Copa del Rey

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af Antimadridista »

Hjemmebane resultatet mod Roma, var godt nok også misvisende!

Tænk hvis generationerne efter Messi, også skal leve op til treble sagnet :eek:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af Piquénbauer »

Ja og skal spille på en helt bestemt måde mens flere af dem bliver kaldt for den nye "xavi, ini, Puyol, Messi, pique, bussi" og skal leve op til deres legendestatus. Det skal nok blive underholdende.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af ladislau »

Det er vist blevet meget sort/hvidt mht vores engagement i copa'en.
Nu er vi nu engang i semifinalen mod Real. Det kan og bør vi altså ikke tage let på.

Vi har reelt stillet med de tunge drenge to kampe ud af seks. Spillere Messi og Pique har ikke spillet landskampe i år. Der bør sgu være krudt til to Classico's.
Kampgejsten hos Messi og co. i sidste retur, lugtede i min optik af at man gerne vil have en femte pokal.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af Antimadridista »

ladislau skrev:Det er vist blevet meget sort/hvidt mht vores engagement i copa'en.
Nu er vi nu engang i semifinalen mod Real. Det kan og bør vi altså ikke tage let på.

Vi har reelt stillet med de tunge drenge to kampe ud af seks. Spillere Messi og Pique har ikke spillet landskampe i år. Der bør sgu være krudt til to Classico's.
Kampgejsten hos Messi og co. i sidste retur, lugtede i min optik af at man gerne vil have en femte pokal.
Ja det er det. Håber ikke jeg kommer til at lyde for kategorisk, der skal selvfølgelig være plads til alles holdninger.

Jeg syntes bare det er meget sigende ift copaen og eksempelvis Reals CL præstationer.
Man kan selvfølgelig også postulere om vi/barca bare ikke er bedre end kvarten i de her år! Det passer dog bare skævt med mesterskaber i 16,18, favorit i 19, samt 4 cdr's! Foruden en god statistik mod Real i samme periode!

Det er også "sjovt" at vi 2 gange ryger ud til Atletico, samtidig med at vi i næsten alle øvrige kampe mod dem, i hele Simeones regeringstid, har ordnet dem. Er det så tilfældigheder, eller har de lige haft de 10% ekstra til disse opgør, som vi ikke har..!?

PSG, som vi jo vitterligt var ude mod, var det ikke for et groteskt returopgør, samt Juve, var også så suveræne i deres ligaer, at de kunne spare sig.

Men altså, ja nu skal man vel gå efter det..men faktisk, hvis jeg lige mærker efter, så vil jeg sku foretrække at følgende blev sparet, ringeagtet at det er Real: Rakitic, Messi & Suarez. Kun pga Albas karantæne i weekenden, skal han med.

Stegen

Semedo Piq Lenglet alba
Arthur Bussi vidal/alena
Malc Boateng cou

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af SpillerSomMESSI »

https://www.marca.com/en/football/real- ... b4574.html

Meget godt beskrevet om Reals prioteringer i de 3 turneringer..
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af SirJonas »

https://forum.madridista.dk/index.php/f ... start=6492


Jeg brækker mig virkelig over, at de har fået selvtillid derinde.

Selvom jeg ligeledes gerne sælger cdr for liga og fokus til chl, så tror jeg, at en større sejr på bernabeu vil tage pusten fra dem, hvilket så vil komme os til gode allerede ugen efter, hvor vi for alvor med en sejr mod dem kan hægte dem af i ligaen.

De har en skrøbelig succes lige nu, hvor der ikke skal meget mere end én ydmygelse til at vælte dem for alvor

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af Goaaal »

Fedtmule skrev:https://forum.madridista.dk/index.php/f ... start=6492


Jeg brækker mig virkelig over, at de har fået selvtillid derinde.

Selvom jeg ligeledes gerne sælger cdr for liga og fokus til chl, så tror jeg, at en større sejr på bernabeu vil tage pusten fra dem, hvilket så vil komme os til gode allerede ugen efter, hvor vi for alvor med en sejr mod dem kan hægte dem af i ligaen.

De har en skrøbelig succes lige nu, hvor der ikke skal meget mere end én ydmygelse til at vælte dem for alvor
Hold da op... Hvis Rodrigo er "lige så god som Vinicius", så har de verdens bedste angreb i verden ifølge brugere derinde hahaha.... Ja, Vini/Benz/Rod lyder meget bedre end Ney/Cavani/Mbappe el. Cou/Suarez/Messi/Dembele... Selv City og Liverpool har bedre angreb end det der. Vildt, hvor meget deres CHL succes har forblændet dem.

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af PuyolErGud »

Valencia har lige vundet 1-0 over Betis og dermed er de videre til finalen med samlet 3-2. Finalen bliver bliver på Betis' hjemmebane, så en smule ærgerligt, at de ikke får lov at spille på hjemmebane. Men altså, vi skal stadig vinde uanset hvad.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af kklaus »

Offisielt: RFEF bekrefter at man fra og med 19/20 spiller enkeltkamper på hjemmebanen til laget fra lavere divisjoner frem til semi, som spilles over to kamper, i Copa del Rey. Ren trekning blant lag fra de fem øverste divisjonene (foruten Supercopa-lag som kommer inn i 16-dels).
Giv mig min sko tilbage, røv!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af Antimadridista »

kklaus skrev:
Offisielt: RFEF bekrefter at man fra og med 19/20 spiller enkeltkamper på hjemmebanen til laget fra lavere divisjoner frem til semi, som spilles over to kamper, i Copa del Rey. Ren trekning blant lag fra de fem øverste divisjonene (foruten Supercopa-lag som kommer inn i 16-dels).
Fornuftigt

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Copa del Rey

Indlæg af Lopezzz »

Kan det passe at spansk Supercup spilles i Saudi Arabien fra næste sæson?
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af Antimadridista »

Lopezzz skrev:Kan det passe at spansk Supercup spilles i Saudi Arabien fra næste sæson?
Det lader til det :sørgelig: Det er så ualmindelig klamt. De har lige henrettet 37 personer, deriblandt mindreårige. Bl.a ved korsfæstelse!! :devil:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Copa del Rey

Indlæg af Lopezzz »

Og hvad er meningen med at spille i udlandet :? Denne kamp er ligegyldig i min øjne. Supercopa burde afskaffes. Det er bare spild af tid
MDCCCXCIX

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af kklaus »

Lopezzz skrev:Og hvad er meningen med at spille i udlandet :?
Penge.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af Kvoller »

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/copa ... ormat.html

Det var da en dejlig ændring. Det har altid været latterligt at skulle spille det hele over to kampe. De små hold misser godt nok muligheden for at spille på store stadions, men sådan er det. Dejligt ikke at skulle bruge unødvendige kræfter på at spille to kampe.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster