1 - Marc-André ter Stegen

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af Jurij »

Tolquhon skrev:
Jurij skrev: Jeg kan blot ikke lige se for mig, at han ville være en god løsning på lang sigt. Ville vi kunne få de nødvendige 100 point i ligaen med ham på mål? Jeg tvivler kraftigt. Jeg kan nævne 10 målmand bedre end ham meget hurtigt, og vi er Barca, vi har råd og brug for den bedste.
Kan du også meget hurtigt nævne 10 målmænd, der er både væsentligt bedre end Reina og til salg? Det er meget fint, at vi "har råd", men hvis den anden klub ikke vil sælge, kommer vi ikke langt med "Vi er Barca, vi har råd og brug for den bedste". :cool:
Altså, der er altid målmænd til salg. Hvornår meldte Valdes ud, at han stopper i Barca? Et år siden? Reina er ikke et langvarigt valg. Så hellere kontakte Tottenham.
Genopbygning status: færdig.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af emo »

Hugo? Mister dropper!
Allez...

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af Jurij »

emo skrev:Hugo? Mister dropper!
phpBB [video]


Så længe de også gør gode ting ved siden af.
Genopbygning status: færdig.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af Blaugrana92 »

Jurij skrev:
Tolquhon skrev:
Jurij skrev: Jeg kan blot ikke lige se for mig, at han ville være en god løsning på lang sigt. Ville vi kunne få de nødvendige 100 point i ligaen med ham på mål? Jeg tvivler kraftigt. Jeg kan nævne 10 målmand bedre end ham meget hurtigt, og vi er Barca, vi har råd og brug for den bedste.
Kan du også meget hurtigt nævne 10 målmænd, der er både væsentligt bedre end Reina og til salg? Det er meget fint, at vi "har råd", men hvis den anden klub ikke vil sælge, kommer vi ikke langt med "Vi er Barca, vi har råd og brug for den bedste". :cool:
Altså, der er altid målmænd til salg. Hvornår meldte Valdes ud, at han stopper i Barca? Et år siden? Reina er ikke et langvarigt valg. Så hellere kontakte Tottenham.
Så kommer vi til at bruge på den gode side af 200 millioner. Håbløst at bruge så mange penge på en målmand. Men, ja tak. Nævn gerne 10 målmænd der er bedre end Pepe Reina og er til at komme i nærheden af rent prislejemæssigt. Du bliver ved med at snakke om at vi har råd, men hvis der skal hentes en ny centerback, en anderledes midtbanespiller, en ny angriber og eventuelt en ny reservemålmand, har jeg meget svært ved at se hvordan vi skulle have midlerne til at brænde meget mere end 150 millioner kroner af på en målmand. Så 10 navne, tak.

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af Jurij »

Blaugrana92 skrev:
Jurij skrev:
Tolquhon skrev:
Jurij skrev: Jeg kan blot ikke lige se for mig, at han ville være en god løsning på lang sigt. Ville vi kunne få de nødvendige 100 point i ligaen med ham på mål? Jeg tvivler kraftigt. Jeg kan nævne 10 målmand bedre end ham meget hurtigt, og vi er Barca, vi har råd og brug for den bedste.
Kan du også meget hurtigt nævne 10 målmænd, der er både væsentligt bedre end Reina og til salg? Det er meget fint, at vi "har råd", men hvis den anden klub ikke vil sælge, kommer vi ikke langt med "Vi er Barca, vi har råd og brug for den bedste". :cool:
Altså, der er altid målmænd til salg. Hvornår meldte Valdes ud, at han stopper i Barca? Et år siden? Reina er ikke et langvarigt valg. Så hellere kontakte Tottenham.
Så kommer vi til at bruge på den gode side af 200 millioner. Håbløst at bruge så mange penge på en målmand. Men, ja tak. Nævn gerne 10 målmænd der er bedre end Pepe Reina og er til at komme i nærheden af rent prislejemæssigt. Du bliver ved med at snakke om at vi har råd, men hvis der skal hentes en ny centerback, en anderledes midtbanespiller, en ny angriber og eventuelt en ny reservemålmand, har jeg meget svært ved at se hvordan vi skulle have midlerne til at brænde meget mere end 150 millioner kroner af på en målmand. Så 10 navne, tak.
De Gea - under 200 mill?
LLoris - under 200 mill?
René Adler
Simon Mignolet
Salvatore Sirigu - under 200 mill?
Thibaut Courtois - under 200 mill?
Keylor Navas
Neto
Diego Alves
Miguel Ángel Moyà
David Ospina
Agassa - ?
Stéphane Ruffier
Kiko Casilla
Fabian Giefer - ?
Tremmel - ?
Hart - ?
Danijel Subašić

Præcis 10 eksempler, plus det løse.

Det er blot eksempler, nogen er klart dårligere valg en Reina. Men der findes altså mere end 1 målmand i verden. Jeg mener så, at vi burde have en målmand i top 10. Men hvis dette er umuligt, så kan jeg i hvert fald finde en del på denne liste, som også er gode at have.
Genopbygning status: færdig.

PuyolErGud
Indlæg: 10805
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 582 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af PuyolErGud »

Jurij skrev:
Blaugrana92 skrev:
Jurij skrev:
Tolquhon skrev:
Jurij skrev: Jeg kan blot ikke lige se for mig, at han ville være en god løsning på lang sigt. Ville vi kunne få de nødvendige 100 point i ligaen med ham på mål? Jeg tvivler kraftigt. Jeg kan nævne 10 målmand bedre end ham meget hurtigt, og vi er Barca, vi har råd og brug for den bedste.
Kan du også meget hurtigt nævne 10 målmænd, der er både væsentligt bedre end Reina og til salg? Det er meget fint, at vi "har råd", men hvis den anden klub ikke vil sælge, kommer vi ikke langt med "Vi er Barca, vi har råd og brug for den bedste". :cool:
Altså, der er altid målmænd til salg. Hvornår meldte Valdes ud, at han stopper i Barca? Et år siden? Reina er ikke et langvarigt valg. Så hellere kontakte Tottenham.
Så kommer vi til at bruge på den gode side af 200 millioner. Håbløst at bruge så mange penge på en målmand. Men, ja tak. Nævn gerne 10 målmænd der er bedre end Pepe Reina og er til at komme i nærheden af rent prislejemæssigt. Du bliver ved med at snakke om at vi har råd, men hvis der skal hentes en ny centerback, en anderledes midtbanespiller, en ny angriber og eventuelt en ny reservemålmand, har jeg meget svært ved at se hvordan vi skulle have midlerne til at brænde meget mere end 150 millioner kroner af på en målmand. Så 10 navne, tak.
De Gea - under 200 mill? Godkendt. Men koster mere.
LLoris - under 200 mill? Godkendt. Men koster mere.
René Adler -Ikke bedre.
Simon Mignolet - Lidt ala Reinia
Salvatore Sirigu - under 200 mill? Ikke bedre.
Thibaut Courtois - under 200 mill? Godkendt. Men koster nok også mere. OG tvivler på Chelsea(Mourinho) Vil sælge til os.
Keylor Navas - Ikke i nærheden.
Neto - No way.
Diego Alves - Mere ustabil end Reina.
Miguel Ángel Moyà - No way.
David Ospina - Hellere Reina
Agassa - ? ???
Stéphane Ruffier - No way.
Kiko Casilla - Ikke bedre end Reina
Fabian Giefer - ? No way.
Tremmel - ? Tremmel? Seriøst?
Hart - ? Lidt af det samme som Reina, tvivler også på han vil skifte til Spanien.
Danijel Subašić - No way.

Præcis 10 eksempler, plus det løse.

Det er blot eksempler, nogen er klart dårligere valg en Reina. Men der findes altså mere end 1 målmand i verden. Jeg mener så, at vi burde have en målmand i top 10. Men hvis dette er umuligt, så kan jeg i hvert fald finde en del på denne liste, som også er gode at have.
3 der kunne gøre det bedre, hvoraf de allesammen koster rimelig mange penge. Især for en målmand.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af Blaugrana92 »

Jurij skrev:De Gea - under 200 mill?
LLoris - under 200 mill?
René Adler
Simon Mignolet
Salvatore Sirigu - under 200 mill?
Thibaut Courtois - under 200 mill?
Keylor Navas
Neto
Diego Alves
Miguel Ángel Moyà
David Ospina
Agassa - ?
Stéphane Ruffier
Kiko Casilla
Fabian Giefer - ?
Tremmel - ?
Hart - ?
Danijel Subašić

Præcis 10 eksempler, plus det løse.

Det er blot eksempler, nogen er klart dårligere valg en Reina. Men der findes altså mere end 1 målmand i verden. Jeg mener så, at vi burde have en målmand i top 10. Men hvis dette er umuligt, så kan jeg i hvert fald finde en del på denne liste, som også er gode at have.
De Gea, Lloris og Courtois får man ikke til under 200 millioner. Sirigu muligvis men jeg tror ikke umiddelbart at PSG er interesserede i at slippe ham. De fleste af resten af dem du nævner, ville jeg afskrive som spillere der skulle tage over med det samme. Vi leder altså efter en mand, der kan gå ind lige med det samme. Problemet med mange af dem du nævner er altså at de ikke kan spansk - og kommunikation er bare så møghamrende vigtigt mellem målmanden og forsvarsspillerne.

Af de der så allerede snakker spansk, kan jeg ærligt talt ikke se nogle af dem være bedre valg end Reina. De fleste af dem står altså i midter- eller bundklubber i La Liga, mens Reina har været fast mand på et stort Premier League hold i mange år, mens han nu er fast mand i en Serie A topklub. At du nævner Gerhard Tremmel må i øvrigt være en kæmpestor joke. Andet kan jeg ikke forestille mig.

I øvrigt meget sjovt at du nævner Joe Hart, en mand der da om nogen har været svingende i sine præstationer de sidste 2 sæsoner. At han skulle være et bedre match for os end Reina, kan jeg absolut kun ryste på hovedet af.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af Kubala »

Blaugrana92 skrev:
Jurij skrev:De Gea - under 200 mill?
LLoris - under 200 mill?
René Adler
Simon Mignolet
Salvatore Sirigu - under 200 mill?
Thibaut Courtois - under 200 mill?
Keylor Navas
Neto
Diego Alves
Miguel Ángel Moyà
David Ospina
Agassa - ?
Stéphane Ruffier
Kiko Casilla
Fabian Giefer - ?
Tremmel - ?
Hart - ?
Danijel Subašić

Præcis 10 eksempler, plus det løse.

Det er blot eksempler, nogen er klart dårligere valg en Reina. Men der findes altså mere end 1 målmand i verden. Jeg mener så, at vi burde have en målmand i top 10. Men hvis dette er umuligt, så kan jeg i hvert fald finde en del på denne liste, som også er gode at have.
De Gea, Lloris og Courtois får man ikke til under 200 millioner. Sirigu muligvis men jeg tror ikke umiddelbart at PSG er interesserede i at slippe ham. De fleste af resten af dem du nævner, ville jeg afskrive som spillere der skulle tage over med det samme. Vi leder altså efter en mand, der kan gå ind lige med det samme. Problemet med mange af dem du nævner er altså at de ikke kan spansk - og kommunikation er bare så møghamrende vigtigt mellem målmanden og forsvarsspillerne.

Af de der så allerede snakker spansk, kan jeg ærligt talt ikke se nogle af dem være bedre valg end Reina. De fleste af dem står altså i midter- eller bundklubber i La Liga, mens Reina har været fast mand på et stort Premier League hold i mange år, mens han nu er fast mand i en Serie A topklub. At du nævner Gerhard Tremmel må i øvrigt være en kæmpestor joke. Andet kan jeg ikke forestille mig.

I øvrigt meget sjovt at du nævner Joe Hart, en mand der da om nogen har været svingende i sine præstationer de sidste 2 sæsoner. At han skulle være et bedre match for os end Reina, kan jeg absolut kun ryste på hovedet af.

Billede

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af Jurij »

Blaugrana92 skrev:
Jurij skrev:De Gea - under 200 mill?
LLoris - under 200 mill?
René Adler
Simon Mignolet
Salvatore Sirigu - under 200 mill?
Thibaut Courtois - under 200 mill?
Keylor Navas
Neto
Diego Alves
Miguel Ángel Moyà
David Ospina
Agassa - ?
Stéphane Ruffier
Kiko Casilla
Fabian Giefer - ?
Tremmel - ?
Hart - ?
Danijel Subašić

Præcis 10 eksempler, plus det løse.

Det er blot eksempler, nogen er klart dårligere valg en Reina. Men der findes altså mere end 1 målmand i verden. Jeg mener så, at vi burde have en målmand i top 10. Men hvis dette er umuligt, så kan jeg i hvert fald finde en del på denne liste, som også er gode at have.
De Gea, Lloris og Courtois får man ikke til under 200 millioner. Sirigu muligvis men jeg tror ikke umiddelbart at PSG er interesserede i at slippe ham. De fleste af resten af dem du nævner, ville jeg afskrive som spillere der skulle tage over med det samme. Vi leder altså efter en mand, der kan gå ind lige med det samme. Problemet med mange af dem du nævner er altså at de ikke kan spansk - og kommunikation er bare så møghamrende vigtigt mellem målmanden og forsvarsspillerne.

Af de der så allerede snakker spansk, kan jeg ærligt talt ikke se nogle af dem være bedre valg end Reina. De fleste af dem står altså i midter- eller bundklubber i La Liga, mens Reina har været fast mand på et stort Premier League hold i mange år, mens han nu er fast mand i en Serie A topklub. At du nævner Gerhard Tremmel må i øvrigt være en kæmpestor joke. Andet kan jeg ikke forestille mig.

I øvrigt meget sjovt at du nævner Joe Hart, en mand der da om nogen har været svingende i sine præstationer de sidste 2 sæsoner. At han skulle være et bedre match for os end Reina, kan jeg absolut kun ryste på hovedet af.
Okay... rolig nu. Tremmel er nævnt som en mulig 2.målmand, ligesom flere af de andre er det. Nogle af valgene er baseret på, at Reina måske er købt som 2.målmand. Derfor skal der være en fornuftig spiller, som vil kæmpe om pladsen. Tremmel kan være en god indhopper, hvis Pinto stopper - med ved det ikke helt, har ikke set ham spille selv, blot taget ind pga. ting jeg har læst om ham. Grunden til at jeg er modstander af Reina er, at han er lånt ud af en klub. For mig er det et meget negativt tegn i hans alder. Hans afløser er bedre end ham, og kan sikkert fås billigt. Jeg siger ikke, at Reina er et elendigt valg, blot at han ikke skal være 1. valg, og hvis han er 2.valg er det godt, men andre kan fås med samme værdi for holdet.
Genopbygning status: færdig.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af Blaugrana92 »

Jurij skrev:Okay... rolig nu. Tremmel er nævnt som en mulig 2.målmand, ligesom flere af de andre er det. Nogle af valgene er baseret på, at Reina måske er købt som 2.målmand. Derfor skal der være en fornuftig spiller, som vil kæmpe om pladsen. Tremmel kan være en god indhopper, hvis Pinto stopper - med ved det ikke helt, har ikke set ham spille selv, blot taget ind pga. ting jeg har læst om ham. Grunden til at jeg er modstander af Reina er, at han er lånt ud af en klub. For mig er det et meget negativt tegn i hans alder. Hans afløser er bedre end ham, og kan sikkert fås billigt. Jeg siger ikke, at Reina er et elendigt valg, blot at han ikke skal være 1. valg, og hvis han er 2.valg er det godt, men andre kan fås med samme værdi for holdet.
Nu har jeg jo hele tiden snakket Reina's sag i tilfælde af at vi ikke skulle kunne få ter Stegen til sommer. Igen vil jeg stille mig undrende overfor, hvordan det er problematisk at hente Reina ind som en løsning i den kommende sæson - eventuelt også sæsonen efter. Hvad angår Reina's lejeaftale så var det jo udelukkende fordi Liverpool pressede ham ud af klubben. De ville have noget nyt, hvilket jeg i det hele taget godt kan stille mig lidt kritisk overfor. Reina formåede at holde buret rent i 7 ud af sine sidste 10 kampe hos Liverpool.

Hvis Reina så skulle ske at blive købt som reservemålmand, må man gå ud fra, at det fordi han ikke koster det helt store. Hvilket jeg levende kan forestille mig at han ikke vil gøre. Liverpool er færdige med ham og han er færdig med Liverpool. Det er ikke i hverken den ene eller den andens interesse, at fortsætte kontrakten mellem dem.

For så vidt angår Tremmel, så er han altså ikke engang fast mand på et Swansea hold der ligger og roder midt i Premier League. Du snakker først om at 'vi er Barça og vi kan gøre det bedre end dit og dat'. Alligevel nævner du en halv-reserve fra en midterklub i PL, på trods af at du afskriver en fast mand hos en topklub i Serie A, som i øvrigt var centimenter fra at gå videre fra dette års dødspulje i Champions League. Ja, jeg forstår altså ikke helt din logik.

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af Jurij »

Jeg afskriver ham ikke. Jeg prøver blot at være kritisk, og se på sagen fra flere sider. Det er naturligt for mig, at kigge på alle sider af sagen - og ikke kun indtage en vinkel. Måske er Reina det bedste valg. Jeg undrede mig blot over det, da jeg mener, at Valdes er meget bedre end ham, og tænkte at der kunne findes en, som var lidt tættere på Valdes. Hvis du mener, at der ikke kan det, kan det sagtens være rigtigt.
Genopbygning status: færdig.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af Blaugrana92 »

Jurij skrev:Jeg afskriver ham ikke. Jeg prøver blot at være kritisk, og se på sagen fra flere sider. Det er naturligt for mig, at kigge på alle sider af sagen - og ikke kun indtage en vinkel.
I modsætning til alle andre eller hvad?
Jurij skrev:Måske er Reina det bedste valg.
Jeg har aldrig påstået at Reina er det bedste valg.
Jurij skrev:Jeg undrede mig blot over det, da jeg mener, at Valdes er meget bedre end ham, og tænkte at der kunne findes en, som var lidt tættere på Valdes.
Valdés er meget bedre end Reina. Vi kan godt finde en der er tættere på Valdés' niveau, men så kommer vi til at slippe over 130-150 millioner.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af Elbarca »

130-150 milioner for en ny Valdes? Lets do it! Men hvem er det der kan fås så billigt?

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af Jurij »

Elbarca skrev:130-150 milioner for en ny Valdes? Lets do it! Men hvem er det der kan fås så billigt?
Ja, hvem mon?

;-)
Genopbygning status: færdig.

brilleaben
Indlæg: 231
Tilmeldt: søn nov 27, 2011 2:03 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af brilleaben »

Jurij skrev:
Elbarca skrev:130-150 milioner for en ny Valdes? Lets do it! Men hvem er det der kan fås så billigt?
Ja, hvem mon?

;-)
Steffen Rasmussen. Kontrakt udløber til sommer.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster