27/1 Girona - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9239
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 927 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: 27/1 Girona - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »


Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 27/1 Girona - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Hele holdet led af coutinho-syge i dag. Nøj hvor spillede vi skidt. Men dejligt med en sejr og fint at Girona fik et rødt der var ligeså tyndt som det lenglet fik da vi mødte dem på campen.

Omkring cou så er han fuldstændig blottet for selvtillid. Det sker. Men men men... han arbejder ikke ret hårdt. Og det pisser mig af. Hvis du ikke er godt kørende så prøv at sæt en aftryk på en anden måde.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 27/1 Girona - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

Dejligt at se, at Messi ikke har glemt, hvordan man lobber bolden. Har undret mig over, han aldrig gør det mere. Det scorede han godt nok mange mål på "i gamle dage".

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5493
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 27/1 Girona - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jeg synes ikke Cou spillede specielt ringe.
Han skulle selvfølgelig have scoret på en af de 2 chancer han havde.
Han laver mange fine pasninger og stiller sig rigtig, mange gange i løbet af kampen.
Men når kommentatorerne som udgangspunkt nævner alt der kan tydes som en svaghed i hans spil så sidder man jo og synes at han gør alt forkert.

Det gør han altså ikke, han smider et par bolde væk, det gjorde han også i sidste kamp, og det er tydelig at han ikke har selvtillid i øjeblikket.
Jeg synes at han spillede anonymt, men ikke så dårligt som det bliver gjort til herinde og af kommentatorerne.

Messi smed også et par bolde væk, ligeså Busquets og Vidal og Rak endda.

Det er længe siden at Cou har strålet, men det er det samme med Busquets, Vidal, Rak og Pique..

MEn sådan kan vi se forskelligt på Cou's præstationer, I guess.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 27/1 Girona - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Jeg havde bare større forventninger til Cou.

Tænker at et par mål til ham ville gøre meget. Han mangler tydeligvis selvtillid.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5493
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 27/1 Girona - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Skydefinten skrev:Jeg havde bare større forventninger til Cou.

Tænker at et par mål til ham ville gøre meget. Han mangler tydeligvis selvtillid.
Jamen vi skal alle forvente mere af Cou end det han viser lige nu.

Men han bliver udskældt for at spille fornærmende ringe.. og *så* ringe spiller han ikke i min optik.. han er anonym og bidrager med et par genialiteter her og der, og smider desværre et par bolde væk.. jeg synes at han spiller på niveau med Vidal, Rak og Busquets og Pique..

Vi skal, og kan, forvente meget mere af Cou, og vi så noget af det sidste sæson og i starten af denne.. og selvfølgelig i Liverpool og på det Brasilianske landshold.. så ja, det skal nok komme.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 27/1 Girona - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Jeg synes virkelig det er bekymrende at Coutinho har spillet så dårligt i så lang tid nu :sørgelig:
Det går altså ikke på et hold som Barca, og når vi har givet så mange penge for ham.
Det nytter jo ikke noget at han kun spiller godt i nogle få måneder ud af en hel sæson.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 23 gæster