Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Xavi6Smede skrev:Jovic lyder spændende. Men jeg håber virkelig vi henter Joao Felix i stedet, han skulle desværre bare være voldsomt dyr.

Jeg scouter for lidt :glad: Hvem pokker er han??

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Drake skrev:Kender ikke noget til ham Luka Jović.

Men synes umiddelbart ikke det er en holdbar løsning her nu, da jeg ikke tror at han kan være klar til at overtage for Suarez om 1-2 år.

Vi bliver nød til at købe en verdensklasse spiller der skal erstatte Suarez med det sammen, eller om en sæson.
Hvis du intet kender til ham, hvordan kan du så overhovedet vide om han kan overtage om 1-2 år???

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Xavi6Smede »

Antimadridista skrev:
Xavi6Smede skrev:Jovic lyder spændende. Men jeg håber virkelig vi henter Joao Felix i stedet, han skulle desværre bare være voldsomt dyr.

Jeg scouter for lidt :glad: Hvem pokker er han??
Portugisisk offensiv spiller fra Benfica, lige fyldt 19 år, og har slået igennem med 7 mål 3 oplæg i 13 kampe. Liverpool fik angiveligt afvist et bud på 60+mio i januar, og det er ikke den topklub han ikke bliver sat i forbindelse med :-)
Han har primært været offensiv midt+kant, men er begyndt at spille som falsk 9'er. Vanvittigt touch på bolden, og en pæn størrelse med 1.80 - potentiel angriber!


Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Goaaal »

Xavi6Smede skrev:
Antimadridista skrev:
Xavi6Smede skrev:Jovic lyder spændende. Men jeg håber virkelig vi henter Joao Felix i stedet, han skulle desværre bare være voldsomt dyr.

Jeg scouter for lidt :glad: Hvem pokker er han??
Portugisisk offensiv spiller fra Benfica, lige fyldt 19 år, og har slået igennem med 7 mål 3 oplæg i 13 kampe. Liverpool fik angiveligt afvist et bud på 60+mio i januar, og det er ikke den topklub han ikke bliver sat i forbindelse med :-)
Han har primært været offensiv midt+kant, men er begyndt at spille som falsk 9'er. Vanvittigt touch på bolden, og en pæn størrelse med 1.80 - potentiel angriber!

Er det i stedet for Suarez eller som reserve for Suarez du vil have ham? Ud fra ren youtube vurdering vil jeg mene, at der er lang vej -,før han har fysik mm. til at spille 1. angriber hos Barca. Men ser spændende ud.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Xavi6Smede skrev:
Antimadridista skrev:
Xavi6Smede skrev:Jovic lyder spændende. Men jeg håber virkelig vi henter Joao Felix i stedet, han skulle desværre bare være voldsomt dyr.

Jeg scouter for lidt :glad: Hvem pokker er han??
Portugisisk offensiv spiller fra Benfica, lige fyldt 19 år, og har slået igennem med 7 mål 3 oplæg i 13 kampe. Liverpool fik angiveligt afvist et bud på 60+mio i januar, og det er ikke den topklub han ikke bliver sat i forbindelse med :-)
Han har primært været offensiv midt+kant, men er begyndt at spille som falsk 9'er. Vanvittigt touch på bolden, og en pæn størrelse med 1.80 - potentiel angriber!

Hmmm ok! Ser jo ikke dårligt ud. De der tube klip, har jeg det dog bare lidt anstrengende med.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Goaaal »

I bagklogskabens lys er det jo også vanvittigt, at man lod Dortmund leje Paco OG samtidig gav dem en så lav købsoption?! Vi skal vel sælge ham til de 23 mio. euro, hvis de byder? Ikke fordi, jeg vil have ham tilbage, men mon ikke han kunne have være solgt noget dyrere med det dårlige udbud af 9'ere til sommer, og dermed ville have en del ekstra at købe for.

Jeg gad virkelig godt, at vi hentede Piatek til Suarez rollen:


Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Paco er officielt solgt. Jeg tror desuden ikke han kan holde formen og han har været meget skadet. Mener det var 26 mio i alt vi fik for ham og dem tror jeg i sidste ende vi skal være glade for.

Vi skulle have købt Jesus. Han havde været god hos os. Ellers må jeg indrømme at jeg ikke rigtigt har nogle ønsker udover vi får en ok spiller ind med lidt fremtid der kan rotere lidt med suarez.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Xavi6Smede »

Goaaal skrev:
Xavi6Smede skrev:
Antimadridista skrev:
Xavi6Smede skrev:Jovic lyder spændende. Men jeg håber virkelig vi henter Joao Felix i stedet, han skulle desværre bare være voldsomt dyr.

Jeg scouter for lidt :glad: Hvem pokker er han??
Portugisisk offensiv spiller fra Benfica, lige fyldt 19 år, og har slået igennem med 7 mål 3 oplæg i 13 kampe. Liverpool fik angiveligt afvist et bud på 60+mio i januar, og det er ikke den topklub han ikke bliver sat i forbindelse med :-)
Han har primært været offensiv midt+kant, men er begyndt at spille som falsk 9'er. Vanvittigt touch på bolden, og en pæn størrelse med 1.80 - potentiel angriber!

Er det i stedet for Suarez eller som reserve for Suarez du vil have ham? Ud fra ren youtube vurdering vil jeg mene, at der er lang vej -,før han har fysik mm. til at spille 1. angriber hos Barca. Men ser spændende ud.
Man bliver selvfølgelig ikke 1.angriber i verdens bedste klub som 19 årig, med en enkelt sæsons erfaring i Primeira Liga. Men efter min mening ser han virkelig speciel ud! Det gode ved ham er, at han både evner at spille på midtbanen og kanten, så han ikke nødvendigvis ender i Paco-situationen, hvor der kun var spilletid de 10 kampe om året Suarez ikke spillede.
Spørgsmålet er om det for tidligt i forhold til hans udvikling, men med den interesse der er, så det med at slå til imens det stadigvæk er muligt. Det forlyder dog i øjeblikket, at Wolves utroligt nok er favoritter.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Han må være mendes klient hvis han er på vej til wolves?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Antimadridista skrev:
Drake skrev:Kender ikke noget til ham Luka Jović.

Men synes umiddelbart ikke det er en holdbar løsning her nu, da jeg ikke tror at han kan være klar til at overtage for Suarez om 1-2 år.

Vi bliver nød til at købe en verdensklasse spiller der skal erstatte Suarez med det sammen, eller om en sæson.
Hvis du intet kender til ham, hvordan kan du så overhovedet vide om han kan overtage om 1-2 år???
Fordi han kun har præsteret i denne sæson, og er 21 år.

Men det kan da godt være at han laver en Arthur, og allerede er klar til at spille fast i første sæson :smile:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Goaaal skrev:I bagklogskabens lys er det jo også vanvittigt, at man lod Dortmund leje Paco OG samtidig gav dem en så lav købsoption?! Vi skal vel sælge ham til de 23 mio. euro, hvis de byder? Ikke fordi, jeg vil have ham tilbage, men mon ikke han kunne have være solgt noget dyrere med det dårlige udbud af 9'ere til sommer, og dermed ville have en del ekstra at købe for.

Jeg gad virkelig godt, at vi hentede Piatek til Suarez rollen:

Mener Milan har købt Piatek, men ja, ham gad jeg også godt have.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Goaaal »

Kvoller skrev:
Goaaal skrev:I bagklogskabens lys er det jo også vanvittigt, at man lod Dortmund leje Paco OG samtidig gav dem en så lav købsoption?! Vi skal vel sælge ham til de 23 mio. euro, hvis de byder? Ikke fordi, jeg vil have ham tilbage, men mon ikke han kunne have være solgt noget dyrere med det dårlige udbud af 9'ere til sommer, og dermed ville have en del ekstra at købe for.

Jeg gad virkelig godt, at vi hentede Piatek til Suarez rollen:

Mener Milan har købt Piatek, men ja, ham gad jeg også godt have.
Ej. Den havde jeg misset. En januartransfer... og så til den pris. Vi skulle nok have givet det dobbelte, men den havde jeg stadig været med på.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

Icardi skulle være faldet i unåde hos Inter. Han er eftersigende blevet frataget anfører-bindet og vraget til Inters Europa League kamp på torsdag. Hvor meget sandhed der er i dette, ved jeg ikke, men skulle der være en lille chance i at hente ham, burde vi måske kigge den vej, især nu hvor Rakitic også "meldes" interesseret af Inter.

Han er ikke en spiller der kan alt, men han er fysisk stærk, har et godt skud, er god til at finde plads i feltet hvorimod hasn teknik ifølge mig halter en smule, og er ikke på det niveau Luis teknik var da han var 25. Men, igen, så er de to hellere ikke 1-til-1 spillere.
Allez...

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af !Option »

emo skrev:Icardi skulle være faldet i unåde hos Inter. Han er eftersigende blevet frataget anfører-bindet og vraget til Inters Europa League kamp på torsdag. Hvor meget sandhed der er i dette, ved jeg ikke, men skulle der være en lille chance i at hente ham, burde vi måske kigge den vej, især nu hvor Rakitic også "meldes" interesseret af Inter.

Han er ikke en spiller der kan alt, men han er fysisk stærk, har et godt skud, er god til at finde plads i feltet hvorimod hasn teknik ifølge mig halter en smule, og er ikke på det niveau Luis teknik var da han var 25. Men, igen, så er de to hellere ikke 1-til-1 spillere.
Inter har meldt officielt ud via deres Twitter at han er frataget bindet. Der går rygter om, at det sker pga. at han og klubben ikke kan blive enige om en ny kontrakt. Jeg tror, eller har indtryk af, at han med hans personlighed vil skabe en del splid. Hvorvidt dette er sandt er selvfølgelig svært at sige...

Rent spillermæssigt er han 100% en dygtig afslutter og generelt meget "klassisk" boksspiller. Men hvis folk herinde nu bander og svovler over Suarez' til tider tvivlsomme teknik ved særligt førstegangsberøringer og afleveringer, så tror jeg simpelthen at folks hoveder ville eksplodere ved Icardi :grin:

Han er derfor ikke en signing der giver mening, hvis vi forstat/igen ønsker at spille possesion- og kombinationsbaseret angrebsspil.
Rey Abi!

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Goaaal »

Han er heller ikke en populær spiller hos andre Argentinske spillere, hvis rygterne ellers er sande... Det der med at nappe kollegaens kone, er ikke populært i nogen brancher ;-)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster