24/11 Dynamo Kiev - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 24/11 Dynamo Kiev - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

SÅ fedt med en sejer, og mål og assist til Martin :smile: :!:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 24/11 Dynamo Kiev - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Dest og Pedri er fremtiden!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 24/11 Dynamo Kiev - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Grissebassen efter tiki taka.... Kanon.
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 24/11 Dynamo Kiev - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Fornemt resultat. Hvor er det fedt at se os spille som et hold - alle presser og alle deltager. Sådan skal vi spille.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 24/11 Dynamo Kiev - FC Barcelona

Indlæg af Kvoller »

Dejligt med spilletid til de unge som viste potentiale, sikker sejr, mål af Martin B og tiltrængt mål til Griez. Anden halvleg var god, første var meh.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 24/11 Dynamo Kiev - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Øv...Juve fik 3 point i overtiden og kampen om første pladsen er stadigvæk åbent.
Men fcuk det. Jeg er super glad for holdets præstation i aften. Alle ydede deres bedste og forhåbentlig har de vækket Koeman fra de døde
MDCCCXCIX

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 24/11 Dynamo Kiev - FC Barcelona

Indlæg af DeanCassady »

Kæmpe ros til Mingueza i øvrigt. Han var aftenens åbenbaring for mig. Nuvel, han er ikke ligefrem Messi på bolden, men han forsvarer med stor gejst og frygtløshed, og viste endda glimt af noget lederpotentiale. Jeg håber, vi får ham at se igen snarligt.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 24/11 Dynamo Kiev - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

DeanCassady skrev:
ons nov 25, 2020 1:52 am
Kæmpe ros til Mingueza i øvrigt. Han var aftenens åbenbaring for mig. Nuvel, han er ikke ligefrem Messi på bolden, men han forsvarer med stor gejst og frygtløshed, og viste endda glimt af noget lederpotentiale. Jeg håber, vi får ham at se igen snarligt.
Jeg tænkte det samme, men nåede også at tænke, at det i virkeligheden siger noget om fravær af ledere på banen, når vi spiller.
Men det bliver spændende at se mere til ham.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 24/11 Dynamo Kiev - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Overvej den omvendte kamp hjemme på Campen, hvor vi inkasserer sådan ca 47 friløbere og 46 verdensklasseredninger af Mats.....

I den omvendte kamp stiller vi et reservehold med fuckiing 3 debutanter, og vores forsvar er væsentlig mere solidt. Spillerne løber for hinanden og indstillingen er i top. Siger alt om den gamle gardes uduelighed og mæthed. Pique skal simpelthen ikke tilbage igen på dette her hold. Det samme gælder Busquets. Det må være tydeligt for enhver.
Forumlegende

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 24/11 Dynamo Kiev - FC Barcelona

Indlæg af Rb88 »

Og så skal vi til at kigge på alternativer til Lenglet. Han er selvfølgelig den eneste 'gode' og rutinerede CB'er tilbage, men hans niveau har været tvivlende på det sidste.
Igen igår laver han 2 enorme brølere der kan føre til mål. Første fordi han fumler i bolden, og nummer to fordi han er alt for aggressiv tæt på midten og helt ude i siden. Sidstnævnte kom lige inden hans udskiftning.
Jeg er langt fra sikker på at Firpo har en fremtid som venstre CB men det er alligevel værd at prøve mere af mod den nederste halvdel af tabellen, om ikke andet for at sende et signal til Lenglet om at han skal oppe sit niveau

Flot debut af Mingueza, og stærk kamp af Dest.
Trincao går fint i sammenspil med Dest, men lykkes derudover ikke med så meget

Pedri virker bare solid på midten som kreatør og boldsikker
Cou desværre usynlig

I sådan en kamp er det tydeligt at vi mangler Fati og Dembele til at være en trussel på kanten, og med deres fart

JHMark
Indlæg: 209
Tilmeldt: ons jul 08, 2020 10:47 pm
Har takket: 88 gange
Blevet takket: 50 gange

Re: 24/11 Dynamo Kiev - FC Barcelona

Indlæg af JHMark »

Jeg så kun 2. halvleg, men ingen nævner Alena? Han virkede stabil synes jeg og statistikkerne siger at han ramte 106 ud af 107 pasninger. Det er jo vanvittigt.

Bliver forresten godt at se Mingueza igen. Ham og Araujo kunne være gode i en duo i fremtiden!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 24/11 Dynamo Kiev - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

JHMark skrev:
ons nov 25, 2020 1:53 pm
Jeg så kun 2. halvleg, men ingen nævner Alena? Han virkede stabil synes jeg og statistikkerne siger at han ramte 106 ud af 107 pasninger. Det er jo vanvittigt.

Bliver forresten godt at se Mingueza igen. Ham og Araujo kunne være gode i en duo i fremtiden!
Meget enig.
Alena har svaret kritikerne. Han skal straks spille mere for at fortsætte de gode takter
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: 24/11 Dynamo Kiev - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

Grissebassen går ind og viser meget mere end Coutinho, han spiller meget mere direkte og målsøgende. Jeg ved jeg vil blive ydmyget og kritiseret for det her, men Grissebassen > Messi, så er det sagt
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 24/11 Dynamo Kiev - FC Barcelona

Indlæg af Norbit »

Isageren skrev:
ons nov 25, 2020 2:40 pm
Grissebassen går ind og viser meget mere end Coutinho, han spiller meget mere direkte og målsøgende. Jeg ved jeg vil blive ydmyget og kritiseret for det her, men Grissebassen > Messi, så er det sagt
Du burde blive få et permanent ban for overhovedet at turde sammenligne dem. :grin:
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 24/11 Dynamo Kiev - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Godt nok nogle vilde konklusion der bliver fremlagt herinde - det næste bliver vel at martin er bedre end Messi ;-)

Jeg skal ikke kunne sige om det var pga rotationer, skader eller andet men vi spillede som et hold i går. Alle deltog feks i presset hvilket er dejligt at se og selvfølgelig har det konsekvenser defensivt. Det er vejen frem og hvis man ikke kan det så er det farvel. Og så er jeg ligeglad med om det er Messi, Firpo, Pique eller Pedri - alle skal arbejde for holdet lider hvis det ikke er tilfældet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster