1 - Marc-André ter Stegen

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis der er nogen der burde have forståelse for når en kollega dropper så er det Bravo. Og så vælger han simpelthen at hænge ham ud på den måde.

Håber virkelig det er en fejl eller andet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Blaugrana92 »

Godt at I har styr på hvordan forholdet mellem ter Stegen og Bravo er. Thomas Müller havde travlt med at drille Dante efter 7-1 kampen i 2014 og har haft travlt med at drille Arjen Robben efter Hollands mislykkede EM kvalifikation nu her. Måske, kun måske, plejer Bravo og ter Stegen at drille hinanden når de laver fejl. Måske er de rent faktisk gode venner. I ved, gode venner på den måde at man godt kan tage pis på hinanden. Ved jeg noget som helst om det? Nej. Præcis som jer. Men god idé ellers. Lad os sælge skindet før bjørnen er skudt og få fyret en ordentlig bøde afsted. Vi kan eventuelt sælge ham sammen med Neymar og Suárez.

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af emo »

Jeg nægter at tro at to klubkammeratter vil provokere hinanden offentligt, så regner og håber med at det der blot er drilleri.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Senest rettet af emo søn maj 29, 2016 8:47 pm, rettet i alt 1 gang.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Piquénbauer »

Der er intet der tyder på at de er gode venner og når de kommenterer på deres forhold så er det "professionelt". Når man medtager deres bemærkninger i pressen (her tænker jeg især på bravos kone som var efter MAtS) så har jeg virkelig svært ved at se dem som buddies.

Der må også være en grund til at han slettede det så hurtigt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Skydefinten »

Det blev nok slettet, fordi det kunne misforståes.

Jeg tror Bravo er en drillepind.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:Der er intet der tyder på at de er gode venner og når de kommenterer på deres forhold så er det "professionelt". Når man medtager deres bemærkninger i pressen (her tænker jeg især på bravos kone som var efter MAtS) så har jeg virkelig svært ved at se dem som buddies.

Der må også være en grund til at han slettede det så hurtigt.
Jamen, så glem bare delen med at de skulle være gode venner. Det gør egentlig ikke den store forskel. Kan drillerier nu ikke forekomme i professionelle forhold? Man kan sagtens have indbyrdes respekt for hinanden og drille hinanden uden at være bedste, eller i det hele taget gode, venner. Min pointe er sådan set mest af alt at det er dumt at drage forhastede konklusioner.

Claudio Bravo er 33 år gammel, anfører på et særdeles succesfuldt chilensk landshold, spillede i den næstbedste spanske række for 6 sæsoner siden og har igennem sin karriere været kendt som en moden og ekstremt professionel spiller. Jeg nægter simpelthen at tro på at han går på Twitter for at træde på en holdkammerat der ligger ned.

Jeg er ikke sikker på hvorfor, men det lader nogle gange til at du rigtig gerne vil have at der faktisk er problemer mellem ter Stegen og Bravo.

kklaus
Indlæg: 9736
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af kklaus »

Jeg tror bare, han ville vise de der figurer på hans sofabord. At MAtS så lige droppede i baggrunden, var blot et tilfælde.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af A$AP »



Nok kan Bravo udtale sig lidt underligt nogle gange, men så dum er han heller ikke at tweete sådan et billede.

Man skal altid tage det med et gran salt, og lige lave et baggrundstjek når noget kommer fra denne her profil; https://twitter.com/Barzaboy

Han er kendt for sine kreative og sjove photoshop skills..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Piquénbauer »

Haha puha! Jeg havde allerede bestilt en billet så jeg kunne nakke Bravo ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Blaugrana92 »

A$AP skrev:

Nok kan Bravo udtale sig lidt underligt nogle gange, men så dum er han heller ikke at tweete sådan et billede.

Man skal altid tage det med et gran salt, og lige lave et baggrundstjek når noget kommer fra denne her profil; https://twitter.com/Barzaboy

Han er kendt for sine kreative og sjove photoshop skills..
Billede

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20900
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Piquénbauer skrev:Haha puha! Jeg havde allerede bestilt en billet så jeg kunne nakke Bravo ;-)
Min pistol var allerede ladt! ;-)

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af A$AP »

Hvis det nu var en af MSN drengene der havde gjort det ved hinanden, så tror jeg at vi alle havde vidst at det var i sjov, og havde sikkert også grint med. Med de her to på den anden side, så tror jeg bare at deres forhold er professionelt, og ikke mere. Hvilket jo også er helt okay. Men man ved jo aldrig, måske er de bedste venner og ser Tyske og Chilenske film sammen efter træning. Jeg tror dog det første er mest sandsynligt.

Emilfu
Indlæg: 2
Tilmeldt: søn maj 15, 2016 11:17 am

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Emilfu »

Vigtigt. Jeg fik billedet sendt af min lillebror, så tog hans ord for gode varer.

Jeg følger endda Adil på Twitter. Så burde have fanget den der.

Tak for opklaringen :)

kklaus
Indlæg: 9736
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af kklaus »

Robert: "Bravo and Ter Stegen? We have two great goalkeepers and both of them will stay."
Robert: "During the season I talked with Ter Stegen and with his entourage, we talked about everything and I'm very calm."
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Piquénbauer »

¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster