10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Antimadridista skrev:
tors aug 05, 2021 8:37 pm
Nogen der ved noget der minder om facts ang hvor langt de økonomisk er/var fra hinanden. Forhåbentlig ikke noget der ligger indenfor Griez’ løn….. :|
De er jo enige? Det handler om at Barca skal smide jeg ved ikke hvor mange mio fra lønnen. 100-200 mio eller et eller andet sindssygt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Ponte »

Jeg er helt i samme båd med dem der tror på, at det her ikke er overstået. Det virker simpelthen for mærkeligt med alle de omstændigheder og meldinger der før nu, fik os alle til at tro at alt var som det skulle være med at få Messi forlænget.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Antimadridista
Indlæg: 9204
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 943 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
tors aug 05, 2021 8:38 pm
Antimadridista skrev:
tors aug 05, 2021 8:37 pm
Nogen der ved noget der minder om facts ang hvor langt de økonomisk er/var fra hinanden. Forhåbentlig ikke noget der ligger indenfor Griez’ løn….. :|
De er jo enige? Det handler om at Barca skal smide jeg ved ikke hvor mange mio fra lønnen. 100-200 mio eller et eller andet sindssygt.
Hvordan er det enige? Jeg har simpelthen ikke haft tid til at følge med. Hvordan er det den liga aftale spænder ben?

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7070
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 850 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Daluigi »

Emancipator skrev:
tors aug 05, 2021 8:30 pm
Altså det kan også vendes til at hverken Barca eller Messi i realiteten får skylden for at han faktisk har ville forlade klubben.
Præcis min tanke. Kunne sagtens være det som har været planen hele tiden....

Bare lidt vildt at tænke på, hvis fansene ikke får lov at give ham en værdig afsked!
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Der står direkte i den officielle udmelding at Barca og Messi er enige om en aftale men at finansielle og strukturelle forhold i la liga gør at man ikke kan gennemføre aftalen.

Alt bliver smidt over på tebas/la liga.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9204
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 943 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
tors aug 05, 2021 8:44 pm
Der står direkte i den officielle udmelding at Barca og Messi er enige om en aftale men at finansielle og strukturelle forhold i la liga gør at man ikke kan gennemføre aftalen.

Alt bliver smidt over på tebas/la liga.
Ikke for at ordkløve, men så er man jo heller ikke enige. Barca har jo åbenbart ikke midlerne. Havde man haft dem hvis Griez, umtiti, lenglet mfl var blevet afhændet?

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7070
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 850 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Daluigi »

Piquénbauer skrev:
tors aug 05, 2021 8:44 pm
Der står direkte i den officielle udmelding at Barca og Messi er enige om en aftale men at finansielle og strukturelle forhold i la liga gør at man ikke kan gennemføre aftalen.

Alt bliver smidt over på tebas/la liga.
Ja, og det lugter jo ligeså meget af, at ingen af parterne ønsker at møde den ENORME shitstorm, som dette her kommer til at afføde.... Så kan man bruge en syndebuk i form af Ligaen.... Hvilket selvfølgelig også kan have sin sandhed. Men jeg tror stilheden fra Messis lejr i mange uger, også er et tegn på, at han mentalt har distanceret sig fra Barca.

Han har alle dage været typen, som reagerer indadvendt.
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Det giver jo ingen mening at alle meldinger går på at en aftale er på plads, at Messi og far kommer til byen og så kan de pludselig ikke blive enige alligevel.

Jeg tror man har haft en aftale på plads som man troede ville fungere med ligaen. Men forskellige ting mellem ligaen og Barca har fået det til at falde sammen i sidste sekund.

Men vi må se.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Laporte holder pressemøde kl 11 i morgen… Så bliver vi klogere på hvad der sker.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9204
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 943 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Nå men trilogien fortsætter i august 2022. Først ville han væk, måtte ikke. Så ville han fortsætte, måtte ikke. Næste år kommer han tilbage efter 12 måneder i regnfulde Manchester! :thumbup:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af EasyBuddhist »

Lige nu kan jeg slet ikke overskue en sæson uden Messi, men med Koeman, Umtiti, Lenglet, Dembélé, Grizmann, Braithwaite, Roberto og Pjnaic, når man dertil lægger oldgamle Piqué, Busquets, og Alba. Messi var det eneste lyspunkt, man havde at se frem til, sammen de unge. Jeg hader alle de lorte spillere som fylder klubben til tårnhøje lønninger, men som intet bidrager med på banen. Fuck noget lort. Nu er det sørgebind på i en uge og så man se om man kan redde noget ud af stumperne, men det ser IKKE godt ud, lad mig sige det sådan :sick:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

PuyolErGud
Indlæg: 10688
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 596 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af PuyolErGud »

Nu er der sendt video ud med "Tak, Messi" og så highlight på highlight. Men okay, den har de sikkert haft liggende i flere år.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7157
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Tomorrow Laporta will talk about Messi in a press conference scheduled at 11:00 a.m [@JosepSoldado]

Emancipator
Indlæg: 188
Tilmeldt: ons apr 05, 2017 6:56 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Emancipator »

Jeg tror sku det slut. Det den værste måde jeg kunne forestille
mig så stort et idols historie med Barca ender… 🤬

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7157
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

EasyBuddhist skrev:
tors aug 05, 2021 9:05 pm
Lige nu kan jeg slet ikke overskue en sæson uden Messi, men med Koeman, Umtiti, Lenglet, Dembélé, Grizmann, Braithwaite, Roberto og Pjnaic, når man dertil lægger oldgamle Piqué, Busquets, og Alba. Messi var det eneste lyspunkt, man havde at se frem til, sammen de unge. Jeg hader alle de lorte spillere som fylder klubben til tårnhøje lønninger, men som intet bidrager med på banen. Fuck noget lort. Nu er det sørgebind på i en uge og så man se om man kan redde noget ud af stumperne, men det ser IKKE godt ud, lad mig sige det sådan :sick:
Ja, nu kan man da for alvor nyde, når Lenglet igen-igen laver brølere, eller når Umtiti, Roberto eller Cou løber rundt ogligner nogen der helst ville være til patchwork på den lokale aftenskole.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster