Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14841
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1652 gange
Blevet takket: 1094 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

Antimadridista skrev:
man sep 21, 2020 8:20 pm
Piquénbauer skrev:
man sep 21, 2020 7:58 pm
Drake skrev:
man sep 21, 2020 7:49 pm
Hvis vi betaler 18 mio for Erik, så der det sgu dårligt forhandlet, når han kun har et år tilbage af sin kontrakt. :roll:

Og er han overhovedet et kæmpe talent?
De få gange jeg har set ham spille, virker han hverken til at være specielt god i luften eller at være hurtig :problem:

Men det selvfølgelig fedt at få en ung spiller der er spansk og egen avl.
Prøv at læs hvad pep har udtalt om garcia. Han er en ekstremt klog spiller. En spiller som studerer spillet og har en virkelig høj fodboldiq.

Det er 10 gange vigtigere end at han er hurtig og god i luften. Det er det vi har brug for.
Tænker man vel er bange for hvilke andre tilbud han vil få, om et år som transferfri!? Men samtidig vil han gerne hjem jo..!!?
Fodboldiq, er som enhver iq temmelig vigtig, men håber nu samtidig ikke han er en snegl...men har set meget lidt til ham.

Dest har jeg også blot hørt fornuftige ting om og siden Bayern er efter ham (damn :? :sørgelig: ) er han sikkert et hit...
De her 2 spillere har hele pakken ifølge deres statistik men at spille for Barca er en hel anden sag.
Find mig en spiller som har slået sit navn fast på holdet i sidste 3-4 måske 5 sæsoner?
Der findes ingen og vi har hentet mange spillere.
Kun de unge fra B holdet kan får klubben på rette spor og skabe et nyt og ungt hold men dem har vi valgt at sælge eller udleje.
Wague
Konrad
Cuenca
Puig
og flere kan vinke farvel fordi klubben regner ikke med dem.
Ansu Fati bliver også udlejet eller solgt hvis han ikke bidrager med mål i denne sæson.
MDCCCXCIX

Kvoller
Indlæg: 5074
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Marlon fra Sassuolo skifter til Fulham for 15 mio euro. Jeg mener vi har en klausul på 50% af transferen.

Kvoller
Indlæg: 5074
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

(🌕) If Manchester City sticks with their asking price (for Eric Garcia) of €30M, Barcelona’s Plan B is to go for a cheap and skilled defender to get through the season. It seems that Todibo is not being counted on. @ffpolo #Transfers 🇪🇸🇫🇷
Hvor fanden kom 30 mio fra?? Var det ikke 15-18 lige før?!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Kvoller skrev:
tirs sep 22, 2020 11:16 am
(🌕) If Manchester City sticks with their asking price (for Eric Garcia) of €30M, Barcelona’s Plan B is to go for a cheap and skilled defender to get through the season. It seems that Todibo is not being counted on. @ffpolo #Transfers 🇪🇸🇫🇷
Hvor fanden kom 30 mio fra?? Var det ikke 15-18 lige før?!
Alle kender vores situation. Så selvfølgelig presses vi hele vejen rundt.
Forstår ikke Tobido er fuldstændig udelukket.

Og i øvrigt bør Umtiti, Lenglet, Pique, Araujo og Tobido jo være fint til en sæson. Så må oprydningen komme til næste år.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Kvoller
Indlæg: 5074
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Champione skrev:
tirs sep 22, 2020 11:24 am
Kvoller skrev:
tirs sep 22, 2020 11:16 am
(🌕) If Manchester City sticks with their asking price (for Eric Garcia) of €30M, Barcelona’s Plan B is to go for a cheap and skilled defender to get through the season. It seems that Todibo is not being counted on. @ffpolo #Transfers 🇪🇸🇫🇷
Hvor fanden kom 30 mio fra?? Var det ikke 15-18 lige før?!
Alle kender vores situation. Så selvfølgelig presses vi hele vejen rundt.
Forstår ikke Tobido er fuldstændig udelukket.

Og i øvrigt bør Umtiti, Lenglet, Pique, Araujo og Tobido jo være fint til en sæson. Så må oprydningen komme til næste år.
Fuldstændig enig. Min holdning er også stadig, at vi henter ham på fri, til næste sommer.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg vil klart helst have at vi henter ham nu. Så får han en sæson i klubben og kan tage over efter pique næste sæson.

Og hvem har vi ellers vi skal købe? Hvorfor skal der spares penge? Vi ender bare med at købe depay eller Wijnaldum. Eller endnu værre bliver de brugt til at balancere budgettet for ledelsen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kvoller
Indlæg: 5074
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Jeg tænker stadig en venstreback. Firpo kommer jo ikke til at kunne konkurrere med Alba, det tror jeg ikke på. Han har ikke vist det indtil videre i hvert fald.
Og så selvfølgelig en højreback.

Jeg vil også gerne have Garcia, men for 30 mio? Det er helt skudt synes jeg. Han er gratis om et år. Todibo virker helt sikkert til at kunne agere backup i en sæson. Derudover Araujo og Umtiti som backup.

Kvoller
Indlæg: 5074
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Og hvis rygtet passer, at vi vil købe en billig erstatning, hvis vi ikke kan få Garcia, så er det jo endnu mere skudt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Dest kan spille begge backer.

Men altså man må også være realistisk og tage udgangspunkt i hvad vi ved/rygterne siger omkring holdet. Der er ingen meldinger om at man vil købe en vb. Og alle meldinger går på at hverken umtiti eller todibo kommer til at spille en rolle. Så det er ligemeget hvad de kan når det ikke kommer til at ske.

Som jeg ser det så kommer vi til at mangle en cb og en hb. Det naturlige ville være at hente dest og garcia. Omkring prisen på garcia så skal den nok komme ned men det bliver nok over 20 mio. En pris jeg langt hellere vil betale end at hente de andre spillere der bliver rygtet til os.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Cuenca solgt til Villarreal for 2.5 mio.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kvoller
Indlæg: 5074
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Der var rygter om Gaya på et tidspunkt i starten af transfervinduet.
Og om det er realistisk eller ej, det ved ingen af os. Men derfor kan man vel stadig have den holdning, at vi har nogle centerbacks som sagtens ville kunne agere backups, så man ikke bare ender med at give overpris, for en spiller der er gratis om lidt.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Piquénbauer skrev:
tirs sep 22, 2020 11:53 am
Cuenca solgt til Villarreal for 2.5 mio.
euro, vel og mærke. + 4 mio euro i variabler.

Er vel en meget pæn pris? Kender ikke hans niveau.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Kvoller
Indlæg: 5074
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Så vidt jeg har hørt, var han en af de rigtig gode for B holdet i den her sæson. Men ja, umiddelbart tror jeg også det er en god pris. Plus vi har tilbagekøbsklausul og 20 procent af et fremtidigt salg.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2773
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 414 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Vi skal bare være bedre til at forhandle. Få skippet Junior/Alba til Valencia som et led i en byttehandel med Gaya. Så er vb position sikret de næste mange år.

Få skippet Semedo, nu man gerne vil hente lidt mønt på ham, få hentet ham Dest fyren fra Ajax (som ingen af os kender noget til). Hent Garcia og få skippet Umtiti. Så bør vi være på rette spor med bagkæden.

Det er ikke til at holde ud at vi har samme bagkæde som de foregående 2-3 år.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Antimadridista
Indlæg: 9120
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 893 gange
Blevet takket: 936 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Nå! Nu skulle Garcia være meget tæt på, ifølge forsiden.

Må han indfri forventningerne :thumbup: ??

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst