Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af kklaus »



:clap:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

:lol: :lol:

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1488
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 399 gange
Blevet takket: 198 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SIOUX »

kklaus skrev:
tirs aug 22, 2023 5:19 pm


:clap:
Haha, det er sgu humor :lol:

Filten
Indlæg: 1917
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

SIOUX skrev:
tirs aug 22, 2023 6:35 pm
kklaus skrev:
tirs aug 22, 2023 5:19 pm


:clap:
Haha, det er sgu humor :lol:
Han fik sit livs oplevelse 😆
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Hristo
Indlæg: 363
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hristo »

SIOUX skrev:
tirs aug 22, 2023 6:35 pm
kklaus skrev:
tirs aug 22, 2023 5:19 pm


:clap:
Haha, det er sgu humor :lol:
Stakkels mand!😂

Jeg føler i øvrigt med dem og fansene i Malaga. Boede inde i Malaga i min unge dage, og husker stadig en 3-0 sejr over Valencia, som dengang var en ægte topklub. De havde klassespillere som Mendieta, Baraja, Aimar, Angloma, Cañizares, Ayala og legendariske Hector Cuper som træner. Det forhindrede dog ikke Malaga i at spille dem ud af banen den dag, godt hjulpet på vej af helten Dely Valdes’ hattrick - herunder et fantastisk saksespark i den ende vi sad i. Gud hvor var det fedt da hele stadion lettede endnu højere end de pot-tåger som der fyldte tilskuerpladserne😍

Det var også min første internationalniveau fodboldkamp IRL og hvor det gik op for mig hvor meget vildere en liga som den spanske var tempomæssigt end kampe på Aarhus Stadion, som jeg hyppigt frekventerede. Der var stort set ikke en spiller, der ikke havde en fremragende teknik på den bane. Good times!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Hristo skrev:
tirs aug 22, 2023 9:25 pm
SIOUX skrev:
tirs aug 22, 2023 6:35 pm
kklaus skrev:
tirs aug 22, 2023 5:19 pm


:clap:
Haha, det er sgu humor :lol:
Stakkels mand!😂

Jeg føler i øvrigt med dem og fansene i Malaga. Boede inde i Malaga i min unge dage, og husker stadig en 3-0 sejr over Valencia, som dengang var en ægte topklub. De havde klassespillere som Mendieta, Baraja, Aimar, Angloma, Cañizares, Ayala og legendariske Hector Cuper som træner. Det forhindrede dog ikke Malaga i at spille dem ud af banen den dag, godt hjulpet på vej af helten Dely Valdes’ hattrick - herunder et fantastisk saksespark i den ende vi sad i. Gud hvor var det fedt da hele stadion lettede endnu højere end de pot-tåger som der fyldte tilskuerpladserne😍

Det var også min første internationalniveau fodboldkamp IRL og hvor det gik op for mig hvor meget vildere en liga som den spanske var tempomæssigt end kampe på Aarhus Stadion, som jeg hyppigt frekventerede. Der var stort set ikke en spiller, der ikke havde en fremragende teknik på den bane. Good times!
De Madrid sympatisører ligger som, de har redt. Det sagt, var det en god klub engang
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Hristo
Indlæg: 363
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hristo »

EasyBuddhist skrev:
tirs aug 22, 2023 10:03 pm
Hristo skrev:
tirs aug 22, 2023 9:25 pm
SIOUX skrev:
tirs aug 22, 2023 6:35 pm
kklaus skrev:
tirs aug 22, 2023 5:19 pm


:clap:
Haha, det er sgu humor :lol:
Stakkels mand!😂

Jeg føler i øvrigt med dem og fansene i Malaga. Boede inde i Malaga i min unge dage, og husker stadig en 3-0 sejr over Valencia, som dengang var en ægte topklub. De havde klassespillere som Mendieta, Baraja, Aimar, Angloma, Cañizares, Ayala og legendariske Hector Cuper som træner. Det forhindrede dog ikke Malaga i at spille dem ud af banen den dag, godt hjulpet på vej af helten Dely Valdes’ hattrick - herunder et fantastisk saksespark i den ende vi sad i. Gud hvor var det fedt da hele stadion lettede endnu højere end de pot-tåger som der fyldte tilskuerpladserne😍

Det var også min første internationalniveau fodboldkamp IRL og hvor det gik op for mig hvor meget vildere en liga som den spanske var tempomæssigt end kampe på Aarhus Stadion, som jeg hyppigt frekventerede. Der var stort set ikke en spiller, der ikke havde en fremragende teknik på den bane. Good times!
De Madrid sympatisører ligger som, de har redt. Det sagt, var det en god klub engang
Da jeg boede der, kørte en mand rundt i en bil på eget initiativ og spillede gammel pro-Franco propaganda ud af udvendige højtalere. Rimelig crazy. Men til trods for tossetyper er Malaga en dejlig by, som er meget andet end turistbyerne på Costa del Sol.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Xavi has stepped in to ensure Alonso remains at the club this season. [Diario Sport]

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Dytrax skrev:
ons aug 23, 2023 11:17 am
Xavi has stepped in to ensure Alonso remains at the club this season. [Diario Sport]
But why

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Alias-A »

Dytrax skrev:
ons aug 23, 2023 11:17 am
Xavi has stepped in to ensure Alonso remains at the club this season. [Diario Sport]
Super
93' Iniesta

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af kklaus »

Dytrax skrev:
ons aug 23, 2023 11:17 am
Xavi has stepped in to ensure Alonso remains at the club this season. [Diario Sport]
Og sidste uge var meldingen at Xavi ikke stoler på Alonso i forsvaret...
/debat/viewtopic.php?p=597957#p597957
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🛫 Ansu's father Bori has travelled to Portugal to meet with Jorge Mendes, to discuss Ansu's future.

❌ Ansu does not want to leave Barça, despite offers from the Premier League.

[Cadena COPE]
Afsted med Ansu. Det er mere i tråd med Xaviball at holde på ældre, udviklingsfraværende forsvarsspillere, der ikke for alvor gør nytte.

Hristo
Indlæg: 363
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hristo »

Dytrax skrev:
ons aug 23, 2023 3:08 pm
🛫 Ansu's father Bori has travelled to Portugal to meet with Jorge Mendes, to discuss Ansu's future.

❌ Ansu does not want to leave Barça, despite offers from the Premier League.

[Cadena COPE]
Afsted med Ansu. Det er mere i tråd med Xaviball at holde på ældre, udviklingsfraværende forsvarsspillere, der ikke for alvor gør nytte.
Jeg gad godt se den fodbolddokumentar, hvor man ser direkte snakke om spillere mellem Xavi, Laporta, Alemany og Deco. Hvis og såfremt Xavi virkelig tror mere på spillere som Sergi Roberto, Alonso, Lo Celso, Carrasco, Cancelo og hvem hans darlings ellers er, så gad jeg godt høre ham argumentere for de synspunkter. Ikke at alle ovenstående kan skæres over en kam, men udover Cancelo er de bare ikke gode nok til at lave markante forandringer, og samme tid er de for gamle til at opbygge holdet omkring. Og hvis Cancelo - som er eneste klassespiller men også problembarn ovenfor - står i vejen for talenter som Fresnado eller Arnau Martinez, hvorfor kan nogen så ikke forklare Xavi at han skal opbygge fremtidens hold - og det er den udvikling han bliver målt på?

Mit lægmandsgæt er at Laporta som minimum også sponsorerer denne tilgang. Jeg tænker han er politiker, som vil have hurtig succes.

Nuvel: Vítor Roque, Kounde, AC m.fl. er hentet så billedet er ikke entydigt. Lige pt er der bare nogle lidt mærkværdige dispositioner på blokken…

ladislau
Indlæg: 1264
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af ladislau »

Hovsaløsningerne indikerer jo desværre, at Laporta og Xavi tror at lige om lidt kan de handle frit fra alle hylder som i gamle dage.
Virkeligheden har åbenbart stadig trænge kår i Barcelona

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 67 gæster