10/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

2 lidt “sjove” stats. Kampen i går var suarez’ 5 i træk med fuld spilletid fordelt over 16 dage.

Med Alba i starteren vinder vi 76% af vores kampe. Uden Alba er den nede på 25%.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 10/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

Piquénbauer skrev:2 lidt “sjove” stats. Kampen i går var suarez’ 5 i træk med fuld spilletid fordelt over 16 dage.

Med Alba i starteren vinder vi 76% af vores kampe. Uden Alba er den nede på 25%.

Shit en vild statistik at have med til lønforhandling. Ved du om han er blevet forlænget?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det er han ikke. Men det skulle være på vej.

Nu ved jeg ikke om det beroligerer folk men oddset for et mesterskab til Barca er 1.14. Lidt mere værdi i 6.5 på Real.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Goaaal skrev:Anti - Tak for indlægget.

Det er jo en diskussion, der har udviklet sig lidt det her. Jeg har haft 2 pointer med mine indlæg gennem tråden. 1) At nervøsiteten omkring at smide ligaen ikke er uberettiget. 2) At COPA kampene er blevet tillagt for stor betydning.

Jeg har flere gange gjort opmærksom på, at jeg ikke siger COPA ikke kan have en betydning :-) Jeg synes bare ikke, at det er den mest nærliggende forklaring for spillet igår, og så synes jeg at Sevilla kampen har fået overdreven stor betydning. Derimod synes jeg, at der er markante taktiske brølere og en underpræstation af nøglespillere. Udover de ting du opsummerer, så undrer vores løb uden bold mig også. Det sad virkelig ikke i skabet igår - og det har været et problem længe. Det er rigtigt, at jeg ikke er en af dem, der er kritisk omkring hele vores sæson, men jeg har nu i noget tid "påstået", at vi ikke vinder CHL, hvis vores defensiv ikke strammer an (gjorde det ok igår). Jeg har også pointeret det kritiske i, at det nærmest kun er Alba, der kan ramme en medspiller i feltet. Vi spiller for meget gennem midten, og lukker man ned for Messi er der ikke andre der tager over. Her har Dembele og Arthur så overrasket, men nu er de skadet/ikke op toppen.

Men klart - jeg ved da ikke 100%, om de spillede dårligt og uinspirerende pga., de var trætte efter COPA, men bevisbyrden må være den samme på begge sider... I ved ret beset heller ikke, om det dårlige spil skyldes træthed fra COPA ;-) ... Det man helt objektivt kunne se, synes jeg, det var, at Valverde traf nogle forkerte dispositioner.
Ok, fint.

Ift det der med FOR stor betydning. Hvis det lige nøjagtigt har tilstrækkelig med betydning, så er det jo egentlig nok ;-)

Men det med copaen, er lidt som at overbevise en meget blå tilhænger politisk set, omkring meget røde overbevisninger...

Personligt, så er det mere henover en årrække, at jeg godt kan tilslutte mig tesen om, at copaen har fået for stor betydning og dermed trukket uforholdsmæssigt for mange ressourcer.

Bl.a har jeg tidligere henvist til, at vi har en højere sejrs procent, set over alle spillede kampe, mellem 15-18 ift Real, vundet flest titler af de 3 store, samt domineret både Atletico og til dels Real, men stadig har vi ramt nogle mærkelige blodfattige præstationer, hvert år i CL.

Folk er mere end velkommen til at have deres meninger, jeg syntes bare ikke rigtig, at jeg har hørt nogle stærke modargumenter.!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:Det er han ikke. Men det skulle være på vej.

Nu ved jeg ikke om det beroligerer folk men oddset for et mesterskab til Barca er 1.14. Lidt mere værdi i 6.5 på Real.

Hvad er oddset for CL til Real....?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

13. Vi giver 5.5 igen kun overgået af City med 4.33.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Vi skal forresten lige huske en ting. Noget man hurtigt glemmer når man holder med et hold som Barca hvor fokus hovedsageligt er på sig selv. Men i de sidste 3 kampe har vi mødt gode hold. Hold der virkelig spillede deres chance. Man kan selvfølgelig altid kigge på tabellen og afskrive Valencia og ath bilbao men det er svære kampe. Valencia har vist at de er gode mod os og ath bilbao kan aldrig afskrives på udebane.

Så kan vi snakker cdr, skader, karantæner, x spiller er dårlig, Valverde osv men det har også været nogle modstandere der har spillet gode kampe.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Forsvandt der ikke et par indlæg?? Nå, sikkert det bedste.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 10/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Rb88 »

Antimadridista skrev:Forsvandt der ikke et par indlæg?? Nå, sikkert det bedste.
Efter real kampen blev der efterfølgende slettet næsten alle indlæg fra coutinho og Malcom diskussionen. Ved ikke hvorfor de ikke måtte høre kamptråden til (:

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 910
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 10/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Wennerberg »

Antimadridista skrev:Forsvandt der ikke et par indlæg?? Nå, sikkert det bedste.
Jo, to indlæg, da det begyndte at blive personligt
Rb88 skrev:
Antimadridista skrev:Forsvandt der ikke et par indlæg?? Nå, sikkert det bedste.
Efter real kampen blev der efterfølgende slettet næsten alle indlæg fra coutinho og Malcom diskussionen. Ved ikke hvorfor de ikke måtte høre kamptråden til (:
Der blev flyttet tre indlæg over i Coutinho-tråden, da den samme debat kørte to steder på samme tid. Så vi samlede det under Coutinho. Derudover blev der kun slettet et indlæg i hele Clásico-tråden
Wennerberg
Forum Admin

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Wennerberg skrev:
Antimadridista skrev:Forsvandt der ikke et par indlæg?? Nå, sikkert det bedste.
Jo, to indlæg, da det begyndte at blive personligt
Rb88 skrev:
Antimadridista skrev:Forsvandt der ikke et par indlæg?? Nå, sikkert det bedste.
Efter real kampen blev der efterfølgende slettet næsten alle indlæg fra coutinho og Malcom diskussionen. Ved ikke hvorfor de ikke måtte høre kamptråden til (:
Der blev flyttet tre indlæg over i Coutinho-tråden, da den samme debat kørte to steder på samme tid. Så vi samlede det under Coutinho. Derudover blev der kun slettet et indlæg i hele Clásico-tråden
Bare i orden:)

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 10/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Men helt objektivt kunne vi jo også se en helt fantastisk indsats mod Sevilla hvor alle mand gav sig 100%.

Det har vi ikke set i ligaen mod Valencia eller Bilbao.

Deri ligger hele min pointe.

Vi skla bruge den fokus og indstilling man brugte på at gå videre i CDR på ligaen lige her og nu, og lade reserverne om at prøve at gå videre i CDR.

Jeg tror på at hvis stamspillerne havde fået at vide at vores overordnede mål er CHL og der fokus skal ligge, så var det fint med at reserverne skulle tage sig af CDR... og så ville vi springe som vilde dyr på kampene i ligaen og CHL... istedet bliver det ret svært at fokusere og økonomisere med kræfterne i alle 3 turneringer..

Ligesom Real, City, Juve etc også alle gør...
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster