Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af PuyolErGud »

Altså hvis der er hold i rygterne om Eriksen til Real Madrid, så kunne en byttehandel vel være oplagt? Tottenham får en, stadig god kant, og ham og Son kan spille begge kanter med Kane på toppen

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

LeoMessi skrev:
Xavi6Smede skrev:Men er Bale interesseret i lønnedgang og mangel på CL, som formentlig vil være tilfældet i United? Og vil United virkelig risikere at lave en ny Alexis-handel? Men United er ikke desto mindre det bedste bud. Ellers skulle det være til Chelsea som et led i Hazard-handlen.. Hvis Chelsea altså må hente spillere.
Hvis det er det eneste sted han kan komme til, så er det da bare at komme afsted. Tilbage til Premier League i vante omgivelser, og hvor der i hans tilfælde er større potentiale for at opleve succes.

Jeg ville ikke blive overrasket hvis Bale stadig var at finde i Real Madrid efter sommer, men jeg finder det godt nok ekstremt mærkværdigt, at man af egen frie vilje vælger at blive et sted hvor man på ingen måder er ønsket, og et sted hvor man samtidigt ikke er integreret og ikke engang kan sproget, lol. Så vægter man vitterligt en lidt større pengepose fremfor livet/lykken.
Virkelig også vildt hvis han vitterligt ikke rigtig omgås sine holdkammerater mm! Er der hold i de rygter? Desuden mærkeligt hvis man ikke ønsker at komme videre, fra er miljø som man mere eller mindre selvforskyldt, er et fremmedlegeme i!!?? :?:

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af LeoMessi »

Antimadridista skrev:
LeoMessi skrev:
Xavi6Smede skrev:Men er Bale interesseret i lønnedgang og mangel på CL, som formentlig vil være tilfældet i United? Og vil United virkelig risikere at lave en ny Alexis-handel? Men United er ikke desto mindre det bedste bud. Ellers skulle det være til Chelsea som et led i Hazard-handlen.. Hvis Chelsea altså må hente spillere.
Hvis det er det eneste sted han kan komme til, så er det da bare at komme afsted. Tilbage til Premier League i vante omgivelser, og hvor der i hans tilfælde er større potentiale for at opleve succes.

Jeg ville ikke blive overrasket hvis Bale stadig var at finde i Real Madrid efter sommer, men jeg finder det godt nok ekstremt mærkværdigt, at man af egen frie vilje vælger at blive et sted hvor man på ingen måder er ønsket, og et sted hvor man samtidigt ikke er integreret og ikke engang kan sproget, lol. Så vægter man vitterligt en lidt større pengepose fremfor livet/lykken.
Virkelig også vildt hvis han vitterligt ikke rigtig omgås sine holdkammerater mm! Er der hold i de rygter? Desuden mærkeligt hvis man ikke ønsker at komme videre, fra er miljø som man mere eller mindre selvforskyldt, er et fremmedlegeme i!!?? :?:
Ja, der er bestemt hold i de rygter. Der blev lavet et reklame-interview her forleden hvor de andre holdkammerater bad Bale om at tale spansk og det kunne han naturligvis ikke, hvor der så efterfølgende blev grinet af ham (ikke med ham).
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af A$AP »



''Real Madrid klar til at sende Bale til Castilla!'' :lol:

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af A$AP »

Breaking | Real Madrid will announce the purchase of Eden Hazard from Chelsea for a fee of around €100m after the Europa League final, according to L’Équipe. Full story follows.
Deal has been agreed across all parties for over several weeks, according to L’Équipe.
Real Madrid struggling more with the Paul Pogba deal: player wants €15m a year which doesn’t fit into Los Blancos’ wage structure, according to L’Équipe.

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af LeoMessi »

Real Madrid 'complete signing of Eintracht Frankfurt striker Luka Jović in £52.4million deal.
Flere og flere medier (inklusiv de tyske) enige om at Luka Jović skifter til Real Madrid på en fem årig aftale.

Hazard - Jović - Benzema

Jeg savler allerede, da der endeligt er potentiale for en omgang smuk bold.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af PuyolErGud »

LeoMessi skrev:
Real Madrid 'complete signing of Eintracht Frankfurt striker Luka Jović in £52.4million deal.
Flere og flere medier (inklusiv de tyske) enige om at Luka Jović skifter til Real Madrid på en fem årig aftale.

Hazard - Jović - Benzema

Jeg savler allerede, da der endeligt er potentiale for en omgang smuk bold.
Men Benzema skal da ikke spille på kanten? Og i så fald, kommer det vil til at være samme side som Hazard foretrækker.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af LeoMessi »

PuyolErGud skrev:
LeoMessi skrev:
Real Madrid 'complete signing of Eintracht Frankfurt striker Luka Jović in £52.4million deal.
Flere og flere medier (inklusiv de tyske) enige om at Luka Jović skifter til Real Madrid på en fem årig aftale.

Hazard - Jović - Benzema

Jeg savler allerede, da der endeligt er potentiale for en omgang smuk bold.
Men Benzema skal da ikke spille på kanten? Og i så fald, kommer det vil til at være samme side som Hazard foretrækker.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Et alternativ er at spille 4-2-3-1, med Jović som den forreste og Benzema lige bagved, Hazard til venstre og Isco på den højre side. Isco har før vist gode takter på denne side, med en fri rolle naturligvis.

Der skal ihvertfald være plads til dem alle tre, det er helt sikkert.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Ikke ligefrem en offensiv der gør en nervøs... Jeg håber for Real at de har lidt bedre muligheder end at skulle spille benz på kanten og starte med en angriber der har en god sæson bag sig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Rb88 »

De har jo os Vinicious

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Ja... Og asensio.

Men stadig. Hvis ikke hazard leverer på et helt sindssygt niveau så får de det stadig svært.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Tello »

LeoMessi skrev:
Real Madrid 'complete signing of Eintracht Frankfurt striker Luka Jović in £52.4million deal.
Flere og flere medier (inklusiv de tyske) enige om at Luka Jović skifter til Real Madrid på en fem årig aftale.

Hazard - Jović - Benzema

Jeg savler allerede, da der endeligt er potentiale for en omgang smuk bold.
Jeg er spændt på at se om Zizou bænker Benz for at spille Jovic. Det ville i så fald være en omvendt Valverde.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Ja som da Valverde bænkede umtiti for lenglet, vidal for Arthur og cou for demb...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Tello »

Men bænkede han nogensinde Suarez for Malcom? Eller Suarez for Dembélé? Og kommer han nogensinde til at bænke Suarez for Griezmann?

once you develop "it is what it is" mentality, a lot of things stop bothering you.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Nej han bænkede aldrig vores angriber for en kant... Hvorfor mon han ikke gjorde det? Altså udover at suarez igen igen leverede mål og assists?

Men ok jeg er også sur over at han aldrig bænkede bussi for semedo!

Og pak lommefilosofien væk. Det giver ikke andet end hovedpine.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster