19 - Vitor Roque

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Filten
Indlæg: 2051
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 225 gange
Blevet takket: 206 gange

Re: 19 - Vitor Roque

Indlæg af Filten »

Dytrax skrev:
fre maj 10, 2024 2:36 pm
❌ Xavi doesn’t see Vitor Roque as a strong option for the starting lineup or even as an obvious backup option. [Relevo]

Siger Xavi, der ofte har sendt Romeu på banen.

Ville ønske han havde stået ved sin opsigelse. Ender med at jeg skal brokke mig over Xavi hver dag. Det magter jeg ikke.
Han har slet ikke fået chancen endnu... slet ikke nok hvertfald.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: 19 - Vitor Roque

Indlæg af Dytrax »

Antimadridista skrev:
fre maj 10, 2024 3:17 pm
Dytrax skrev:
fre maj 10, 2024 2:36 pm
❌ Xavi doesn’t see Vitor Roque as a strong option for the starting lineup or even as an obvious backup option. [Relevo]

Siger Xavi, der ofte har sendt Romeu på banen.

Ville ønske han havde stået ved sin opsigelse. Ender med at jeg skal brokke mig over Xavi hver dag. Det magter jeg ikke.
Ok. Så vi har en ung, relativ lovende rigtig 9’er i truppen, som vi tilmed netop har skaffet os, på en fremrykket transfer, til en relativ anseelig sum….men bossen vil ik bruge ham!! :roll: :roll:

Bare lige et foreslag! Ku Deco, Xavi, Laporta og hvem der ellers er “in charge” eventuelt aftale om nu en investering til næsten 300m kr, 300!!!!!!! :eek:, måtte være fornuftig inden en underskrift og måske aftale at vi selvfølglig vil bruge den, i dette såkaldte professionelle foretagende..eller, nåe nej, vi har jo penge som skidt, så lad os udleje ham til Betis, før vi om 2 år, sender ham hjem til Brasilien for 20m kr…der lyder fandme som en lækker strategi :roll:
Præcis! Det er simpelthen så dumt og uprofessionelt, som noget kan være.

Jeg tror det handler om at Xavi ikke selv har bedt om ham, og derfor konsekvent nægter at give knægten spilletid. Det skulle jo også nødigt gå ud over Ferrans udvikling, idet han - ifølge Xavi - giver sådan en god energi i omklædningsrummet. Det skal vi nok vinde en masse kampe, nye tilhængere og sponsorater på.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 19 - Vitor Roque

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Det er til grin. Den behandling, eller mangel på samme, som Roque har fået, hører ingen steder hjemme.

Parla
Indlæg: 795
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 69 gange

Re: 19 - Vitor Roque

Indlæg af Parla »

FCBarcelonaChr skrev:
fre maj 10, 2024 5:47 pm
Det er til grin. Den behandling, eller mangel på samme, som Roque har fået, hører ingen steder hjemme.
Bliver nok ikke nemmere at købe de unge talenter fra brasilien længere efter den her.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 19 - Vitor Roque

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Parla skrev:
fre maj 10, 2024 5:52 pm
FCBarcelonaChr skrev:
fre maj 10, 2024 5:47 pm
Det er til grin. Den behandling, eller mangel på samme, som Roque har fået, hører ingen steder hjemme.
Bliver nok ikke nemmere at købe de unge talenter fra brasilien længere efter den her.
Nope. Den dør burde være mere eller mindre lukket nu.

Antimadridista
Indlæg: 9346
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 952 gange
Blevet takket: 957 gange

Re: 19 - Vitor Roque

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
fre maj 10, 2024 5:43 pm
Antimadridista skrev:
fre maj 10, 2024 3:17 pm
Dytrax skrev:
fre maj 10, 2024 2:36 pm
❌ Xavi doesn’t see Vitor Roque as a strong option for the starting lineup or even as an obvious backup option. [Relevo]

Siger Xavi, der ofte har sendt Romeu på banen.

Ville ønske han havde stået ved sin opsigelse. Ender med at jeg skal brokke mig over Xavi hver dag. Det magter jeg ikke.
Ok. Så vi har en ung, relativ lovende rigtig 9’er i truppen, som vi tilmed netop har skaffet os, på en fremrykket transfer, til en relativ anseelig sum….men bossen vil ik bruge ham!! :roll: :roll:

Bare lige et foreslag! Ku Deco, Xavi, Laporta og hvem der ellers er “in charge” eventuelt aftale om nu en investering til næsten 300m kr, 300!!!!!!! :eek:, måtte være fornuftig inden en underskrift og måske aftale at vi selvfølglig vil bruge den, i dette såkaldte professionelle foretagende..eller, nåe nej, vi har jo penge som skidt, så lad os udleje ham til Betis, før vi om 2 år, sender ham hjem til Brasilien for 20m kr…der lyder fandme som en lækker strategi :roll:
Præcis! Det er simpelthen så dumt og uprofessionelt, som noget kan være.

Jeg tror det handler om at Xavi ikke selv har bedt om ham, og derfor konsekvent nægter at give knægten spilletid. Det skulle jo også nødigt gå ud over Ferrans udvikling, idet han - ifølge Xavi - giver sådan en god energi i omklædningsrummet. Det skal vi nok vinde en masse kampe, nye tilhængere og sponsorater på.
Ja det er da klart at Roque nok ikke gir en fandens god energi med den behandling :roll:

Men Laporta er vel øverste boss og ham der har ansvaret for økonomien. Han burde fortælle Xavi at, “hey nu har vi købt ham her, så nu skal du også give ham noget spilletid. Punktum”

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster