Ernesto Valverde

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Rb88 »

For at være fair. En god ledelse er indikeret ved IKKE at panikke og skifte trænere og spillere i tide og utide. Det handler om det længere perspektiv

Når det er sagt skal Valverde også lære af sine fejl og tilpasse sig. Vi har skrevet på en mere løbestærke midtbane men for at være fair har han heller ikke haft det før. Og nu kommer de Jong. Vidal var den mest løbestærke og han har fået en del spilletid

Og et år mere under samme vinger vil nok også gøre en Aleńá godt.

Jeg håber så bare der sker noget omkring den HB, VB backup og så angrebet generelt pånær Messi

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1228
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 146 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Reevenge »

Valverde har skuffet. Alle fans og selv klubbens anfører har haft øjne for pokalen med de store ører.

At lide to så eklatante nederlag efter at være oppe med 3 mål to år i træk, burde være grund nok til at kappe samarbejdet, omend problemerne stikker dybere.

To dobletes i streg virker på papiret som to absolut godkendte og flotte sæsoner, men alt i fodbold er relativt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Piquénbauer »

Når man vinder the double 2 gange i træk så har man ikke skuffet. Så længe man vinder ligaen har man ikke skuffet. Det er ikke engang det at vi ikke vandt cl der gør at han har skuffet. Man kan ikke kræve cl og se det som et succeskriterie.

Valverde har skuffet fordi han ikke har lært af sin største fejl. Alle laver fejl men hvis man ikke lærer af dem på højeste niveau så går det ikke. Og det er ærgerligt for Valverde har faktisk ændret nogle ting i år hvor han har roteret meget mere samt give unge spillere chancen (mener at de har fået flest min siden 11/12 sæsonen).
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af emo »

Valverde har skuffet med sit kedelige spil, med sin pragmatiske og rigide tilgang samt på at slet ikke udnytte midtbanen på den bedst tænkelige måde. Han virker ikke til at have interessen i at dominere kampene.

Men siden han bliver, så har spilletruppen nok haft noget at sige, og de må føle at de har de godt under ham, at de bærer ligeså meget af skylden og at de kan se mere potentiale i det projekt der er gang i.

Jeg vil gerne se smukt spil, dominerende spil, spil hvor vi for fanden kan lukke en kamp fra starten af nærmest. Men stoler på ledelsen og truppen.

Alléz!

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Allez...

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Drake »

Hvor er det fucking latterligt at Valverde ikke bliver fyret!!!!!!!!!!!!! :mad:

Men havde heller ikke forventet andet med den retarderet ledelse vi har!!!!!!!!!!!!!!! :mad:

Så skal vi spilde en Messiår mere, og ikke vinde CL igen igen igen igen igen igen igen igen igen!!!!!!!! :cry: :mad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Ole Mølgaard
Indlæg: 20
Tilmeldt: fre jul 27, 2018 5:15 pm
Blevet takket: 2 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Ole Mølgaard »

Skuffelse hele vejen igennem. :mad: :mad: :mad:

Hvordan kan ledelsen fortsætte med en træner, der BARE ødelægger spillestilen, år til år..?

Kun fordi han førte klubben til titlerne i la liga, og ikke UCL, som alle drømmer om at hjemtage... :mad: :mad: :mad:

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Xavi6Smede »

Endnu et år uden spansk fodbold i tv, og med deprimerende kedelig fodbold fra vores side. Irriterer mig grænseløst, at vores kampe ikke længere er et ugentlig højdepunkt jeg ser frem til.

Ret skal være ret, så det selvfølgelig ikke nogen skandale at man ikke skiller sig af med en træner, der har haft så gode resultater. Og bortset fra de to katastrofale kampe imod Roma og Liverpool, så har det resultatmæssigt været en fantastisk tid under Valverde. Men nøj hvor er jeg skuffet over det her..

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Tello »

Yes. Endnu et år med Rakitic, en langsom Busquets, Suarez der spiller hver kamp og et angreb der kun består af Messi og Alba. Beautiful.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Piquénbauer »

Øh vi har Messi. Det er smukt. Og ekstremt underholdende.

Den dag jeg stopper med at glæde mig til at se Messi i barcatrøjen er den dag jeg stopper med at se bold.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Dytrax »

Piquénbauer skrev:Øh vi har Messi. Det er smukt. Og ekstremt underholdende.

Den dag jeg stopper med at glæde mig til at se Messi i barcatrøjen er den dag jeg stopper med at se bold.
Ja, det skal Valverde også være glad for at vi har, for havde vi ikke haft klodens bedste spiller, ville vi formentlig ikke se så godt ud på papiret.

Valverde har skaffet resultater, men jeg synes, at det er svært at se et system og en filosofi, ud over pragmatisme.
Jeg forstår ikke måden, hvorpå han udskifter spillere under kampe eller hvordan han sætter holdet op. Skrækeksemplet er kampen på Anfield, hvor Valverde i den grad blev udstillet og derigennem holdet.

Han har forbedret sig i forhold til første sæson, men ikke i en grad, så jeg kommer til at holde af mandens måde at spille fodbold på.
Han har til gengæld vundet ligaen, som er den lange, svære turnering.

Men ... suk .... Man må vel håbe på det bedste og se hvad der sker.

Og endnu et år med Raki, Busi og Suarez i slowmotion, medmindre der sker noget drastisk.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Tello »

Piquénbauer skrev:Øh vi har Messi. Det er smukt. Og ekstremt underholdende.

Den dag jeg stopper med at glæde mig til at se Messi i barcatrøjen er den dag jeg stopper med at se bold.
Nemlig. Vi har Messi. Det er det eneste der har reddet vores røv; at vi har Messi.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Piquénbauer »

Det ændre ikke på at vi har Messi. Så mens historiens bedste spiller render rundt og river pokaler hjem skal man måske slappe lidt af med at have ondt af sig selv. Det er lidt af en luksus at se ham i sin klubs trøje.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Drake »

Det er så luksus at Have Messi, og vi skal være så galde for det!! :grin:

Men det ændre ikke på at vi ikke ligner Barca mere, og vi spiller kede forudsigelig fodbold, og ikke kan vide CL mere.

Det er sgu flot at Valverde (Messi) har vundet de pokaler han har, og det skal han selvfølgelig have stor tak for, selv om jeg slet ikke er fan af ham. MEN at han får holdet til at spille så kedeligt fodbold, og lave tager de mest mærkelige beslutninger og ikke tror nok på de unge, og fejler totalt for anden gang i CL med en stor føring, og det lå lige til højrebenet med at vinde Cl denne sæson. Det var sgu dråben for mig! :mad:

Nu skal vi have en sæson mere med lorte bold hvor alt afhænger af Messi, og hvor vi ikke vinder CL og dermed spilder et Messiår mere, fordi vi har en retarderet ledelse og Valverde ikke bliver fyret. :mad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Lopezzz »

Ok, Ernesto bliver men ved han at næste sæson bliver endnu sværere. Og ved han at spillere som Suarez, Rakitic, Busquets og Pique har overhoved energi og lysten til at klare endnu en hård sæson?
Jeg føler at de er mætte fordi de har vundet alt og fordi de er op i alderen men jeg håber at jeg tager fejl.

Jeg forventer at Arthur, Semedo, Vidal og Dembele kommer i start 11 sammen med Messi. Og jeg håber at Alena, Puig, Ruiz og Moussa får også helt vildt meget spilletid.

Mats
Alba Pique Umtiti Semedo
Arthur Vidal Jong
Dembele Messi Malcom

Ruiz, Moussa, Alena, Puig, Lenglet, Bussi, Rakitic, Roberto, Suarez.
Bussi skal tage sig sammen hvis han skal være fast mand på banen.

Jeg ved ikke hvad der skal ske med Coutinho men jeg vil hellere beholde ham end at købe Grizz
MDCCCXCIX

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Drake »

Lopezzz skrev:Ok, Ernesto bliver men ved han at næste sæson bliver endnu sværere. Og ved han at spillere som Suarez, Rakitic, Busquets og Pique har overhoved energi og lysten til at klare endnu en hård sæson?
Jeg føler at de er mætte fordi de har vundet alt og fordi de er op i alderen men jeg håber at jeg tager fejl.

Jeg forventer at Arthur, Semedo, Vidal og Dembele kommer i start 11 sammen med Messi. Og jeg håber at Alena, Puig, Ruiz og Moussa får også helt vildt meget spilletid.

Mats
Alba Pique Umtiti Semedo
Arthur Vidal Jong
Dembele Messi Malcom

Ruiz, Moussa, Alena, Puig, Lenglet, Bussi, Rakitic, Roberto, Suarez.
Bussi skal tage sig sammen hvis han skal være fast mand på banen.

Jeg ved ikke hvad der skal ske med Coutinho men jeg vil hellere beholde ham end at købe Grizz
Jeg er ret sikker på det der ikke kommer til at ske med Valverde som vores træner, men jeg håber da, men måske lige Bussi i stedet for Vidal på DM, da jeg tror han vil blive god igen med Arthur og De Jong omkring sig.
Også Griez i stedet for Malcom, da det lader til at vi køber ham.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster