Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1457
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 389 gange
Blevet takket: 195 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SIOUX »


Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Antimadridista skrev:Har længe tænkt at PSG blot leger med os og har en fest med det.

...

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

PSG have announced the arrival of Costa Rican international goalkeeper of Keylor Navas from Real Madrid.

The 32-year-old signs a 4-year contract with Les Parisiens and joins in exchange for €13m plus the loan of Alphonse Areola to Los Blancos.

Navas will be the undisputed starter at PSG for the 2019/20 campaign, with Sergio Rico #2 and Marcin Bulka as #3.

Det kan godt være, at der med dette bliver lagt op til nogle fremtidige handler mellem de to klubber.


Og så er Rakitic ikke blevet udtaget til landsholdet på grund af situationen i Barca, og at han skal have afgjort sin fremtid.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Jeg tror mere og mere på, at man ikke har været seriøse omkring et køb af Ney. Barcas ledelse vil ham ikke rigtigt. Det er det, jeg tror. Havde man villet ham, havde han været købt nu.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Kubala skrev:Jeg tror mere og mere på, at man ikke har været seriøse omkring et køb af Ney. Barcas ledelse vil ham ikke rigtigt. Det er det, jeg tror. Havde man villet ham, havde han været købt nu.

Tror jeg ikke på. Alt det ståhej, blot som et skuespil..

Altså, hvorfor skulle direktionen gøre det? For at foregive at man vil tilfredsstille fans'ene? Eller Messi..?

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Daluigi »

Synes egentlig også at medierne har været til grin, såfremt denne handel går i vasken. Vi er blevet tæppebombet hver eneste time i flere måneder... Grotesk.
Forumlegende

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Den var altid dømt til at gå i vasken. Vi havde aldrig pengene, og man kan ikke bare inddrage spillere uden først at have spurgt dem. Der var ingen af dem der gad.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Daluigi »

.... Så vi lejer Coutinho og Rafinha ud og henter ingen alternativer? Så håber jeg at de unge La Masia stepper up!
Forumlegende

Emancipator
Indlæg: 188
Tilmeldt: ons apr 05, 2017 6:56 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Emancipator »

På den positive side (for Neymar) så har han uden at sige et ord fået alle Barca tilhængere til at elske ham igen. Well played

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Jamial »

Emancipator skrev:På den positive side (for Neymar) så har han uden at sige et ord fået alle Barca tilhængere til at elske ham igen. Well played
??? Alle? Jeg er fandme ikke fan.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Goaaal »

Kæmpe farce. Medierne er så ulækre efterhånden. Alle de fake historier uden konsekvenser.

Havde håbet på et Neymar og Dembele bytte. Nu må Griez og Ansu vise, hvad de dur til, hvilket også bliver spændende. Mon ikke Dembele kommer til at sidde mest på bænken i år grundet diverse kommende dumheder.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Goaaal skrev:Kæmpe farce. Medierne er så ulækre efterhånden. Alle de fake historier uden konsekvenser.

Havde håbet på et Neymar og Dembele bytte. Nu må Griez og Ansu vise, hvad de dur til, hvilket også bliver spændende. Mon ikke Dembele kommer til at sidde mest på bænken i år grundet diverse kommende dumheder.
Læste et rygte forleden, hvor en journalist påstod, at nogle af de store kanoner i omklædningsrummet havde set sig sure på Dembelé, fordi han nægtede at indgå i handlen.

Det er en and som er til at få øje på, til gengæld kan jeg sagtens se, hvorfor den type historie hastigt kan brede sig. En af de ting, som jeg har tænkt på, er at Dembelé i den grad skal levere, for selvom det er urimeligt, vil der nu være ekstra pres på ham - Urimeligt i den forstand, at han ikke har aktier i at Neymar vil tilbage.
Demb har været alt for svingende i kvalitet og det oveni en livsstil udenfor banen, som viser at han ikke agerer professionelt. (Vælger at se bort fra alderen...)

Nu melder rygtet, at Neymar ønsker at vende tilbage næste sæson. Jeg håber, ét eller andet sted, at vi ikke får brug for ham, idet jeg helst så at vi forstærkede os et andet sted og at vores nuværende trup løfter opgaven.

blunderbaws
Indlæg: 294
Tilmeldt: lør aug 11, 2018 8:36 pm
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 26 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af blunderbaws »



Hvis det er rigtigt, så er han en slange af dimensioner.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Det er jo helt væk fra vinduet, hvis det er sandt.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Hvis det kommer til at ske, så får jeg endegyldigt afsluttet mit vægelsind, vedr min holdning til evt fremtidig neymar ankomst.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster