Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Kubala skrev:
tors aug 10, 2023 5:10 pm
Dytrax skrev:
tors aug 10, 2023 3:54 pm
Så er der glædeligt nyt for Barça80;

❗ PSG have given the OK for Neymar to join FC Barcelona.

[@sport]
:grin:
Dette rygte. Farmanden var ude og sige, at sønnen ikke ville forlade PSG. Barcas sportsdirektør sagde, at Barca ikke var interesseret i ham. Disse journalister må være blinde. Det er den eneste forklaring på det. Eller folk må være blinde og uvidende omkring, hvad der foregår; ergo kan de printe sådan noget ud.

Jeg tror, at journalisterne troller.
Enten er de lukket helt ude af den inderkreds, der fodres med oplysninger, så de er nødt til at løbe med halve vinde, eller er nødt til direkte at opfinde rygter. Eller også er de betalt til at komme med falske oplysninger.

For nyligt så jeg en artikel om en journalist i forbindelse med barcagate sagen, hvor der var opsnappet kommunikation mellem Bartomeu og journalisten. Han mente, han nu havde brændt hans stilling som journalist hos bl.a. MD i sådan en grad, han nu ikke længere havde en fremtid inden for faget, fordi han havde været Bartomeu´s primære fake news outlet.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Det ér fandme også at pisse på sin profession, at være Bartos nyttige idiot.
Men det har nok skæppet godt i kassen, at være hånddukke for den tidligere ledelse.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Apropos gætværk;


❗ FC Barcelona are ready to pay Neymar a maximum of €12M/year net salary.

[@sport]

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
tors aug 10, 2023 6:42 pm
Apropos gætværk;


❗ FC Barcelona are ready to pay Neymar a maximum of €12M/year net salary.

[@sport]
Yeah, men selv hvis der er noget sandt i det, så er det alt, alt for meget. 12 mio netto, det er 24 brutto og dermed bryder man med lønstrukturen. Derudover, så skal man indregne sign on. Hvis man tager udgangspunkt i de rapporterede 30 mio i FFP rådighed, så vil det altså sige, man brænder hele lortet af på Neymar :thumbup:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Red
Indlæg: 163
Tilmeldt: tors sep 03, 2020 4:01 pm
Blevet takket: 13 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Red »

EasyBuddhist skrev:
tors aug 10, 2023 7:12 pm
Dytrax skrev:
tors aug 10, 2023 6:42 pm
Apropos gætværk;


❗ FC Barcelona are ready to pay Neymar a maximum of €12M/year net salary.

[@sport]
Yeah, men selv hvis der er noget sandt i det, så er det alt, alt for meget. 12 mio netto, det er 24 brutto og dermed bryder man med lønstrukturen. Derudover, så skal man indregne sign on. Hvis man tager udgangspunkt i de rapporterede 30 mio i FFP rådighed, så vil det altså sige, man brænder hele lortet af på Neymar :thumbup:
Sikkert falske rygter ellers Så vil jeg squ hellere have Vandbæreren som winger xD

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Meanwhile...
Barça still has to register Ronald Araujo, Alejandro Balde, Marcos Alonso, Sergi Roberto, Oriol Romeu, Ilkay Gündogan, Abde, Iñaki Peña and Iñigo Martínez... La Liga starts in less than 24 hours.

— @fansjavimiguel
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

🚨 𝗕𝗥𝗘𝗔𝗞𝗜𝗡𝗚: Manchester City have made a second bid to sign Lucas Paquetá. The offer is worth €101m. West Ham have rejected and want €110m.

Talks will continue and both clubs are confident a deal will be done.

(Source: @Santi_J_FM)
:eek:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Holy fuck, en balje knaster fra oliedrengene.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBarcelonaChr »

EasyBuddhist skrev:
tors aug 10, 2023 8:04 pm
🚨 𝗕𝗥𝗘𝗔𝗞𝗜𝗡𝗚: Manchester City have made a second bid to sign Lucas Paquetá. The offer is worth €101m. West Ham have rejected and want €110m.

Talks will continue and both clubs are confident a deal will be done.

(Source: @Santi_J_FM)
:eek:
Det stikker jo fuldstændig af i PL. Håbløst.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Meanwhile......
🚨 PSG have informed Kylian Mbappe that if he leaves on a free, they will be forced to sell key players and even sack many club employees because of FFP.

(Source: @lequipe)
:lol:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

EasyBuddhist skrev:
tors aug 10, 2023 6:17 pm
Kubala skrev:
tors aug 10, 2023 5:10 pm
Dytrax skrev:
tors aug 10, 2023 3:54 pm
Så er der glædeligt nyt for Barça80;

❗ PSG have given the OK for Neymar to join FC Barcelona.

[@sport]
:grin:
Dette rygte. Farmanden var ude og sige, at sønnen ikke ville forlade PSG. Barcas sportsdirektør sagde, at Barca ikke var interesseret i ham. Disse journalister må være blinde. Det er den eneste forklaring på det. Eller folk må være blinde og uvidende omkring, hvad der foregår; ergo kan de printe sådan noget ud.

Jeg tror, at journalisterne troller.
Enten er de lukket helt ude af den inderkreds, der fodres med oplysninger, så de er nødt til at løbe med halve vinde, eller er nødt til direkte at opfinde rygter. Eller også er de betalt til at komme med falske oplysninger.

For nyligt så jeg en artikel om en journalist i forbindelse med barcagate sagen, hvor der var opsnappet kommunikation mellem Bartomeu og journalisten. Han mente, han nu havde brændt hans stilling som journalist hos bl.a. MD i sådan en grad, han nu ikke længere havde en fremtid inden for faget, fordi han havde været Bartomeu´s primære fake news outlet.
Barto og dem var jo generelt klamme typer. Men ja, det er vildt, hvis sådan noget kan lade sig gøre. Hvor er den journalistiske integritet? Det er jo klart, at folk begynder at kalde alt for fake news, når disse ting foregår. Og du kan sagtens have ret omkring, at det kan være det ene eller det andet.
Senest rettet af Kubala tors aug 10, 2023 9:03 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

EasyBuddhist skrev:
tors aug 10, 2023 8:58 pm
Meanwhile......
🚨 PSG have informed Kylian Mbappe that if he leaves on a free, they will be forced to sell key players and even sack many club employees because of FFP.

(Source: @lequipe)
:lol:
Jeg har en ubeskrivelig stort had til PSG. Så det er gode nyheder.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Barca80 skrev:
tors aug 10, 2023 9:03 pm
EasyBuddhist skrev:
tors aug 10, 2023 8:58 pm
Meanwhile......
🚨 PSG have informed Kylian Mbappe that if he leaves on a free, they will be forced to sell key players and even sack many club employees because of FFP.

(Source: @lequipe)
:lol:
Jeg har en ubeskrivelig stort had til PSG. Så det er gode nyheder.
Kan også være fake news, beregnet på at stille Mbappe i dårligt lys. Det er gjort mange gange i catalanske medier
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Her er grundene til at vi hverken har behov for Dembele og især ikke Neymar !!

* Ferran Torres var den mest scorende spiller i venskabskampene. Han ser virkelig tændt ud og ligner at han har genfundet selvtilliden.

* Ansu Fati ser også bedre ud. Han havde vanskeligheder efter sine mange skader i sidste sæson, men kan kun blive bedre med tiden. Jeg tror han finder sit gamle niveau i kommende sæson. Og HUSK nu, at han stadig kun er 20 år !! :eek:

* Raphinha har været lidt svingende, men i sin 2. sæson bør han løfte sit niveau.

* Abde viste rigtig gode takter i venskabskampene og jeg tror han har et enormt potentielle.

* Yamal kan blive den største spiller i Barca siden Messi. Hold da op han er god for en 16-årig at være. Tror hans udvikling kan lave et tigerspring hvis han får minutter i løbet af sæsonen.

Her har du altså fem angribere, plus Lewandowski, hvilket bliver 6 stk. - dertil kommer Roque også til vinter, hvilket bliver 7 stk. - og husk vi måske spiller 4-4-2 ofte, og derfor kun skal bruge 2 angribere. Der er altså mere end rigeligt at vælge mellem.

Derfor, hvad i alverden skal vi med en popstjerne i form af Neymar ?? Seriøst. Han koster en bondegård i løn, og formentlig medbringer en masse problemer i truppen. Brug hellere pengene på andre positioner, som HB og CM.

Endnu en gang, nej tak til Neymar :thumbdown:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Som Gollum siger: "It buuuuuurns..." at være enig med Tebas :eek:
Javier Tebas: "The Premier League and Saudi Arabia are ruining the transfer market."

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 57 gæster