Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1770
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Dytrax skrev:
tors jun 08, 2023 4:34 am
❗️| Neymar has offered himself to Barcelona and would be willing to reduce his salary to return. [@sport]
Jeg bliver SINDSSYG VRED hvis Neymar hentes retur til Barca. Magen til cirkus klovn skal man lede længe efter!! :oops: :oops:

Manden er en selvoptaget og selvisk, samt konstant skadet pause klovn, som konstant skaber sig og filmer på banen. Det skal vi altså ikke have i Barca. For slet ikke glemme hvordan han forlod Barca i sin tid :sørgelig:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14992
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1682 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

Vi skal acceptere at Messi er en overstået kapitel.
Det er slut. Ingen havde troet at det vil ende på den her måde. Heldigvis er han stadigvæk i live og man kan fortsætte med at følge ham hvis man har lyst til det.
Jeg kommer ikke til at se USA bold men jeg skal nok tjekke hans mål.

Det der ærgrer mig mest er at vi ikke kan give ham en ordentlig hyldestkamp. Hvis han kommer tilbage så er han sikkert gammel og folk har mistet hypen omkring ham.
MDCCCXCIX

Madameskrald
Indlæg: 1250
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Antimadridista skrev:
ons jun 07, 2023 10:39 pm
Madameskrald skrev:
ons jun 07, 2023 8:18 pm
Antimadridista skrev:
ons jun 07, 2023 8:06 pm
Madameskrald skrev:
ons jun 07, 2023 8:02 pm
Man kan finde argumenter begge veje… og størstedelen af de tweets er formentligt opfundne til lejligheden.

Som jeg forstår det, så skal han minimum 25 mil euro.Vi ved ikke, hvor problemet ligger, men det kunne være 1) Barcelona kan ikke garantere 25 mil pt., 2) Messi kræver +25 og Barcelona kan ikke garantere det pt.

Desuagtet ovenstående, så kan det ikke komme som en overraskelse for Messi, at man ikke kunne frigive store lønsummer allerede nu, forinden væsentlige frasalg - det har været en offentlig hemmelighed i mdr, og han har så ikke lyst til at afvente.

Det er mest en dels hans fars udmelding fra forleden, der falder mig for brystet - hvis han vitterligt helst ville Barca, så kunne han jo holde sine optioner åbne lidt længere. Lysten til Barca har altså ikke været stærkere end job sikkerhed på en guldrandet kontrakt i Sunny Miami. Som 36 årlig milliardær med allerverdens trofæer i bæltet havde jeg sku nok bare stoppet karrieren, men alternativt kan jeg godt forstå, at en badetur til Miami over et par sæsoner frister..
Det er jo ikke kun en badetur, men indeholdende et hav af fremtidige investeringsmuligheder og forretninger, for tiden efter karrieren slutter, som den immervæk gør snart.
Præcis, der er valgt mere med hjernen end hjertet… Jeg kan godt se incitamentet fra et kommercielt synspunkt, og kombinationen med Old boys fodbold i Miami er da ideel! Jeg havde sku nok bare valgt hele den kommercielle side fra, og blot gået med Old boys kontrakten - men Messi og Co. er øjensynligt draget af andre faktorer.
Men kan du ikke se fornuften i de kommercielle muligheder der ligger for ham og familien ift når karrieren slutter.

Hvis du fik muligheden for at agere reklamesøjle og indkassere enorme mængder for at møde op i ny og næ til div arrangementer og medvirke i en håndfuld reklamer (som sikkert ikke vil lægge beslag på mere end nogle få optage dage årligt), ville du så ikke gøre det!?

Jeg forstår meget godt denne beslutning.
Hvis man trives med at agere reklameskilt, så er det sikkert en rigtig fin og lukrativt ordning, men med hans bankkonto ville jeg helt klart takke pænt nej tak!!

Det bliver tegnet et lidt for stort glansbillede, når det opstilles som om, at han har valgt pengene fra og freden til… Ja, det sportslig pres er da mindre, men Miami/MLS og Messi er da helt klar over, at MLS fortsat har et stort untapped potentiale, som Messi nu skal agere posterboy for..(og generere indkomst på).

Det er jo også paradoksalt, at han gerne ville Barcelona, men ikke presset… hmm, der er et eller andet, der ikke helt stemmer.

Og jeg giver ikke meget for, at Messi skulle have troet, at der var styr på de økonomiske situationen i Maj. Så har han ikke læst med herinde, men det er selvfølgelig også svært ar skabe tid til, når man har travlt med sin sidebeskæftigelse i SA, for Pepsi osv.

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1487
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 399 gange
Blevet takket: 198 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SIOUX »

Dytrax skrev:
ons jun 07, 2023 10:59 pm
Annonce i østjysk lokalavis

Til salg: Gede-dragt. Er lidt slidt og plettet, men ellers i god stand.

Byttes eventuelt lige over med nye Kansas-bukser.
🤣🤣🤣

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7197
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1878 gange
Blevet takket: 1116 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Og fuck Tebas. Men endnu mere fuck, hvis vi ikke har tålmodigheden til at komme ud af den her økonomiske tabersituation.

Så på med tålmodighedshatten og arbejdshandskerne. Eller skift fanskab til en klub med oliepenge, spansk statsstøtte eller amerikanske ejere. Jeg har holdt med Barca lige siden jeg så kampene i tv sent lørdag med min far i Laudrup-dagene i starten af 90’erne og elskede senere Ronaldinho/Messi/Xavi/etc-æraen. Jeg håber vi når noget lidt så magisk igen, men det kræver fandeme at der kommer styr på butikken først.

Vi er lige blevet spanske mestre. Vi forlænger nu med Gavi og Araujo. Yamal bliver måske the shit. Nico/Prim/Casado styrer måske den defensive midt om et par år. Jeg kan mærke det bliver godt igen.
Er helt enig. Har også været med siden Laudrup og det er rigtigt, at vi har et fornuftigt fundament, såfremt der ryddes fornuftigt op.

Yamal har kæmpe potentiale, vi har Pedri, Gavi, Araujo, AC, Ansu...

Det skal sgu nok gå.

Og så får vi forhåbentlig mulighed for ordentlig afsked med geden. Håber på en Messi All Star-kamp, hvor Ronaldinho, Iniesta osv spiller en kamp mod de nuværende. Eller noget i den stil.

Antimadridista
Indlæg: 9220
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Madameskrald skrev:
tors jun 08, 2023 6:27 am
Antimadridista skrev:
ons jun 07, 2023 10:39 pm
Madameskrald skrev:
ons jun 07, 2023 8:18 pm
Antimadridista skrev:
ons jun 07, 2023 8:06 pm
Madameskrald skrev:
ons jun 07, 2023 8:02 pm
Man kan finde argumenter begge veje… og størstedelen af de tweets er formentligt opfundne til lejligheden.

Som jeg forstår det, så skal han minimum 25 mil euro.Vi ved ikke, hvor problemet ligger, men det kunne være 1) Barcelona kan ikke garantere 25 mil pt., 2) Messi kræver +25 og Barcelona kan ikke garantere det pt.

Desuagtet ovenstående, så kan det ikke komme som en overraskelse for Messi, at man ikke kunne frigive store lønsummer allerede nu, forinden væsentlige frasalg - det har været en offentlig hemmelighed i mdr, og han har så ikke lyst til at afvente.

Det er mest en dels hans fars udmelding fra forleden, der falder mig for brystet - hvis han vitterligt helst ville Barca, så kunne han jo holde sine optioner åbne lidt længere. Lysten til Barca har altså ikke været stærkere end job sikkerhed på en guldrandet kontrakt i Sunny Miami. Som 36 årlig milliardær med allerverdens trofæer i bæltet havde jeg sku nok bare stoppet karrieren, men alternativt kan jeg godt forstå, at en badetur til Miami over et par sæsoner frister..
Det er jo ikke kun en badetur, men indeholdende et hav af fremtidige investeringsmuligheder og forretninger, for tiden efter karrieren slutter, som den immervæk gør snart.
Præcis, der er valgt mere med hjernen end hjertet… Jeg kan godt se incitamentet fra et kommercielt synspunkt, og kombinationen med Old boys fodbold i Miami er da ideel! Jeg havde sku nok bare valgt hele den kommercielle side fra, og blot gået med Old boys kontrakten - men Messi og Co. er øjensynligt draget af andre faktorer.
Men kan du ikke se fornuften i de kommercielle muligheder der ligger for ham og familien ift når karrieren slutter.

Hvis du fik muligheden for at agere reklamesøjle og indkassere enorme mængder for at møde op i ny og næ til div arrangementer og medvirke i en håndfuld reklamer (som sikkert ikke vil lægge beslag på mere end nogle få optage dage årligt), ville du så ikke gøre det!?

Jeg forstår meget godt denne beslutning.
Hvis man trives med at agere reklameskilt, så er det sikkert en rigtig fin og lukrativt ordning, men med hans bankkonto ville jeg helt klart takke pænt nej tak!!

Det bliver tegnet et lidt for stort glansbillede, når det opstilles som om, at han har valgt pengene fra og freden til… Ja, det sportslig pres er da mindre, men Miami/MLS og Messi er da helt klar over, at MLS fortsat har et stort untapped potentiale, som Messi nu skal agere posterboy for..(og generere indkomst på).

Det er jo også paradoksalt, at han gerne ville Barcelona, men ikke presset… hmm, der er et eller andet, der ikke helt stemmer.

Og jeg giver ikke meget for, at Messi skulle have troet, at der var styr på de økonomiske situationen i Maj. Så har han ikke læst med herinde, men det er selvfølgelig også svært ar skabe tid til, når man har travlt med sin sidebeskæftigelse i SA, for Pepsi osv.
Du er så tydelig forudindtaget! (Sorry, det er ikke for at provokere, men det mener jeg bare dit skriv bærer præg af)

Stort set alle topspillere, eller tennisspillere eller basket spillere for den sags skyld, får stor profit hjem, for relativt få investerede timer på reklame/sponsor siden.
Og det er imo lidt hykleri eller i hvert fald meget let at sige, “hvis det var mig”, så havde jeg bare takket pænt nej tak og bygget Lego byer med ungerne de næste 10 år…

Jeg syntes det stemmer ganske fint. En del af ham vil reelt gerne klubben, men en masse delvist hysteriske og delvist uvisse elementer omkring det hele (plus hvad der ligger i rygsækken fra tidligere) gør at det bare bliver for meget.

Ja, som jeg siger. Han er klar over de investeringsmuligheder mm der ligger i MLS.

Hvis og igen, der er så mange “hvis’er” i det her, Messi var blevet informeret om at i maj ville der være styr på det. Det er der så ikke og i juni er det stadig et rod, så forstår jeg godt at han tænker “det her orker jeg ikke”. Og igen også med tanke på oplevelserne i 2021.

Alt det her sagt, så syntes jeg det er fint at han ikke kommer. Jeg skrev adskillige sider/dage tilbage at jeg ikke tror det bliver realiseret.

Vi kan nu fokusere på hvordan fremtiden skal se ud. Fjerne alt bagage, forhåbentlig få styr på den økonomi og langsomt bygge et klassehold op igen.

CL nu her. Nej, man må være blåøjet ignorant hvis man tror den bare lige kommer trillende. Men med tiden, rette fokus mm, vil det være noget man med rette, kan gå efter igen. Folk og sikkert også ledelsen, vil sige at vi skal ha den pokal nu og her, men sådan vil det altid være i Barca. Realiteter og virkelighed følges ikke altid ad. Måske det også er lidt det der er sket her med Messi….

SantJordi
Indlæg: 178
Tilmeldt: tirs dec 29, 2020 7:58 pm
Har takket: 18 gange
Blevet takket: 56 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SantJordi »

Hvis ikke det kunne lykkedes allerede nu med Messi, er det bedste at det slet ikke sker. Tænk hvis vi skulle bruge hele sommeren på at presse spillere ud og have lønsænkningssamtaler? Det ville sgu være et kaos rent brandingmæssigt og sandsynligvis også stoppe de fleste andre dialoger. Jeg håber at man benytter muligheden for at tænke langsigtet, selvom det ikke virker til at være ledelsens ambition.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7197
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1878 gange
Blevet takket: 1116 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Xavi om ambitioner og spillere;

🎙️ Xavi via @MovistarFutbol: "Pedri? I want him to be more
involved. Now he averages 70 or 80 passes a game, and I want 100 or 110. When Pedri has the ball, my heart rate drops. He goes up with the other players. I'm convinced he will mark an era."

🎙 Xavi: "FC Barcelona was NOT created to compete in the Europa League. It is designed to compete in the UEFA Champions League. If we reinforce ourselves well this summer, we will fight for the champions. The goal is to compete at least."

🎙 Xavi: "The Europa League does not generate enthusiasm among the fans, not even in the dressing room.

🎙 Xavi: "The Europa League? I have already told the players that we cannot play this competition anymore. It's time now to compete in the Champions League and try to win it. We have to take a step forward once and forever."

🎙️ Xavi: "Dembélé can play at a 10/10 or 2/10 level. And the goal is that it will be more and more 10 than 2. He knows more about football than anyone. His potential is huge. When a defender stands in front of Dembélé, he is afraid."

🎙️ Xavi: "Signings should be prioritized if the club has financial problems. The first is a pivot and the second is a creative midfielder. For the rest we will see how far we will go."

🎙️ Xavi: "Frenkie de Jong? He has impressive features. He's a great player. We found his ideal position. He still needs to improve on the last pass and be more daring."

🎙️ Xavi: "Koundé? I didn’t buy him to be a right-back, it was because of an emergency. It is known that we do not have a natural right-back, but our economic situation dictates everything."

🎙 Xavi: "Laporta is a reliable person. He never deceived me and we always see eye to eye. He is the leader of this project. I feel support and listening on his part. He is a professional optimist. In bad times, he always rises."

🎙 Xavi: "Sooner or later, Ronald Araújo will be the FC Barcelona captain. He is a natural leader. He has this inside him. I have already told him that it has been his role to be a leader."

🎙 Xavi: "The departure of Sergio Busquets is a big problem for me. We have to search for a high-level alternative."

🎙 Xavi: "Lewandowski was the great leader this season. He is very happy here. We are talking about a global figure. Robert gave us immediate leadership. An absolute winner."

🎙 Xavi: "I think only 3 or 4 players in the team have not yet been criticized by the environment, and it is one of the most toxic things that I know."

🎙 Xavi: "Does having won LaLiga now have influences? People now see me more as a coach. They see you as a winner. I see this even in press conferences. It's that unfair. You win and you're handsome. You lose and you're the ugliest."

🎙 Xavi: "Playing in the Montjuïc? It will be more decaffeinated and soulless, but I think the footballers will do well because the pressure will be released".

🎙 Xavi: "Gavi puts passion into everything. It has even reached a point of subconsciousness. When he passes me on the field, I get goosebumps, because of how he competes. He's wonderful, he plays with both feet, and has a brutal personality."

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7197
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1878 gange
Blevet takket: 1116 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Nordin Amrabat: "Sofyan to West Ham? No, he wants to go to the top and his desire is to play in Spain. At Barcelona, he is high on the list but you know Barça’s financial situation", told ESPN. 🇲🇦

"There are more clubs interested in Sofyan", he added.

- Fabrizio Romano

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 626
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 127 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af PeterPedal »

Vi er vel alle enige om, at det e rnoget rod med den her messi-saga og ikke mindst med økonomien, som har det ad helvede til, og som jo er den vigtigste hurdle i forhold til, at vi bare kunne have sagt jeps mr, Messig du kommer bare ...

Money talks.

Men i den sammenhæng skal vi jo heller ikke helt glemme, at Messi (og/eller hans far?) selv er delvist medskyldige i, at det er gået så galt ... mange skriver, at han har givet klubben alt, og ja, det har han da - på banen. Men klubben har altså ogsp givet noget den andne vej. Han har hævet uhyrlige summer. En absurd høj løn. "Malket" klubben for vimlende beløb gennem årene. Han kommer aldrig til at gå sulten i seng.

Og hvis han virkelig var så forhippet på at komme tilbage til den klub, han elsker så højt, så invester et par af milliarderne i klubben - det er vel ikke så svært. Spil for en anstændig løn og bliv betalt med kærlighed.

Hele historien er så fyldt med modsætninger, at jeg tror, man gør klogest i bare at læne sig tilbage og tænke "nå, that's it. Det var jo alligevel sket om et år eller to. Intet varer evigt.".

Han er i øvrigt nok også såret på sin stolthed ... Det der med "det han var udsat for", det er han ikke kommet videre fra. Og det er selvfølgelig trist, men søde Messi - that's life. Shit happens. Og han kender i øvrigt nok hele historien meget bedre end alle os andre tilsammen.

Næste kapitel ...
Senest rettet af PeterPedal tors jun 08, 2023 12:20 pm, rettet i alt 1 gang.
I øvrigt mener jeg at Xavi burde overveje en 4-4-4 opstilling til de svære kampe

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2808
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Alt i mens vores klub sejler - så ser Real ud til at forstærke sig gevaldigt.

De er kommet af med en del af de løntunge og overflødige spillere: Hazard, Benzema, Mariano, Asensio.
Samtidig har de sikret sig Bellingham, Brahim Diaz er på vej tilbage og efter sigende skulle Kane være ret tæt på et skifte.

Alene Bellingham, Diaz og Kane burde være nok til at deres hold er bedre end det var sidste sæson. Lur mig om de ikke får Hakimi + Davies.

Bliver spændende at følge både vores men også deres transfervindue.

Jeg kan ikke huske hvem der her på forum argumenterede for at Bellingham ikke var god nok, nu kommer vi til at mærke det. Camavinga, Touchameni, Bellingham og Valverde. Den næste generation af midtbane folk.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2645
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 261 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Norbit skrev:
tors jun 08, 2023 10:20 am
Alt i mens vores klub sejler - så ser Real ud til at forstærke sig gevaldigt.

De er kommet af med en del af de løntunge og overflødige spillere: Hazard, Benzema, Mariano, Asensio.
Samtidig har de sikret sig Bellingham, Brahim Diaz er på vej tilbage og efter sigende skulle Kane være ret tæt på et skifte.

Alene Bellingham, Diaz og Kane burde være nok til at deres hold er bedre end det var sidste sæson. Lur mig om de ikke får Hakimi + Davies.

Bliver spændende at følge både vores men også deres transfervindue.

Jeg kan ikke huske hvem der her på forum argumenterede for at Bellingham ikke var god nok, nu kommer vi til at mærke det. Camavinga, Touchameni, Bellingham og Valverde. Den næste generation af midtbane folk.
Lad os nu se ik. Bellingham er der ingen garantier for, og Brahim… seriøst? De har lige mistet Asensio og Benzema, altså 50 mål på en sæson. Benzema gav i øvrigt også Vini en karriere, tror ikke han er på samme niveau næste år. Hakimi er en forfærdelig fodboldspiller gider ikke høre de der casual takes. Han har været horribel i PSG. Davies skifter ikke til sommer, og Kane tror jeg ikke forlader England. Hvis han tager til RM er det godt for os. Englændere klarer sig ikke godt i Spanien, han er 31 snart, og de skal give omkring 120 mio euro. Det vil samtidig blokere for Mbappe til en vis grad. Kane er IKKE en forstærkning på Benzema.

Jeg læste ikke engang dit sidste skriv… svært at tage sig seriøst. “Den næste generation” altså dem som tabte La Liga med 10 point og blev ydmyget 4-0 mod City? Hvis bedste CM sidste år var Kroos? Jeg ved godt de hurtigt fik basket problemerne og ydmygelserne ind under tæppet, men er du virkelig så naiv? Jeg synes godt nok folk har en tendens til at overdrive hvor gode RM er. 21/22 var en fluke, og de er indtil videre blevet svagere frem til næste sæson.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1580
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Meget enig med Isageren.
Det er altså ikke Football Manager - hvor man køber en spiller med pæne stats og attributter og så kører det videre.

Real står et super kritisk sted, hvor alt kan ske.
Man har set kæmpe store udsving hos deres nye generation, Tchouameni og Camavinga. Og nu står de og skal erstatte deres absolutte førsteangriber + reserven.

"Det nye Madrid" kan kun skuffe, med fortidens meritter. Bellingham har ikke mange meritter på CV'et, udover at være et lysende talent. Kane heller ikke.
Og det er altså bare afgørende element i moderne fodbold.

Har også evig diskussion med Barca80 - som bare vil købe alle unge og have en trup med en gnm. snitsalder på 23 - fordi det virker i manager - men er en grund til at et aldrende Madrid hold har kunne rive så mange titler.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7197
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1878 gange
Blevet takket: 1116 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Xavi announces Barça priority signings: “I need two signings in midfield. I lack an interior and with Busquets' departure, we also need a pivot”. 🔵🔴 #FCB

“This has to be the priority”

- Fabrizio Romano

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2808
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Champione skrev:
tors jun 08, 2023 11:01 am
Meget enig med Isageren.
Det er altså ikke Football Manager - hvor man køber en spiller med pæne stats og attributter og så kører det videre.

Real står et super kritisk sted, hvor alt kan ske.
Man har set kæmpe store udsving hos deres nye generation, Tchouameni og Camavinga. Og nu står de og skal erstatte deres absolutte førsteangriber + reserven.

"Det nye Madrid" kan kun skuffe, med fortidens meritter. Bellingham har ikke mange meritter på CV'et, udover at være et lysende talent. Kane heller ikke.
Og det er altså bare afgørende element i moderne fodbold.

Har også evig diskussion med Barca80 - som bare vil købe alle unge og have en trup med en gnm. snitsalder på 23 - fordi det virker i manager - men er en grund til at et aldrende Madrid hold har kunne rive så mange titler.
Bellingham er 19 år - hvilke meritter havde du forventet? Han var med til at spille Dortmund med om titlen, som i øvrigt var 1 mål fra at vinde den fra Bayern.

Kane har scoret 30 mål i PL for et Tottenham hold der er helt ude og skide.
At kalde Bellingham og Kane for middelmådige og at underminere deres meritter er for langt ude. Men lad os håbe at de flopper fuldkommen - det har vi brug for.

Ja Real havde en "skidt" sæson, hvor de endte små 15 point bag os i ligaen, men forskellen har været at vi ikke har spillet med om andet end ligaen siden midt oktober. Det ville være yderst kritisabelt hvis vi ikke gik hen og vandt den. Det var tydeligt at real til sidst kastede alt fokus mod CL og gav slip på ligaen. Real fik høvl af City, men vi fik så også høvl af Real i den seneste kamp.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster