Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Vores sportsdirektør..., ham der skulle lave de fornuftige handler? Jah, right!

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Det er nok også Valverde, der spiller en rolle. Paulinho er lige hans type spiller.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg tror sgu ikke på det. Det er de samme medier som har skrevet igen og igen at coutinho var et par timer væk.

Det er weekend, der sker ikke så meget, Daily Mail trækker en historie ud af røven og så hopper man på den. Jeg håber i hvert fald at det er tilfældet for jeg kunne måske lige forstå det med MSN men nu er det bare latterligt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Xavi6Smede »

batistuta skrev:
Storken skrev:
Visca El Barca skrev:Hvad er meningen med Paulinho? Helt aerligt? 29 år gammel som stor floppede sidst han var i Europa, har spillet i Asien de sidste år, og han kosyer 40 Mio euro.

Det her giver overhovedet ikke mening.
Han starter inde på det bralianske landshold, så han kan ikke være helt elendig. Derudover skulle han gøre det ret godt i Kina, selvom det ikke fortæller alverden.

Min største anke er hans alder og prisen. Vi får måske to gode sæsoner ud af ham, hvis han bliver en succes. Så selvom han skulle slå igennem, så vil det stadig være halvdyrt med €40 mio.

Det vil omvendt være €40 mio ud af vinduet, hvis han ikke slår igennem. Og det er ikke ligefrem et utænkeligt scenarie.

Der er simpelthen for lidt upside. Det bliver i bedste fald en okay handel.
At han skulle have gjort det godt i Kina fortæller intet, men at han floppede i Tottenham for 2 år siden fortæller alt. Det vil være idioti af uendelige dimensioner at hente Paulinho for 40 mio euro, når man f.eks. kan få Seri for samme beløb (en spillertype vi i ovenikøbet kan bruge).

Den her klub er på vej lige ned i lokummet hvis beslutninger som denne fortsætte, og vi ender som Inter og AC Milan.
Claudio Bravo har også været pinlig i England, på trods af han præsterede flot for os i flere år. Nogen gange er det mere end blot manglende evner, der er årsagen til manglende succes. Pualinho er som sådan en udemærket fodboldspiller. Det ændrer dog ikke på, at det vil være en af de mest besynderlige og pinlige handler jeg mindes.

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tello »

Valverde asked for Paulinho after Ander Herrera turned down Barça.


Med en pris på 40 mill. euro, kommer han så ikke til at koste det samme som Theo og Ceballos tilsammen?.. Git gud, Barcelona.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Meh det der kan du ikke være sikker på. MD skriver at det er roberts signing. De ved ikke hvad de snakker om.

Jeg synes stadig det ligner at man kaster sig frådende over et rygte. Det giver simpelthen ikke mening.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tello »

Håber det bare ikke for alt i verden.. Måske viser han sig at være god? Dunno.

On another note, hvorfor fuck har vi ikke skilt os af med nogen endnu! Vermaelen, Arda, Douglas eller Munir? Kan vi seriøst ikke sælge Douglas for bare 1 mio. euro? Og sende Verm til England for 5 mio. euro? Bød Ajax ikke 15 for Munir? Han ville passe fint ind og 15 er fint. Det er billigt, men klubben får ikke et bud på 30 for ham! Smid en tilbagekløbsklausul i og se om 2-3 år. Send Arda til Tyrkiet, om så vi kun får 10. Tøm for helvede ud i truppen.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Så længe det ikke allerede er blevet gjort officielt så lader jeg tvivlen komme dem til gode. Vi har allerede hentet 70 spillere hvis man skulle tro medierne og for mig er det for risikabelt at hente Paulinho. Det kan virkelig medføre et mistillidsvotum.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tello »

Prøver at gøre det samme, men for satan da, min fornuft er godt nok tåget af frustration efterhånden. Er glad for Dølle og Semedo, men mediecirkusset, Neymar og ledelsen giver mig store mængder frustration.

Virkelig komisk, at 2 brasilianere måske kan ende med, at fucke vores klub så meget op.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Mander »

Skyd mig...
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1245
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 231 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Reevenge »

Breaking: Sport og Marca skriver Seri har skiftet navn til Serinho og fisket et brasiliansk pas op af skuffen; han er angiveligt ikke 25 men 31 år og har spillet 3 år i Singapore. Daily Garbage skriver at det er en 'done deal'. Pris? 50 millioner norske kroner.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Storken;

Ja men selvom han skulle slå Gomes af, er det en forstaerkning af holdet. I min optik nej. Absolut ikke. Og Gomes har desuden ikke vaeret stamspiller på noget tidspunkt.

Det giver derfor absolut ikke nogen mening, at hente ham. Og slet ikke for 40 Mio.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Er Roberto på vej væk? Kunne det være at han smuttede og man så også sagde farvel til gomes feks så man kunne tjene nogle flere penge der kunne betyde coutinho og dembele. Det er langt ude men det er en evt handel fandeme også.

Jeg tror ikke engang coutinho og dembele kunne få mig til at tilgive Paulinho.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

Mander skrev:Skyd mig...
Yooooo!
#jesuisSheep

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Guardiola »

Mander skrev:Skyd mig...
You'r back!!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 52 gæster