Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg forstår ikke helt snakken om Sterling… Jeg synes virkelig han er en god spiller og jeg tror han ville være god for os. Ekstrem hurtig, god med og uden bold, forholdsvis arbejdsom. Men han spiller på samme plads som Ansu og depay. Vi har brug for spillere der kan komme fra højre.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Tallene er i mio euro :cool:

Dette er de hold, som FC Barcelona skylder penge for transfers: Juventus, Pjanic (51,3 millioner); Ajax, De Jong (48); Liverpool, Coutinho (42,6); Ajax, Dest (16,2); Valencia, Neto (15), Gremio, Arthur (14.7); Girondins, Malcom (10.1); Sporting Braga, Trincao (10); Betis, Emerson Royal (8,8), Juventus, Matheus Pereira (3,9), Atlético Madrid, fortrinsret (2,5); Boston River, Araujo (1.1); Metz, Pjanic (0,9); Lyon, Pjanic (0,9); Villarreal, Denis Suárez (0,5); Roma, Pjanic (0,5); FC Schifflange 95 , Pjanic (0,4); Wolverhampton, Semedo (0,3) m.fl. (3,4).

I alt: 231,2.

Dette er de 10 hold, der skylder penge til FC Barcelona for transfers: Nice, Todibo (8.2); Almería Akieme (4.2); Sporting Braga, Abel Ruiz (3.9); Olympique Marseille, Konrad De la Fuente (2,9); Sevilla, Rakitic (2.4); Betis, Bartra (1.1); Celta, Denis Suárez (0,9); Liverpool, Thiago (0,7); Famalicano, Daniel Morer (0,4), Udinese, Deulofeu (0,4), PSG, Icardi (0,3); Torino, Sanabria (0,1) og Borussia Dortmund, Alcácer (0,1).

I alt: 25,4.

Tak for lort, Bartomeu!
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Madameskrald
Indlæg: 1247
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

EasyBuddhist skrev:
man okt 04, 2021 7:51 pm
Tallene er i mio euro :cool:

Dette er de hold, som FC Barcelona skylder penge for transfers: Juventus, Pjanic (51,3 millioner); Ajax, De Jong (48); Liverpool, Coutinho (42,6); Ajax, Dest (16,2); Valencia, Neto (15), Gremio, Arthur (14.7); Girondins, Malcom (10.1); Sporting Braga, Trincao (10); Betis, Emerson Royal (8,8), Juventus, Matheus Pereira (3,9), Atlético Madrid, fortrinsret (2,5); Boston River, Araujo (1.1); Metz, Pjanic (0,9); Lyon, Pjanic (0,9); Villarreal, Denis Suárez (0,5); Roma, Pjanic (0,5); FC Schifflange 95 , Pjanic (0,4); Wolverhampton, Semedo (0,3) m.fl. (3,4).

I alt: 231,2.

Dette er de 10 hold, der skylder penge til FC Barcelona for transfers: Nice, Todibo (8.2); Almería Akieme (4.2); Sporting Braga, Abel Ruiz (3.9); Olympique Marseille, Konrad De la Fuente (2,9); Sevilla, Rakitic (2.4); Betis, Bartra (1.1); Celta, Denis Suárez (0,9); Liverpool, Thiago (0,7); Famalicano, Daniel Morer (0,4), Udinese, Deulofeu (0,4), PSG, Icardi (0,3); Torino, Sanabria (0,1) og Borussia Dortmund, Alcácer (0,1).

I alt: 25,4.

Tak for lort, Bartomeu!
Det minder mig, om det der program, hvor de er inde og laver planer for dem, der har taget det ene forbrugslån efter det andet. En medlemsejet klub burde have nogle vedtægter, der dikterede forretningsgangen bare en lille smule!

thomas
Indlæg: 190
Tilmeldt: ons maj 08, 2019 10:00 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af thomas »

nosslo15 skrev:
søn sep 12, 2021 7:34 pm
EasyBuddhist skrev:
søn sep 12, 2021 7:29 pm
nosslo15 skrev:
søn sep 12, 2021 7:03 pm
EasyBuddhist skrev:
søn sep 12, 2021 5:20 pm
nosslo15 skrev:
søn sep 12, 2021 5:04 pm
Tielemanns er virkeligt god, men jeg ved ikke rigtigt om han passer til Barca.
Belgiens bedste under EM. Han vil være fremragende for Barca, men jeg tvivler godt nok på, de har midlerne til at hamle op med rigmandsklubberne i øjeblikket. Han har udløb i 2023, så der bliver rift om ham til sommer.
Hvor vil du spille ham egentlig? Til højre, hvor han spiller for Leicester eller på den defensive position?

Jeg vil hellere satse på Pedri, Nico, Gavi og Jong.
Han spiller i hvert fald mest den defensive midtbane for Belgien, men det interessante er ikke, hvor han spiller for Leicester eller Belgien, men hvor han kan spille for Barca og der vil jeg helt klart sætte ham på den defensive. Pedri, Nico, Gavi og de Jong skal der jo selvfølgelig satses på, men både Nico og Gavi mangler meget, før de når det niveau, der skal til og Tielemanns ville være en klar her og nu forstærkning til sommer i stedet for Busquets. Men igen, så tror jeg ikke det bliver aktuelt, for Barca får ikke råd til ham og der er positioner, der mangler mere på, end dem han dækker.

Du ville ikke have de Jong på den defensive, når Busi er færdig?
Det vil godt nok være spild af kreative kræfter fremad, hvis de Jong skulle bindes defensivt. Vi mangler en der er fysisk stærk, hurtig og igangsættende, når der er omstillinger. De hænger ikke på træerne, og Barca har ikke nogen i øjeblikket, der kan udfylde den rolle ordentligt.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Det er sjovt, jeg har det lige omvendt med de Jong. Jeg synes netop, han han skal bindes defensivt. Jeg synes han flagrer alt for meget rundt på banen og ofte spilder man hans spidskompetencer, som som klart favoriserer den dybe position på midten. Billedet af ham, bliver dog for mudret, når han skal agere felt-felt spiller, eller sågar offensiv midtbane, hvor jeg synes han kommer til kort på de tekniske områder. Jeg ved godt, Koeman føler sig presset til at spille de Jong på andre positioner end DM, fordi han gerne vil have Busquets derinde også, men jeg ville rigtig gerne se ham begrænset i sine arbejdsområder, så han kunne koncentrere sig om det, han er god til. Jeg tror det ville give Barca maget mere ro på spillet, hvis han kom derned i stedet for Busquets og spillede den kontrollerende midtbane, som han gjorde til perfektion for Ajax, så andre kunne koncentrere sig om det offensive.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

https://www.marca.com/en/football/ligue ... b45cb.html

VI skulle have købt ham sidste sommer, eller i vinters, fuck. Nu kommer han til at koste 100 mio euro.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Mésqueunclub
Indlæg: 368
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 11 gange
Blevet takket: 56 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Mésqueunclub »

EasyBuddhist skrev:
man okt 04, 2021 10:21 pm
https://www.marca.com/en/football/ligue ... b45cb.html

VI skulle have købt ham sidste sommer, eller i vinters, fuck. Nu kommer han til at koste 100 mio euro.
Hans markedværdi siger 9 mio. euro, så 100 mio er nok lige i overkanten

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7165
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Ronald Koeman and the club's recruitment department are both clear that Samuel Umtiti will not get more chances at the club this season. The defender was reluctant to leave in the summer and forced a meeting with president Joan Laporta, in which it was agreed he would get one last opportunity.

That opportunity appears to have passed and the club are pushing for him to leave in January whatever happens or they could take drastic measures. [sport]

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Like coach like player, eller sådan noget.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7165
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Manchester City will ask Barcelona for Ousmane Dembélé in any deal involving Raheem Sterling. [El Nacional]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7165
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

AC Milan want to sign Collado in January. [Mundo Deportivo]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7165
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Divock Origi is an option that Barcelona are willing to consider in their ongoing pursuit of more attacking talent if other targets fall out of reach. [sport]

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Dytrax skrev:
tors okt 07, 2021 2:37 pm
AC Milan want to sign Collado in January. [Mundo Deportivo]
For Rafael Leao, okay.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

A$AP skrev:
tors okt 07, 2021 4:45 pm
Dytrax skrev:
tors okt 07, 2021 2:37 pm
AC Milan want to sign Collado in January. [Mundo Deportivo]
For Rafael Leao, okay.
Nej, for Bennacer!
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 944 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
tors okt 07, 2021 2:12 pm
Manchester City will ask Barcelona for Ousmane Dembélé in any deal involving Raheem Sterling. [El Nacional]
Perfekt :thumbup:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster