Tur til Barcelona og billetter

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Lopezzz »

SpillerSomMESSI skrev:Vi ses, champ!

Du kan sikkert genkende mig... du ved, den nøgne mand der streaker 14 min inde i første halvleg, styrter direkte mod Rak og giver ham en tøse lussing.. mens jeg skriger...
Buffalo Soldier, dreadlock Rasta
There was a Buffalo Soldier
In the heart of America
Stolen from Africa, brought to America…


You know, the usual stuff.
Yeah mon!
Husk at gøre det i slow motion, du ved reggae style, ingen stress :glad:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Lopezzz »

Boys and girls hvis der er nogen som vil gerne se Barca vs Villareal så har jeg 3 billetter til kampen og vil gerne sælge det for en god pris.
De er købt på Barcas hjemmeside og jeg har bekræftelse på mail men billetterne (E-tickets) får jeg 48 timer før kampen (22.sep).

Hvis nogen er interesseret skriv en privat besked ;-)
MDCCCXCIX

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af FCBSOCI »

Lopezzz skrev:
SpillerSomMESSI skrev:
Lopezzz skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Har lige købt fly og hotel fra fredag den 13 til mandag den 16 september - Barca vs Valencia.
Så fik jeg købt 3 billetter samlet 2500 kr :wave:
Rejser 12.sep - 17.sep.
Fuck jeg var sur og stresset men nu er jeg helt rolig :lol:

But, but, but... how?? Via hjemmesiden?
Ja, jeg køber ikke andre steder fordi jeg får medlemsrabat.
Det var tilfældigt at jeg tjekkede hjemmesiden og lige pludselig var der igen åbent for billetsalg.
De sender billetterne 48 timer før kampens start ;-)
Skriver du ikke billeterne ud, og gemmer dem på din mobil? Det gør jeg altid, så sker der ikke noget, hvis billetten ikke nå frem, eller bliver stjålet :cry: .
Det er skønt med medlemsrabat. Jeg har snart sparet så meget, at jeg burde være stinkende rig. Men, nej :? .

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Lopezzz »

FCBSOCI skrev:
Lopezzz skrev:
SpillerSomMESSI skrev:
Lopezzz skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Har lige købt fly og hotel fra fredag den 13 til mandag den 16 september - Barca vs Valencia.
Så fik jeg købt 3 billetter samlet 2500 kr :wave:
Rejser 12.sep - 17.sep.
Fuck jeg var sur og stresset men nu er jeg helt rolig :lol:

But, but, but... how?? Via hjemmesiden?
Ja, jeg køber ikke andre steder fordi jeg får medlemsrabat.
Det var tilfældigt at jeg tjekkede hjemmesiden og lige pludselig var der igen åbent for billetsalg.
De sender billetterne 48 timer før kampens start ;-)
Skriver du ikke billeterne ud, og gemmer dem på din mobil? Det gør jeg altid, så sker der ikke noget, hvis billetten ikke nå frem, eller bliver stjålet :cry: .
Det er skønt med medlemsrabat. Jeg har snart sparet så meget, at jeg burde være stinkende rig. Men, nej :? .
Jo jo jeg downloader dem på mobilen men også printer dem ud for sikkerheds skyld
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Norbit »

Jeg, sammen med en kammerat, prøver at finde billetter til Barca-Inter kampen den 2. oktober. Billetterne bliver nok ikke de sværeste at få. Vi vil gerne finde fly så vi tager afsted 2.oktober og kommer hjem lige efter kampen, noget i retning af afgang: 3. oktober klokken 02:00-03:00.

Nogen der har erfaring med disse én dags ture? Jeg kan ikke finde fly på dette tidspunkt.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Lopezzz »

Norbit skrev:Jeg, sammen med en kammerat, prøver at finde billetter til Barca-Inter kampen den 2. oktober. Billetterne bliver nok ikke de sværeste at få. Vi vil gerne finde fly så vi tager afsted 2.oktober og kommer hjem lige efter kampen, noget i retning af afgang: 3. oktober klokken 02:00-03:00.

Nogen der har erfaring med disse én dags ture? Jeg kan ikke finde fly på dette tidspunkt.
Hvis i vil flyve fra Hamborg så er der direkte fly t/r på skyscanner.dk
I flyver d. 2.okt og hjem d 3.okt kl.8

Billede
MDCCCXCIX

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Madbassen »

Er der nogen, der ved, hvordan man får billetter til udebanekampene i Champions League? Det er specielt Dortmund, der har interesse. Jeg finder ikke noget på Barças egen hjemmeside, Dortmunds eller UEFAs. Jeg tænker da, at der må være allokeret billetter til udebaneholdets egne fans? Jeg er medlem af klubben.

Sendt fra min SM-A520F med Tapatalk
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Norbit »

Lopezzz skrev:
Norbit skrev:Jeg, sammen med en kammerat, prøver at finde billetter til Barca-Inter kampen den 2. oktober. Billetterne bliver nok ikke de sværeste at få. Vi vil gerne finde fly så vi tager afsted 2.oktober og kommer hjem lige efter kampen, noget i retning af afgang: 3. oktober klokken 02:00-03:00.

Nogen der har erfaring med disse én dags ture? Jeg kan ikke finde fly på dette tidspunkt.
Hvis i vil flyve fra Hamborg så er der direkte fly t/r på skyscanner.dk
I flyver d. 2.okt og hjem d 3.okt kl.8

Billede
Tak, det er mere at vi gerne vil hjem så tidligt som muligt. Allerhelst være hjemme igen klokken 06. Dvs. hvis man kunne få fly fra tidsrummet lige efter kampen til 03 om natten.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Lopezzz »

Madbassen skrev:Er der nogen, der ved, hvordan man får billetter til udebanekampene i Champions League? Det er specielt Dortmund, der har interesse. Jeg finder ikke noget på Barças egen hjemmeside, Dortmunds eller UEFAs. Jeg tænker da, at der må være allokeret billetter til udebaneholdets egne fans? Jeg er medlem af klubben.

Sendt fra min SM-A520F med Tapatalk
Så skal du kontakte klubben og spørger https://www.fcbarcelona.com/en/club/contact
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Lopezzz »

MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Lopezzz »

SpillerSomMESSI skrev:Vi ses, champ!

Du kan sikkert genkende mig... du ved, den nøgne mand der streaker 14 min inde i første halvleg, styrter direkte mod Rak og giver ham en tøse lussing.. mens jeg skriger...
Buffalo Soldier, dreadlock Rasta
There was a Buffalo Soldier
In the heart of America
Stolen from Africa, brought to America…


You know, the usual stuff.
Touchdown Barcelona. 27 grader hernede ;-)
God tur og god kamp!
MDCCCXCIX

abeJAY
Indlæg: 1
Tilmeldt: man sep 02, 2019 3:05 pm

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af abeJAY »

Vil gerne ind og se min første FCB kamp her i aften mod Sevilla, da jeg er i byen pga. job.
En kollega har tippet mig til at købe billet hos turistbureauet på Plaça de Catalunya (som er et officielt billetsted), på kampdagen - men er det bedre eller billigere end at købe online? Han kunne ikke svare på det, men mente at det er vejen frem :)
Jeg tænker umiddelbart at det ville være fedt med lidt billigere billetter (200 Euro virker lidt stejlt for 3' lateral), men vil nødigt risikere udsolgt når jeg evt rammer turistkontoret :)

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af PuyolErGud »

Der er steder på Ramblaen med officielt salg, men mit indtryk er at priserne er lidt ekstra pebrede der. Ville altid købe gennem hjemmesiden. Ved ikke om man kan købe ved stadion på kampdag.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af PuyolErGud »

Nå, nu hvor verdenen snart har glemt alt om Corona og der er mere og mere plads på diverse stations, skal vi da lige have denne tråd op og køre igen.

Qua lidt weekendarbejde, bliver det hurtigt til mange drømmende tanker om weekender i Barcelona til en kamp. Der kører tilbud hos diverse flyselskaber med t/r til 600 kr, og lidt under, hvis man er heldig. Det er jo ikke helt galt! Afhængig af hvor godt man vil bo kan man gøre det ret billigt.

Så for lige at slå et slag for andre der tænker de vil afsted, så er der en god combo, hvis man lander tager afsted tidlig onsdag d 30. marts og så bliver til mandag eller tirsdag, kan man fange både kvindernes kvartfinale mod Real Madrid i CHL samt mændene hjemme mod Sevilla i weekenden!

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af !Option »

Hej folkens!

Jeg skal om en lille måned tid en tur til Barcelona i en forlænget weekend med fruen, uden børn. Vi lander en torsdag formiddag og flyver hjem igen om søndagen. Hotel er der styr på, vi skal bo ca. 1 km nord for Placa de Catalunya.

Turen er som sagt en par tur, og da min kone desværre ikke er fodboldfan forventer jeg ikke at skulle bruge flere dage på Camp Nou og div. andre Barca relaterede ting i denne omgang ;-)

Men, er der nogle steder som man bare skal se eller opleve, steder man skal prøve at spise eller besøge?

Kort sagt, kom med jeres bedste Barcelona tips :cool:
Rey Abi!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster