Miralem Pjanic

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Miralem Pjanic

Indlæg af B-Freak »

Pjanic havde arrangeret en fest for at fejre at han skifter til os.
Han virker mildest talt glad

I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

emo
Indlæg: 17756
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 801 gange

Re: Miralem Pjanic

Indlæg af emo »

B-Freak skrev:
ons jul 01, 2020 10:58 pm
Pjanic havde arrangeret en fest for at fejre at han skifter til os.
Han virker mildest talt glad

Eller mega nederen over at forlade Juve... ;-)
Allez...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14841
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1652 gange
Blevet takket: 1094 gange
Kontakt:

Re: Miralem Pjanic

Indlæg af Lopezzz »

emo skrev:
tors jul 02, 2020 9:10 am
B-Freak skrev:
ons jul 01, 2020 10:58 pm
Pjanic havde arrangeret en fest for at fejre at han skifter til os.
Han virker mildest talt glad

Eller mega nederen over at forlade Juve... ;-)
Jeg er glad at han ikke skal spille med Penaldo mere :cool:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

Re: Miralem Pjanic

Indlæg af Paulinho15 »

https://www.fcbarcelona.dk/Video/video- ... janic.html

Pjanic er en klassespiller og han kommer til at levere fra dag et. Har fulgt ham siden hans tid i Roma og Barca har jo flere gange før været ude efter ham.

Det kan godt være han er 30 år, men han kan levere fra dag et og spille på et højt niveau i måske to-tre år mere. Vi får en spiller, som kan gå direkte ind i startopstillingen, der er offensivt indstillet, og som kan lægge nogle farlige afleveringer ned bag modstandernes forsvar.

Pjanic kan vise sig at være lige det vi står og mangler på vores nuværende "ikke kreative midtbane". Det må være Bartomeus forsøg på at forstærke holdet med en klassespiller i forsøget på at vinde Champions League i hans sidste år som præsident.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5419
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Miralem Pjanic

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Arrgg, du mener simpelthen han tilfører os noget som Arthur ikke gjorde.!?

Det er søgt... hvis det var af sportslige grunde beholdte man da Arthur.

Det er kun økonomiske kosmetiske grunde der ligger til grund for denne hovedløse handel.

Pjanic, sikre os CHL.. lol
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Antimadridista
Indlæg: 9120
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 893 gange
Blevet takket: 936 gange

Re: Miralem Pjanic

Indlæg af Antimadridista »

Der er noget semi fusk ift regnskab og pynten på tallene.

Dog håber og tror jeg, Pjanic kan blive en form for succes. Ift mål og assists, bidrager han med mere end Arthur.

De sidste 2 sæsoner har han 1 mål/assist pr 333 min for juve i serie A og Cl. Arthur har pr 436 min. Dette betyder selvfølgelig overhovedet ikke alt. De er forskellige typer, ligesom alders forskellen er mærkbar.

Der er også spørgsmålet om systemet på midten. Jong skal imo klart have Bussi's plads. Er Arthur så stærk nok i det offensive, til at sidde.på en af de 2 andre?? Måske det finder vi så aldrig ud af, men syntes ikke han har vist de kreative playmaker kvaliteter, der er brug for længere fremme.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5419
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Miralem Pjanic

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Når du sammenligner på den måde så sammenligner du på tværs af 2 meget forskellige ligaer hvor Juventus har været eneste magtfaktor de seneste 7 sæsoner

Barca har vundet flest mesterskaber de seneste 7 sæsoner også i Spanien, men slet ikke den magtfaktor som Juve har været i Italien.

Arthur har haft en enkelt sæson som du sammenligner med Pjanic!

Vi håber da allesammen at han bliver en success, bevares, ligesom vi også alle håber at Griezmann bliver det, for ingen af os ønsker noget dårligt for Barca.


Nogle kan måske hive fat i et halmstrå af tro på at Pjanic skulle være en forstærkning over Arthur, fred være med det, det er jeg lodret uenig i... måske en 1 til 1 udbytning i bedste fald, men nærmere en forringning i forhold til kvalitet og fremtidssikring.

Hør her... Juve har gået stenhårdt efter Arthur fordi se vil spille mere possesionbold... og derfor ville Arthur passe perfekt ind i deres planer og de var villige til at give kassen for ham.

Hvis Pjanic var ligeså god med bolden ville de jo nok ikke være interesseret i at sende ham væk i en bytte handel, og endda give penge i bytte.



At konkludere ud fra denne handel at det simpelthen bunder i sportslige grunde, som at Pjanic Kan skaffe os CHL ...

Altså lol.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Antimadridista
Indlæg: 9120
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 893 gange
Blevet takket: 936 gange

Re: Miralem Pjanic

Indlæg af Antimadridista »

SpillerSomMESSI skrev:
lør jul 04, 2020 4:39 pm
Når du sammenligner på den måde så sammenligner du på tværs af 2 meget forskellige ligaer hvor Juventus har været eneste magtfaktor de seneste 7 sæsoner

Barca har vundet flest mesterskaber de seneste 7 sæsoner også i Spanien, men slet ikke den magtfaktor som Juve har været i Italien.

Arthur har haft en enkelt sæson som du sammenligner med Pjanic!

Vi håber da allesammen at han bliver en success, bevares, ligesom vi også alle håber at Griezmann bliver det, for ingen af os ønsker noget dårligt for Barca.


Nogle kan måske hive fat i et halmstrå af tro på at Pjanic skulle være en forstærkning over Arthur, fred være med det, det er jeg lodret uenig i... måske en 1 til 1 udbytning i bedste fald, men nærmere en forringning i forhold til kvalitet og fremtidssikring.

Hør her... Juve har gået stenhårdt efter Arthur fordi se vil spille mere possesionbold... og derfor ville Arthur passe perfekt ind i deres planer og de var villige til at give kassen for ham.

Hvis Pjanic var ligeså god med bolden ville de jo nok ikke være interesseret i at sende ham væk i en bytte handel, og endda give penge i bytte.



At konkludere ud fra denne handel at det simpelthen bunder i sportslige grunde, som at Pjanic Kan skaffe os CHL ...

Altså lol.
Sammenligningen er over de sidste 2 sæsoner, denne inklusive. Ikke de sidste 7 år.

Juve har i ligaen scoret 129 mål i denne periode (har Ikke lige fået tjekket CL) mod 151 mål af Barca. Syntes sagtens det kan sammenlignes. Juve har været lidt mere dominerende, Barca har scoret væsentlig flere mål.

Fremtid. Nej i den obtik er det en halvskidt handel, men her og nu, kan det sagtens være minimum 1 til 1.

De har forskellige kvaliteter og jeg syntes at Arthur ophæves i for høj grad, fordi folk ser glimt af xavi i ham. Det første halve år, var vi alle forblændede af ligheden og den hurtige tilvænning (bortset fra de tidlige udskiftninger!), men siden er han jo bare faldet.og faldet i niveau, stabilitet og udvikling.
Som jeg tidligere har nævnt, ville jeg hellere end gerne give Arthur endnu et år, til at vende udviklingen og det tror jeg også han ville have fået, under normale omstændigheder, men sådan er tiden bare ikke.

Derudover kan du ikke blot overføre Juves intentioner og tanker til Barcas.

Din afsluttende passage, er vist ikke til mit indlæg....har jeg i hvert fald på ingen måde postuleret.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14841
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1652 gange
Blevet takket: 1094 gange
Kontakt:

Re: Miralem Pjanic

Indlæg af Lopezzz »

Pjanic kan servere bolden næsten ligesom Iniesta men lad os vente og se om det passer når han tager blaugrana farven på
MDCCCXCIX

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Miralem Pjanic

Indlæg af DeanCassady »

Pjanic har velsagtens gang i sin værste sæson i mange år og er stort set blevet slået af holdet af Bentacour. Samtidig er manden rundet tredive, så det er ikke specielt nemt at se optimistisk på tingenes udvikling.

Det skal tilføjes, at jeg altid har været begejstret for manden og sågar gerne så ham hentet, da han var i Roma. Men nu? Og for Arthur? Det er et flot regnskabsstunt, men heller ikke mere end dét.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5419
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Miralem Pjanic

Indlæg af SpillerSomMESSI »

DeanCassady skrev:
lør jul 04, 2020 11:06 pm
Pjanic har velsagtens gang i sin værste sæson i mange år og er stort set blevet slået af holdet af Bentacour. Samtidig er manden rundet tredive, så det er ikke specielt nemt at se optimistisk på tingenes udvikling.

Det skal tilføjes, at jeg altid har været begejstret for manden og sågar gerne så ham hentet, da han var i Roma. Men nu? Og for Arthur? Det er et flot regnskabsstunt, men heller ikke mere end dét.
Netop mr Bob Dylan, og at postulere at ledelsen har hentet Pjanic for at det skulle få os til at vinde CHL nu... lol
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

emo
Indlæg: 17756
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 801 gange

Re: Miralem Pjanic

Indlæg af emo »

SpillerSomMESSI skrev:
søn jul 05, 2020 1:50 am
DeanCassady skrev:
lør jul 04, 2020 11:06 pm
Pjanic har velsagtens gang i sin værste sæson i mange år og er stort set blevet slået af holdet af Bentacour. Samtidig er manden rundet tredive, så det er ikke specielt nemt at se optimistisk på tingenes udvikling.

Det skal tilføjes, at jeg altid har været begejstret for manden og sågar gerne så ham hentet, da han var i Roma. Men nu? Og for Arthur? Det er et flot regnskabsstunt, men heller ikke mere end dét.
Netop mr Bob Dylan, og at postulere at ledelsen har hentet Pjanic for at det skulle få os til at vinde CHL nu... lol
Pjanic kommre nok videre til PSG.... på en eller anden måde :).
Allez...

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8331
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Miralem Pjanic

Indlæg af Michman »

Et kæmpe talent for en god spiller.
Jeg begynder at hade min egen klub.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2570 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Miralem Pjanic

Indlæg af Drake »

Michman skrev:
ons jul 08, 2020 1:00 am
Et kæmpe talent for en god spiller.
Jeg begynder at hade min egen klub.
Don't hate on the Club mate, hate on the management :!:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

Re: Miralem Pjanic

Indlæg af Paulinho15 »

Bartomeu om Arthur-Pjanic byttehandlen:

Arthur:
'Det er ikke sandt, at Arthur blev solgt for at balancere økonomien. Hvis det var grunden, så havde vi måske solgt andre spillere, som har store tilbud på bordet'.

Pjanic:
'Han er en spiller, som vi har ville hente til klubben i lang tid. Han var meget ønsket hos vores sportslige ledelse og samtidig ville Juventus have en af vores spillere, så det kunne lade sig gøre'.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster