-Freak skrev:
søn aug 30, 2020 6:45 pm
The €700M release clause will NOT apply when the termination of the contract due to the player's unilateral decision takes effect from the end of the 2019/20 season. @Alfremartinezz #FCB 🚨🚨🇦🇷
Hvem er denne martinezz? Hvor har han sine kilder fra?

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Rekick »

B-Freak skrev:
søn aug 30, 2020 6:45 pm
The €700M release clause will NOT apply when the termination of the contract due to the player's unilateral decision takes effect from the end of the 2019/20 season. @Alfremartinezz #FCB 🚨🚨🇦🇷
Synes vi har hørt dette før. Den ene side mener ikke det gælder, den anden side mener det modsatte.
Svært at gøre sig klogere på hvad man skal stole på. Det er vel bare at vente på der kommer en officiel udmelding.

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Kvoller »

Kan Barto for fanden ikke bare vise, at han er bare en my kompetent, og lade Messi gå? Ikke gratis selvfølgelig, men forsøge at få det bedste ud af det; lidt penge i kassen og en værdig afsked for alle. Vi skal for fanden også nå at få et hold bygget op igen, og det er tydeligvis ikke med Messi. Kom nu mand.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Rekick skrev:
søn aug 30, 2020 6:56 pm
B-Freak skrev:
søn aug 30, 2020 6:45 pm
The €700M release clause will NOT apply when the termination of the contract due to the player's unilateral decision takes effect from the end of the 2019/20 season. @Alfremartinezz #FCB 🚨🚨🇦🇷
Synes vi har hørt dette før. Den ene side mener ikke det gælder, den anden side mener det modsatte.
Svært at gøre sig klogere på hvad man skal stole på. Det er vel bare at vente på der kommer en officiel udmelding.
Tjaae enig.

Skulle dette være sandt, står ledelsen ret skidt. Så er vi vel nede på, at tidsrammen omkring maj/juni (ift messis ønske om opsigelse) skulle være korrekt, entydigt og bestemmende, for at ledelsen har nogen juridisk at skulle have sagt.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Jeg læser en oversat side og bær derfor over med eventuelle misforståelser...

"Juan Ramón Liébana, lærer ved det juridiske fakultet, har udtalt sig om sagens detaljer og mere specifikt, om at Messi, ifølge ham, står gunstigt i forhold til ophævelse af kontrakt.

Det gør han, fordi Covid-19 har gjort, at forholdene i de forskellige ligaer betegnes som "sjælden," og derfor er der ingen tvivl om, at de anførte datoer, hvis ligaen og CHL var blevet afviklet normalt, derfor ikke er gældende, men som alt andet, er rykket og derfor har Messi, som anført i kontrakt, afleveret sit transferønske indenfor en gældende tidsramme og kan derfor, kvit og frit, søge mod nye græsgange.

Det forventes, at retten skal tage stilling til, om ordlyden i kontrakten har forrang eller om bogstaveligheden skal fortolkes, set i lyset af pandemien..."


Det er, mere eller mindre, højdepunkterne fra artiklen, som Marca publicerede tidligere i dag.

Det bliver sikkert en grim og uværdig afsked med den bedste spiller vi nogensinde har haft. Hvor er det dog trist.

Og for Helgoland, hvor er det irriterende, at der ikke bliver meldt noget ud.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af whidgee »

For en uge siden var jeg egentlig ret sikker på at Messi ville blive. Jeg tvivler sku mere og mere nu. Det ser ikke godt ud og det sker på den helt forkerte måde

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

På onsdag mødes Barto og Jorge Messi. Ifølge Mundo Deportivo.

Jeg håber, at vi derefter får noget konkret.

Skal forsøge at cool my jets indtil da :grin:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Lopezzz »

Jeg har læst et sted at Braithwaite ønsker nr.10 hvis Messi stopper :think:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Paulinho15 »

Lopezzz skrev:
søn aug 30, 2020 8:48 pm
Jeg har læst et sted at Braithwaite ønsker nr.10 hvis Messi stopper :think:
Det har jeg også læst, men jeg tror ikke der er hold i det. Jeg har spurgt Kim Boye om det er rigtigt, men han har ikke svaret på det endnu.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster