Ivan Rakitić

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af PuyolErGud »

blunderbaws skrev:Rygter om at vi sælger ham til sommer for 125 mio. til PSG.

De Jong skal være afløser. Hvad siger folk til det?

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Går rygternw ikke på at vi tillader at han bliver solgt for UNDER 125 mio Euro, hvilket er hans frikøbsklausul? I så fald kan beløbet være mindre. Men Rakitic er god for os, men måske også på tide at lave en ændring for fremtiden.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af Antimadridista »

Kan vi få omkring det halve, vil det være aldeles glimrende. Han fylder 31 til foråret og vi har brug for nogen nyt på den midt.

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af !Option »

Antimadridista skrev:Kan vi få omkring det halve, vil det være aldeles glimrende. Han fylder 31 til foråret og vi har brug for nogen nyt på den midt.
Han er blandt verdens bedste på sin position og eneste anden rutinerede vi så har på midten vil være Busquets. Alle de andre er unge eller har kun været her kort tid.

Jeg mener ihvetfald ikke hans niveau kan retfærdiggøre et salg pt.
Rey Abi!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af Antimadridista »

!Option skrev:
Antimadridista skrev:Kan vi få omkring det halve, vil det være aldeles glimrende. Han fylder 31 til foråret og vi har brug for nogen nyt på den midt.
Han er blandt verdens bedste på sin position og eneste anden rutinerede vi så har på midten vil være Busquets. Alle de andre er unge eller har kun været her kort tid.

Jeg mener ihvetfald ikke hans niveau kan retfærdiggøre et salg pt.
Rakitic har været her i 5 år til sommer, vi har fået de bedste år han havde. Han tager 65 m dk/året. Yderligere et par år i klubben, så går han sikkert nærmest gratis.

Han kan måske finansiere en af de jong/Ligt og måske lidt mere, fremfor at sidde delvist udenfor. Vil være fjollet ikke at udnytte en potentiel stor profit mulighed, hvis man alligevel påtænker en start 11' er ændring. Man må prioritere.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af Rb88 »

Beholder vi Vidal for rutinen kan jeg sagtens se ideen i at skippe Rak for De Jong.. Alt over 70 mio euro for Rak vil være fremragende

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af Lopezzz »

Vi skal være heldige hvis vi får mere end 25 millioner for ham
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Absolutely love you, mr. Ivan.

Da Xavi stoppede jeg frygtede jeg faktisk at vi ville have svært ved at hænge på toppen i La Liga, selv med Messi. For i videoen herunder kan man se at truppen bla bestod af Bartra, Marlboro, Verm (skadet i hele sæsonen), Mash, Douglas, Munir etc...

Godt nok er Rakitic ikke Xavi, men savnet er betydelig mindre end forventet. Jeg var på stadion til Xavis afskedskamp, 23-5-2015, mod Deportivo la Corona, hvor spillerne tog en æresrunde med deres koner og børn ...jeg havde en VIP loge, og er du gal hvor vi græd da Xavi kom forbi os... ja han græd godt nok også..

(I videoen er Corona spillerne mega glade for 2-2 som kampen endte betød at de undgik nedrykning)

phpBB [video]

Ja Douglas spillede back hele kampen :-)

Men Rak har været en super afløsning for Xavi, og det siger ikke så lidt.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af A$AP »


Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af !Option »

Mærkelig ting at have ondt i røven over? Det er efter kampen, hvor jeg går ud fra at spillerne havde fri... :roll:
Rey Abi!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af A$AP »

Mange fans for eksempel, som jeg godt kan følge dem i. Og derudover er ledelsen også trætte af det.

Han er blevet indkaldt til et møde omkring det.

https://www.rac1.cat/programes/primer-t ... agram.html

Rakitic spillede en horribel kamp, nok en af de værste sammen med Alba og Suarez. At han som den eneste spiller så vælger at tage ud ikke engang 24 timer efter, for at fejre et eller andet er meget sigende. Han virker ligeglad og forhåbentligt er han på vej væk.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af Piquénbauer »

Jeebus hvor går folk i for små sko. Han har haft en skidt dag på jobbet og så skal han åbenbart sidde derhjemme og skamme sig. Godt det ikke gælder for os andre.

Og jeg vil gerne have at vi sælger rak. Men ikke på grund af hvad han laver når han fri.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af PuyolErGud »

Manden har nok planlagt det længe, og altså skulle de allesammen bare sidde hjemme i sofaen og surmule? Fandme noget mærkeligt noget at skyde på, når der er så meget andet.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af DeanCassady »

Jeg er lidt på vippen med Rakitić. Reelt set synes jeg, at han er en fantastisk spiller, såfremt han bliver spillet rigtigt. Han er dog hverken flashy eller kampafgørende, hvilket bliver pinligt tydeligt, når han samtidig er flankeret af typer som Busquets, Arthur, Vidal og Roberto på midten.

Omvendt - synes jeg - at han er fremragende, når han får en mere direkte og kreativ spiller, a lá Iniesta, ved siden af sig. Han går ofte under radaren, når han gør det bedst, og er en imponerende alsidig spiller, der tilføjer holdet mere end man umiddelbart tror. Jeg har fx ikke tal på hvor mange gange, jeg har set ham opsnappe løse bolde på midten alene ved at være forudseende og placere sig rigtigt.

Problemet er desværre bare, at han muligvis ikke længere passer ind på holdet. Vi skal gerne have en mere kreativ spiller ind på den ene centrale midtbanerolle, hvilket betyder, at der er ikke længere er plads til både Arthur og Rakitić (eller Vidal for den sags skyld). Og det vel tydeligt for alle, at der er langt, langt mere fremtid i Arthur end i kroaten, hvorfor han vel nok burde komme i overskud til sommer.

Alternativt må han blive som rotationsspiller.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af Flax_Generous »

Gammelt interview, men han lyder som en idiot.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster