Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

DrGink skrev:
tirs aug 08, 2023 10:47 pm
Kubala skrev:
tirs aug 08, 2023 10:43 pm
DrGink skrev:
tirs aug 08, 2023 10:30 pm
Kubala skrev:
tirs aug 08, 2023 10:06 pm

Hans præstationer er jo ikke små. Han er rigtig god i CL og han har været god for landsholdet også. Vi glemmer bare lige Ligue 1, fordi den er jo bare en amatør liga. Jeg har heller ikke sagt, at han skal vinde Ballon d’Or, men hvis PSG vandt CL, så burde han være den, der tager Ballon d’Or. Hvis du mener det samme, så forstår jeg ikke vores diskussion.

Det er absurd at sige: “ Han HAR ikke præsteret mere. Som om en guldmedalje intet er værd. En sølvmedalje intet er værd(hvor han er den, der fører an). Og præstationerne i CL er åbenbart heller ikke.

Og ja, alt er bare Mbappes skyld. Messi kunne ikke præstere, det er pga. Mbappe. Holdene er bygget op om Mbappe, derfor er det let.
Ja, udtrykket “amatør liga” er en præcis og helt korrekt fortolkning af jeg skrev den 5 bedste liga i Europa. :wtf:

Jeg finder din diskussionsstil meget fordrejende. Der er sikkert nogen der synes den er fin, men det gør jeg ikke.

Diskussionen startede modsat handle om hvorvidt mbappe udstrålede at han bare ville være den bedste og gøre alt for at blive dette. Jeg synes jeg har redegjort for hvorfor jeg ikke mener dette er tilfældet. Jeg tror ikke jeg ville få dig overbevist om jeg så decideret kunne finde en video hvor manden selv sagde det.
Ja, ja. Nu bliver du personlig. Du overbeviser mig ikke, da du negligerer fuldkommen det, manden har præsteret. Du ser, at han ikke udstråler det at han vil være den bedste, fordi han ikke skifter fra PSG til La liga eller PL. Du gør hans præstationer til ikke at være særlig meget værd.

Du siger et sted også, at Frankrig nok havde været i finalen uden ham. Ja, men jeg ved, hvad man skal sige til det. Du slutter af med at være personlig. Lad os bare ligge den her. Jeg kan ikke overbevise dig og du kan ikke overbevise mig.
Du startede……. :grin:
Der er forskel på at skrive amatør liga(overdrivelse, som jeg benyttede mig af) end at skrive til en, man er meget fordrejende. Fred være med det.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

“ Vi har allerede et meget konkurrencedygtigt hold, men transfervinduet er endnu ikke lukket.”
- Yuste

Det virker som om, at man ikke køber flere spillere ind. Eller sådan tolker jeg det.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2811
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Kubala skrev:
ons aug 09, 2023 12:11 pm
“ Vi har allerede et meget konkurrencedygtigt hold, men transfervinduet er endnu ikke lukket.”
- Yuste

Det virker som om, at man ikke køber flere spillere ind. Eller sådan tolker jeg det.
Jeg opfatter det mere som "det afhænger af økonomien her på det sidste, for vi er ikke helt færdige på transfermarkedet" :D
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Norbit skrev:
ons aug 09, 2023 12:23 pm
Kubala skrev:
ons aug 09, 2023 12:11 pm
“ Vi har allerede et meget konkurrencedygtigt hold, men transfervinduet er endnu ikke lukket.”
- Yuste

Det virker som om, at man ikke køber flere spillere ind. Eller sådan tolker jeg det.
Jeg opfatter det mere som "det afhænger af økonomien her på det sidste, for vi er ikke helt færdige på transfermarkedet" :D

Holdet burde forstærke sig. Højreback og en erstatning for Dembele. I går var man elendige 66,66% af tiden mod et Tottenham b-hold. Og virkelig tandløse kreativt set. Vítor Roque skal også hentes ind. Lewan lavede ingenting.

Hristo
Indlæg: 363
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hristo »

Kubala skrev:
ons aug 09, 2023 12:53 pm
Norbit skrev:
ons aug 09, 2023 12:23 pm
Kubala skrev:
ons aug 09, 2023 12:11 pm
“ Vi har allerede et meget konkurrencedygtigt hold, men transfervinduet er endnu ikke lukket.”
- Yuste

Det virker som om, at man ikke køber flere spillere ind. Eller sådan tolker jeg det.
Jeg opfatter det mere som "det afhænger af økonomien her på det sidste, for vi er ikke helt færdige på transfermarkedet" :D

Holdet burde forstærke sig. Højreback og en erstatning for Dembele. I går var man elendige 66,66% af tiden mod et Tottenham b-hold. Og virkelig tandløse kreativt set. Vítor Roque skal også hentes ind. Lewan lavede ingenting.
Jeg er helt enig i højreback. Får vi en som også kan dække venstre ville det være helt oplagt. Her er Cancelo oplagt. Får vi ham, og de offensive kvaliteter han kan bidrage med som back, ville jeg fokusere på Roque i stedet for en ny højrekant. Jeg tror ikke vi kan få en spiller lige nu med vores økonomi, som er mærkbart bedre end Raphinha desværre, og vi har også Torres gående som vel også er bedst på højrekanten. Og selvom han er for ung til at spille meget, så kan Yamal også vise sig at være for god til slet ikke at spille.

Så lad os få Raphinha og Torres op i niveau og forhåbentlig få solgt en af dem næste sommer. Kunne vi sælge en af dem nu, ville jeg være langt mere klar på en nye højrekant nu og her.

Ku

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2811
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Kubala skrev:
ons aug 09, 2023 12:53 pm
Norbit skrev:
ons aug 09, 2023 12:23 pm
Kubala skrev:
ons aug 09, 2023 12:11 pm
“ Vi har allerede et meget konkurrencedygtigt hold, men transfervinduet er endnu ikke lukket.”
- Yuste

Det virker som om, at man ikke køber flere spillere ind. Eller sådan tolker jeg det.
Jeg opfatter det mere som "det afhænger af økonomien her på det sidste, for vi er ikke helt færdige på transfermarkedet" :D

Holdet burde forstærke sig. Højreback og en erstatning for Dembele. I går var man elendige 66,66% af tiden mod et Tottenham b-hold. Og virkelig tandløse kreativt set. Vítor Roque skal også hentes ind. Lewan lavede ingenting.
Fuldkommen enig. Det er som om at Lewandowski er faldet i kadance siden sit skifte - det begynder at ligne Suarez' sidste par sæsoner. I starten løber de rigtig meget og presser helt vildt indtil de har erobret en startplads, herefter falder de stille og roligt ned i niveau. Victor Roque skal absolut hentes ind.

Jeg tror at ledelsen, ligesom os, havde forventet et helt andet transfervindue end det vi har fået (Lenglet, Kessie, Dest er stadigvæk i klubben eksempelvis). Jeg forstår dog ikke hvorfor vi ikke gør brug af leje aftaler, vi kan spare enormt meget rent økonomisk og vi kan få nogle gode breddespillere - det behøves ikke at være Neymar, Mbappe, Messi.

En hel anden ting, så har jeg en bekymring om at Ter Stegen til næste sommer vælger at tage til Bayern. Neuer har kontrakudløb og smider formegentligt støvlerne på hylden. Tror at Bayern går all in på Ter Stegen.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Tolker det som at hvis det ikke lykkes at hente de folk ind vi stadig ønsker, så har vi allerede et godt hold. En slags sikkerhed for at hvis nu handlerne ikke realiseres, så har vi gjort det godt alligevel

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🇧🇷 Barça have activated the process to bring in Vitor Roque now. [Mundo Deportivo]

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Norbit skrev:
ons aug 09, 2023 2:27 pm
Kubala skrev:
ons aug 09, 2023 12:53 pm
Norbit skrev:
ons aug 09, 2023 12:23 pm
Kubala skrev:
ons aug 09, 2023 12:11 pm
“ Vi har allerede et meget konkurrencedygtigt hold, men transfervinduet er endnu ikke lukket.”
- Yuste

Det virker som om, at man ikke køber flere spillere ind. Eller sådan tolker jeg det.
Jeg opfatter det mere som "det afhænger af økonomien her på det sidste, for vi er ikke helt færdige på transfermarkedet" :D

Holdet burde forstærke sig. Højreback og en erstatning for Dembele. I går var man elendige 66,66% af tiden mod et Tottenham b-hold. Og virkelig tandløse kreativt set. Vítor Roque skal også hentes ind. Lewan lavede ingenting.
Fuldkommen enig. Det er som om at Lewandowski er faldet i kadance siden sit skifte - det begynder at ligne Suarez' sidste par sæsoner. I starten løber de rigtig meget og presser helt vildt indtil de har erobret en startplads, herefter falder de stille og roligt ned i niveau. Victor Roque skal absolut hentes ind.

Jeg tror at ledelsen, ligesom os, havde forventet et helt andet transfervindue end det vi har fået (Lenglet, Kessie, Dest er stadigvæk i klubben eksempelvis). Jeg forstår dog ikke hvorfor vi ikke gør brug af leje aftaler, vi kan spare enormt meget rent økonomisk og vi kan få nogle gode breddespillere - det behøves ikke at være Neymar, Mbappe, Messi.

En hel anden ting, så har jeg en bekymring om at Ter Stegen til næste sommer vælger at tage til Bayern. Neuer har kontrakudløb og smider formegentligt støvlerne på hylden. Tror at Bayern går all in på Ter Stegen.
Puha, jeg ved ikke, om ter Stegen vælger at smutte, men hvis han gør, vil det blive et stort problem. Nej, det behøver ikke at være Mbappe osv., men der burde komme forstærkninger til kanten, der kan udfordre modstandernes forsvar. Torres og Fati var jo ikke farlige på nogen måder, men det var først da Yamal ind kom og udfordrede, at der blev skabt målene og de(Fati og Torres)skinnede.

Højrebacken er et kæmpe problem. Der kommer intet derfra. Køber man ingen til angrebet som erstatning for Dembele, burde man i det mindste købe en højreback.

Jeg er også himmelfalden over, hvor tandløs Fati er på kanten. Han kan jo ikke drible sin modstander. Det samme kan man sige om Torres. Torres og Fati ser jeg som angribere, ikke kantspillere. Nogen, der skal iscenesættes. Jeg var heller ikke imponeret af Gavi på kanten. Der er ikke fart i ham og han ligner ikke en kantspiller. Han skal jo have sådan en Iniesta rolle, for det andet virker fjollet.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Hristo skrev:
ons aug 09, 2023 2:24 pm
Kubala skrev:
ons aug 09, 2023 12:53 pm
Norbit skrev:
ons aug 09, 2023 12:23 pm
Kubala skrev:
ons aug 09, 2023 12:11 pm
“ Vi har allerede et meget konkurrencedygtigt hold, men transfervinduet er endnu ikke lukket.”
- Yuste

Det virker som om, at man ikke køber flere spillere ind. Eller sådan tolker jeg det.
Jeg opfatter det mere som "det afhænger af økonomien her på det sidste, for vi er ikke helt færdige på transfermarkedet" :D

Holdet burde forstærke sig. Højreback og en erstatning for Dembele. I går var man elendige 66,66% af tiden mod et Tottenham b-hold. Og virkelig tandløse kreativt set. Vítor Roque skal også hentes ind. Lewan lavede ingenting.
Jeg er helt enig i højreback. Får vi en som også kan dække venstre ville det være helt oplagt. Her er Cancelo oplagt. Får vi ham, og de offensive kvaliteter han kan bidrage med som back, ville jeg fokusere på Roque i stedet for en ny højrekant. Jeg tror ikke vi kan få en spiller lige nu med vores økonomi, som er mærkbart bedre end Raphinha desværre, og vi har også Torres gående som vel også er bedst på højrekanten. Og selvom han er for ung til at spille meget, så kan Yamal også vise sig at være for god til slet ikke at spille.

Så lad os få Raphinha og Torres op i niveau og forhåbentlig få solgt en af dem næste sommer. Kunne vi sælge en af dem nu, ville jeg være langt mere klar på en nye højrekant nu og her.

Ku
Højreback skal man købe. Det må være førsteprioritet. Cancelo vil være oplagt. Kan spille begge backpladser. Jeg tror heller ikke, at der kommer nogen forstærkninger til kanten, for økonomien tillader det ikke. Jeg er dog bange for, at der overhovedet ikke kommer flere forstærkninger, heller ikke til backpladsen. Det er sådan, jeg tyder det.
Senest rettet af Kubala ons aug 09, 2023 2:55 pm, rettet i alt 2 gange.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Antimadridista skrev:
ons aug 09, 2023 2:28 pm
Tolker det som at hvis det ikke lykkes at hente de folk ind vi stadig ønsker, så har vi allerede et godt hold. En slags sikkerhed for at hvis nu handlerne ikke realiseres, så har vi gjort det godt alligevel
Jeg ved det ikke. Men jo, man tror jo på, at holdet er stærk nok til at konkurrere om titler(måske i liga, men i CL får man det svært). Jeg tror det bare ikke. Mod mindre hold ja, men mod kvalitets hold, bliver det en kæmpe udfordring. Venskabskampen mod Real var jo også misvisende. Den burde Real have vundet, hvis de var skarpere på deres afslutninger.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Noget andet. Ney rygter er aflivet, så de der ikke vil have ham til klubben, kan ånde lettet op. Dog er det lidt underligt, at han har fjernet PSG fra sin Insta. Kunne være, at han var på vej et andet sted, eller hvad ved jeg, hvad det går ud på.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Jeg tolker det mere, som at man holder kortene tæt på kroppen.

I det hele taget, så er informetionsstrømmen fra klubben aftaget en del I dette vindue og man kan mærke, journalisterne griber efter halmstrå, fordi de ikke får meget at arbejde med.

Dertil så synes jeg også, der er noget, der tyder på, de forskellige journalister har forskellige kilder i klubben. F.eks går der ikke lang tid fra, man hører om Bernardo, til der kommer noget om Felix. Eller tilsvarende med Fresneda og Cancelo. Det tyder på, man bruger medierne til at påvirke meningsdannelsen, men måske også til at aflede
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

EasyBuddhist skrev:
ons aug 09, 2023 3:36 pm
Jeg tolker det mere, som at man holder kortene tæt på kroppen.

I det hele taget, så er informetionsstrømmen fra klubben aftaget en del I dette vindue og man kan mærke, journalisterne griber efter halmstrå, fordi de ikke får meget at arbejde med.

Dertil så synes jeg også, der er noget, der tyder på, de forskellige journalister har forskellige kilder i klubben. F.eks går der ikke lang tid fra, man hører om Bernardo, til der kommer noget om Felix. Eller tilsvarende med Fresneda og Cancelo. Det tyder på, man bruger medierne til at påvirke meningsdannelsen, men måske også til at aflede
Det kan godt være, at du har fuldstændigt ret. Kan man være helt tilfredse med ikke at købe flere spillere ind? Eller lad mig sige det sådan: Kan fans være tilfredse med at vinduet slutter uden flere indkøb? For det er alligevel et sats ikke at vælge at købe flere spillere ind. Sats fordi, man har så stor tiltro til det, man har. Ved første svaghedstegn i den kommende sæson, vil der være utilfredshed blandt fans og medier vil skrive om de manglende indkøb, som er skyld i disse problemer, fordi holdet ikke var stærk.
Senest rettet af Kubala ons aug 09, 2023 4:11 pm, rettet i alt 1 gang.

DrGink
Indlæg: 695
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Kubala skrev:
ons aug 09, 2023 3:58 pm
EasyBuddhist skrev:
ons aug 09, 2023 3:36 pm
Jeg tolker det mere, som at man holder kortene tæt på kroppen.

I det hele taget, så er informetionsstrømmen fra klubben aftaget en del I dette vindue og man kan mærke, journalisterne griber efter halmstrå, fordi de ikke får meget at arbejde med.

Dertil så synes jeg også, der er noget, der tyder på, de forskellige journalister har forskellige kilder i klubben. F.eks går der ikke lang tid fra, man hører om Bernardo, til der kommer noget om Felix. Eller tilsvarende med Fresneda og Cancelo. Det tyder på, man bruger medierne til at påvirke meningsdannelsen, men måske også til at aflede
Det kan godt være, at du har fuldstændigt ret. Kan man være helt tilfredse med ikke at købe flere spillere ind? Eller lad mig sige det sådan: Kan fans være tilfredse med at vinduet slutter uden flere indkøb? For det er alligevel et sats ikke at vælge at købe flere spillere ind. Sats fordi, man har så stor tiltro til det, man har. Ved første svaghedstegn i den kommende sæson, vil der være utilfredshed blandt fans og medier vil skrive om de manglende indkøb, som er skyld i disse problemer, fordi holdet ikke var stærk hold.
Det er vel også et spørgsmål hvad vi har penge til. Det ville være "rart" at få Fresneda ind, så man om ikke andet har et bud på højre backen. Der er jo også stadig de unge DM'er som der nu har været stille om noget tid, men som jo ret beset også kunne komme ind i truppen nu.

Men du har nok ret i at man vil være klar som glubske hunde i det tilfælde, det ikke går godt, hvis der var plads til flere indkøb og man ikke gjorde det. Også selvom det ikke nødvendigvis er det mest fornuftige at tømme kontoen.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 72 gæster