Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Han bliver god... for Getafe om 2 sæsoner.

Ej jeg ved ikke hvem han er. Men tvivler på at det er ham der skal vende den synkende skude.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Xavi6Smede »

Brahim Diaz er stort talent. Sammen med Phil Foden, har han været en af de to talenter som Pep virkelig har troet på i Manchester City. Men underligt højt beløb (især med klausulerne) for en så uprøvet spiller, med et halvt år tilbage af sin kontrakt. Han rykker ikke noget ved deres krise nu.

Real Madrid mangler så utrolig meget fornyelse af truppen i form af topspillere, og alligevel fortsætter de med at købe uprøvede teenagere til flere 100 mio. Det må de gerne fortsætte med!

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af ladislau »

De kan jo også bryde igennem en dag. Vinicius var faktisk god mod Sociedad, som en af de få.
Vi jagtede jo også Rodrygo, men spiller de to ikke samme plads?
Hvis rygterne mht Hazard er rigtige, så har de ihvertfald venstre kanten dækket ind.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Xavi6Smede »

Selvfølgelig kan de det. Og det skal bestemt ikke forstås som om, at jeg sidder og jubler over de henter flere af verdens største talenter - selvom jeg synes det er vanvittige beløber de har smidt efter efter de to brasilianere.

Real Madrid står bare i den situation, at de udover at være i alvorlig krise, skal til at købe erstatning for Ronaldo, Benzema, Bale, Modric, Marcelo og Ramos. Derudover er Isco på vej væk, Asensio er gået totalt i stå, Kroos nærmer sig også de 30, og Casemiro har længe været et svagt punkt. Alle uden naturlige afløsere i truppen lige nu. Og så er en flok spændende talenter altså ikke et skræmmende svar på problemerne, for en klub, der vil være verdens bedste.

Naturligvis er der stadigvæk mulighed for de også henter topspillere, men det bliver godt nok noget af et arbejde med nutidens transfersituation. Det er 5(!) år siden de sidst lavede en stor handel, og han slog ikke engang igennem.

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af LeoMessi »

Med de penge man købte ham for samt de lønninger han har modtaget, så er der tale om Real Madrids absolut største flop i historien. De antal kampe han har misset svarer nærmest til hele to sæsoner!

Billede
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

LeoMessi skrev:Med de penge man købte ham for samt de lønninger han har modtaget, så er der tale om Real Madrids absolut største flop i historien. De antal kampe han har misset svarer nærmest til hele to sæsoner!

Billede

Men hvor mange CL finaler har han afgjort..:)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

https://forum.madridista.dk/index.php/f ... start=6384

Den her tråd er fandeme sjov. “Vores unge er bedre!”. Haha fuck af. De har vitterligt ikke en spiller der kommer i nærheden af Arthur, de jong og dembele.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Tello »

Puig og Alena [emoji3590]

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kvoller »

Godt køb af Barca. Voldsom pris man betaler for en midtbanespiller der hverken laver mål eller oplæg. Så vil jeg hellere have Ødegaard.
Men, er De Jong ikke mere defensiv minded?

denisasllani98
Indlæg: 29
Tilmeldt: ons maj 31, 2017 12:50 pm

Re: Real Madrid

Indlæg af denisasllani98 »

Kvoller skrev:
Godt køb af Barca. Voldsom pris man betaler for en midtbanespiller der hverken laver mål eller oplæg. Så vil jeg hellere have Ødegaard.
Men, er De Jong ikke mere defensiv minded?
Jo, det er en helt anden type spiller. Men de er generelt helt væk inde på den side. Ifølge disse naive madridistas, så har vi en historisk ringe midtbane, en midtbane som totalt udklasserede dem med 5-1 tidligere på sæsonen. En kamp, hvor Arthur legede med dem fuldstændigt.. Derudover mener en bruger derinde, at følgende hold er bedre om 5 år end vores:

Courtois -->

Odriozola - Varane - Militão - Reguilón

Ødegaard - Casemiro - Ceballos

Asensio - Rodrygo - Vinicius

Jeg ved ikke, hvad jeg skal synes om dette oplæg... Courtois, ja han har været rystende usikker hidtil. Odriozola er spændende, mangler dog meget fysik og defensiv disciplin.. Varane er selvfølgelig verdensklasse. Militao, vil vædde en 500 hund på, at der ikke er mange madridistas som har set ham spille. Reguilon, reserve igen når de får en ny træner.

Ødegaard, evighedstalentet, som aldrig kommer til at slå igennem på bernabeu. Casemiro er top. Ceballos bliver heller aldrig mere end en indskifter. Asensio bliver god, ligeledes Vinicius. Rodrygo, han scorer mål af og til i Brasilien, ellers ikke meget at spå om.

Hvis det er, hvad de stiller op med om 5 år, så kan det da være, at de kan få lov til at spille med om Europa League trofæet...

denisasllani98
Indlæg: 29
Tilmeldt: ons maj 31, 2017 12:50 pm

Re: Real Madrid

Indlæg af denisasllani98 »

Piquénbauer skrev:https://forum.madridista.dk/index.php/f ... start=6384

Den her tråd er fandeme sjov. “Vores unge er bedre!”. Haha fuck af. De har vitterligt ikke en spiller der kommer i nærheden af Arthur, de jong og dembele.

Hahaha, ja præcis. Deres unge fra castilla, Citys reservehold samt nogle spiller de aldrig har set spille før.. :grin:

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af LeoMessi »

Synes simpelthen at enhver tvivl og hetz af ham er fuldstændig ude af trit med hvad han leverer og eventuel forestilling af hvad andre store spillere leverer. Så mange flere chancer orkestrerer Neymar altså heller ikke per kamp. Tag bindet fra øjnene og se hvilken diamant vi har fundet.
Der er tale om Vinicius, og inde på Madridista.dk er der en enkelt bruger der mener, at han næsten er på lige fod med Neymar, lol.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

denisasllani98
Indlæg: 29
Tilmeldt: ons maj 31, 2017 12:50 pm

Re: Real Madrid

Indlæg af denisasllani98 »

Bruger på madridista.dk

"Jeg vil mene de er blevet meget ringere efter de to smuttede - specielt Xavi. Dengang de var på toppen var Barca jo en magtfaktor i CL og var reelt i en anden klasse end alle andre hold. Det er jo ingenlunde tilfældet nu. De er da gode, bevares, men det er ret ordinært hvad de leverer. De har ikke været noget værd i CL i mange år og de bliver mere og mere vattede i ligaen".

Hvis Barca er ordinære og vi bliver mere vattede i ligaen, hvad fanden er de så?? :D

0-3 på Bernabeu sidste år, 20 point foran i sidste sæson, 5-1 på Camp Nou i år og allerede 10 point foran nu...

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Goaaal »

denisasllani98 skrev:Bruger på madridista.dk

"Jeg vil mene de er blevet meget ringere efter de to smuttede - specielt Xavi. Dengang de var på toppen var Barca jo en magtfaktor i CL og var reelt i en anden klasse end alle andre hold. Det er jo ingenlunde tilfældet nu. De er da gode, bevares, men det er ret ordinært hvad de leverer. De har ikke været noget værd i CL i mange år og de bliver mere og mere vattede i ligaen".

Hvis Barca er ordinære og vi bliver mere vattede i ligaen, hvad fanden er de så?? :D

0-3 på Bernabeu sidste år, 20 point foran i sidste sæson, 5-1 på Camp Nou i år og allerede 10 point foran nu...

Det er også vildt, hvor meget Barca bliver talt ned, fordi man ikke har vundet de sidste par år. Barca har været et af de bedste hold alle år, men der har manglet noget killer-instinkt, held og liiiidt kvalitet. Men bestemt med deroppe.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Det er bestemt også lettere at vinde CHL hvis man melder sig ud af ligaen og cdr ved årsskiftet ... så kan man jo hvile sine stamspillere i ligaen..

Med det ufattelige held i skrupskøre fejl af modstander holdene og dommertække gør det endda det endnu lettere at vinde CHL...

Alligevel tager jeg hatten af for at de gjorde det 4 gange på 5 år... det bliver aldrig matchet.

Men hvis vi kigger CHL de sidste 10 sæsonner står der vel 4-3 til Real ik, ?

Ikke så meget dominans der vel?

Ligaen... tror ikke vi behøver andet end at nævne 2 ligatitler til Real.. og et par CDR...

Og hov, 2 gange treble til Barca her der jo også været.

Jeg tror nu nok Barca er en større magtfaktor end Real de sidste 10 år, og de indbyrdes kampe er stort bevis på det.

Hatten af for Reals flotte CHL stime de sidste 5 år, men jeg tror lige de Real fans skal have nogle mere neutrale briller på når de opgør Barcas styrke.
Senest rettet af SpillerSomMESSI tors jan 31, 2019 10:32 pm, rettet i alt 2 gange.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster