Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Mésqueunclub
Indlæg: 377
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 11 gange
Blevet takket: 61 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Mésqueunclub »

Ønsketænkning for sommertransfersen:

Sælg:
- FDJ
- Kounde (hvis han ikke præstere mere stabilt i resten af sæsonen)
- Alonso
- Romeu
- Dest
- Lenglet

Køb:
- Zubimendi
- Cancelo
- J. Felix (hvis prisen er fornuftig)
- Grimaldo

Beholde efter udlån:
- Garcia
- Fati

Låne ud igen:
- Pablo Torre (få klausul på at skulle spille min. 10-15 kampe på en sæson)

DeanCassady
Indlæg: 1591
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Jeg er ikke helt overbevist om, at Zubimendi kan udfylde Busquets-rollen. Han er fantastisk dygtig, men ikke helt den type spiller.

Hvis vi skulle bruge mange penge på en spiller, skulle det være Rodri. Han bliver selvfølgelig umulig at snuppe fra City, men hvis der er én spiller i verden, der ville være 100+ millioner euro værd for os, så er det ham.
Robert Zimmerman

Filten
Indlæg: 1917
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

DeanCassady skrev:
tirs feb 20, 2024 6:55 pm
Jeg er ikke helt overbevist om, at Zubimendi kan udfylde Busquets-rollen. Han er fantastisk dygtig, men ikke helt den type spiller.

Hvis vi skulle bruge mange penge på en spiller, skulle det være Rodri. Han bliver selvfølgelig umulig at snuppe fra City, men hvis der er én spiller i verden, der ville være 100+ millioner euro værd for os, så er det ham.
Eller KdB :D
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Antimadridista
Indlæg: 9233
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Er der virkelig ikke en anden klasse dm derude… :-o

Enzo Fernandez…? Kan vi ikke bytte Jong for ham, eller Kounde, ham var de tidligere ude efter! Eller Raphinha..

DrGink
Indlæg: 694
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Antimadridista skrev:
tirs feb 20, 2024 8:30 pm
Er der virkelig ikke en anden klasse dm derude… :-o

Enzo Fernandez…? Kan vi ikke bytte Jong for ham, eller Kounde, ham var de tidligere ude efter! Eller Raphinha..
Er han ikke for dårlig defensivt.

Don't get me wrong, jeg synes han er en god spiller, men ved ikke om han er god til vores dm.

Antimadridista
Indlæg: 9233
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

DrGink skrev:
tirs feb 20, 2024 8:50 pm
Antimadridista skrev:
tirs feb 20, 2024 8:30 pm
Er der virkelig ikke en anden klasse dm derude… :-o

Enzo Fernandez…? Kan vi ikke bytte Jong for ham, eller Kounde, ham var de tidligere ude efter! Eller Raphinha..
Er han ikke for dårlig defensivt.

Don't get me wrong, jeg synes han er en god spiller, men ved ikke om han er god til vores dm.
Det er muligt? Ser ham klart bedst som en teknisk stærk dm, men ved godt han også agerer som cm!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1582
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Antimadridista skrev:
tirs feb 20, 2024 8:30 pm
Er der virkelig ikke en anden klasse dm derude… :-o

Enzo Fernandez…? Kan vi ikke bytte Jong for ham, eller Kounde, ham var de tidligere ude efter! Eller Raphinha..
Chelsea har lige betalt 900 mio for manden. Hvordan kan han nævnes som mulighed med vores økonomi in mente? :grin:
---------------------------------------
Barca is my religion!

Antimadridista
Indlæg: 9233
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Champione skrev:
ons feb 21, 2024 4:13 pm
Antimadridista skrev:
tirs feb 20, 2024 8:30 pm
Er der virkelig ikke en anden klasse dm derude… :-o

Enzo Fernandez…? Kan vi ikke bytte Jong for ham, eller Kounde, ham var de tidligere ude efter! Eller Raphinha..
Chelsea har lige betalt 900 mio for manden. Hvordan kan han nævnes som mulighed med vores økonomi in mente? :grin:
Det var ment i relation til historien på side 2044, om at han gerne ville væk fra Chelsea. Og som en byttehandel...

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1582
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Fair enough.

Gad vide hvordan spillesalg i Chelsea foregår - med deres ekstremt kreative metoder med afskrivninger og kontrakter over 7 år. Tænker de skal have solgt i hver sæson - for at balancere tallene.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Slindj93
Indlæg: 70
Tilmeldt: fre dec 29, 2017 6:46 pm
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Slindj93 »

Her kommer mine tanker lige omkring sommerens transfer. Jeg tror, at der kommer en stor udskiftning i truppen til sommer. Jeg håber man tidligt får fundet den nye træner, så han kan være med til at sætte sit præg på holdet. Jeg håber personligt, at det bliver De Zerbi, da han har formået at gøre de spillere han træner bedre (noget vi har manglet i lang tid) samt vist at han kan spille flot fodbold og få gode resultater.

Ud fra vores nuværende trup mener jeg vi mangler følgende:
- En offensiv højre back, som kan hjælpe med at skabe noget offensivt. Det bliver for forudsigeligt, når højrebacken ikke er god offensivt, og vi så med Alves hvilken dimension det kan give. Efter min mening er en af grundene til vores nedgang de sidste par år skabt bl.a. pga. dette.
- En defensiv kontrollerende midtbane. Det er for uklart hvem der har den rolle nu. Romeu er ikke god nok, AC skal ikke spille der og Gündogan ligger lige nu længere fremme på banen, fordi vi mangler noget offensivt. Vi har ikke et klart koncept og derfor bliver forsvaret usikkert og vi får ikke spillet en ind i rollen.
- 2 kanter der har fart. Det er for let at lukke ned for os, da vores kanter ikke kan sætte en mand. Yamal kan godt, men han er for ung til at sætte alt over på ham. Derudover får vi det svært mod gode modstandere i CHL, når de kan skubbe bagkæden højt op, da vi ikke har nogle der kan true i dybden.

Ud fra ovenstående har jeg forsøgt at sætte det hold, jeg tænker vil være konkurrencedygtigt, og som vil lukke de huller vi mangler + have noget vi kan bygge videre på med en fornuftig blanding af erfaring og talent.

M. Ter Stegen (Pena)

J. Frimpong / Cancelo (J. Araujo + Fort)
R. Araujo (Riad + Cubarsi)
A. Christensen (I. Martinez)
A. Balde (Miranda)

I. Gündogan (Zubimendi)
A. Rabiot (Gavi)
Pedri (Fermin)

M. Olise (Yamal)
R. Lewandowski (Roque)
K. Kvaraskhelia (F. Torres)

Ud fra ovenstående har vi en bagkæde, hvor der kan komme noget offensivt fra begge backs, og vi kan smide R. Araujo ud på højre back, hvis defensiven skal sikres (samme med Martinez til venstre). Derudover har vi en god blanding af erfaring og talent, som kan være back-up.

På midtbanen har man fået mere fleksibilitet ind omkring DM, hvor Gündogan som udgangspunkt kan tage den i næste sæson, hvorefter Zubimendi kan tage over. Rabiot giver noget fysisk som vi ikke rigtig har (udover aggressiviteten fra Gavi). Rabiot og Pedri kan stå for det offensive, mens Gündogan og Fermin kan aflaste dem. Jeg har svært ved at placere Gavi, da han ikke er DM men heller ikke god nok teknisk/kreativt til at være vores 8'er. Han er dog god i genpresset og en naturlig leder, så der skal selvfølgelig være plads til ham.

I angrebet har vi fået noget fart på begge kanter og nogle der kan udfordre og sætte sin direkte modstander. Derudover ligger alle målene ikke på Lewandowski mere som det gør nu (vi erstatter Raphinha og Felix med Olise og Kvaraskhelia, hvilket er en klar opgradering). Yamal skal nok få sine kampe, når der er skader eller pauser

Alle priserne nedenfor er taget fra transfermarkt, så nogle vil være overvurderede og andre undervurderede.

Ind:
C. Riad - tilbage fra udlån (har gjort det godt og kan fint tage pladsen som back-up. Alternativt kan han udlejes igen hvis man er dækket godt ind)
J. Araujo - tilbage fra udlån (back-up til højre back - Fort er for ung til back-up)
J. Miranda - fri (vi mangler en back-up til Balde som jeg mener skal være 1. valg. Miranda er gratis, kender ligaen og klubben. Økonomien taget i betragtning mener jeg, at det er et oplagt valg.)
A. Rabiot - fri (er først og fremmest gratis, har en god fysisk, teknik og erfaring fra højeste niveau. Stadig fast starter for Juve og landsholdet. Vil være 29 år til sommer. Hvis man kan håndtere hans mentalitet og han kan holdes inden for lønniveauet, bør man gå meget efter ham).
J. Frimpong - 50mio (har været vanvittig god i Leverkusen som offensiv højre back med mange mål og assists. Er formegentlig lidt dyrere end Cancelo, men der er meget fremtid i Frimpong, så ud fra et langsigtet perspektiv mener jeg, vi bør gå med ham hvis økonomien tillader det)
M. Zubimendi - 50mio (jeg har været meget i tvivl her. Har faktisk ikke set ham så meget, så det er udelukkende ud fra, hvad jeg har læst. Et alternativ kan være A. Garcia fra Girona som er lidt billigere. Kender dog heller ikke så meget til ham. Synes ikke at der er så mange gode alternativer på markedet, men en af disse 2 bør være fornuftige, og så får vi jo nok nogle af de store talenter på DM op om 2-3 år.)
M. Olise - 50mio (jeg har set et par kampe med Crystal Palace i den her sæson og jeg synes ham her ser ekstremt spændende ud. Han er kun lige blevet 22 år, men jeg har rigtig store forventninger til ham. Alternativet kunne være Oyazarbal hvis man kan få ham væk fra Sociedad)
K. Kvaraskhelia - 80mio (havde en vanvittig sidste sæson, men er gået lidt ned i denne. Tror han kan løfte sit niveau igen ved et skifte. Er kun 23 år og har fart, teknik og lidt fysik. Jeg har listet mange alternativer til ham nedenfor, men synes han er bedste bud.)
Total EUR MIO 230

Ud:
J. Kounde - 60mio (egentlig en fin spiller, men han skal ikke være højre back og har for mange udfald som CB + god transferindtægt. Man viser samtidig tillid til Cubarsi så han forhåbentlig bliver)
M. Alonso - udløb (ikke god nok + udløb)
O. Romeu - 3mio (ikke god nok)
J. Felix - udløb (viser i glimt hvad han kan, men for dyr og ustabil, og andre alternativer er bedre)
Raphinha - 50mio (viser i glimt hvad han kan, men generelt for lavt (bund)niveau hvis man tænker ham som fast starter + god transferindtægt)
A. Fati - 30mio (han har desværre ikke fået vist det man håbede i Brighton. Han har ikke den hurtighed som jeg mener vi mangler ved vores kantspillere, så jeg tror ikke han er god nok til Barca, desværre!)
F. De Jong - 80mio (han er en god spiller, men han er ikke god nok offensivt til at ligge som en af de to 8'ere og man kan ikke begrænse ham i hans kvaliteter til at blive DM. Derfor passer han desværre ikke optimalt ind nogle steder, hvorfor han skal sælges og indbringe en god transferindtægt)
S. Roberto - udløb (kan måske beholdes, hvis han er god for stemningen i truppen)
S. Dest - 18mio (ikke god nok)
E. Garcia - 15mio (jeg synes ikke han er god nok, så det er bedre at give back-up pladsen til andre talenter med større potentiale)
C. Lenglet - 8mio (ikke god nok)
P. Torre - udlej igen (skal nok bruge udlejning 1 sæson mere)
A. Valle - udlej igen (skal nok bruge udlejning 1 sæson mere)
Total = EUR MIO 264

Boblere til indkøb (ønskespillere):
F. Wirtz - 100mio
Bruno G - 85mio
J. Kimmich - 75mio
A. Garcia - 20mio
K. Mitoma - 50mio
R. Leao - 90mio
Martinelli - 85mio
N. Williams - 50mio
M. Oyarzabal - 50mio
N. Gonzalez - 50mio

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨🔥 | BREAKING: FC Barcelona had a meeting with Erling Haaland's agent today! Joan Laporta DREAMS of signing Haaland.
[Via: Gerard Romero🥇]

▪️ JUST IN: Deco met with Erling Haaland's agents Rafaela Pimenta and Maxwell today! Haaland's future was discussed at the meeting. He is Laporta's great DREAM.
[Via: Gerard Romero🥇]

🎙️ | Carlos Monfort (🥇): “We can also confirm that a date has been agreed to MEET with Haaland's family and entourage to assess the viability of this operation."

🗣️ | Gerard Romero: "Rafaela Pimienta is the agent of several other players apart from Haaland, like De Ligt. Many players were discussed in the THREE HOUR long meeting, but the main topic was Haaland. Is it a difficult deal? Yes. Impossible? NO."

Og jeg vil gerne på date med Shakira. Svært? Ja. Umuligt? ...JA :grin:

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Dytrax skrev:
tors feb 29, 2024 6:52 am
🚨🔥 | BREAKING: FC Barcelona had a meeting with Erling Haaland's agent today! Joan Laporta DREAMS of signing Haaland.
[Via: Gerard Romero🥇]

▪️ JUST IN: Deco met with Erling Haaland's agents Rafaela Pimenta and Maxwell today! Haaland's future was discussed at the meeting. He is Laporta's great DREAM.
[Via: Gerard Romero🥇]

🎙️ | Carlos Monfort (🥇): “We can also confirm that a date has been agreed to MEET with Haaland's family and entourage to assess the viability of this operation."

🗣️ | Gerard Romero: "Rafaela Pimienta is the agent of several other players apart from Haaland, like De Ligt. Many players were discussed in the THREE HOUR long meeting, but the main topic was Haaland. Is it a difficult deal? Yes. Impossible? NO."

Og jeg vil gerne på date med Shakira. Svært? Ja. Umuligt? ...JA :grin:
:lol: :lol: tjo altså, hun er jo ikke sammen med Pique mere

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

Dytrax skrev:
tors feb 29, 2024 6:52 am
🚨🔥 | BREAKING: FC Barcelona had a meeting with Erling Haaland's agent today! Joan Laporta DREAMS of signing Haaland.
[Via: Gerard Romero🥇]

▪️ JUST IN: Deco met with Erling Haaland's agents Rafaela Pimenta and Maxwell today! Haaland's future was discussed at the meeting. He is Laporta's great DREAM.
[Via: Gerard Romero🥇]

🎙️ | Carlos Monfort (🥇): “We can also confirm that a date has been agreed to MEET with Haaland's family and entourage to assess the viability of this operation."

🗣️ | Gerard Romero: "Rafaela Pimienta is the agent of several other players apart from Haaland, like De Ligt. Many players were discussed in the THREE HOUR long meeting, but the main topic was Haaland. Is it a difficult deal? Yes. Impossible? NO."

Og jeg vil gerne på date med Shakira. Svært? Ja. Umuligt? ...JA :grin:
Giv hende en chance bro :lol:
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9233
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
tors feb 29, 2024 6:52 am
🚨🔥 | BREAKING: FC Barcelona had a meeting with Erling Haaland's agent today! Joan Laporta DREAMS of signing Haaland.
[Via: Gerard Romero🥇]

▪️ JUST IN: Deco met with Erling Haaland's agents Rafaela Pimenta and Maxwell today! Haaland's future was discussed at the meeting. He is Laporta's great DREAM.
[Via: Gerard Romero🥇]

🎙️ | Carlos Monfort (🥇): “We can also confirm that a date has been agreed to MEET with Haaland's family and entourage to assess the viability of this operation."

🗣️ | Gerard Romero: "Rafaela Pimienta is the agent of several other players apart from Haaland, like De Ligt. Many players were discussed in the THREE HOUR long meeting, but the main topic was Haaland. Is it a difficult deal? Yes. Impossible? NO."

Og jeg vil gerne på date med Shakira. Svært? Ja. Umuligt? ...JA :grin:
Believe :glad:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Ja, okay, så giver jeg hende en chance :lol:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 58 gæster