Philippe "Coutinho" Correia

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 14 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Antimadridista skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Jo jeg mener rent faktisk at Messi ikke rent fysiologisk KAN løbe i nærheden af det læbepensum som eksempelvis Rakitic gør.

Jeg vil tro at Messi gennemsnitlig ligger på 6-7 km pr la liga kamp, mens Rakitic nok ligger på ca 11-12.

Jeg kan selvfølgelig ikke sige det med sikkerhed om han KAN, men der er vel en grund til at han aldrig, som i aldrig nogensinde har løbet i nærheden af bare 10-12 km i en kamp.
Jeg er fuldstændig overbevist om, at Messi, hvis han skulle, kan tilbagelægge et gennemsnitligt antal km, for en offensiv spiller. Det er en kalkuleret aftale at han ikke gør.

Men tror ikke vi kommer så meget videre.

Jeg er helt enig med dig i at det er en kalkuleret aftale at han ikke gør, men jeg tror nu heller ikke at han kunne ret meget mere hvis han skulle.

Men ellers er vi jo nok ret enige i det meste..

Lad os se med ham det Cou, som jeg er har et blødt punkt for.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 14 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Rb88 »

Antimadridista skrev:
Rb88 skrev:Det med fysiologiske faktorer og motivations faktorer ligger jeg ikke meget i. Er sikker på den fysiske stab nok skal få gjort ham klar lige meget hvordan hans motivation så er (hvis den da er dårlig)

Jeg tror mere det kunne være interessant at se på det psykiske. Langsom genfinde til topniveau kan også skyldes at han skal bruge kampe for at få selvtilliden tilbage, og føle sig tryg på banen igen efter et par uger væk. Alle faktorer man måske kan opregulere ved psykiske interventioner

Det er jo selve spørgsmålet omkring hvorfor nogle er langsommere end andre når den fysiske genoptræning er overstået. Og jeg kunne forestille mig der ligger en masse i det psykiske aspekt som var mere interessant at kigge på/arbejde med

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
De mere alm, mindre forskelle, som der typisk er på spillere og deres genvinding ift topniveau, tror jeg ikke har noget at gøre med det mentale/psykiske. Nogle er bare lidt hurtigere til at få føling med det hele igen.

Ved Cou, tager det så noget længere tid. Om det hos ham er noget psykisk er muligt. Jeg efterlyser blot at man ikke bare accepterer at det bare ER sådan, men prøver at optimere og løse det. Om det er motivation, ladhed, noget psykisk eller noget helt fjerde, har jeg selvfølgelig ikke mulighed for at give svar på
Min pointe er hvorfor er der nogle der hurtigere får "føling" med det igen? Og måske det kan findes inde i hovedet på en person

Jeg mener nemlig lige præcist heller ikke man skal acceptere det men arbejde med det.

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 14 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Michman »

Nogle der har en ide om hvad fanden der sker med Coutinho? Han spiller imo elendigt..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 14 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Antimadridista »

Michman skrev:Nogle der har en ide om hvad fanden der sker med Coutinho? Han spiller imo elendigt..

Hvis du lige kigger lidt bagud i tråden, så har vi været der ;-)

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 14 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Drake »

Jeg synes virkelig det er bekymrende at Coutinho har spillet så dårligt i så lang tid nu :sørgelig:
Det går altså ikke på et hold som Barca, og når vi har givet så mange penge for ham.
Det nytter jo ikke noget at han kun spiller godt i nogle få måneder ud af en hel sæson.

Hvad tænker folket, skal vi sælge ham hvis vi kan få næsten alle pengene tilbage for ham, og så bruge pengene på en verdensklasse Angriber?

Eller tror i at han kan præstere over en hel sæson, fra næste sæson og frem?
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 14 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Behold ham, han er på sine bedste dage topklasse.. han skal blot have lidt tid.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Piquénbauer »

Man skal klart beholde ham. Der er ingen grund til at stresse og sende ham videre efter en sæson. Han er ikke ret god lige nu men det kan vende hurtigt.

Jeg tror han laver et par kasser mod Sevilla og Valencia i løbet af ugen og så er alt smukt og dejligt!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 14 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:Man skal klart beholde ham. Der er ingen grund til at stresse og sende ham videre efter en sæson. Han er ikke ret god lige nu men det kan vende hurtigt.

Jeg tror han laver et par kasser mod Sevilla og Valencia i løbet af ugen og så er alt smukt og dejligt!

Du har da vist husket din lyserøde pille, her til formiddag :glad: :smile:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Piquénbauer »

Billede

Ja!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 14 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Drake »

Jeg vil også rigtig gerne beholde Coutinho, da har på sin bedste dager verdensklasse, og jeg er vild med han spillestil!

MEN, jeg synes virkelig det er bekymrende at han har så lavt en bundniveau, og oven i købet over så lang tid.
Det er bare ikke holdbart i en klub som Barca som er top 2 bedste klub i verden.

Synes også det er lidt svært at så hvor man spiller bedst for os. Som wing synes jeg ikke at han har fart nok, og som CM laver han ikke nok defensivt og forsvinder tit ud af kampene.

Men jeg håber da at han i næste sæson kan løfte sin bundniveau gevaldigt, og kan præstere over en hel sæson. :!: :glad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 14 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jeg vil klart foretrække ham som cm.. gerne med Vidal og Arthur. eller den frække:

--------------- Stegen ---------------
Semedo----Pique--Umtiti---Alba
-------- Vidal* ----- Busquets ----- *Eller Arthur
---Demb-----Messi---Cou----------
---------------Suarez-----------------

Hvis det vi ser lige nu er hans absolutte bundniveau, så er det da ikke på nogen måde skræmmende... Han er lidt anonym for tiden, og viser i små glimt hans pasningsspil og taber et par bolde.. men ellers går meget fint ind med driblinger og et par gode afslutninger, og kommer frem til et par 100% chancer.. det er da et ok bundniveau.

Jeg ved ikke hvorfor denne mærkelige - ja hetz nærmest - er startet med Cou. Han er på niveau med Busquets, Rak, Vidal og Pique i 2-3 kampe og så er han nærmest uduelig.. what?

Her er hans touches mod Girona (Begynder ca. 01:35 inde i videoen)
phpBB [video]


Her er en video fra udekampen mod Depor. La Coruna, hvor han spiller cm, og blev rost til skyerne:
phpBB [video]
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 14 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Drake »

SpillerSomMESSI.

Jeg er enig, vil også fortrække Cou som CM.

Men er ikke enig i at hans bundniveau ikke er skræmmende, især når det har været sådan næsten hele sæsonen.

Busquets, Rak og Pique har været bedre ind ham, selv om de heller ikke har spillet op til deres bedste.

Vidal synes har gjort det rigtig godt, ift at det er hans første sæson, og ikke spillede så meget i starten.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 14 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Antimadridista »

Drake skrev:SpillerSomMESSI.

Jeg er enig, vil også fortrække Cou som CM.

Men er ikke enig i at hans bundniveau ikke er skræmmende, især når det har været sådan næsten hele sæsonen.

Busquets, Rak og Pique har været bedre ind ham, selv om de heller ikke har spillet op til deres bedste.

Vidal synes har gjort det rigtig godt, ift at det er hans første sæson, og ikke spillede så meget i starten.

Det er jo heller ikke overhovedet de samme elementer i spillet vi forventer fra Cou ift Bussi, Rak og Pique.

Jeg er overordnet set skuffet og bekymret vedr Cou. Gider ik uddybe, da jeg har været der forlængst.

Håber selvfølgelig stadig påen forvandling. Hans attitude og manglende glæde, syntes jeg dog er næsten lige så slemt.. :sad:

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 14 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Antimadridista »


Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 14 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Kvoller »

Hahaha, øh okay, hvis de giver +200 mio euro for ham så tja. Jeg ser ham da helst blive og udfolde sig, men jeg ville da ikke ligge søvnløs, hvis han smuttede.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster