Off topic-tråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Tello skrev:Der skulle tilfældigvis ikke være nogen skibonitter herinde?

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Jow jow do... men jeg kører ikke i Porshe..

Mit motte er jo; Audi.... there is no substitute!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Tello »

Hahaha! Det var præcis det jeg tænkte på [emoji38]

Kan se, at den kære Pape er smidt på sagen, det er stort do'

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Hvor er Blau?

Savner den mand!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Kvoller »

SpillerSomMESSI skrev:Hvor er Blau?

Savner den mand!
Er ret sikker på han er blevet banned.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Tello »

Der er mange jeg savner - også selvom jeg havde mine kampe med dem. F.eks, hvor skal jeg få AIDS henne nu?

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af !Option »

Folk som Blau eller MP bidrog med en hel masse til div. debatter, selvom de selvfølgelig også kom på kant med folk af og til. I min verden "mangler" de herinde blandt andre.
Rey Abi!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af emo »

!Option skrev:Folk som Blau eller MP bidrog med en hel masse til div. debatter, selvom de selvfølgelig også kom på kant med folk af og til. I min verden "mangler" de herinde blandt andre.
Enig. Men der er også typer herinde i dag, der bare bringer ens "pis" i kog og der skal ikke meget til før der er mudderkast, desværre. Forumet er langt fra det det var engang, men man kan bare ikke holde sig væk fra det :).
Allez...

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af !Option »

emo skrev:
!Option skrev:Folk som Blau eller MP bidrog med en hel masse til div. debatter, selvom de selvfølgelig også kom på kant med folk af og til. I min verden "mangler" de herinde blandt andre.
Enig. Men der er også typer herinde i dag, der bare bringer ens "pis" i kog og der skal ikke meget til før der er mudderkast, desværre. Forumet er langt fra det det var engang, men man kan bare ikke holde sig væk fra det :).
Sjovt som man kan have forskellige opfattelser, for jeg syntes egentlig der er mindre mudderkast og personfnidder end tidligere. Ikke at jeg tidligere syntes det var slemt egentlig, men der er bare mindre nu i min optik :smile:

Men ja, det er svært at holde sig væk! :grin:
Rey Abi!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af emo »

!Option skrev:
emo skrev:
!Option skrev:Folk som Blau eller MP bidrog med en hel masse til div. debatter, selvom de selvfølgelig også kom på kant med folk af og til. I min verden "mangler" de herinde blandt andre.
Enig. Men der er også typer herinde i dag, der bare bringer ens "pis" i kog og der skal ikke meget til før der er mudderkast, desværre. Forumet er langt fra det det var engang, men man kan bare ikke holde sig væk fra det :).
Sjovt som man kan have forskellige opfattelser, for jeg syntes egentlig der er mindre mudderkast og personfnidder end tidligere. Ikke at jeg tidligere syntes det var slemt egentlig, men der er bare mindre nu i min optik :smile:

Men ja, det er svært at holde sig væk! :grin:
Det er der hellere ikke nødvendigvis lige pt., for så vil der være flere der var banned, men Blau, HB, og andre var ikke nogen der holdt sig tilbage hvis der blev spyttet på dem, og så opstod der mudderkast.

Men jeg føler også at der er en del der holder igen, desværre virker det ikke til at forummet er super sundt. Men hey, det fungerer da, på en måde. ;-)
Allez...

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af !Option »

emo skrev:
!Option skrev:
emo skrev:
!Option skrev:Folk som Blau eller MP bidrog med en hel masse til div. debatter, selvom de selvfølgelig også kom på kant med folk af og til. I min verden "mangler" de herinde blandt andre.
Enig. Men der er også typer herinde i dag, der bare bringer ens "pis" i kog og der skal ikke meget til før der er mudderkast, desværre. Forumet er langt fra det det var engang, men man kan bare ikke holde sig væk fra det :).
Sjovt som man kan have forskellige opfattelser, for jeg syntes egentlig der er mindre mudderkast og personfnidder end tidligere. Ikke at jeg tidligere syntes det var slemt egentlig, men der er bare mindre nu i min optik :smile:

Men ja, det er svært at holde sig væk! :grin:
Det er der hellere ikke nødvendigvis lige pt., for så vil der være flere der var banned, men Blau, HB, og andre var ikke nogen der holdt sig tilbage hvis der blev spyttet på dem, og så opstod der mudderkast.

Men jeg føler også at der er en del der holder igen, desværre virker det ikke til at forummet er super sundt. Men hey, det fungerer da, på en måde. ;-)
De stod bestemt ikke tilbage for det, hvilket et eller andet sted også er med til at sørge for at debatten i nogen grad fortsættes. Selvfølgelig skal man dog helst holde sig til bolden og ikke manden ;-)
Rey Abi!

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af whidgee »

Jeg synes at tonen er blevet MEGET bedre siden de nævnte brugere er røget ud. Da de var her endte alle tråde som de var med i i mudderkast. Det kan så godt være at der er mindre aktivitet nu, da de skrev meget i forskellige tråde. men de følte sig til sidst så hævet over alle og blev selv sure på admins når de blev rettet. Det ikke var til at holde ud at være her dengang. Hellere lavere aktivitet og en god tone end det der var hverdagen da de var der. Til sidst prøvede de jo bare at ødelægge det hele og være på tværs. Og det er sørgeligt, for især Blaugrana92 bidrog også med masser af gode ting, indtil han blev negativ.

Og igen må jeg bare sige at jeg synes tonen er blevet 100 gange bedre nu. Ja selvfølgelig kan der opstå fnidder. Det kan ikke ungås. Men jeg synes virkelig det har været minimalt på det seneste

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af LeoMessi »

Hvor lang tid er de lige blevet bandlyst, permanent eller - er ikke helt med på reglerne herinde? Husker også en Messi-Pogba som også er blevet bandlyst, og åbenbart stadig er det.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Jeg har været her siden 2007 og det har aldrig været mere kedeligt end lige nu.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af emo »

Flax_Generous skrev:Jeg har været her siden 2007 og det har aldrig været mere kedeligt end lige nu.
Så sandt, så sandt. :?
Allez...

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af whidgee »

Elsker nok folk surmuler når de ikke længere kan lide lugten i bageriet. Minder mig lidt om en sur gammel mand som ikke kan tåle forandring og som ikke orker at omstille sig. Så er det nemmere at læne sig tilbage med armene over kors og råbe af det nye og kræve det gamle tilbage. Og det er blot mere komisk når man selv melder sig helt ud og ikke forsøger at bidrage til at her bliver endnu bedre

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster