Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Madameskrald
Indlæg: 1232
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Antimadridista skrev:
tors jun 08, 2023 9:34 am
Du er så tydelig forudindtaget! (Sorry, det er ikke for at provokere, men det mener jeg bare dit skriv bærer præg af)

Stort set alle topspillere, eller tennisspillere eller basket spillere for den sags skyld, får stor profit hjem, for relativt få investerede timer på reklame/sponsor siden.
Og det er imo lidt hykleri eller i hvert fald meget let at sige, “hvis det var mig”, så havde jeg bare takket pænt nej tak og bygget Lego byer med ungerne de næste 10 år…

Jeg syntes det stemmer ganske fint. En del af ham vil reelt gerne klubben, men en masse delvist hysteriske og delvist uvisse elementer omkring det hele (plus hvad der ligger i rygsækken fra tidligere) gør at det bare bliver for meget.

Ja, som jeg siger. Han er klar over de investeringsmuligheder mm der ligger i MLS.

Hvis og igen, der er så mange “hvis’er” i det her, Messi var blevet informeret om at i maj ville der være styr på det. Det er der så ikke og i juni er det stadig et rod, så forstår jeg godt at han tænker “det her orker jeg ikke”. Og igen også med tanke på oplevelserne i 2021.
Det er helt fint..., at du har din fordom omkring min tilgang til Messi ;-)

Jeg pointere så ment bare paradokset i, at han gerne vil have mindre pres og mere fred - mens han har travlt med maksimere profitten på hans berømmelse (jeg havde foretrukket legoklodserne). Det harmonerer ikke rigtigt i mine øre...

Og Messi må da gerne skovle flere dollars ind på bankbogen - fred være med det, men jeg har det svært med, at det bliver fremstillet, som om han valgte den mindste lukrative løsning. Hvis han virkeligt var Alves-dedikeret til projektet, så tænker jeg, at han havde spillet i Barcelona i næste sæson.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Xavi on rumours of Neymar potentially back to Barça: “I’m surprised… he’s not in our plan”. 🚨🔵🔴🇧🇷 #FCB

“I really like Ney as a friend, but we have different priorities”, told Jijantes.

- Fabrizio Romano

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨🚨| Xavi is open to the idea of keeping Ferran Torres next season. In addition, the player’s going for vacations with the idea of staying.

[ Via: Jordi Gill 🥈 ]

Og forlængelse af Roberto, så er vi på CL kurs

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨 Xavi Hernández: "I try to disconnect when I'm with my family. I'm very lucky with them. In difficult and hard times they are there." [@JijantesFC]

Xavi: "I sleep very little. I try to sleep 6-7 hours. My children get up at 6 in the morning."

Xavi: "My wife helps me a lot. I have tremendous confidence in her and my family. They help me relativize more things."

Xavi: "In Qatar the stress levels were lower. The quality of life is very high. We lived wonderfully. When you come to Barcelona everything is stressful, but I don't regret it at all."

Xavi: "In Barcelona you are continually judged and criticized. The coach is responsible for everything. I try to be quite strong on a personal level. I have spoken a couple of times with Laia, the club's psychologist."

Xavi: "My father and my brothers are big football fans. My life is football. I'm always aware of everything."

Xavi: "Leo? The last days, weeks, I had noticed that he didn't see his return clearly. You have to understand it, being Messi is not easy. Everyone is interested in you, he never has calm."

Xavi: "Leo explained it, for the past two years he was unhappy. I can understand that he doesn't want so much pressure anymore. I spoke with him a lot."

Xavi: "I have spoken a lot with Messi and we were all excited... But in the end it hasn't happened. He has explained the circumstances very well. He wants a quieter and more family life."

Xavi: "It's Messi's personal decision and you have to respect him because he's the best player in history. I was convinced that we would do well with him."

Xavi: "I respect Messi and I wish him all the best... It has not been an easy situation for him, of course."

Xavi: "As a coach you never disconnect. Now we are planning and I'm very excited to be able to compete for all the titles. Now it's time, being in a very difficult economic situation, to strengthen ourselves the best we can."

Xavi: "We are going to see how far we can strengthen ourselves to fight for all the titles. I would like to go one step further and fight for the Champions League."

Xavi: "We haven't been able to talk to the players yet. We are having meetings with the sports area and the President to find out what we can do. When we have things clear we can talk to the players we have to talk to."

Xavi: "Neymar? In theory, he's not in our sports planning, I appreciate him enormously as a person, but he's not a priority."

Xavi: "Pablo Torre? I know I'm unfair as a coach with players playing less. Sometimes I think about the players. But I have to decide and be honest with myself."

Xavi: "If Pablo Torre played, they would ask me about Raphinha... We always see that they ask us about someone who hasn't played and it's normal because that's part of football."

Xavi: "Defensively I'm very happy. We've made a step forward. We don't have to touch anything in goal and defense."

Xavi: "We value Arnau Tenas very much. There won't be any problems with his renewal."

Xavi: "There is no problem with Koundé. The good thing about the dressing room is that everyone puts the collective above the individual."

Xavi: "We want to see Julian Araújo in pre-season."

Xavi: "Julian has personality, he adapted quickly."

Xavi:" "We have never played with a 4-4-2 formation We never play with two strikers."

Xavi: "Ousmane is loved in the dressing room, very honest, he jokes all the time. He's important to me. He can generate chances."

Xavi: "Dembélé is happy here and wants to stay. He's always been clear with me on that."

Xavi: "With four midfielders, we have had more order and organisation."

Xavi: "Azpilicueta is an example of the circumstances that exist. We all wanted it to happen, as has happened with Leo, and in the end it couldn't be."

Xavi: "The pivot that comes has to win many duels, not be out of position and be physical."

Xavi: "Nothing is valued at Barça. It works like that because we have an environment that works like that, the player doesn't feel supported, protected like in other places. That's why I always say that Barça is the most difficult club in the world."

Xavi: "I think that next year we will compete better because the team has learned to win. We did not compete well in the Champions League, we had the most difficult group and without it being an excuse, the injuries played a part."

Xavi: "When Laporta called me to sign for Barça there was a clause that made it a bit difficult but luckily it went very well. I feel very loved, I thank the President."

Xavi: "We need to reinforce ourselves. If we want to compete at all levels, in Europe, we need it. I'm sincere and honest."

Xavi: "Ferran has to feel valued and respected by people. With him and with everyone we will have to decide what we do. We haven't done it yet."

Xavi: "I'm very happy with Rafa Márquez' work because he has improved all the players. He's a very discreet and close guy, we have maintained a friendship with since he left and he has made a team with soul and character. They are competing very well."

Xavi: "Since I've been the Barça coach, no one has said 'no'. Everyone has wanted to come to Barça."

Xavi: "Bojan is a great profile. He's someone who will help, he lived the situation of being a Barça youngster. He will help young players."

Xavi: "Lamine is 15 but he has a lot of talent. It all depends on his mentality. I've seen a lot of players who didn't have Lamine's talent but succeeded and vice versa."

Xavi: "We always look for meritocracy. If a player is playing well, we reward him by going up to train with us. Joan Barberà keeps us informed, but a good attitude is essential."

Xavi: "I really like Aleix Garrido, he will probably do the pre-season with us."

Xavi: "One word to define Pau Prim? Balance."

Xavi: "The day of the Super Cup was my happiest day as a coach. People saw the work behind it."

Xavi: "If I wasn't a coach, I'd be a sports director. Something to do with football."

Xavi: "Mateu is a professional, we are lucky to have him."

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Norbit skrev:
tors jun 08, 2023 12:07 pm
Champione skrev:
tors jun 08, 2023 11:01 am
Meget enig med Isageren.
Det er altså ikke Football Manager - hvor man køber en spiller med pæne stats og attributter og så kører det videre.

Real står et super kritisk sted, hvor alt kan ske.
Man har set kæmpe store udsving hos deres nye generation, Tchouameni og Camavinga. Og nu står de og skal erstatte deres absolutte førsteangriber + reserven.

"Det nye Madrid" kan kun skuffe, med fortidens meritter. Bellingham har ikke mange meritter på CV'et, udover at være et lysende talent. Kane heller ikke.
Og det er altså bare afgørende element i moderne fodbold.

Har også evig diskussion med Barca80 - som bare vil købe alle unge og have en trup med en gnm. snitsalder på 23 - fordi det virker i manager - men er en grund til at et aldrende Madrid hold har kunne rive så mange titler.
Bellingham er 19 år - hvilke meritter havde du forventet? Han var med til at spille Dortmund med om titlen, som i øvrigt var 1 mål fra at vinde den fra Bayern.

Kane har scoret 30 mål i PL for et Tottenham hold der er helt ude og skide.
At kalde Bellingham og Kane for middelmådige og at underminere deres meritter er for langt ude. Men lad os håbe at de flopper fuldkommen - det har vi brug for.

Ja Real havde en "skidt" sæson, hvor de endte små 15 point bag os i ligaen, men forskellen har været at vi ikke har spillet med om andet end ligaen siden midt oktober. Det ville være yderst kritisabelt hvis vi ikke gik hen og vandt den. Det var tydeligt at real til sidst kastede alt fokus mod CL og gav slip på ligaen. Real fik høvl af City, men vi fik så også høvl af Real i den seneste kamp.
Ingen har sagt Kane eller Bellingham er middelmådige, der laver du lige en stråmand, det er du god til. Vi siger bare at de er dyre og langt fra garanteret at få succes. Du har valgt at se med dommedagsblikket at nu er vi færdige, fordi RM erstatter Modric med Bellingham, smat erstatter Benzema med Kane og Asensio med Brahim, i min optik we det et langt dårligere hold. At Bellingham præsterer godt i Bundesligaen fortæller mig ingenting, det er den samme liga som Werner, Havertz, Weghorst, Alcacer og Belfodil bombede i, og Kane har aldrig vundet noget i sin karriere, det er bare et faktum. Han scorer mål, når der ikke er noget på spil. At præstere godt for et elendigt hold som Tottenham er overhovedet ikke det samme som at være en del af et hold med andre individualister som i RM. Ingen englændere plejer at gøre det godt i Spanien. Så du kan godt ryste i bukserne og hylde dette Real hold, som reelt ikke har spillet godt i lang tid, men du er også god til at være en sortseer. Du nævner at vi satsede på ligaen, mens Real gik efter CL, ja så er du jo bare hjernevasket. City og Arsenal gjorde vel præcis det samme? Hvordan endte det? Så det er et elendigt argument. Ligesom at sige at livet er kort, jamen livet kan også være langt. Lad os heller ikke hylde en spiller for at være “1 mål fra at vinde noget” vandt han? Nej
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Madameskrald skrev:
tors jun 08, 2023 12:43 pm
Antimadridista skrev:
tors jun 08, 2023 9:34 am
Du er så tydelig forudindtaget! (Sorry, det er ikke for at provokere, men det mener jeg bare dit skriv bærer præg af)

Stort set alle topspillere, eller tennisspillere eller basket spillere for den sags skyld, får stor profit hjem, for relativt få investerede timer på reklame/sponsor siden.
Og det er imo lidt hykleri eller i hvert fald meget let at sige, “hvis det var mig”, så havde jeg bare takket pænt nej tak og bygget Lego byer med ungerne de næste 10 år…

Jeg syntes det stemmer ganske fint. En del af ham vil reelt gerne klubben, men en masse delvist hysteriske og delvist uvisse elementer omkring det hele (plus hvad der ligger i rygsækken fra tidligere) gør at det bare bliver for meget.

Ja, som jeg siger. Han er klar over de investeringsmuligheder mm der ligger i MLS.

Hvis og igen, der er så mange “hvis’er” i det her, Messi var blevet informeret om at i maj ville der være styr på det. Det er der så ikke og i juni er det stadig et rod, så forstår jeg godt at han tænker “det her orker jeg ikke”. Og igen også med tanke på oplevelserne i 2021.
Det er helt fint..., at du har din fordom omkring min tilgang til Messi ;-)

Jeg pointere så ment bare paradokset i, at han gerne vil have mindre pres og mere fred - mens han har travlt med maksimere profitten på hans berømmelse (jeg havde foretrukket legoklodserne). Det harmonerer ikke rigtigt i mine øre...

Og Messi må da gerne skovle flere dollars ind på bankbogen - fred være med det, men jeg har det svært med, at det bliver fremstillet, som om han valgte den mindste lukrative løsning. Hvis han virkeligt var Alves-dedikeret til projektet, så tænker jeg, at han havde spillet i Barcelona i næste sæson.
Fino. Jeg arkiverer den. Vandret :glad:

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Ift Xavis lange smøre!

“The pivot that comes has to win many duels, not be out of position and be physical."

Hvem kan det blive?

Dette er positivt: “but a good attitude is essential."

Derudover lader det en smule til, at Ferran bliver…. :roll:

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Antimadridista skrev:
tors jun 08, 2023 6:19 pm
Ift Xavis lange smøre!

“The pivot that comes has to win many duels, not be out of position and be physical."

Hvem kan det blive?

Dette er positivt: “but a good attitude is essential."

Derudover lader det en smule til, at Ferran bliver…. :roll:
Mit gæt er ærlig talt, at Abde, Dest, Lenglet, Umtiti bliver solgt samt Franck bliver solgt. Jeg tvivler på de andre vil forlade klubben. Jeg har også sat forventningerne ned nu til transfervinduet. Hvis vi kan få Gündogan, Inigo, en ung pivot (Redondo) og så en HB som Arnau eller Fresneda, så er jeg tilfreds.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Madameskrald
Indlæg: 1232
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Isageren skrev:
tors jun 08, 2023 7:44 pm
Antimadridista skrev:
tors jun 08, 2023 6:19 pm
Ift Xavis lange smøre!

“The pivot that comes has to win many duels, not be out of position and be physical."

Hvem kan det blive?

Dette er positivt: “but a good attitude is essential."

Derudover lader det en smule til, at Ferran bliver…. :roll:
Mit gæt er ærlig talt, at Abde, Dest, Lenglet, Umtiti bliver solgt samt Franck bliver solgt. Jeg tvivler på de andre vil forlade klubben. Jeg har også sat forventningerne ned nu til transfervinduet. Hvis vi kan få Gündogan, Inigo, en ung pivot (Redondo) og så en HB som Arnau eller Fresneda, så er jeg tilfreds.
Det vil da også være et konge vindue... I så fald mener jeg, at vi har råmaterialet til god offensiv fodbold - så skal det bare lige kulminere på banen også.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Madameskrald skrev:
tors jun 08, 2023 7:58 pm
Isageren skrev:
tors jun 08, 2023 7:44 pm
Antimadridista skrev:
tors jun 08, 2023 6:19 pm
Ift Xavis lange smøre!

“The pivot that comes has to win many duels, not be out of position and be physical."

Hvem kan det blive?

Dette er positivt: “but a good attitude is essential."

Derudover lader det en smule til, at Ferran bliver…. :roll:
Mit gæt er ærlig talt, at Abde, Dest, Lenglet, Umtiti bliver solgt samt Franck bliver solgt. Jeg tvivler på de andre vil forlade klubben. Jeg har også sat forventningerne ned nu til transfervinduet. Hvis vi kan få Gündogan, Inigo, en ung pivot (Redondo) og så en HB som Arnau eller Fresneda, så er jeg tilfreds.
Det vil da også være et konge vindue... I så fald mener jeg, at vi har råmaterialet til god offensiv fodbold - så skal det bare lige kulminere på banen også.
Skulle lige til at nævne det samme. Det vil i hvert fald tilfredsstille et halv gammelt brokkehovede… :glad:

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Antimadridista skrev:
tors jun 08, 2023 8:41 pm
Madameskrald skrev:
tors jun 08, 2023 7:58 pm
Isageren skrev:
tors jun 08, 2023 7:44 pm
Antimadridista skrev:
tors jun 08, 2023 6:19 pm
Ift Xavis lange smøre!

“The pivot that comes has to win many duels, not be out of position and be physical."

Hvem kan det blive?

Dette er positivt: “but a good attitude is essential."

Derudover lader det en smule til, at Ferran bliver…. :roll:
Mit gæt er ærlig talt, at Abde, Dest, Lenglet, Umtiti bliver solgt samt Franck bliver solgt. Jeg tvivler på de andre vil forlade klubben. Jeg har også sat forventningerne ned nu til transfervinduet. Hvis vi kan få Gündogan, Inigo, en ung pivot (Redondo) og så en HB som Arnau eller Fresneda, så er jeg tilfreds.
Det vil da også være et konge vindue... I så fald mener jeg, at vi har råmaterialet til god offensiv fodbold - så skal det bare lige kulminere på banen også.
Skulle lige til at nævne det samme. Det vil i hvert fald tilfredsstille et halv gammelt brokkehovede… :glad:
Dette er jo et ønskescenarie. Det kommer ikke til at ske. Redondo kigger vi ikke på, og de to unge højrebacker heller ikke. Abde bliver nok højest sandsynligt, hvilket er fedt.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Isageren skrev:
tors jun 08, 2023 8:46 pm
Antimadridista skrev:
tors jun 08, 2023 8:41 pm
Madameskrald skrev:
tors jun 08, 2023 7:58 pm
Isageren skrev:
tors jun 08, 2023 7:44 pm
Antimadridista skrev:
tors jun 08, 2023 6:19 pm
Ift Xavis lange smøre!

“The pivot that comes has to win many duels, not be out of position and be physical."

Hvem kan det blive?

Dette er positivt: “but a good attitude is essential."

Derudover lader det en smule til, at Ferran bliver…. :roll:
Mit gæt er ærlig talt, at Abde, Dest, Lenglet, Umtiti bliver solgt samt Franck bliver solgt. Jeg tvivler på de andre vil forlade klubben. Jeg har også sat forventningerne ned nu til transfervinduet. Hvis vi kan få Gündogan, Inigo, en ung pivot (Redondo) og så en HB som Arnau eller Fresneda, så er jeg tilfreds.
Det vil da også være et konge vindue... I så fald mener jeg, at vi har råmaterialet til god offensiv fodbold - så skal det bare lige kulminere på banen også.
Skulle lige til at nævne det samme. Det vil i hvert fald tilfredsstille et halv gammelt brokkehovede… :glad:
Dette er jo et ønskescenarie. Det kommer ikke til at ske. Redondo kigger vi ikke på, og de to unge højrebacker heller ikke. Abde bliver nok højest sandsynligt, hvilket er fedt.
Så du er tilfreds hvis dit ønskescenarie går hjem!! :grin: Jeg kan lide det ;-)

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Isageren skrev:
tors jun 08, 2023 8:46 pm
Antimadridista skrev:
tors jun 08, 2023 8:41 pm
Madameskrald skrev:
tors jun 08, 2023 7:58 pm
Isageren skrev:
tors jun 08, 2023 7:44 pm
Antimadridista skrev:
tors jun 08, 2023 6:19 pm
Ift Xavis lange smøre!

“The pivot that comes has to win many duels, not be out of position and be physical."

Hvem kan det blive?

Dette er positivt: “but a good attitude is essential."

Derudover lader det en smule til, at Ferran bliver…. :roll:
Mit gæt er ærlig talt, at Abde, Dest, Lenglet, Umtiti bliver solgt samt Franck bliver solgt. Jeg tvivler på de andre vil forlade klubben. Jeg har også sat forventningerne ned nu til transfervinduet. Hvis vi kan få Gündogan, Inigo, en ung pivot (Redondo) og så en HB som Arnau eller Fresneda, så er jeg tilfreds.
Det vil da også være et konge vindue... I så fald mener jeg, at vi har råmaterialet til god offensiv fodbold - så skal det bare lige kulminere på banen også.
Skulle lige til at nævne det samme. Det vil i hvert fald tilfredsstille et halv gammelt brokkehovede… :glad:
Dette er jo et ønskescenarie. Det kommer ikke til at ske. Redondo kigger vi ikke på, og de to unge højrebacker heller ikke. Abde bliver nok højest sandsynligt, hvilket er fedt.
Tænker vi ender med Inigo, Gündogan og Cancelo. Pivot'en er jeg noget usikker på, da det kommer meget an på økonomien og altså, hvem der bliver solgt. Men med de emner, der bliver nævnt, så vil jeg hellere nøjes med Nico.

Håber dog stadig, man laver et stort salg, så man kan hente Rique og Prestianni. Det vil give næste sæson et kæmpe løft at hente to unge spændende offensive talenter.

Så mit realistiske ønskesenarie vil være. Inigo, Gündogan, Cancelo, Roque, Diaz og Prestianni. Ud med Kessie, Ferran, Lenglet, Eric, Umtiti og Dest. Og, så beholder man Nico til Pivot'en
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Xavi: “Vitor Roque deal? We’re in control as we’re well informed on the situation for Victor, we are keeping control”. 🔵🔴🇧🇷 #FCB

“Our financial situation will be crucial to understand what’s gonna happen with Vitor deal”, told JijantesFC.

- Fabrizio Romano

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Xavi on Joshua Kimmich: “I talked to him in Qatar, we met at an event and he said he was a fan of me”.

“Barça move? He is under contract with Bayern so it depends on him — look at Lewy for example, he wanted to come”.

[Fabrizio Romano]

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster