20/12 FC Barcelona - Almería

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: 20/12 FC Barcelona - Almería

Indlæg af PuyolErGud »

Michman skrev:
ons dec 20, 2023 10:02 pm
Barcaholic skrev:
ons dec 20, 2023 9:58 pm
Michman skrev:
ons dec 20, 2023 9:52 pm
Barcaholic skrev:
ons dec 20, 2023 9:45 pm
Dytrax skrev:
ons dec 20, 2023 9:42 pm
Barcaholic skrev:
ons dec 20, 2023 9:41 pm
Michman skrev:
ons dec 20, 2023 9:40 pm
Jeg er begyndt at kaste med ting og kæresten er gået i seng..
Læste det somom du var begyndt at kaste med kæresten.
Michman kanaliserer i sin frustration Hulk Hogan.
Asbjørn Riis? Spis sundt, tro på dig selv, oh yeah.
Det var kun ex kæresten jeg kastede med.. Hun var Puta fan så.. Derfor holdte det også kun 2 måneder.. Fucking hell.. Never again..
2 måneder med en Madrid fan?
Jeg tror vi har fundet vinderen af selvpineri.
I det mindste skulle hun se på min Barca tatovering når hun red mig så.. Det var det eneste positive i det så..
:lol: :lol:

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 845
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 20/12 FC Barcelona - Almería

Indlæg af Diabolito »

Filten skrev:
ons dec 20, 2023 9:49 pm
Diabolito skrev:
ons dec 20, 2023 9:46 pm
For en der ikke så første halvleg, er det fandme morsomt på bagkant at læse alle de negative Roberto-kommentarer ;-)
Fordi han rammer en! kamp som iøvrigt er imod ligaens absolutte bundprop, som ovenikøbet har scoret 2 mål på udebane imod selveste FC Barcelona.- Gør ham ikke god og slet ikke til barca standard.
Han var da mere afgørende end samtlige andre spillere på banen? Hvad siger det så om dem?
El Señor de las Tartas

Filten
Indlæg: 1917
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: 20/12 FC Barcelona - Almería

Indlæg af Filten »

Diabolito skrev:
ons dec 20, 2023 10:07 pm
Filten skrev:
ons dec 20, 2023 9:49 pm
Diabolito skrev:
ons dec 20, 2023 9:46 pm
For en der ikke så første halvleg, er det fandme morsomt på bagkant at læse alle de negative Roberto-kommentarer ;-)
Fordi han rammer en! kamp som iøvrigt er imod ligaens absolutte bundprop, som ovenikøbet har scoret 2 mål på udebane imod selveste FC Barcelona.- Gør ham ikke god og slet ikke til barca standard.
Han var da mere afgørende end samtlige andre spillere på banen? Hvad siger det så om dem?
Jeg siger bare, han rammer denne kamp og vil være elendig i alle andre.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5491
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 20/12 FC Barcelona - Almería

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Michman skrev:
ons dec 20, 2023 9:40 pm
Jeg er begyndt at kaste med ting og kæresten er gået i seng..
Ja, et komma kan gøre meget forskel på betydningen af den sætning:

Enten:
Jeg er begyndt at kaste med ting, og kæresten er gået i seng..
Eller:
Jeg er begyndt at kaste med ting og kæresten, …er gået i seng..

Eller den morsomme:
Lad os spise bedstemor
Eller
Lad os spise, bedstemor

Svare næsten til det episke:
Sandelig siger jeg dig i dag, du skal være med mig i paradiset
Eller
Sandelig siger jeg dig, i dag skal du være med mig i paradiset

Eller den barske:
Jeg elsker at stege min famile og min hund.
Eller
Jeg elsker at stege, min familie, og min hund.


Jeps, SpillerSomMessi er tilbage på forum, da det kun er gået een vej siden jeg stoppede med at medvirke her på forum.

Jeg er den talisman vores klub har manglet.. nu vender det hele!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15005
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 20/12 FC Barcelona - Almería

Indlæg af Lopezzz »

Havde vi spillet mod Puta i aften havde vi lavet en La Manita men desværre når det handler om et bundhold så skal vi altid kæmpe til det allersidste for at overleve.
Helt utroligt.

Jeg er meget spændt på vores Copa Del Rey kamp mod Barbastro fordi jeg har aldrig hørt om dem før. De ligger på 9. plads i Segunda RFEF.
MDCCCXCIX

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 20/12 FC Barcelona - Almería

Indlæg af EasyBuddhist »

SIOUX skrev:
ons dec 20, 2023 9:58 pm
Dytrax skrev:
ons dec 20, 2023 9:57 pm
SIOUX skrev:
ons dec 20, 2023 9:56 pm
EasyBuddhist skrev:
ons dec 20, 2023 9:55 pm
Blade er uden tvivl motm
Er der vampyrer på stadion? :lol:
:lol: :lol:
Det er Graulund :lol:
:lol:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15005
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 20/12 FC Barcelona - Almería

Indlæg af Lopezzz »

Dagens overskrift inden kampen :lol:
I aften bør der ikke blive tvivl om resultatet
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 20/12 FC Barcelona - Almería

Indlæg af Dytrax »

Xavi: "The positive point is that we have not given up. In the first half we were not good and we made life difficult for ourselves. In the second half we showed desire, I think we can achieve things."

"We have basically given them two goals. We have to improve by a lot."

"Today was my harshest ever half-time talk as a manager. It worked very well. Did you see the second half?"

"In 2010, we had the best Barça in history, and now we're not. Last year we didn't win titles because of our individual quality, we won titles because we were a team."

"Iñaki Peña gave us the win with his save in the last few minutes."

"The first half is unacceptable, the intensity and aggressiveness are not acceptable. As a coach I do not accept it and I told them so at half-time. 'Either we run like animals or we won't get what we want, we are not the Barça of 2010'."

"Sergi Roberto is a leader with capital letters, he is an example."

"Those who are better will play, those who deserve it. This has been like that since day one."

"It's my responsibility. What happened in the first part will not happen again."

"Vitor Roque can be a very important player for us in the second part of the season."

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 845
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 20/12 FC Barcelona - Almería

Indlæg af Diabolito »

Filten skrev:
ons dec 20, 2023 10:12 pm
Diabolito skrev:
ons dec 20, 2023 10:07 pm
Filten skrev:
ons dec 20, 2023 9:49 pm
Diabolito skrev:
ons dec 20, 2023 9:46 pm
For en der ikke så første halvleg, er det fandme morsomt på bagkant at læse alle de negative Roberto-kommentarer ;-)
Fordi han rammer en! kamp som iøvrigt er imod ligaens absolutte bundprop, som ovenikøbet har scoret 2 mål på udebane imod selveste FC Barcelona.- Gør ham ikke god og slet ikke til barca standard.
Han var da mere afgørende end samtlige andre spillere på banen? Hvad siger det så om dem?
Jeg siger bare, han rammer denne kamp og vil være elendig i alle andre.
Tjah, måske middelmådig er mere korrekt, men nu var min pointe jo heller ikke at han var vores bedste i truppen, blot at det gjorde nogle kommentarer lidt til skamme.
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: 20/12 FC Barcelona - Almería

Indlæg af Rekick »

Dytrax skrev:
ons dec 20, 2023 11:04 pm
Xavi: "The positive point is that we have not given up. In the first half we were not good and we made life difficult for ourselves. In the second half we showed desire, I think we can achieve things."

"We have basically given them two goals. We have to improve by a lot."

"Today was my harshest ever half-time talk as a manager. It worked very well. Did you see the second half?"

"In 2010, we had the best Barça in history, and now we're not. Last year we didn't win titles because of our individual quality, we won titles because we were a team."

"Iñaki Peña gave us the win with his save in the last few minutes."

"The first half is unacceptable, the intensity and aggressiveness are not acceptable. As a coach I do not accept it and I told them so at half-time. 'Either we run like animals or we won't get what we want, we are not the Barça of 2010'."

"Sergi Roberto is a leader with capital letters, he is an example."

"Those who are better will play, those who deserve it. This has been like that since day one."

"It's my responsibility. What happened in the first part will not happen again."

"Vitor Roque can be a very important player for us in the second part of the season."
Jeg har egentlig ikke noget imod han går lidt til spillerne i sine udtalelser. Han har holdt hånden over deres performance i voldsomt lang tid. De forstår tydeligvis ikke beskeden bag lukkede døre, så en lille stikpille via pressekonf er måske løsningen. :?:

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 627
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 127 gange

Re: 20/12 FC Barcelona - Almería

Indlæg af PeterPedal »

Jeg glæder mig sindssygt meget til ikke at se showkampen i morgen ...
I øvrigt mener jeg at Xavi burde overveje en 4-4-4 opstilling til de svære kampe

sorens
Indlæg: 383
Tilmeldt: ons dec 29, 2021 6:46 pm
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: 20/12 FC Barcelona - Almería

Indlæg af sorens »

Missede kampen tidligere, men måtte lige tygge igennem den.

Tre nøgleord: effektivitet, fokus og marginale.

Effektiviteten foran mål er for ringe.
Fokus i forsvaret er for ringe.
Marginalerne er bare heller ikke med holdet.

Sidste 10-15 af første halvleg var noget af det ringeste, der er set Barca i år. Intet pres, smider bolden væk hurtigt, dårlig kommunikation. Almería formår at spille bolden - stille og rolig ud fra mål. Og de får også spillet rundt uden den store modstand.

Fuldt fortjent sejr, der burde have været mærkbart større. Men igen skræmmende med de brølere der bliver lavet. Og at det er to dødboldsituationer der redder os. Får de vil åbenbart ikke score i åbent spil.

sorens
Indlæg: 383
Tilmeldt: ons dec 29, 2021 6:46 pm
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: 20/12 FC Barcelona - Almería

Indlæg af sorens »

I øvrigt irriterende at Lewandowski - udover manglende skarphed når det gælder (sin egne chancer og pasningen til en hel blank Torres) - spiller en ganske udmærket kamp. Hvor han kunne være blevet noterer for 3-4 assist hvis hans medspillere havde været bare lidt skarpere. Og tilsvarende irriterende at Romeu laver et ret solidt indhop - udover den dumme forseelse han laver kort efter sin indskiftning (som jo igen igen skyldes hans langsomhed). Han kæmper og formår i flere omgange at rydde op og fungerer godt som krumtappen i det høje genpres.

Hvis de to er på holdet efter vintertransferen, så håber jeg da det er den slags indsatser man får at se. Men det skal vi jo nok ikke regne med, da samtlige andre hold har bedre spillere og spiller med mere intensitet. Det kan ingen af de to jo tåle - ser det ud til.

Glad på Robertos vegne. Han har aldrig været en spiller, der hører til blandt de første navne på holdkortet. Men han har hele tiden vist en god indstilling som den backup-spiller han jo er. For min skyld må han godt fortsætte et par sæsoner mere, hvis det er tiltænkt en rolle som backup. Og leverer egentlig en ganske fornuftig kamp - udover de to mål han laver. Ikke fortrinligt i første halvleg, men falder heller ikke igennem som et par andre gør.

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 20/12 FC Barcelona - Almería

Indlæg af emo »

Filten skrev:
ons dec 20, 2023 10:12 pm
Diabolito skrev:
ons dec 20, 2023 10:07 pm
Filten skrev:
ons dec 20, 2023 9:49 pm
Diabolito skrev:
ons dec 20, 2023 9:46 pm
For en der ikke så første halvleg, er det fandme morsomt på bagkant at læse alle de negative Roberto-kommentarer ;-)
Fordi han rammer en! kamp som iøvrigt er imod ligaens absolutte bundprop, som ovenikøbet har scoret 2 mål på udebane imod selveste FC Barcelona.- Gør ham ikke god og slet ikke til barca standard.
Han var da mere afgørende end samtlige andre spillere på banen? Hvad siger det så om dem?
Jeg siger bare, han rammer denne kamp og vil være elendig i alle andre.
Ligesom Felix. Rammer en, væk de næste 10.
Allez...

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 20/12 FC Barcelona - Almería

Indlæg af EasyBuddhist »

SpillerSomMESSI skrev:
ons dec 20, 2023 10:21 pm
Michman skrev:
ons dec 20, 2023 9:40 pm
Jeg er begyndt at kaste med ting og kæresten er gået i seng..
Ja, et komma kan gøre meget forskel på betydningen af den sætning:

Enten:
Jeg er begyndt at kaste med ting, og kæresten er gået i seng..
Eller:
Jeg er begyndt at kaste med ting og kæresten, …er gået i seng..

Eller den morsomme:
Lad os spise bedstemor
Eller
Lad os spise, bedstemor

Svare næsten til det episke:
Sandelig siger jeg dig i dag, du skal være med mig i paradiset
Eller
Sandelig siger jeg dig, i dag skal du være med mig i paradiset

Eller den barske:
Jeg elsker at stege min famile og min hund.
Eller
Jeg elsker at stege, min familie, og min hund.


Jeps, SpillerSomMessi er tilbage på forum, da det kun er gået een vej siden jeg stoppede med at medvirke her på forum.

Jeg er den talisman vores klub har manglet.. nu vender det hele!
Velkommen tilbage, vi trænger til noget optimisme, god energi og folk der står bag holdet ;-)
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Kawhi og 46 gæster