Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Antimadridista skrev:
man sep 21, 2020 3:42 pm
Hva m Pique og Busquets, er de urørlige? Men ok der er jo absolut heller ingen penge at erstatte dem med..
Jeg tror de skal fungere som rotationer.
Synes generelt, at det er bekymrende at hele bagkæden (afhængigt af Semedo) vil være identisk. Det er katastrofalt med et 2-8 nederlag in mente.
Er jo ikke sådan, at man er faldet i svimer over forsvarsspillet...
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

@ADSportwereld
via
@iMiaSanMia
] | Bayern are close to reaching an agreement with Ajax for the transfer of Dest. After the first offer was rejected last week, Bayern did not give up and resumed talks this week. The gap between Bayern's offer and Ajax's demand is getting smaller
Hård konkurrence på Dest....
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rekick »

Er der nogen her som rent faktisk har set Dest spille? Synes ikke umiddelbart det virker som om, at Ajax-tilhængere er synderligt berørte over han skulle forlade klubben.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14841
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1652 gange
Blevet takket: 1094 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

Jeg tror nu at Nelson Semedo er solgt.
Han har ikke lagt noget op på hans Instagram profil i 3 uger lol
Og som jeg kan læse flere steder på nettet så er økonomien det første prioritet i denne sæson pga corona.
Spillerne og deres kvaliteter betyder ikke det store. Der skal bare penge i kassen. Derfor er Puig sorteret fra. Han skaffer mindst penge af alle øvrige midtbanespillere
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6991
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1811 gange
Blevet takket: 1084 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Garcia til Barcelona skulle være på plads.


https://www.tribalfootball.com/articles ... ee-4341271

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2570 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Hvis vi betaler 18 mio for Erik, så der det sgu dårligt forhandlet, når han kun har et år tilbage af sin kontrakt. :roll:

Og er han overhovedet et kæmpe talent?
De få gange jeg har set ham spille, virker han hverken til at være specielt god i luften eller at være hurtig :problem:

Men det selvfølgelig fedt at få en ung spiller der er spansk og egen avl.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Semedo træner ikke med i dag. Det bliver ikke meget bedre. Vi slipper for en elendig spiller og samtidig får vi muligheden for at købe unge spillere til forsvaret.

Intet mindre end genialt!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Drake skrev:
man sep 21, 2020 7:49 pm
Hvis vi betaler 18 mio for Erik, så der det sgu dårligt forhandlet, når han kun har et år tilbage af sin kontrakt. :roll:

Og er han overhovedet et kæmpe talent?
De få gange jeg har set ham spille, virker han hverken til at være specielt god i luften eller at være hurtig :problem:

Men det selvfølgelig fedt at få en ung spiller der er spansk og egen avl.
Prøv at læs hvad pep har udtalt om garcia. Han er en ekstremt klog spiller. En spiller som studerer spillet og har en virkelig høj fodboldiq.

Det er 10 gange vigtigere end at han er hurtig og god i luften. Det er det vi har brug for.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9120
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 893 gange
Blevet takket: 936 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
man sep 21, 2020 7:58 pm
Drake skrev:
man sep 21, 2020 7:49 pm
Hvis vi betaler 18 mio for Erik, så der det sgu dårligt forhandlet, når han kun har et år tilbage af sin kontrakt. :roll:

Og er han overhovedet et kæmpe talent?
De få gange jeg har set ham spille, virker han hverken til at være specielt god i luften eller at være hurtig :problem:

Men det selvfølgelig fedt at få en ung spiller der er spansk og egen avl.
Prøv at læs hvad pep har udtalt om garcia. Han er en ekstremt klog spiller. En spiller som studerer spillet og har en virkelig høj fodboldiq.

Det er 10 gange vigtigere end at han er hurtig og god i luften. Det er det vi har brug for.
Tænker man vel er bange for hvilke andre tilbud han vil få, om et år som transferfri!? Men samtidig vil han gerne hjem jo..!!?
Fodboldiq, er som enhver iq temmelig vigtig, men håber nu samtidig ikke han er en snegl...men har set meget lidt til ham.

Dest har jeg også blot hørt fornuftige ting om og siden Bayern er efter ham (damn :? :sørgelig: ) er han sikkert et hit...

Madameskrald
Indlæg: 1225
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 202 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Drake skrev:
man sep 21, 2020 7:49 pm
Hvis vi betaler 18 mio for Erik, så der det sgu dårligt forhandlet, når han kun har et år tilbage af sin kontrakt. :roll:

Og er han overhovedet et kæmpe talent?
De få gange jeg har set ham spille, virker han hverken til at være specielt god i luften eller at være hurtig :problem:

Men det selvfølgelig fedt at få en ung spiller der er spansk og egen avl.

Nu er der andet end hurtig og god i luften for en centerforsvar, og jeg tror, at Puyol og Cannavaro ville være enige!

Garcias kompetencer ligger i en meget høj spilforståelse\opfattelse, evne til at læse spillet, som i høj grad kompenserer for hans fysiske begrænsninger (ikke ulig Busquet, da han var stærkest), men det sagt så vil de fleste trænere nok forsøge at parre ham med en mere atletisk makker..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Han er ikke en snegl ;-) Men han er heller ikke sindssygt hurtig. Han er god på bolden, læser spillet godt og god til at stå de rigtige steder.

Men altså som det er med mange unge spillere så kan han sagtens floppe helt vildt. Til den pris er det dog chancen værd.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9120
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 893 gange
Blevet takket: 936 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Jeg sætter min lid til Jer :glad: . Forhåbentlig er han ikke Busquets langsom...!!

Jeg vil helt grundlæggende bare gerne ha' nyt blod...

Madameskrald
Indlæg: 1225
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 202 gange

Re: Transferrygte

Indlæg af Madameskrald »

I øvrigt pudsigt med Semedo. Han havde som udgangspunkt grundpakken for en rigtigt dygtig højreback, men han har aldrig rigtigt fået foldet det ud for klubben. Han har vist lidt mere kontinuitet den seneste sæson, men det har aldrig rigtigt klikket for ham for alvor hverken defensivt eller offensivt.

Men hvis den rygtede pris holder, så er han et levende eksempel på, hvordan vi skal handle fremover - køb store og testede talenter i deres tidligere 20ere (som supplement til egne talenter) = stort potentiale, potentielt kort vej til start-11 og hvis det glipper, så kan købsprisen holdes hjem...

Stjerner i deres sen 20`ere er simpelthen et kæmpe gamble, da de skal slå til, ellers kan det hurtigt blive en umådeligt kedelig forretningsmodel..

Madameskrald
Indlæg: 1225
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 202 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Piquénbauer skrev:
man sep 21, 2020 8:26 pm
Han er ikke en snegl ;-) Men han er heller ikke sindssygt hurtig. Han er god på bolden, læser spillet godt og god til at stå de rigtige steder.

Men altså som det er med mange unge spillere så kan han sagtens floppe helt vildt. Til den pris er det dog chancen værd.
Han flopper ikke helt vildt... der er han simpelthen for bevist, men det vil på trods være et nøglehul, om han spillemæssigt og mentalt kan installere sig selv som fast inventar i en klub som Barcelona.

Men hvis han ikke bliver den store succes, så er det blot en investering - jf. han vil med stor sandsynlighed kunne holde prisen hjem i et senere frasalg, da han virkeligt er et unikt talent.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2570 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Jamen det lyder jo godt at Erik har meget høj fodboldiq, for ja det er rigtig vigtigt hos os, sammen med at være god på bolden :!:
Men hvis han hverken har speed eller er god i luften, så tror jeg ikke kan blive en af de helt store, men mindre vi spiller som Pep gør, som vi så det med Mascherano, han var dårlig i luften, men tilgængelig havde han en fin speed osv.
Puyol som der bliver nævnt, var netop god i luften selv om han var lav af en CB at være, plus at han var mobil i vendingerne.

Men krydser fingre for a han bliver et hit :thumbup: :glad:
Dog tror jeg ikke han er helt klar til at være fast starter med det samme i en alder af 19 år.
Så Pique kommer vil stadig det at spille hoveddelen af kampene sammen med Langlet :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster