Gerard Deulofeu

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af MessiPogba »

zqa skrev:Han er fornyligt fyldt 23 år. Du nævner 3 spillere der alle er ældre, med Pogba som den eneste hvor der kun er ét år imellem (og som imo stadig mangler hans HELT store gennembrud). Gabriel Jesus, Leroy Sane, Martial, Mbappe og Dembele er sgu ikke spillere der hverken kan dominere en kamp, eller har været konsistente. Det er alle spillere som har maks én enkelt god sæson i bagagen. Jeg synes ærlig talt det er åndssvagt allerede at afskrive Dølle, med det åndssvage postulat at "han ikke har hovedet med sig". Det er de færreste spillere på 23 år der er konsistente verdensstjerner og dominerende, ISÆR som kantspillere.

Med det sagt, så er jeg heller ikke overbevist om at han nogensinde bliver kandidat til balon d'or (doh), og det tror jeg nu heller ikke var Blaus pointe med hans indlæg. Han har dog uden tvivl et talent som gør ham berettiget til, at man giver ham chancen.
Jeg nævner nu ikke, at Jesus. Sane, Martial og Mbappe har været konsistente, men det er den næste generation, der står klar til at tage over, når Neymar, Hazard, Pogba og andre går ned i kadance, som er dem, mange og jeg selv inkl. tror bliver de næste kandidater til Balon D'Or, når Messi trapper ned, og wankfesten over Ronaldos tap-ins er stoppet.

Jeg er helt med på, at de unge drenge der ikke er konsistente nok, men de har i min verden allerede bevist mere end Dølle har, og Dølle er trods alt tre år ældre.

Jeg tvivler, at Dølle kunne være fast mand for Dortmund, og jeg tvivler at se Dølle rive et stærkt organiseret Juventus-hold fra hinanden som Mbappe gjorde. Jeg tvivler at se Dølle som fast mand for City som Sane og Jesus har formået.

Alene af den grund at Dølle ikke har hovedet med sig. At have hovedet med sig (henvendt til Blaugrana92) mener jeg nu ikke, at du skal være intellektuelt på banen a la Iniesta, men derimod at være determineret, fokuseret og professionel til at varetage dit talent det maksimale.

Dølle er alt, alt for ufokuseret og for temperamentsfuld itl at forløse det potentiale, vi alle ved han har, og han har endnu ikke vist tegn på, at han har forbedret sig på den front. Han var en af de aboslut dårligste på Spaniens landshold under U21-EM; til trods for at være anføreren på holdet, han havde store vanskeligheder ved at være fast mand i Everton, til trods for at hans konkurrenter er væsentlige mindre talentfulde end han selv er (er udemærket klar over, at hans sidste sæson med Koeman i Everton og hans afgang måske også skyldtes taktikken, da DØlle ikke kan spille 3-5-2).

Jeg snakker ikke om at Dølle ikke er talentfuld nok til at kunne blive Balon D'Or-kandidat, men han er alt, alt, alt for uprofessionel, ufokuseret nok til at kunne blive det, vi alle troede, han ville blive i tidernes morgen.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af MessiPogba »

Blaugrana92 skrev:Det giver under alle omstændigheder nogen mening, at kritisere Deulofeu for ikke at have hovedet med sig, for så straks at nævne Ousmane Dembélé, som om han ikke også spiller med hovedet totalt under armen ...
Du misforstår min pointe. At have hovedet med sig snakker jeg ikke om din beslutningstagen på banen nødvendigvis. Jeg snakker om det arbejde du lægger i det for at udløse dit potentiale. Dølle virker som en spiller med hovedet slet ikke på det rette sted. For ufokuseret, for nonchalant og slet ikke determineret nok.

Der er et eller andet galt, når Aaron Lennon inden hans nedbrud kunne tage din plads på holdet. Eller Tom Cleverley på Evertons-hold. Eller at du som Spaniens kaptajn i en ungdomsturnering slet ikke kan formå at bare være dominerende nok blandt jævnaldrende. Det bevidner jo om en stakkels spiller, der til trods for at være hamrende talentfuld, slet ikke formår at vise det frem, fordi han mentalt slet ikke er stærk (er det mon det rette ord) til at kapere det, der kræves for at være en fremragende fodboldspiller.

Dembele derimod har allerede vist sit store talent i flere omgange - han har været rigtig god mod Dortmund, og senest for det franske landshold, hvor han holdt legestue med England. Ja, ja, det er England med deres middelmådige bras, men betydningen at du som 19-årig allerede er god nok til det franske landshold og allerede anses som en starter, bevidner jo om en knægt, der har det mentale på plads indtil videre.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Piquénbauer »

Er det med vilje at du fuldstændig ignorerer dølles tid i milan?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Er det med vilje at du fuldstændig ignorerer dølles tid i milan?
Nej. Jeg var bare ikke imponeret i de to kampe jeg så (Selvfølgelig minimalt med observering, I know). Nøjagtige samme tendenser, som han viste i hans sidste tid i Everton. For ugidelig og for let at tage ud af kampen.

Har dog godt læst, at de har skrevet, at hna viste en god figur, men ud fra hvad jeg så, så skulle der bestemt hellere ikke meget til at for at imponere i AC Milan med alt det skrammel af spillere, de havde i Milan sidste sæson. En større rodebutik.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg har personligt ikke set noget til ham i italien, men som du siger så får han ros for tiden der. Og mens du mener at der ikke skal meget til at vise sig frem på så dårligt et hold så kan det vel også vendes? Altså som det er flot at løfte sit niveau når man spiller på et hold der ikke fungerer.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Jeg har personligt ikke set noget til ham i italien, men som du siger så får han ros for tiden der. Og mens du mener at der ikke skal meget til at vise sig frem på så dårligt et hold så kan det vel også vendes? Altså som det er flot at løfte sit niveau når man spiller på et hold der ikke fungerer.
Nah, jeg mener mere, at når man har vant til at se på det rene lort i så mange år, som man har i AC Milan, så tror jeg bare ikke, der skal særlig meget til, før man begynder at rose for noget, man nok ikke burde gøre i så stor grad.

Men jeg håber inderligt at DØlle vender alt det her, for jeg kan blive så sur, når man ser en spiller med så meget åbenlyst talent pisse det væk.

Men det er vel forventeligt, at det for nogle spillere kan være svært at vænne sig til, at tingene ikke er givet som før i tiden i ungdomsårene, hvorm an var så overlegen, at man selv med brækket ben ville være på holdet, men nu hvor man bliver professionel, så kræver det bare meget ofring fra spillerne. At man skal kæmpe for tingene. Det kan være det, der er galt oppe i Dølles hoved. Det er ikke unormalt, ville jeg mene.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Guardiola »

Jeg læste dit indlæg på den måde Blau, at det mere handler om vores/ledelsens evner/held på transfermarkedet end det egentlig handlede om Dølle. Og der er jeg enig. Og med dit indlæg, var dit jumpscare jo netop at han blev bdo, hvilket må indikere at det på nuværende tidspunkt ligger langt fra forventningen. Igen er jeg enig. Og så lige en / mere for good measure, noget har jeg lært fra en ellers ikke særligt berigende chef.

ulrich
Indlæg: 1701
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af ulrich »


Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af De La Barça »

Vidste ikke han var fra Randers


Visca el Barça i Visca Catalunya

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af A$AP »

Lol, er det der en ny video? Jeg glæder mig dog til, at han til sommer bliver solgt til Stoke eller Huddersfield så jeg kan følge ham der.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Drake »

Michman skrev:Billede
Sælg! Og giv spilletiden til Arnáiz og Denis
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af zqa »

Hmm... logikken er god.
#jesuisSheep

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af DeanCassady »

Afsted med ham næste sommer, hvis han ikke har forbedret sig inden da. Han fortjener en hel sæson til at bevise sig selv.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster