13/12 Royal Antwerp - FC Barcelona

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 13/12 Royal Antwerp - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

❗️| Barcelona is officially in crisis. The team is suffering and Xavi cannot find solutions. His future will be talked about a lot in the coming days.

[Via: Achraf Ben Ayad🥇]

Filten
Indlæg: 1917
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: 13/12 Royal Antwerp - FC Barcelona

Indlæg af Filten »

Dytrax skrev:
tors dec 14, 2023 12:23 am
❗️| Barcelona is officially in crisis. The team is suffering and Xavi cannot find solutions. His future will be talked about a lot in the coming days.

[Via: Achraf Ben Ayad🥇]
Dejligt.


Tiki Taka kom tilbage...
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 13/12 Royal Antwerp - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Xavi: "The objective is achieved, we are in the round of 16 and as first."

"Romeu must be given confidence and encouraged."

"We have to be critical and try to improve. We are not in a good moment, but this is not over yet."

"We have to think about where we come from and be happy even if it wasn't a good night."

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 13/12 Royal Antwerp - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Sergi Roberto: "The trust in Xavi is total, the team is very united, we are a family, these are difficult times but we have been through worse and we have come out of it. We are going to get through it for sure."

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 13/12 Royal Antwerp - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Javi Miguel (Diario AS): "Roberto is an absolutely unimportant player on the pitch, just the thought that he intends to renew makes you tremble."

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 13/12 Royal Antwerp - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Maurizio Sarri (Lazio): "I’d like to face Barça at UCL round of 16, honestly."

"It’d be my pick as I’ve never faced Barça as a coach and it’d be wonderful experience."

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 13/12 Royal Antwerp - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Dytrax skrev:
tors dec 14, 2023 12:51 am
Sergi Roberto: "The trust in Xavi is total, the team is very united, we are a family, these are difficult times but we have been through worse and we have come out of it. We are going to get through it for sure."
Han skal huske at stikke tungen længere ind i Xavis røv når han snakker.
Synes at han skal skride til Januar sammen med Romeu. Adios cabron!
MDCCCXCIX

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1193 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 13/12 Royal Antwerp - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Jeg var på stadion da vi rundbarberede Royal Antwerp med 5-0. I min optik mod det dårligste CL hold Barca nogensinde har mødt. Og vi har da mødt en del. Hvordan kan vi tabe til dem på udebane? Ja, vi har et udebanekompleks. Ja, Barca stillede ikke i stærkeste opstilling. Men det er ikke nogen undskyldning for det helt igennem pinlige nederlag.

Xavi og spillerne mener jo, at de har en chance i CL. Men nej. Vi kommer op mod hold som City, der selv med et hav af reserver vinder alle seks kampe i gruppespillet. Vores bænk er ikke god nok. Bare det, at vi stiller op med Romeu siger alt.

CL vinder vi ikke, La Liga virker langt væk. Det er i din grad tid til selvransagelse. Jeg synes, at vi har nogle fantastiske spillere - og nok verdens bedste midtbanetrio i Gundogan, FDJ og Pedri. Xavi får simpelthen ikke nok ud af sin trup, det er i hvert fald mit take på Barcas situation.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 13/12 Royal Antwerp - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Official: Lamine Yamal is the first 16-year-old in Champions Legaue history to provide an assist in the competition.

Der er ikke meget positivt at sige om kampen i aftes, men ovenstående er én af tingene, der fortjener at blive nævnt.

Derudover er der ikke meget at byde ind med. Kan ikke se hvad Xavi gerne vil, men måske det også handler om, at hvis vi havde scoret på chancerne mod Girona, så ville billedet være anderledes, men sådan gik det ikke. Vi er ineffektive foran kassen og den tid, hvor vi hev storsejre hjem, ser ud til at være forbi.
Barcelona's form since the two 5-0 wins over Real Betis and Royal Antwerp back in mid-September.

3-2 win vs Celta after being 0-2 down.
2-2 draw vs Mallorca, trailed twice.
1-0 win vs Sevilla, own goal.
0-1 win vs Porto.
2-2 draw vs Granada after being 2-0 down.
1-0 win vs Athletic Club.
2-1 win vs Shakhtar Donetsk.
1-2 loss to Real Madrid.
0-1 win vs La Real after a shocking game.
0-1 loss to Shakhtar, another poor game.
2-1 win vs Alavés after being 0-1 down.
1-1 draw vs Rayo Vallecano.
2-1 win vs Porto after being 0-1 down.
1-0 win vs Atletico Madrid.
2-4 loss to Girona.
3-2 loss to Royal Antwerp.

16 matches. 9 wins - all with a margin of one goal, 3 draws and 4 losses.
Jeg er ikke #xaviout, vil så gerne at han får succes og bliver præcis dét, som mange har håbet at han kan blive. Men der er omvendt også gået et stykke tid nu og det taler imod vores træner, der ligesom holdet, er inde i én eller anden form for krise. Vi har og har haft mange skader, hvilket naturligvis vil afspejles på banen, det er værd at tage med, når man evaluerer. Jeg håber ankomst af Roque kan placere Lewandowski på bænken, så han bliver supersub, fremfor fast mand i starteren, når han tydeligvis ikke leverer.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 13/12 Royal Antwerp - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

🆘 Xavi is the coach with the highest percentage of defeats with Barça in the Champions League: 42%. 6 Losses in 14 games.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1582
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: 13/12 Royal Antwerp - FC Barcelona

Indlæg af Champione »

Barca må være favorit 1'er for alle andre hold. Der er virkelig nogle triste indikationer. Spillerne arbejder ikke kollektivt og laller lidt rundt, som de nu engang lyster og det er virkelig trist at være inkarneret fan.

Spillet er så intetsigende og ikke Barca værdigt. Jeg glæder mig ikke engang til at se kampene mere og misser man en kamp, så gør man sig selv en tjeneste.
Vi mangler så meget x-faktor og alt den Barca DNA vi alle forelskede os i - er pist væk. Der er INTET ekstraordinært over vores præstationer og i vores spil.

Alt det jeg forbinder med mit tilhørsforhold er udfordret.
Vi har altid haft spillere med uforudsigelighed, spilleglæde og med en lyst til at underholde - vi er drenge på fodboldbanen, hvor man er rystende usikker og bange for at fejle.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 13/12 Royal Antwerp - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Vi mangler så meget x-faktor og alt den Barca DNA vi alle forelskede os i - er pist væk. Der er INTET ekstraordinært over vores præstationer og i vores spil.

Alt det jeg forbinder med mit tilhørsforhold er udfordret.
Vi har altid haft spillere med uforudsigelighed, spilleglæde og med en lyst til at underhold
Det er spot on. Vi mangler i dén grad det ekstraordinære, spillere, der kan skabe og henrykke på egen hånd.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 13/12 Royal Antwerp - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Følgende skal i dén grad tages med et gran salt:

❗️| During the flight to Antwerp, Deco called De Jong.

🗣️ Frenkie: “I'm sick”

🗣️ Deco (screaming): “What do you mean you're sick? Has the doctor already certified that you're sick?”
Deco believes that Frenkie is fine & it is just an excuse for not being with the team.

[Via: RAC1🥇]

❗| Xavi is very ANGRY with Deco.

[Via: Gerard Romero🥈]
❗️| BREAKING: The relationship between Xavi and Deco was damaged yesterday.
[Via: Gerard Romero🥈]

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 13/12 Royal Antwerp - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Dytrax skrev:
tors dec 14, 2023 10:36 am
Official: Lamine Yamal is the first 16-year-old in Champions Legaue history to provide an assist in the competition.

Der er ikke meget positivt at sige om kampen i aftes, men ovenstående er én af tingene, der fortjener at blive nævnt.

Derudover er der ikke meget at byde ind med. Kan ikke se hvad Xavi gerne vil, men måske det også handler om, at hvis vi havde scoret på chancerne mod Girona, så ville billedet være anderledes, men sådan gik det ikke. Vi er ineffektive foran kassen og den tid, hvor vi hev storsejre hjem, ser ud til at være forbi.
Barcelona's form since the two 5-0 wins over Real Betis and Royal Antwerp back in mid-September.

3-2 win vs Celta after being 0-2 down.
2-2 draw vs Mallorca, trailed twice.
1-0 win vs Sevilla, own goal.
0-1 win vs Porto.
2-2 draw vs Granada after being 2-0 down.
1-0 win vs Athletic Club.
2-1 win vs Shakhtar Donetsk.
1-2 loss to Real Madrid.
0-1 win vs La Real after a shocking game.
0-1 loss to Shakhtar, another poor game.
2-1 win vs Alavés after being 0-1 down.
1-1 draw vs Rayo Vallecano.
2-1 win vs Porto after being 0-1 down.
1-0 win vs Atletico Madrid.
2-4 loss to Girona.
3-2 loss to Royal Antwerp.

16 matches. 9 wins - all with a margin of one goal, 3 draws and 4 losses.
Jeg er ikke #xaviout, vil så gerne at han får succes og bliver præcis dét, som mange har håbet at han kan blive. Men der er omvendt også gået et stykke tid nu og det taler imod vores træner, der ligesom holdet, er inde i én eller anden form for krise. Vi har og har haft mange skader, hvilket naturligvis vil afspejles på banen, det er værd at tage med, når man evaluerer. Jeg håber ankomst af Roque kan placere Lewandowski på bænken, så han bliver supersub, fremfor fast mand i starteren, når han tydeligvis ikke leverer.
Skræmende statistik. Jeg har ikke set noget lignende siden jeg blev Barca fan som var for lidt over 20 år siden.

Når vi some "tilskuere" ser et par kampe i træk kan vi tydeligt se hvor fejlen ligger. Vi kunne f.eks se at Lewandowski bidrager minimalt og er uskarp og det gentager sig kamp efter kamp.
Kounde er pisse usikker og langsom og det ser vi i næsten hver kamp.
Romeu, Roberto og Alonso hører ikke med på holdet.
Alt det kan vi se i fjernsynet uge efter uge men at træneren ikke kan se det er helt utroligt.
Han står på sidelinjen plus han kan gense kampen i TV.
Der skal ikke meget til at opdage fejlene.
Hvorfor så Xavi ikke ændrer noget?? Er han blind eller noget, hvad er problemet??
Vi skulle bare erstatte de 5 nævnte spillere og smide dem på bænken til at starte med men Xavi gøre ikke en skid og det er bekymrende. Han har også en eller 2 assistentrænere ved siden af men de er åbenbart også blinde.

Jeg håber at vi snart kommer på det rette spor igen men det kræver at Xavi tager nogle hurtige beslutninger angående de ovennævnte spillere. Han skal også ændre sin attitude og vise hvem der er boss i klubben.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 13/12 Royal Antwerp - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Ooh shit næste kamp er ude mod Valencia🙈
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 42 gæster