Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af kklaus »

Bemærk i øvrigt, hvordan vi lige fik vekslet 6m + 40% af evt. videresalg til 10m + 10% af evt. videresalg. Man skulle næsten tro, at der var et desperat behov for at få nogle penge i kassen inden udgangen af nuværende regnskabsår (som ender i dag).
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14841
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1652 gange
Blevet takket: 1094 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

Norbit skrev:
tirs jun 30, 2020 11:58 am
kklaus skrev:
tirs jun 30, 2020 11:43 am
Han ville være 40% bedre hvis han spillede hos os. Ergo, latterligt at vi købte Junior og ikke gav Cucu chancen.
Jeg så ham spille i aftes og tænkte at vi må have ham tilbage hurtigst muligt og så kom den dårlige nyhed :mad:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14841
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1652 gange
Blevet takket: 1094 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

Folk snakker om Lautaro som om han er Gud.
Bare se Coutinho, Griezmann, Dembele, Arthur..
Jeg forventer ikke en skid mere fra ny indkøb.
Jeg stoler kun på de unge La Masia spillere
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2773
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 414 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Lopezzz skrev:
ons jul 01, 2020 12:55 pm
Folk snakker om Lautaro som om han er Gud.
Bare se Coutinho, Griezmann, Dembele, Arthur..
Jeg forventer ikke en skid mere fra ny indkøb.
Jeg stoler kun på de unge La Masia spillere
Jeg tror ikke på denne ledelse. Det er 80% skyld i at spillerne ikke performer. Er sikker på at Setien har fået at vide at Suarez og Messi altid SKAL spille, såfremt de er skadesfri.

Forstil jer hvor mange penge vi giver for spillere, mens Bayern henter spillere som Leroy Sane for en slik.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af B-Freak »

After closing the Arthur - Pjanić deal, Juventus and Barcelona continue to work on new deals. One of them could involve Antoine Griezmann. Talks are ongoing and Douglas Costa and Adrien Rabiot have options to enter a possible deal. [rai via sport]
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Ja tak. Lad os bytte Griezmann for Rabiot og derefter hente Faxe ind som cheftræner.
Robert Zimmerman

Antimadridista
Indlæg: 9120
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 893 gange
Blevet takket: 936 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

B-Freak skrev:
fre jul 03, 2020 5:35 pm
After closing the Arthur - Pjanić deal, Juventus and Barcelona continue to work on new deals. One of them could involve Antoine Griezmann. Talks are ongoing and Douglas Costa and Adrien Rabiot have options to enter a possible deal. [rai via sport]
Bring Ligt eller Sandro på banen, så ka' vi snak'

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5419
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Byt Griezmann for Ronaldo
Bum!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14841
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1652 gange
Blevet takket: 1094 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

Byt Messi med mig så jeg kan sige godnat til Antonella
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9120
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 893 gange
Blevet takket: 936 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

SpillerSomMESSI skrev:
fre jul 03, 2020 9:09 pm
Byt Griezmann for Ronaldo
Bum!
Aldrig.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2773
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 414 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

B-Freak skrev:
fre jul 03, 2020 5:35 pm
After closing the Arthur - Pjanić deal, Juventus and Barcelona continue to work on new deals. One of them could involve Antoine Griezmann. Talks are ongoing and Douglas Costa and Adrien Rabiot have options to enter a possible deal. [rai via sport]
Hahahaha, det lyder så væk at det sagtens kan blive en realitet :wtf: :lol:
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

maba
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons feb 27, 2013 9:29 am
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af maba »

Er jeg den eneste som tænker det ville være ok at give slip på suarez, busi, Messi og fati (lad os indse det. Fati er overvurderet, langt fra Mason greenwood, kubo osv) ...Virker til klubben er i store økonomiske vanskeligheder. Kigger man på truppen så har Vi i den grad peaket og ikke rigtig nogen talenter til at tage over. Hold nu fast hvor har den sportslige ledelse fejlet... gør helt ondt at tænke på den succes vi har haft og man ikke har købt ind til når stammen går på pension. De næste par år tilhøre de spanske mesterskab real Madrid. Jeg bliver så træt af vi ikke kan købe nogen billigt. Thiago til Liverpool for en slik, Kubo fik real gratis fordi man sover i timen(tjek hans highlights mod a Madrid) sane til Bayern for mindre end hvad pjanic kostede. Køber et kæmpe problem barn i dembele, grisen forstod jeg aldrig. Cou kan jeg tilgive. Ham tror jeg alle vi havde troet ville blive en helt. Jeg er så træt af tingenes tilstand i klubben men næsten ikke magter mere bøvl. Vores elskede la masia flygter alle fra. Vores præsident lader til at være en idiot sammen med alle sportsdirektørene.
Giv træner sædet til Xavi eller guardiola. Byg holdet op om ter stegen, de jong, puig. Brug de penge vi kan få på Kevin de bruyne.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5419
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

maba skrev:
lør jul 04, 2020 5:45 pm
Er jeg den eneste som tænker det ville være ok at give slip på suarez, busi, Messi og fati (lad os indse det. Fati er overvurderet, langt fra Mason greenwood, kubo osv) ...Virker til klubben er i store økonomiske vanskeligheder. Kigger man på truppen så har Vi i den grad peaket og ikke rigtig nogen talenter til at tage over. Hold nu fast hvor har den sportslige ledelse fejlet... gør helt ondt at tænke på den succes vi har haft og man ikke har købt ind til når stammen går på pension. De næste par år tilhøre de spanske mesterskab real Madrid. Jeg bliver så træt af vi ikke kan købe nogen billigt. Thiago til Liverpool for en slik, Kubo fik real gratis fordi man sover i timen(tjek hans highlights mod a Madrid) sane til Bayern for mindre end hvad pjanic kostede. Køber et kæmpe problem barn i dembele, grisen forstod jeg aldrig. Cou kan jeg tilgive. Ham tror jeg alle vi havde troet ville blive en helt. Jeg er så træt af tingenes tilstand i klubben men næsten ikke magter mere bøvl. Vores elskede la masia flygter alle fra. Vores præsident lader til at være en idiot sammen med alle sportsdirektørene.
Giv træner sædet til Xavi eller guardiola. Byg holdet op om ter stegen, de jong, puig. Brug de penge vi kan få på Kevin de bruyne.

Ja, jeg tror du er den eneste, når du inkluderer verdens bedste fodboldspiller.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Umtiti, Vidal, Braithwaite, Roberto, Junior, Neto, Dembélé, Suarez og Rakitic måtte gerne fucke af imo.

Det kræver bare den rigtige ledelse og den rigtige træner til at se de fejl der er. Måske når vi ryger ud på røv og albuer i CL.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14841
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1652 gange
Blevet takket: 1094 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

Tello skrev:
lør jul 04, 2020 6:55 pm
Umtiti, Vidal, Braithwaite, Roberto, Junior, Neto, Dembélé, Suarez og Rakitic måtte gerne fucke af imo.

Det kræver bare den rigtige ledelse og den rigtige træner til at se de fejl der er. Måske når vi ryger ud på røv og albuer i CL.
Hvad med Griezz??
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster